Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Początkowy sprzęt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 18:03, 05 Lis 2010 Powrót do góry

Każdy dostaje na początek 100 sztuk zlota do rozdysponowania. Ciężar oznacza też siłę wymaganą do użycia.

BROŃ

OSTRZA:
1. Sztylet – rany:2, kryt: x4, koszt:10, zwiększona szansa na krytyk+1, można rzucać, łatwy do ukrycia, opóźnienie: -1, ciężar:2
2. Krótki miecz – rany:3, kryt:x3, koszt:25, ciężar: 3
3. Dlugi miecz – rany:4, kryt:x3, koszt:35,długi, ciężar: 4
4. Miecz oburęczny – rany:5, kryt:x3, koszt:50, opóżnienie: 2, kara do celności: 2ciężar:6
5. Katana – rany:4, kryt: x3+2, koszt:45, cięzar:4
6. Sejmitar – rany x4, kryt: x3, koszt:30, długi, opóżnienie:21 ciężar: 4
7. Rapier - rany:3, zwiększona szansa na krytyk+1, krytx4, koszt:35, długi, ciężar:3

OBUCHY:
1. Pałka – rany: 2, kryt:x2, koszt:0, ciężar:3
2. Kolczasta pałka – rany: 3, kryt: x2, koszt: 10, ciężar: 4
3. Toporek – rany: 4, kryt x 2, koszt: 30, opóź:1, kara do cel:1, ciężar: 4, (dlugi trzonek+5 złota)
4. Wielki topór – rany: 6, kryt:x2, koszt:45, opóż:3, kara do cel:3, ciężar: 6. długi, oburęczny (kondycja 8 pozwala użyć jedną ręką)
5. Nadziak – rany:3, kryt:x3, koszt: 30, krytyk ignoruje zbroję, ciężar: 4
6. Młot bojowy – rany:5, kryt:x2, koszt:35, opóz:3, kara do cel:3, krytyk anuluje zbroję, ciężar: 6 oburęczny (kondycja 8 pozwala na jedną rękę)

BROŃ DRZEWCOWA:
1. Dzida – rany: 2, kryt:x3, koszt:10, opóźn:1, można rzucać, długa, ciężar:2
2. Oszczep: rany:2(+1 w rzucaniu), kryt: x3(4), koszt:20, opóżn:1, rzucanie, długa, ciężar:2
3. Pika: rany: 3, kryt:x3, koszt:25,opozn:2, kara do cel:2, bardzo długa (można np. atakować z drugiego szeregu.) ciężar:4
4. Halabarda: rany: 5, kryt x3, koszt:50, opoz:3, kara do cel:2, bardzo dluga, ciężar:6, oburęczną

BROŃ STRZELECKA (każda ma karę do celności 2, są oburęczne)
1. Proca – rany 2, kryt: x2, koszt: 5, zasięg: 10 ciężar: o (wym. 2 kon)
2. Krótki łuk – rany 3, kryt:x3, koszt: 20, zasięg:15, ciężar: 2
3. Długi łuk – rany: 4, kryt:x3, koszt:35, zasięg:20, ciężar: 3 (wym. kond 5), opóżnienie: 1
4. Lekka kusza – rany: 3, krytx3, koszt:30, zasięg:20, krytyk olewa pancerz, opożnienie: 2cieżar: 3
5. Zwykłe strzały - 20 sztuk za 5 złota.
6. Zwykłe bełty - 15 sztuk za 5 złota.

BROŃ DO WALKI WRĘCZ
1. Pięści - rany1, krytx2
2. Kastet - rany 2, kryx2, koszt:3
2. Kolczasty kastet - rany2, krytx3, koszt:10
3. Naręczne szpony - rany 3, krytx4, koszt:30

PANCERZE:
1. Skórzany – redukcja: 1, ciężar: 2, koszt: 10
2. Kolczuga – redukcja 2, próg:1, -2 do zwinności, koszt: 30, ciężar: 4
3. Płytowa – redukcja 3, próg: 2, - 4 do zwinności, koszt: 60, ciężar: 7
4. Tarcza - dodaje 2 do uników. ciężar: 3, koszt:15
5. Hełm - -1 szansa trafienia w głowę, +1 redukcja. koszt: 15, ciężar:2

