Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie problemy z regułami, edytorem itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:13, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Wielki dzięki, chociaż przy sytuacji trzeciej wolę sposób (przy walce):
-Zaznaczam wojsko 50-osobowe i klikam Ctrl+lewy w pusty obszar obok bazy przeciwnika
-Wojsko biegnie i rozwala wszystko po drodze (BARDZO ŚWIETNY SPOSÓB)
I tak wszystkie pięćdziesiątki

Chyba offtopuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 20:16, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Jedno drugiego nie wyklucza.
I owszem, offtopujesz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:50, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Zacznę jak zawsze czyli:
Mam pewien problem otóż:
Zrobiłem dość sporą, rozwiniętą mapkę w której jest bardzo dużo reguł dotyczących dwóch bohaterów rozgrywki. Są oni szpiegami, ale niestety ze szpiegami mi się zawsze coś piep**y. Gdy podszyty (szpieg) wejdzie w obszar wydarzenia, akcja się nie uruchamia itd. itp. Jak zrobić aby wszystkie reguły dotyczące tych postaci zmienić na reguły dotyczące innych ziomków, bez większego ryzyka uszkodzenia czegoś?
Jeszcze:
Jeżeli zrobię sobie jakiegoś gracza który steruje tylko orkami i ma kilka wież, to jaką rasę mu przydzielić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 11:35, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

1. Po prostu tam wszędzie, gdzie trzeba zaznaczyć ,,obiekt" (czy w to ,,obiekt w obszarze, czy co innego) musisz zmienić tych szpiegów na inne jednostki. ALE. Nie przypuszczam, aby problem leżał w tym, ze są szpiegami. Prześlij mi tą mapę na maila, to zobacze, co robisz źle.
2. Jeżeli jego jedynymi jednostkami są orkowie, to nie ma znaczenia, jaką rasę mu dasz. Generalnie w kampaniach i mapach fabularnych nie ma znaczenia jaką kto ma rasę zaznaczoną, liczą się tylko jednostki i budowle, które mu dałeś (na np. nigdy nie zmieniam zaznaczenia rasy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:38, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Jasne, dzięki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:26, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Rasa czasami ma znaczenie, trzeba wiedzieć kiedy ma a kiedy nie.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RasQura



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 243 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:33, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Ma znaczenie tylko kiedy się rozbudowujesz , a jeżeli gracz się nie będzie rozbudowywał to może mieć dowolną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:52, 29 Kwi 2011 Powrót do góry

Widzę, że tylko ja chyba ostatnio zadaje pytania ^^
Czy jest w edytorze jakaś wartość odpowiadająca nieskończoności???
Znaczy jak ją zapisać, bo jestem pewien, że coś takiego jest. No bo niby jak można w deathmatch'u ustawić surki na nieskończoność i złoża. Czy to jest *** ??? Jakiś znak którego nie mamy na klawiaturze np. 8 pozioma?

I jeszcze jak ustawiam złoże typ 4 (takie które się skończyły) to czemu w grze jest typ 1, 2 lub 3?

I drugie jeszcze: jak zrobić aby jakaś jednostka np. nietoperz zachowywała się jak ptak (nie da się zaatakować, odbija się od brzegów mapy, lata jak... ptak)???

I trzecie jeszcze: czy da się dla budynków dać hmgod?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Pią 13:53, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:11, 29 Kwi 2011 Powrót do góry

wpisz same 9 w ilości zasobów, będzie nieskończoność

z nietoperzem się nie da

Z budynkami się chyba da, ale dla każdego trzeba osobno ustawić - nie jestem tego pewien


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Pią 17:09, 29 Kwi 2011 Powrót do góry

Z tym nietoperzem, to mógłbyś poustawiać rozkazy latania po mapie (zupełnie dowolny lot to nie będzie, ale przy odpowiednim zagęszczeniu i losowości mogłoby to imitować taki dowolny lot), aczkolwiek zaatakowania faktycznie nie uniemożliwisz (co najwyżej, ustaw nietoperza jako przyjaznego innym królestwom + nieśmiertelność).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 01 Maj 2011 Powrót do góry

Heh, niewiele mi pomogliście, niestety Smile
Ale z tym nietoperzem wpadłem na pomysł:
-Robisz akcje zrób nietoperza i dość średni obszar 4-6 pól
-Akcja jeżeli jest w tym polu to jedzie tam później tam a później tam
-No i tyle, bardziej ogarnięci w regułach zrozumieją

Co do kwestii nieskończoności... nie mogę wpisać w ilość many 9999999999....... ponieważ jest jakiś limit, i o ile pamiętam to zaczyna się na 34....

I jeszcze z tymi złożami- jak w edytorze stawiam złoże które się skończyło- piasek, to podczas gry stoi mi jak wół normalne złoże.


Może te pytanie nadaje się do problemów z konwersacją... ale wole je postawić tutaj, żeby za bardzo nie spamować.
Jakim znakiem (znakami) oddziela się kilka wyników w konwersacji?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Nie 20:53, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:04, 01 Maj 2011 Powrót do góry

złoża - próbowałeś ustawić 0? a jak nie to bida bo będzie musiał ktoś wydobyć ^^

wynik to ';'

np. $zmienna1 = 1; #kupa = 1; $duzakupa = 2


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:10, 02 Maj 2011 Powrót do góry

a po co CI nieskonczona manna? MOzna zawsze ustawic ze manny jest 1000 i regule
$mp != $maxmp
akcje:

ustaw wlasci wosci obiektu
$manna = $maxmanna
zachowaj regule

$mp - manna $maxmp - max manna jako zmienne ktore zczytuja ilosc manny i maxymalna ilosc do zmiennych. Jak to zrobic?

regula 2:
warunek: 1
akcje
wyrazenie do obiektu (tego co ma miec nieskonczona manna)
$mp = $manna
$maxmp = $maxmanna
zachowaj regule


Wynik? niekoncząca sie manna;D tylko ze jest szczegol mały. Zauwazylem ze zamienianie ilosci manny na zmienna nie zawsze dziala nie wiem czemu.. przynajmniej u mnie w jednej mapie dziala w drugiej nie a wszystko jest tak samo


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:44, 02 Maj 2011 Powrót do góry

No cóż zrobisz... Tzar to tylko Tzar... Ma więcej dziur w kodzie niż szwajcarski ser Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:11, 02 Maj 2011 Powrót do góry

Co do tych złóż... już próbowałem postawić 0 i nadal jest normalne złoże tylko, że ma w ilości 0 Sad
Co do kwestii nieskończoności: z maną to był tylko przykład, ale dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)