Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowy nieoficjalny patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Nie 13:25, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Tak z innej beczki. Oglądałem replay z wersji 1.11 na wersji 1.12 i poszedł, tylko sie dziwne rzeczy działy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:33, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Z jakiej znowu wersji 1.11 o.0


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:33, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Póki piki w armii, rycerze nie dadzą sobie rady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:02, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Favors the rush to lower the defense of the Crusaders and infants subirle defending the Chinese now to 14 are unstoppable


Artur tak skwintował tego patcha : P
Nie miałem jeszcze okazji odpierać tego rusha, ale nieprzyjemno mi na samą myśl, że w 14 minucie do mojej bazy zawita 20 samurajów i jeszcze więcej łuczników, bo tyle chyba da się zrobić bez żadnego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nOizZ



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy

PostWysłany: Nie 15:02, 13 Sty 2008 Powrót do góry

O to screen z nadchodzacej finalnej wersji patcha 1.12:
[link widoczny dla zalogowanych]

Fajnie wyglada "swieża" data, znak ze ta gra zyje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:17, 13 Sty 2008 Powrót do góry

King Paweł napisał:
Póki piki w armii, rycerze nie dadzą sobie rady.


ale od czego masz piechurów? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:32, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Favors the rush to lower the defense of the Crusaders and infants subirle defending the Chinese now to 14 are unstoppable

To tylko obrazuje, jak słabymi graczami są Hiszpanie i jak ciężko im przychodzi myślenie. Wszak do 14 minuty można bez problemu zbudować 2 baszty, które wraz z wyprawą obronią bazę przed zapędami Azjaty.

Cytat:
Tak z innej beczki. Oglądałem replay z wersji 1.11 na wersji 1.12 i poszedł, tylko sie dziwne rzeczy działy.
Czyli replaya obejrzeć się nie da Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Nie 16:33, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:21, 13 Sty 2008 Powrót do góry

No artur to całkiem nie myśli. Chociażbyłby ustawiony ekran od przeciwnika on i tak będzie robił tą gildię wojów. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:17, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Ściągnąłem kumplowi tzara z Forum tzrax.webd.pl , normalnie gra bez patcha działała , po wklejeniu patcha wyskakuje błąd "Incompatible data pack file!

Później ściągnąłem mu tzara z cvr.pl i po wklejeniu patcha dalej ten sam błąd...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 11:28, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Pewnie sciągnąles Tzara w wersji 1.00, więc najpierw musisz zainstalować patcha 1.01, potem 1.10 i dopiero wtedy 1.12. Jesli sie myle to sorry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:19, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Oj, przy tym patchu to musi być zasada atak od 13:30, bo teraz to każdy bierze azję i gromi euro rushem Rolling Eyes.

Samurajowie są tera bardzo tani, ronini znacznie lepsi więc rush jest teraz tak trudny do odparcia, że nawet powołanie wyprawy może kogoś nie uratować..

Ps. Jak grasz z kimś na patchu 1.12 a ten ktoś ma patch 1.10 to po 5 minutach wyskoczy napis 'Brak synchronizacji eksploracji!' i za parę sekund będzie desynchro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:27, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Żeby działał patch oznaczony numerem 1.12, należy najpierw zainstalować domyślnego patcha do gry online oznaczonego numerem 1.10, potem dopiero można 1.12.
Trzeba tak dlatego, że patch 1.12 został zrobiony ze źródeł (poprawek) naniesionych przez patch 1.10.
Dlatego też podczas updatowania tzara z 1.00 do 1.12 wyskakuje owy błąd.

@edit

@patch

Można odeprzeć rusha budując 2 baszty artyleryjskie oraz powołać i pobłogosławić wyprawę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Czw 13:37, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:05, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Baszty przeciwnik możę ominąć. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hadzik



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:45, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Skoro na patchu 1.10 zawodnicy odpirali ruscha to zapewne uda im sie to na nowy- kwestnia czasu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Fakt, baszty artyleryjskie to jakieś wyjście, ale postawienie ich w około 11 minucie(wtedy może dojść do mocnego rushu), może być trudne. Bo wydać złoto na architekturę, później na warsztat i tą technologię, to zawsze gorzej niż szybko postawić wyprawę z armią, kuźnię, gildię wojo i takie tam.

Aha, i w 11 minucie nie postawisz wyprawy, co najwyżej w 13, a i do tego trzeba być doświadczonym i dobrym graczem..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)