Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:31, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Zgadzam się z Deadmanem, zróbcie patcha 1.12a


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:19, 03 Mar 2008 Powrót do góry

A ja tam bym magię całkowicie usunął z tej gry. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:12, 03 Mar 2008 Powrót do góry

I tak ją uszczuplił? No to już debilizm moim zdaniem skrajny, ale wiadomo, ja nie gram przez sieć, nie będę się wypowiadał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Pon 10:06, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Ja sie zgadzam z Deadmanem, niech magia będzie taka jak byla w wersji 1.10(1.11). Przecież początkowe założenie patcha 1.12 było takie aby ludzie zaczęli grac golemmi itp, a tu nagle chcą wykluczyć całkiem magię. Arab wali ognisty deszcz, ty go zamrażasz euro, albo walisz ognistym pociskiem azjatą, albo rzucasz szał bitew. Magia była dość wyrównana i jedyne co można by było w niej zmienić to, to żeby magiczne jednostki nie padały jak muchy od kapłanów. A to że smoki są takie szybkie i mogą sobie poradzić z niewielką ilością kapłanów to jedna broń azjaty w magii, bo mnich azjatycki nie ustrzeli golema z daleka.

P.S. Samuraj jest za silny powiadacie, a czy każdy kto gra Azją wygrywa z innymi graczami co ją nie grają?? Jeśli osłabicie samuraja to czym azjata obroni sie od krzyżowców? Roninami Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:38, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Ale jeżeli magia ma być taka jak w patchu 1.10 to kapłan ma zabijac maga jednym shootem. Za to premia do ataku na stwory magiczne może być zmniejszona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:43, 03 Mar 2008 Powrót do góry

A dało by się zrobić coś takiego, że azjatycki kapłan atakuje tak jak arabski i europejski? Jeśli tak, wszystkie błędy mogły by pójść precz a magia powinna być wtedy taka jak w 1.10.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:52, 03 Mar 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
A dało by się zrobić coś takiego, że azjatycki kapłan atakuje tak jak arabski i europejski? Jeśli tak, wszystkie błędy mogły by pójść precz a magia powinna być wtedy taka jak w 1.10.


Cóż na moje oko przydałoby się, żeby Kaplan Azjatycki mógł błogoslawić..


Myslę, że jest to chyba niemożliwe (i atak porównywalny do europejskieg [chodzi o kule jeśli dorbze zrozumiałem] i błogosławieństwo Neutral

Ale to tylko takie teorie neich się Linear wypowie x)


Jeśl codzi o magię to wg. mnie konieczne ejst tlyko przyrócenie dawnej formy Smokom... bo to jest katastrofa Neutral

Aha i doszlem do pewnego wniosku: Gdy krzyżowcy mają 165 zamiast 180 życia to wogóle się nie odczuwa różnicy nawet jak się im obronę zmniejszyło, bowiem krzyżowcy nadal są potężni Neutral

I pewnego dnia mnie jakiś nowy hiszpański gracz zaatakował krzyżocami mającymi po... 210 życia Shocked

Może jest to przez to, że się wynalazlo technologię dzięki której z każdym poziomem rośnie liczba pkt życia, ale jak widac to oslabienie Krucjaty chyba prawie nic nie zmienilo Neutral


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Pon 13:55, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:29, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Smoki zostaną wzmocnione, magia była za silna...
Co ty za kit wciskasz Deadmanie? Arabski deszcz ognia i wróg nie ma połowy jednostek! Czy to sprawiedliwe? Zwłaszcza jeżeli się robiło herosów?
Co do tego, że smoki powinny zostać wzmocnione i TAK SIĘ STANIE nie widzę, praktycznie żadnych innych przesłanek by zmieniać co kolwiek.
Deadman, tak się składa, że patch jest robiony pod grę online, tak więc śmiem twierdzić, że nie masz pojęcia jak to się sprawdza w praktyce, a jak chcesz sobie poprzedni schemat magii to przecież możesz pograć na singlu z kompem, skoro i tak na multi cię nie widać.

I nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy, czemu pieprzycie, że golemy/dżiny nadal są lipne skoro jeszcze nie widziałem by ktokolwiek zagrał nimi na mp
w ogóle prawie nadal nikt magii nie używa, podobnie było dawniej Wink

Co do krzyżowców, tu jest rozważana opcja lekkiego ich osłabienia.. Ich ekstremalnie niski koszt, doskonała mobliność, wielka siła to trochę zbyt dużo... W kilka sek ma się 36 konnych w późniejszej fazie gry!

