Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taktyki Arabów - dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mr.Arthur



Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:56, 22 Sty 2006 Powrót do góry

Moja ulubiona taktyka to rozbudowac sie tak aby stworzyc czarna magie i zbudowac warsztat magow a pozniej stworzyc eliksiry obrony i ataku za 4000 zlota(albo i wiecej) i dac je magowi!!! wtedy jest prawie niezniszczalny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
master_luk655



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 12:58, 22 Sty 2006 Powrót do góry

A ja zawsze tworze Dżichad i robie wieśniaków do zbierania drewna, surowców, krów i pól uprawnych potem jak skończą się sórowce i drewno to zamieniam w wojowników i wtedy rozpoczyna się prawdziwa sieczka Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
damianos



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:56, 22 Sty 2006 Powrót do góry

Dla mnie dobrze jest mieć z koło 20 pól kolo 10 wieśniaków do drewna Potem można zrobić odział luczników (spory odział )do tego kilku janczarów dobzi są też magowie co mają deszcz ognisty czy jakś tak .Oto moja technika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Nie 19:43, 22 Sty 2006 Powrót do góry

I twój mag Mr.Arthur jest martwy przy spotkaniu z kapłankiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
damianos



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:28, 22 Sty 2006 Powrót do góry

więc trzeba robić obstawe dla magów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mr.Arthur



Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 1:26, 23 Sty 2006 Powrót do góry

No wlasnie... niby ten mag jest silny i trudno go zabic... nawet bardzo trudno ale obstawa musi byc... obstawa z 20 janczarow mi wystarcza ale sa oni bezuzyteczni w porownaniu do maga ktory zabija wszystkich zanim janczarzy zdarza dojsc...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
damianos



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:52, 23 Sty 2006 Powrót do góry

więc zostają wojownicy dżihadu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
damianos



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:31, 25 Sty 2006 Powrót do góry

niema więcej taktyk???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 13:42, 25 Sty 2006 Powrót do góry

są... można robić se np. samurajów konnych i po zdobyciu kukieł i kulturystyki wyszkolić na maksa... są wtedy jedną z lepszych jednostek w grze

EDIT:
Kurde o samurajach nawaliłem, pomyliłem działy z Azjatami... ekhm no to tak samo mozna z janczarami robic znaczy sie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mihalo



Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:58, 25 Sty 2006 Powrót do góry

ale azjaci nie mają kulturystyki jedynie Europa ją ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 25 Sty 2006 Powrót do góry

Nie... naprawdę?? Myślałem, że wszyscy mają. Dzięki kulturystyce, rasa posiadająca ją może mocno zagórować nad wrogami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:42, 25 Sty 2006 Powrót do góry

tak... ale np. Arabowie mają szpiegów, mogą się podszyć pod wieśniaka z Europy i wybudować ich Gildię Wojosów(Europejską). A tam już ma się kulturystykę.
Często tak robiłem grając Arabami(różne dziwne rzeczy się u mnie niekiedy działy... Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 25 Sty 2006 Powrót do góry

A masz wersję 1.05?? W niej to uniemożliwiono te czynności. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 12:00, 26 Sty 2006 Powrót do góry

Niby temat o taktyce Arabów a KrzysztofZW wciska jakis kit o samurajach konnych Smile A co do taktyki z magiem to ciekawo czy pożyjesz tak długo Mr.Arthur żeby to wykonać Razz

A i jeszcze jedno: poco komu 20 pól Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mihalo



Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:17, 26 Sty 2006 Powrót do góry

o wiele lepsze są krowy Smile robisz 40 czekasz torche zabijasz wszystkie naraz a potem znowu robisz i jedzenie wymieniasz na złoto Smile

Szkoda że w patchach zablokkowano możliwość przekupowania wieśniaków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)