Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie problemy z regułami, edytorem itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marvin



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:04, 12 Paź 2006 Powrót do góry

spoks Very Happy, mam Pytanie czy da sie na mapce zrobic wiesniaka zeby od razu pracowal na polu??
ps:znalazlem edytor na necie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:08, 12 Paź 2006 Powrót do góry

http://www.tzar.fora.pl/viewtopic.php?t=530 tam ściągasz instruckję i czytasz uważnie jak to zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jegrek



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:46, 10 Sty 2007 Powrót do góry

Mam pytanko: Jak zrobić żeby jednostka regenerowała swoje życie? Dam przykład: Mam krzyżowca i zaatakuje go łucznik to wtedy życie ma się zregenerować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Śro 14:59, 10 Sty 2007 Powrót do góry

Jeśli chcesz aby natychmiast po stracie energii, ta jednostka się uleczała, to zrób regułę z warunkiem "wyrażenie do obiektu" i akcją "ustaw właściwości obiektu".
W wydarzeniu "wyrażenie do obiektu" jako obiekt ustaw tą wybraną jednostkę, a w wyrażeniu wpisz:
Kod:
$health<$maxheatlh

Następnie w akcji "ustaw właściwości obiektu" ponownie jako obiekt ustaw tą jednostkę, a jako wyrażenie wpisz:
Kod:
$health=$maxheatlh


Aczkolwiek szczerze mówiąc takie coś zapewni w zasadzie nieśmiertelność danej jednostce, a to można łatwiej uzyskać tworząc regułę, która w warunku ma wpisane tylko 1, a jako akcja to "ustaw właściwości obiektu", tyle że tam jako wyrażenie wpisz:
Kod:
@god(1)


Aby zrobić bardziej sensowną regenerację, tzn aby jednostka np co sekundę regenerowała 1 punkt energii, to musisz stworzyć dwie reguły. Niestety nie mam teraz czasu, aby to wyjaśnić, więc jeśli to jest to o co tobie chodzi, to daj znać, jak wrócę to opiszę to :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jegrek



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:50, 10 Sty 2007 Powrót do góry

Faktycznie co do kodu god, można wpisać na początku misji z zaznaczoną jednostką hm***, ale najlepiej poprzez regułę bo nie musisz później wpisywać ręcznie kodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:30, 10 Sty 2007 Powrót do góry

Uwzględnij, że np. w grze online nie wpiszesz kodu - zresztą jest to niepraktyczne i chiterskie ustawienie. Ty jeśli robisz kampanię(lub mapę dla gracza) to nie będziesz chyba użytkownikowi grającemu w nią kazał wcisnąć ENTER na jednostce i wpisać kod na nieśmiertelność Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:04, 10 Sty 2007 Powrót do góry

Generalnie kontrolowanie postaci nieśmiertelnej jak dla mnie jest nieco... bez sensu. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Łucznik



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:48, 22 Sty 2007 Powrót do góry

Nie wiem jak zmieniać na mniejszą mapę w edytorze Yellow_Light_Colorz_PDT_45 Think bo jestem początkujący


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:25, 22 Sty 2007 Powrót do góry

Tzar - Edytor Map -> Plik -> Nowa -> Pole "Rozmiar:" i wybierasz interesujący Cię rozmiar. Aby zwiększyć szybkość tego procesu wystarczy kliknąć w ikonkę białej kartki pod paskiem Menu.

Nie można zmienić rozmiaru mapy, nad którą już się pracuje - jak sobie to wyobrażasz? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tremor



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 6:39, 10 Mar 2007 Powrót do góry

nie zawsze jesteście na IRC to powiem to tu.

Stworzyłem mape ale jak ją do was wysłać Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:07, 10 Mar 2007 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tremor



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 9:14, 10 Mar 2007 Powrót do góry

ale jak stworzyć link i wysłać!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Torgar



Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:19, 10 Mar 2007 Powrót do góry

Witam jestem tu nowy Smile mam taki problem z edytorem mianowicie zabralem sie na tworzenie kampanie i juz 1 mapka i cos zle Razz to znaczy niby wszystko zrobilem zapisuje wlaczam tzara wlaczam moja mapke bo chce zobaczyc czy wszystko ok... a tu pffff... i tzar sie wylacza :/ ja to niewiem czy cos z regulami mam czy co :/ jak ktos chce to niech da emaila to wysle i se zobaczy i powie mi gdzie mam blad lub ze mam zchrzaniony edytor map heh Smile i kampania moze sie wydac troche banalna ale to dopiero moja 1 mapka z regulami i tymy wszystkimi badziewiami Very Happy

EDIT:: aha jak cos to moje gg 8518619


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Sob 20:34, 10 Mar 2007 Powrót do góry

Edytor map jest generalnie schrzaniony Wink

Powodów takiego błędu może być wiele. Jednym z najczęstszych jest nieaktywowanie graczy, których jednostki/budynki ustawiłeś na mapie. Tzn. np. jeśli ustawiłeś jednostki/budynki trzeciego gracza, to musisz go aktywować poprzez zaznaczenie kratki "Aktywne" w Mapa->Królestwa.

Jeśli nie to jest powodem, to trzeba by dokładniej sprawdzić mapę - odezwij się do mnie na gadu, to dam emaila na który możesz mi ją wysłać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Torgar



Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:59, 10 Mar 2007 Powrót do góry

aaaaaaaa... niewiedzialem dzieki za pomoc musze to sprawdzic Very Happy jak dobze pujdzie to za pare miechow bedzie ladna dluga kampania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)