A jeżeli ma się tych 36 konnych wytrenowanych to jeżeli nie ma się pik,lub ma się ich mało, można sobie grób zacząć kopać...
Nieraz w grze online było tak, że takich 3 graczy swoimi wyprawami opierali się ok 0,5 h przed ciągłymi atakami 250/250... Czy to jest normalne i logiczne by za nędzne 1000 złota dostać tak potężnych konnych?!

Macie mapkę to sobie popatrzcie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do reszty zmian niech się wypowie Linear...

Jeżeli mają padać tu jeszcze jakieś propozycję to proszę je uzasadniać jakimiś przykładami, faktami, a nie bezpodstawnymi przypuszczeniami.

Bardzo proszę również nie zabierać głosów już na temat smoków bo sprawa, że zostaną wzmocnione jest przesądzona!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Pon 14:51, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:57, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Ja grałem dżinami. Moje 20 dżinów nie zdążyło podejść do armii euro Rolling Eyes


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:01, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Teraz patch może być, ale trzeba załatwić sprawę z desynchro, faktycznie ostatnie 5-8 gier było przerwane desynchronizacją w minucie 30-35.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:15, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Paweł, 20 dżinami to ty możesz, ale w farmy wjechać.

W poprawce problem desynchro powinien zniknąć za sprawą nowego setupa, bowiem poprzedni okazał się być wadliwy. To zapewne on jest przyczyną wzrostu liczby desynchro: tworzy różne Tzar.exe z wersji gry 1.10 i 1.11.

Większość zmian została już dokładnie przemyślana i nieco potestowana.

4. Atak rydwanu zwiększony o 4; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 125 żywności i 115 drewna.
7. Koszt łucznika konnego Azjatów zmniejszony do 40 złota 90 żywności; zdrowie zwiększone do 120.
21. Zmniejszono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom do +250%.
22. Obrona samuraja konnego zwiększona o 1; koszt zmniejszony do 65 złota i 105 żywności.
33. Ciężka kawaleria(krzyżowcy, janczarzy, samuraje konni)otrzymuje -25% obrażeń od ataków dystansowych.
34. Zdrowie janczara zwiększone do 150.
35. Obrona krzyżowca zmniejszona o 2; zdrowie zmniejszone do 160.
36. Czas trwania szału bitewnego skrócony do 7 sekund.

Takie punkty prawdopodobnie zostaną zmienione/dodane.
Rydwan kapkę droższy, łucznik Azjatów będzie miał więcej hp, samuraj konny będzie tańszy, ciężka kawaleria dostanie solidną premię, a krzyżowiec, aby nie był za mocny, dostanie minusy do statów. Janczar kapkę mocniejszy, z nową odpornością na strzały jego siła wreszcie stanie się adekwatna do horrendalnego kosztu i czasu produkcji. Szał słabszy. To tyle Wink

Edit: Zapomniałem napisać o smokach. Rzecz jasna na powrót będą miały 300hp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pon 19:20, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:05, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:19, 03 Mar 2008 Powrót do góry

A co to za spamerski post? Bo z patchem to on nie ma absolutnie nic wspólnego. To coś występowało w każdej wersji gry.

@DOWN:
Właśnie ostatnio coraz częściej słyszę zarzuty, że Arabowie są nie do powstrzymania. Obejrzyj sobie choćby replaya arabowie2 z reppacku, który dałem tu na forum a zobaczysz, że deszcze w dalszym ciągu zabijają wiele jednostek. No i trudno jest cokolwiek zobaczyć, nie grając on-line...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pon 19:25, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:19, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek korzystał teraz z deszczu... Arabowie maja deszcz, a Europejczycy maja kapłanów, którzy maja większy zasięg. Osłabiając Deszcz osłabiacie Arabie, którą i tak nikt nie gra... Patrzcie na swoja grę... Ciągle wykorzystuje sie te same schematy, a przy potężnym ogniu Arabów trzeba używać jakiejkolwiek strategii (Choćby wysłać Mała grupkę rozpoznawczą czy wróg nie ma Magów). Deszcz nie potrafi teraz zniszczyć słabiutkiej drewnianej wieży... Aż smutno na to patrzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:05, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Wg mnie jak grałem to jak kumpel na mnie szedł puściłem deszcz, jego wojownicy co mieli mało hp popadali a tamci byli ciężko ranni ! Więc do magii raczej nikt nie powinien mieć zastrzeżeń .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)