Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taktyki Arabów - dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sherman



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Wto 22:14, 03 Paź 2006 Powrót do góry

Najogólniej to u mnie staranowac i spalić przeciwnika grając Arabami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Luke Ghost



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Nie 20:44, 08 Paź 2006 Powrót do góry

No to nawet bardziej niż zwykle jest opisane "ogólnie". A powiec mi jeszcze którą nacją nie chcesz "spalić" przeciwnika? Azjatami chcesz po prostu wypić z nimi herbatkę :/ ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiamil



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:05, 11 Paź 2006 Powrót do góry

by_shok napisał:
Nash napisał:
Moim zdaniem z jednostek tworzonych przez magów opłaca się robić jedynie golemy... smoki są bardzo podatne na ataki wierzyczek a dżiny wogóle są do d**y...


Golem jestr nie przydatny bulisz więcej złota i długo się robi! Po za tym dzin może ksiązki używać i wcale nie jest kiepski a golem jest powolny więc ubiecie go lucznikami nie jest problemem ;] Waracjąc do mojej taktyki ;]

Nie nie on ma niewidzialność i nikt go nie widzi Smile Posiada uzdrawianie, przeciez 1000/1000 i z 600 hp to jest coś uwierzcie a produkcje tego nie jest taka kosztowna jak kto wie troszkę więcej o arabach tylko czasochłonne. Po zatym na niewidzialnym wtargnę na twoje terytorium wykosze deszczem meterytów magów kapłanów i smoków zeleżności co amsz i droga wolna z ksiażek robie dziny zwabia wojsko następne deszcze meteorytów i jazda na zamek nie produkujesz wieśniaków reszta jest ubita i tylko dopełnić formalności wiadzie wojsko itp. Zawsze mogę odrazu wojskiem uderzyć a na niewidoku dzinem robić swoje wiele jest pomysłów. Ktoś gadał, że silne jednostki mają azjaci a się chłopie mylisz! Zobacz sobie Janczara ta jednostka jest najsilniejsza prawie wyprawie krzyżowej dorównuje wystarczy 8 doświadczenie i jest taki jak krzżowiec na 8 tylko hp się róznią takimi 20 janczarami zrobisz jazde i przyznasz mi rację ;]



Chłopczyku , troche wiecej wyobraźni ! Twoich głupich dżinów moge zamrozić i skosić kapłanami. Można dżinów szałem bitewnym skosic.A żeby janczarowie na 8 poziomie :O Chlopczyku !! Ciekawe na czym ćwiczyli , na wieśniakach napewno prawda ?? <hahaha>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
by_shok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:25, 11 Paź 2006 Powrót do góry

kiamil napisał:
by_shok napisał:
Nash napisał:
Moim zdaniem z jednostek tworzonych przez magów opłaca się robić jedynie golemy... smoki są bardzo podatne na ataki wierzyczek a dżiny wogóle są do d**y...


Golem jestr nie przydatny bulisz więcej złota i długo się robi! Po za tym dzin może ksiązki używać i wcale nie jest kiepski a golem jest powolny więc ubiecie go lucznikami nie jest problemem ;] Waracjąc do mojej taktyki ;]

Nie nie on ma niewidzialność i nikt go nie widzi Smile Posiada uzdrawianie, przeciez 1000/1000 i z 600 hp to jest coś uwierzcie a produkcje tego nie jest taka kosztowna jak kto wie troszkę więcej o arabach tylko czasochłonne. Po zatym na niewidzialnym wtargnę na twoje terytorium wykosze deszczem meterytów magów kapłanów i smoków zeleżności co amsz i droga wolna z ksiażek robie dziny zwabia wojsko następne deszcze meteorytów i jazda na zamek nie produkujesz wieśniaków reszta jest ubita i tylko dopełnić formalności wiadzie wojsko itp. Zawsze mogę odrazu wojskiem uderzyć a na niewidoku dzinem robić swoje wiele jest pomysłów. Ktoś gadał, że silne jednostki mają azjaci a się chłopie mylisz! Zobacz sobie Janczara ta jednostka jest najsilniejsza prawie wyprawie krzyżowej dorównuje wystarczy 8 doświadczenie i jest taki jak krzżowiec na 8 tylko hp się róznią takimi 20 janczarami zrobisz jazde i przyznasz mi rację ;]



