Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:48, 20 Lut 2008 Powrót do góry

Niestety co do magii to fakt. Jest zbyt osłabiona: Smoki nic nie warte(sam widziałem), deszcz i zamrożenie za słabe... Co do tego deszczu(teraz powinien być chociaż tańszy) to jeszcze mogłem się zgodzić, ale już te smoki to prawdziwy kit. Tak samo zamrożenie - Lorys ma rację, nikt nie buduje Europejskiej Gildii Magów.

Magia poniosła niezły cios, ojojoj... A druga sprawa to ci łucznicy konni. Powinno się ich jakoś osłabić, przecież ta taktyka której używa np. Linear jest prawie niemożliwa do odparcia.. Chyba że magią ----> Nie zawsze ma się pieniądze, ochotę i takie tam na budowanie właśnie Gildii Magów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 20 Lut 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Niestety co do magii to fakt. Jest zbyt osłabiona: Smoki nic nie warte(sam widziałem),

Jedyna rzecz z którą zgadzam się w twoim poście, bo akurat to jest źle zrobione...
piorun napisał:
deszcz i zamrożenie za słabe... Co do tego deszczu(teraz powinien być chociaż tańszy)


lol? deszcz słaby? niby dlaczego jest słaby? po I teraz nie działa jak maszynka do zabijania i nie rosądza o całym przebiegu rozgrywki, po II teraz kapłan nie zabija maga i ten na 100% rzuci deszcz, to samo w przypadku zamrożenia Wink więc na jedno wychodzi, skoro tu udadzą się 3 słabsze deszcze, a w poprzedniej wersji jeden na trzy Wink

piorun napisał:
to jeszcze mogłem się zgodzić, ale już te smoki to prawdziwy kit. Tak samo zamrożenie - Lorys ma rację, nikt nie buduje Europejskiej Gildii Magów.


Tu to mnie rozśmieszyłeś, muszę cię rozczarować, że w poprzedniej wersji gdy zamrożenie było potężne też NIKT jakoś tej gildii nie stawiał...
Może dlatego nie wiesz, że taki mag może się stać niewidzialny, podjeść i wykluczyć 1/5 armii wroga z bitwy? Pozbawić te nieruchome jednostki obrony przez co padają jak muchy (o tym to pewnie nawet nie wiedziałeś Wink) i na dodatek zadać jeszcze bodajże 20 dmg, a teraz nawet bez niewidzialności każdy mag na bank go użyje...

piorun napisał:
Magia poniosła niezły cios, ojojoj... A druga sprawa to ci łucznicy konni. Powinno się ich jakoś osłabić, przecież ta taktyka której używa np. Linear jest prawie niemożliwa do odparcia.. Chyba że magią ----> Nie zawsze ma się pieniądze, ochotę i takie tam na budowanie właśnie Gildii Magów.


Co do ciosu na temat magii to już coś powiedziałem.
Co do łuczników konnych to ponownie mnie rozbawiłeś, obecnie łucznicy konni są słabsi niż w patchu 1.10 na skutek zmniejszenie dopalenia błogosławieństwa!

A po drugie wcale nie trudno pokonać taką armię Wink
Europejczyk buduje gildie magów i korzysta z zamrożenia - sukces gwarantowany, nie ma na to złota? Nie chce mu się? To niech się zdecyduje, że będzie klepał na ślepo swoją dawną taktykę czy będzie chciał wygrać...

Lepiej zastanówcie się nad następnymi wypowiedziami bo ja tu widzę masę amatorów, którzy mało co wiedzą o grze, a wygłaszają wielkie mądrości jej dotyczące...

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:09, 20 Lut 2008 Powrót do góry

Wycofuje to co napisałem, jednak patch jest ok i poznałem siłe dżinów, 45 moich dżinów rozniosło całe wojsko azjatów oczywiście z kapłanami, lecz azjata nie miał kapłanów ale i tak by przegrał Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Śro 19:23, 20 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:27, 20 Lut 2008 Powrót do góry

Kapłan wiele tam nie stracił, i tak rypi w maga całą serią tych kul - mag pada po dwóch.

Kto dzisiaj robi u euro gildię magów? Chyba i tak lepiej postawić te 3 gildie, na tamtą może być brak kasy czy coś... Ale nieważne, w sumie z magią nie jest tak źle z wyjątkiem smoków.

Przejdę gdzie indziej: Co z tego ze łucznik konny jest gorszy bo są gorsze błogosławieństwa? Wróg też będzie wtedy gorszy! Jedyne co Linearowi było potrzeba to mocniejsza piechota Arabów! Dostał to, co chciał i te jego ataki są prawie nie do odparcia! Leci na kogoś cała armia i w pierwszych chwilach padają wszyscy prócz pik. Z tą kulturystyką to raczej im to życie przychodzi niż odchodzi.. Jedyny sposób to magia, ale kapłani już i tak maga mogą zabić.. Zresztą po tym była by wręcz konieczność budowania gildii magów.

I nie próbuj mi tu wmawiać, że jestem noob czy coś, 'że nie wiem jak się rozwala takie armie'... Grałem ostatnio sporo, widziałem. Tym można nieźle rozpieprzyć byle kogo. Po za tym niedawno widziałem jak na IRC'u mówiłem coś w stylu: 'I co powstrzyma tych łuczników konnych?'