Mikstury:
1. Miktura leczenia:(1x zioło lecznicze, al:3) przywraca 1/3 pż (max 4 naraz), koszt:10
2. Mikstura mocy: (liście błyszczaka, 4 al) przywraca 5 pm, koszt: 15
3. Eliksir życia:(2xzioło lecznicze, co najmn. 5 al) przywraca 1/4 pż co turę razy trzy, koszt:30
4. Zioła lecznicze – przywracają 1/4 pż, ale nie w czasie walki, koszt: 5
5. Trucizna bojowa (czarcia jagodax1, al:3) - pokryta nią broń zatruwa, koszt: 10
6. Jad nagłej śmierci (czarcia jagodax1, szary korzeń x1 al:5) - podany doustnie,lub wstrzyknięty, prawdopodobnie powoduje natychmiastową śmierć. koszt:30 (raczej nielegalny)
7. Napój wzmacniający (szkrzydłozielex1, al:4)- zwiększa kondycję o 2, tymczasowo. koszt:15
8. Wiedźmi dekokt (czarcia jagodaX1, alraunax1, al:6) - zwiększa tymczasowo umysł o 2, zmysły o 2, daje regenerację many 2 na turę. Może powodować wizje/halucynacje. Może być groźny dla zdrowia.25 zł
9. Orzech koli - zwiększa tymczasowo wszystkie cechy o 2. Po zakończeniu działania, postać odczuwa straszne wyczerpanie. koszt:35 zł


MAGICZNE
1. Różdzka - + 1 do zaklęc, koszt: 25
2. Pierścień ochronny - +1 do odporności, koszt:30

Inne
1. Bogate ubranie (opis gracza): 30
2. Zwykłe ubranie (opis gracza): 15
3. Łachmany: 0
4. Wytrychy: 15
5. Narzędzia: 20
6. Strzały zwykłe (40 sztuk) :10
7. Bełty zwykłe (40 sztuk): 15

CECHY SPECJALNE (R:X, oznacza poziom danego rzemiosła, konieczny do umagicznienia)
Normalnie umagicznienie przez gracza wymaga 5 poz. szkoły magii związanej z daną cechą broni i atutu ,,umagicznienie".

BROŃ
1. Ognista - zadaje dodatkową ranę od ognia i daje szansę na podpalenie.(koszt:+30)(R:1)
2. Mroźna - zadaje dodatkową ranę od zimna i daje szansę na zamrożenie.(K+30)(R:1)
3. Energetyczna - zadaje dodatkową ranę od błyskawic i daje szansę na porażenie.(K+30)(R:1)
4. Lekka - zmniejsza o 1 opóźnienie.(K+22)(R:1)
5. Ostra - dodaje dodatkową ranę do trafień krytycznych.(K+25)(R:4, nie wymaga magii)
6. Zatruta - trafiony zostaje zatruty.(K+30)(R:1)
7. Wysysacz - każde trafienie wysysa 1 punkt życia (dodatkowa rana).(K+40)(R:1)
8. Zagłada - daje szansę na natychmiastowe uśmiercenie trafionego.(K+55) (R:3, magia śmierci:6)
9. Samonaprowadzająca (umysł) - zwiększa o 1 celność broni.(K+35) (R:2)

PANCERZ
1. Żywiołu - daje dodatkowy punkt odporności i redukcji obrażeń wobec czarów związanych z danym żywiołem, oraz żywiołem przeciwnym.(K+25)(R:2)
2. Lekki - zmniejsza obciążenie.(K+20)(R:1)
3.Wzmocniony - zwiększa o 1 redukcję (K+35)(r:5,nie wymaga magii)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 22:38, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:06, 11 Lis 2010 Powrót do góry

Można do ostrzy dodać kastety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 12:47, 11 Lis 2010 Powrót do góry

Nie, ewentualny kastet będzie służył jako wzmocnienie ataku wręcz - czyli nie będzie się zaliczał do ostrzy, tylko do walki wręcz ( w sensie kategorii i liczonej do niego biegłości)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)