Chłopczyku , troche wiecej wyobraźni ! Twoich głupich dżinów moge zamrozić i skosić kapłanami. Można dżinów szałem bitewnym skosic.A żeby janczarowie na 8 poziomie :O Chlopczyku !! Ciekawe na czym ćwiczyli , na wieśniakach napewno prawda ?? <hahaha>


Chłopczyku, skoro dziny również łatwo wykosić to i całą resztę. Po pierwsze zamroź niewidzialnego dżina. Jesteś śmieszny! Podejde jednym dżinem na niewidoku żuce kilka deszczów meteorytów i po magach i kapłanach potem wjazd. Janczara na 8 poziom nie muszę trenować kosztem wieśniaków. Zastanów się co piszesz bo dla Ciebie nie jestem chłopczykkiem skoro tak piszesz napewno jesteś młodszym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 7:38, 12 Paź 2006 Powrót do góry

A nie lepiej zamiast super dżinna zrobic super janczara? Dżinna bez problemu zabiją ci zawsze kapłani, a janczara nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
by_shok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:17, 12 Paź 2006 Powrót do góry

Można też Janczara, to zależy od gustu ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RevaN



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 108 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Czw 15:11, 12 Paź 2006 Powrót do góry

Linear napisał:
A nie lepiej zamiast super dżinna zrobic super janczara? Dżinna bez problemu zabiją ci zawsze kapłani, a janczara nie.



Nach, kapłan ma 20 ataku. Wystarczy, aby dżin miał 100 obrony albo mniej i mu nic niezrobi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:35, 12 Paź 2006 Powrót do góry

Ataki kapłanów ingorują pancerz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvin



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:46, 15 Paź 2006 Powrót do góry

Ja tam arabami robie najpierw: kilku do drewna, 4 pola potem buduje port i kilka lodzi robackich (jesli jest woda Smile ) jesli jej nie ma 9 pol 7 do zlota 5 do kamienia szybko stajnie i koszary, robie kilkanascie ciężkich konnic i lucznikow, potem wieza magow (trzeba zrobic ja szybko ) nastepnie opracowuje deszcz ognia, produkuje kilku magow (kilku bo zlota jest zazwyczaj malo Very Happy ) tymi magami wale w przeciwnika, i robie Dżiny, duzo dżinow a potem nimi masakruje Very Happy
(piszcie co nie tak, zyskam na tym Cool )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvin



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:52, 15 Paź 2006 Powrót do góry

kurde zmienilem poprzedni post chyba z 4 razy w minute Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:41, 15 Paź 2006 Powrót do góry

Ale nie musisz sie tym chwalic i pisac posta pod postem. Jak juz edytowałeś to trzeba było poprostu zrobic cos takiego np.
//
"kurde zmienilem ten post chyba z 4 razy w minute"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Allucard



Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska-Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:12, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Arabami według mnie sie nie opłaca grać wymieniacie zalety ale popatrzcie na wady


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:59, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Tak, nie da się ukryć. Wszystko ma swoje wady i zalety. No to oświeć nas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Allucard



Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska-Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:45, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Moim zdaniem największą wadą Arabów jest Słaba ilość obrony jednostek na co komu dużo ataku jak będzie miał mało obrony.dostanie 3 4 strzały i leży.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:54, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Tak samo można powiedzieć o obronie. Na co komu dużo obrony skoro będzie się długo trzymał, nikogo nie zabije a potem i tak w koncu go zgniotą? Poza tym to nieprawda, przecież nie wszystkie arabskie jednostki mają "mało obrony" w porównaniu z innymi nacjami.A i tak należy dodać, że Arabowie mają najlepszą kuźnię, ponieważ mają tam aż 2 ulepszenia ataku, a obrony tyle samo. Powiedzenie, że arabskie jednostki mają mało obrony to bzdura Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)