Nie no, bez jaj to jest za mocne i postawmy sprawę jasno. Trza trochę osłabić tych konnych..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:44, 20 Lut 2008 Powrót do góry

No to poprawcie smoki i konnych w patchu 1.12a i już patch będzie bardzo dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:40, 20 Lut 2008 Powrót do góry

Konni:

Cytat:
A po drugie wcale nie trudno pokonać taką armię Wink
Europejczyk buduje gildie magów i korzysta z zamrożenia - sukces gwarantowany, nie ma na to złota? Nie chce mu się? To niech się zdecyduje, że będzie klepał na ślepo swoją dawną taktykę czy będzie chciał wygrać...

Lepiej zastanówcie się nad następnymi wypowiedziami bo ja tu widzę masę amatorów, którzy mało co wiedzą o grze, a wygłaszają wielkie mądrości jej dotyczące...

Europejczycy mają strzelców i magów, Azjaci własnych łuczników konnych, magów, rydwany. Rzucenie czaru magiem prawie zawsze się udaje, kapłani prawie nigdy nie są w stanie całkowicie zabezpieczyć armię


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 20:41, 20 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:17, 20 Lut 2008 Powrót do góry

A co z szałem bitewnym? Osłabione zostały zamrożenie i ognisty deszcz, a więc czemu azji został tak silny czar??

Nie rozumiem trochę tej taktyki Lineara. Chodzi tylko o użycie łuczników konnych? Przecież to było używane już od dawna. Wink I to niby tak wszystkich gromi? Przecież są pikinierzy no i oczywiście jak Linear zauwżył- strzelcy.

A ja dostałem od Fifiego inną relacje z taktyki lineara. Miał on mieć podobno 10 herosów z atakiem i obroną 200:200 mniej więcej w 25 minucie. Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:24, 20 Lut 2008 Powrót do góry

Jasne, a Fifi ma 150 pikinierów z atakiem i obroną po 500, żeby pozbyć się Linearowych łuczników xD

Wiesz King, Lin dorzuca do tego jeszcze ok 100 piechurów Wink
Ale jak słusznie zauważyłeś magia jest tu kluczem do zwycięstwa, co do szału to faktycznie jest zbyt mocny i w przyszłości zamierzamy go osłabić ;] Ale obecnie jest jednym z najlepszych sposobów na Lina Very Happy

A większość przegrywa jedynie przez to, że schematycznie wykorzystują poprzednie taktyki nie ryzykując i nie inwestując w coś nowego, jak gdzieś zauważyłem można to porównać do kogoś kto 5 razy wchodzi do wrzątku ale jakoś nie może zauważyć, że za każdym razem porządnie się parzy....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 21:27, 20 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
jedi_master



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:16, 21 Lut 2008 Powrót do góry

Trochę za bardzo radykalne te zmiany. Taka powszechna równość nacji nie zrobi dobrze TZAR'owi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:54, 21 Lut 2008 Powrót do góry

Skąd Ty to możesz wiedzieć, z tego co widze do masz 8 postów więc jesteś nowy, w końcu w Tzarze musi się coś zmieniać, jak sobie wyobrażasz przyszłość tej gry ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:50, 21 Lut 2008 Powrót do góry

Cytat:

Taka powszechna równość nacji nie zrobi dobrze TZAR'owi...


Dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:50, 22 Lut 2008 Powrót do góry

jedi_master napisał:
Trochę za bardzo radykalne te zmiany. Taka powszechna równość nacji nie zrobi dobrze TZAR'owi...



eee

A czy ty wogóle grasz online ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:28, 02 Mar 2008 Powrót do góry

W najbliżych dniach wyjdzie poprawka do patcha, głównie będzie osłabiała azjatycką magię.
Piszę, tu bo chcę znać wasz zdanie na ten temat. Macie może jeszcze jakieś propozycje zmian?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Nie 22:52, 02 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:45, 02 Mar 2008 Powrót do góry

ULEPSZYC OGNISTY DESZCZ ARABOW!!!!!

Dawniej tym czarem nosiło się strach i zniszczenie, a teraz? Należy przywrócić mu dawna świetność przynajmniej po częsci!

Poza tym proponowałbym również osłabić Samurajów u azji. Są po prostu za tani oraz za silni...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:06, 02 Mar 2008 Powrót do góry

Co wy w ogóle robicie? Magia powinna być taka jaką ja sobie twórcy zaplanowali. Narzekacie na to, że kapłan nie może zabezpieczyć armii przed zaklęciem... Patrzycie pod siebie... Azjaci maja kapłana, który w żadnym stopniu nie może zabezpieczyć armie azjatycka przed zaklęciami. Dlatego mieli smoki, które ewentualnie mogły szybko interweniować, a wy robicie wszystko, by gra magią była nieopłacalna... Ja jestem za tym by przywrócić siłę starej "tzarowej Magii". Nie rozumiem was... Jak możecie ją osłabiać skoro ja zawsze uważałem, że magia w tzarze jest słaba... Patrząc na takiego smoka doszłem do tej myśli. Wy patrzycie na czysto strategiczne aspekty tej gry. Smok powinien być potężna jednostką... Jednak przez szacunek dla twórców nie namawiam was do modyfikacji smoka, tylko przywróceniu jemu jego dawnej siły. Zastanówcie się porównując dwie tzarowe jednostki.

Jeszcze raz apeluje! Przywróćcie siłe magii, która była dawniej w Tzarze.
Modyfikujcie sobie jednostki, ale nie magię !


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)