Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taktyki Arabów - dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gruta



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:45, 01 Sty 2008 Powrót do góry

Tu chyba miały byc taktyki gry arabami,Allachem.Więc ja napiszę swoją 15 pól 10 do drewna po 7 do zlota i kamienia albo więcej Very Happy Buduje 2 koszary piechury i łucznicy a w między czasie budujemy wieże magów i ognisty deszcz potem gildie wojowników i janczary.I dalej jakoś się toczy Very Happy tylko magom trzeba dawac obstawę bo kapłani to sprytne bestie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jedrek33



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 11:28, 09 Mar 2008 Powrót do góry

Moja taktyka to najpierw wybudować farmę. Potem trzy pola10 wieśniaków i jeszcze trzech do pul,dwóch do złota jeden do budynków a reszta do drewna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sherman



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Sob 12:30, 15 Mar 2008 Powrót do góry

Ja osobiscie skupiam sie na jeżdzie arabskiej na samym poczatku rozgrywki, satrapowie tez potrafią zdziałac cuda z wiesniakami npl. Nastepnie magia "meteoreciki", nekromancja, dywanik, jesli przeciwnik "pozwoli" janczar i dzihad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:45, 24 Cze 2008 Powrót do góry

janczary ognisty deszcz i wzbogacenie rudy to najlepsze u arabów gospodarkę mają przyzwoitą a jazdę najlepszą... nic janczara z dżinami i satrapami nie pokona... a janczar jest lepszy od krzyżowca bo można ich mieć 100 a ino:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:44, 25 Cze 2008 Powrót do góry

Nie gadaj głupot...


Janczara bez problemu można rozwalić pikinierem, albo samurajem, dżin pada od kapłana, a satrapowie to "rzadka kupa", wytrzymała, ale do niczego Wink Samuraj, by takiego Satrapę rozwalil Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Margal



Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:02, 25 Cze 2008 Powrót do góry

DvK ja się pod każdym jego postem podpisujw że gada same głupoty, offtopuje by nabić posta... Każdy ma swoje zdanie, rozumiem... ale bez przesady wszedzie głupoty mówic ?? najlepszą wojenną taktyką arabów jest troche zmasowani łucznicy konni i wojo na przedzie wtedy może kosić przeciwnika, z gospodarką nie ma źle przez wzbogacenie rudy no i krówki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Śro 10:03, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:45, 25 Cze 2008 Powrót do góry

przyznam że moje taktyki są dobre na bootów bo po prostu nie grałem na necie...to jeszcze nie powód żeby mnie obrażać Margal!! ale swoje wiem... i ciekawe kto niby posyła janczarów na pikinierów?? albo dżinów na kapłanów?? a samuraj wcale nie rozwali janczara chyba że w nowym patchu... bo samuraj został mocno podrasowany...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:00, 26 Cze 2008 Powrót do góry

Cóż, nikt, by nie posyłał janczarów na pików, dżinnów na kapłanów... Ale żaden "wódz" nie robi pojedyńczych oddziałów, w każdym inna jednostka, tylko mieszanka, więc janczar nie umknie przed pikiem, a dżinn lezy już na samym początku, bowiem kaplan go rozwala po kilku hitach będąc na tyłach armii, w końcu ma niesamowity zasięg... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Czw 7:01, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:23, 26 Cze 2008 Powrót do góry

A ja się zgodzę z tym, że Janczar wymiata co wyraźnie widać na deathmatchach Razz w końcu to najsilniejsza konna jednostka w grze, tyle że arabowie nie mają kukieł żeby go przykoksić. Jednak ma to inne przełożenie na grę MP, nie opłaca się masować drogiej, ciężkiej jazdy, która nie sprawdzi się w walce z samkami, a i przeciwko opikowanym euro da kiepskie rezultaty Razz. Taktyka arabów niezależnie od trendów będzie raczej nadal opierać się na silnych i zwrotnych łucznikach konnych obstawianych przez jakieś liche arabskie mięsko Razz. Magię mają dobrą, deszcz rzucony w jedno miejsce przez kilku magów położy każdą jednostkę, a jiny przydają się do odciągnięcia uwagi kapłanów, jednak sieci rzadko gramy na magię...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:54, 28 Cze 2008 Powrót do góry

ja do silnych i zwrotnych łuczników konnych osłanianych mięskiem satrapskim dodałbym jeszcze jednak janczarów którzy oczywiście nie chodzą od frontu tylko najlepiej od boku albo tylu na łuczników... albo strzelców euro:D po za tym uważam że araby są najlepszym wyborem na azję... mimo samurajów (bardzo mocnych) azja ma małe szanse w odparciu ataku jazdy arabskiej...
zaś euro i arab są teraz bardzo wyrównanymi nacjami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Sob 16:54, 28 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:53, 13 Paź 2008 Powrót do góry

Taktyka na 1.13a arab podstwowa
Parametry
Surki początkowe dużo
zasady bez farm 12:00

