Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie problemy z regułami, edytorem itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:42, 02 Maj 2011 Powrót do góry

A spróbuj:
1) zrobić złoże o jakiejkolwiek wartości, i zrobić regułę ustaw właściwości obiektu $gold = 0 (nie sądzę żeby działało)
2) Tak samo, i zrobić regułę zniszcz obiekt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:53, 02 Maj 2011 Powrót do góry

A spróbuj ustawić na 1, a potem po prostu to zebrać wieśkiem...

Może zadziałać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:55, 02 Maj 2011 Powrót do góry

Też o tym myślałem, jeżeli to jest nie od poczatku na widoku, to możesz przy każdym złożu dać wiesniaka, kazać regułą mu to zebrać, i po np 10 sekundach usunąć wszystkich wieśniaków. Wtedy w przeciwieństwie do ich zniszczenia nie powinny kamienie wypaść na ziemie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:12, 02 Maj 2011 Powrót do góry

Panowie oświadczam iż, że: dupa, nie działa Sad (chodzi o te regułki, że zniszcz obiekt i 0)
Echhh z tymi wieśkami- to mają być elementy do ruin miasta, więc nie za bardzo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:17, 02 Maj 2011 Powrót do góry

właśnie sprawdziłem mój sposób i działa...

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak, aby niedomówień nie było...
Odpal, zobacz, że działa.

Jedyna wada to to, że cały proces trwa 10s i krócej raczej się nie da...
Ale efekt skończonego złoża uzyskany:D

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Pon 21:17, 02 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:54, 04 Maj 2011 Powrót do góry

Heh, no twój sposób działa ale... jak mówiłem to nie do końca to.
Są ruiny, jakieś szubienice, cmentarz, parę krzyży, podniszczone domki itp.
I chciałbym aby jeszcze w ten klimat weszły jeszcze skończone złoża...
W każdym razie zakończmy ten temat bo i tak chyba muszę jednak użyć twojego pomysłu.

-----

Zas*am ten dział pytaniami chyba.
Czy da się zmusić maga, lub wywołać czar w edytorze? Czy jest jakaś akcja do tego? ... Przeleciał mi przez oczy wątek, że podobno się nie da, ale wolę się upewnić Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Śro 16:17, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:18, 04 Maj 2011 Powrót do góry

Nie, nie da sie. Jak ci sie nudzi mozesz sprawdzic jak sztucznie wywolac by SI rzucilo zaklecie:p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JacobvsLocke



Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:11, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Witam
Mam pewien problem. Otóż: jak piechur dojdzie do pewnego miejsca ustawiam zmienną #atak=1 i zwiększam jego atak o 30. Ale gdy dam mapę od nowa to piechur ma od razu atak zwiększony o 30, a kiedy dojdzie do tego miejsca zwiększa się znowu o 30! I tak dalej. Da się coś z tym zrobić? Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:36, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Lepiej zrób akcje ustaw właściwości obiektu i $attack=36
Do warunku obiekt w obszarze i obiekt istnieje ( && )
Jeżeli naprawdę nie działa to wyślij mi na maila mapkę ( [link widoczny dla zalogowanych] ), lub napisz na gg (mam w profilu)

Albo możesz jeszcze spróbować i dodać do warunku, że piechur ma mniej niż 36 ataku i dopiero akcja ma zacząć działać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Czw 12:37, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
JacobvsLocke



Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:07, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Jeżeli dam zmienną $ to wszystko jest ok, ale chce by piechur miał zwiększony atak również w następnej mapie kampanii, więc muszę użyć #. A wtedy, gdy uruchamiam mapę od nowa piechur ma od razu zwiększony atak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:14, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Kurcze, opisz to trochę dokładniej bo nie ogarniam- nie możesz po prostu w następnej mapie dodać mu od razu te 30 ataku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:16, 05 Maj 2011 Powrót do góry

to zrób regułę z warunkiem 1, i wpisz #atak = 0, może zdąży sie wyzerować na starcie mapy


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
JacobvsLocke



Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:27, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Dzięki firefly, teraz jest tak jak powinno Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:47, 06 Maj 2011 Powrót do góry

Nie lepiej zrobic to zmienną lokalną $attack = $attack + 30 a na koncu mapy przed samą wygraną zapisac wlasciwosci postaci na zmiennych globalnych i na nastepnie wczytac je na poczatku mapy?
A tak poza tym to chyba powinno sie robic attack = attack + 30 a nie attack = 36.... Bo jak postac zdobedzie atak zdobywajac poziom albo w inny sposob to starci to co zdobyla przed dostaniem tego 30 ataku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:54, 06 Maj 2011 Powrót do góry

Po co szukasz szczegółów Smile ? Przecież napisał, że jest OK.
A co do tego mojego przykładu, to rzeczywiście był zły :p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Sob 16:40, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)