Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowy nieoficjalny patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:10, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Za żadne skarby świata nie należy osłabiać magii w Tzarze, a w szczególności magię europejską! Przecież oni mają już ją wystarczającą słabą! Kto z was niby budował gildię magów, gdy gral euro? No nie bardzo... więc dlaczego to jeszcze osłabiać?

Co do zmniejszenia potęgi kapłanów, to jestem w 100% za tak. Są oni zdecydowanie za mocni, jeśli maga zabijają jednym strzałem.
Obniżenie ich mocy w stosunku do golemów i smoków to świetny pomysł. Proponowałbym jednak też, żeby magowie mogli przeżyć choć jeden strzał kapłanów... a europejczycy mają jeszcze inkwizycję...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:23, 03 Lut 2008 Powrót do góry

W końcu zniwelujecie bnous kapłanów do golemów, mam nadzieję ze w 100% tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:29, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Ostatnimi czasy coraz częściej pojawia się w grze gildia magów europejska i zdecydowanie uważam, że należy zabrać zamrożeniu obrażenia. I bez nich pozostaje silnym czarem. Ognisty deszcz jest podobny do czaru w Starcrafcie rzucanego przez high templara. I ten czar działał na identycznej zasadzie, ale zadawał o wiele mniejsze obrażenia. I właśnie takiej siły obrażenia ma zadawać w patchu ognisty deszcz - dobrze użyty i tak zabije wszystko. A jeśli ognisty deszcz osłabnie, to zamrożenie stanie się czarem nawet silniejszym i również z tej przyczyny powinien zostać osłabiony.

Zwiększania żywotności magów raczej bym nie polecał. Szanse, że magowi uda się rzucić czar, nawet w obecności kapłanów wroga, wynoszą około 60%. Zwiększenie liczby potrzebnych ataków kapłana podniesie to jeszcze bardziej. Nie ma więc to sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Armstrong



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:44, 03 Lut 2008 Powrót do góry

hmm.. albo pozostaje jeszcze jedna opcja co do zamrożenia: zwiększyć koszt many za zamrożenie do 100 punktów many, co staje się praktycznie identycznym czarem jak ognisty deszcz.

A co do zniwelowania premii kapłanów do jednostek magicznych.. nie był bym taki pewien co do tej rzeczy: jeśli golemy i dżiny staną się takie mocne, to znów piechota oraz łucznicy staną się bezwartościowi... przynajmniej tak mi się wydaje. A wtedy gra znów stanie się taka mozolna: Kto zrobi pierwszy golemów, ten wygrywa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 22:59, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Bzdury. Nie tak łatwo, tanio i szybko można zrobić dużo golemów, poza tym zwykła piechota może je łatwo rozwalić. Tak samo dżinny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:43, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Zgadzam się, golemy robią się bardzo długo. Po prostu będziesz sobie normalnie grał, a w środkowej fazie gry użyjesz golemów, bitwa będzie o wiele ciekawsza z golemami i dżinami, w końcu coś ciekawego. Tylko nie wiem wtedy co z Azjatami będzie, oni pozostają na lodzie.

Rozmowa o tych czarach podsunęła mi nowa fajną taktyke.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:03, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Niech więc o po prostu bonus magów azjatyckich zostanie :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ender



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:41, 04 Lut 2008 Powrót do góry

Jeszcze by tylko tego brakowalo...nam do szczescia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nOizZ



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy

PostWysłany: Czw 20:09, 07 Lut 2008 Powrót do góry

Moze by zmniejszyc premie kaplanow przeciw magicznym bestiom oraz oslabic same smoki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)