Zaczynamy od feudalizmu i niewolnictwa w zamku w tym czasie 3 wieśki budują 4 farmy przy zamku tak aby potem można to zamkąć w okrąg opracowywujemy krowy i czynimy ich 5, oczywiście owych 3 wieśniaków doji zacne mućki. gdy mamy mleko z pierwszej krowy robimy wieśniaków non stop budując jednocześnie magazyn przy zlocie wynajdujemy wydobycie złota i wysyłamy tam 6 wieśków... następnie wysyłamy wieśków do drewna w ilości od 3 do 5 2-3wiesniaków do zwiadu(odkrywanie mapy to jeden z ważniejszych aspektów rozgrywki!!)następnie do krówek które w 3:30 powinny zostać zabite i w ich miejsce nowe tworzone... gdy mamy nowe mućki i 6-9 wieśniaków przy nich budujemy magazyn przy kamienia (powinno w zasadzie sie to zrobić gdy mamy ok 1200złota. koło 5:30 powinno sie postawić gospode a około 6:30 gildie kupców(najważniejsza technologia arabów wzbogacenie rudy) jednocześnie tworząc nowe farmy zabijajac mucki i wysyłając nowych wieśniaków do nowo odrkytego złoża o ile zatroszczyłeś sie o zwiad i nie masz pecha:P gdy nie ma złota to wysyłamy jednostki do drewna... jest to logiczne... w 7-8min powinienny powstać kuźnia i stajnia a do 9min opracowane 2 technologie do produkcji łuków konnych.teraz mamy 2 scenariusze^^ na euro na azje. (ważne jest by do 12minuty miec wszyskto opracowane w kuźni a jest technologi 5!! i oczywiście kusze w tartaku)

1 na euro w 9 minucie powinny stac piersze koszary robimy piechurów potem piki i łuki konne czynimy około 8 koszar zabijamy rówież w tym czasie krowy... w 12minucie nalezy mieć: 20 pik wszystkie technologie w kuźni i troche piechórów i łuków konnych... następnie robimy GW i tworzymy jeździectwo najemników janczarów kulturystyke sztuke wojny w tej kolejności. limit powinien składać się z około 30 piechurów 50 pik i 100 łuków konnych i milo by było to mieć w 17minucie Razz koszar w tym czasie powinno być 10-15 gospód 5-15... arabowie dzięki zapasowi złota mogą sobiwe pozwolić na masowanie najemników osłaniających łuki konne... w 20minucie nalezy rozpocząć robienie janczrów co rekompensuje brak trenigu na kukłach... reszte nie ma co pisać bo wychodzi w praniu...

2 na azje w 9 minucie powinny stac piersze koszary robimy satrapów (trza do nich technologie) i łuki konne dobrze też mieć troche pik na wypadek pojawienia sie samków konnych... w 12min powinno sie miec 20 satrapów 10 pik i troche łuków konnych... następnie robimy gw technolagie jak na euro... limit powinien sie skladać z 70 satrapów 20 pik i 100 łuków konnych, gdy ma sie zbadanego janczara szanse diametralnie idą w góre o ile przeciwniek nie czyni samków konnych... liczba koszar i gospód jak na euro...

gra na araba jest zbliżona do gry na euro...

Obecnie owych taktyk nie stosuje w 100% ale jest to moim zdaniem optymalna taktyka dla uczących sie gry arabem...


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Wto 11:48, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:45, 14 Paź 2008 Powrót do góry

Mam dla ciebie jeszcze jedną genialną radę Li(i do wszystkich arabów ;d).. Jak zrobisz wzbogacenie rudy wynajdź branie pożyczek, wtedy weźmiesz z gospody z 1000 żarcia, pożyczki nie musisz oddawać. To pozwoli szybciej namnożyć krowy i ogólnie przyspieszyć rozwój Smile. Przetestuj to Wink. Potem jak będziesz miał dużo żarcia możesz zwrócić 1000 żarcia, a wziąć 1000złoa, drewna, kamienia... Polecam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:45, 14 Paź 2008 Powrót do góry

nie lepiej 1000złota?? jesteś 700 do przodu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:24, 14 Paź 2008 Powrót do góry

E tam, arabom i tak rzadko kiedy złota brak Razz. Tu chodzi o szybszy start -> wcześniejszą i większą produkcję wojska Wink. Wyprodukowanie tych 3 krów daje wbrew pozorom całkiem sporo, a jak już mówiłem, w późniejszym stadium gry spłacasz pożyczkę i bierzesz np. złoto Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dżichad



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z skąś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:37, 10 Lis 2009 Powrót do góry

Ja jak na razie wolę rozbudować się do dżihadu i wtedy na potęgę go robić przy dużej ilości koszar oczywiście zajmując się potrzebą żywności ( trochę to wymaga ) i drewna ( jeśli nie chcemy zbytnio tracić czasu na wioskę^^) budując cały czas pola i trzeba to wykorzystać ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)