Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:33, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Wy tworząc tego patcha myślicie tylko o grze sieciowej... King Paweł to popiera bo gra wyłącznie sieciowo, ale na zdrowy rozsądek. Ludzie grają jeszcze w kampanie.

A odnośnie twej wypowiedzi Kamil. Nie ingerowałem w tworzenie tego patcha bo nie zakładałem, że aż tak będziecie ingerować w grę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:54, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Nie dałem rady! A chciałem nic się nie wypowiadać!

Co do ognistego deszczu to jest już za słaby, niektóre kampanie będą do kitu, kilka kampanii ma misję opierające się na tym. Można by było zmniejszyć do 400 dmg, ale do 100 Confused

Nie podoba za bardzo mi się wzmocnienie satrapów i tych drugich na strzały, pamiętam jak wróg niszczył mi piechurów satrapami, a teraz łucznicy mi nic nie dadzą.

Co do zamrożenia to nawet OK bo dużo daje.

Coś też mi nie pasi z tymi smokami. Teraz zrobi się z nich bezużyteczne g, będą beznadziejne Confused Do tej pory 25 łuczników, kilku strzelców(jeśli chodzi o euro), ok. 5 baszt i trochę woja nawet bez kapłanów potrafiła zatrzymać ich duże ilości(sam się o tym przekonałem), teraz to wystarczą tylko baszty i łucznicy, aby zatrzymać atak(ze strzelcami nie będą mieli aż tak dużych strat).
Teraz tylko będzie się wojo robiło. No i baszty Smile

Mała uwaga do rydwanów - teraz z powodu małej ceny i dużej wytrzymałości, będą aż za dobrzy, będzie to czasem jak bunkier, bo normalnie piechurzy nie dali rady takiego zniszczyć(chyba że większa ilość piechurów).

Co do patcha to nie instaluję, bo mi się gra rozsypuje, na 1.00 nie pozostanę przecież Laughing a na 1.10 zaczynają być problemy(wyłączanie gry podczas większej bitwy).

Pewnie zostanę skrytykowany, ale co tam KAŻDY MA WŁASNE ZDANIE i tego się trzymać!

DeadMAN napisał:
Dojdzie do tego, że ktoś się zajmie patchem 1.13, który poprawi te karygodne błędy...

Bardzo możliwe, ale pewnie się już taka osoba nie znajdzie.


Tak na marginesie:
DeadMAN napisał:
Wy tworząc tego patcha myślicie tylko o grze sieciowej... King Paweł to popiera bo gra wyłącznie sieciowo, ale na zdrowy rozsądek. Ludzie grają jeszcze w kampanie.


Jeszcze nigdy nie grałem w necie Razz Tylko kampanie i potyczki z komputerem.

I jeszcze jedno, ale tak na marginesie - nie cierpię kiedy patche za mocno zmieniają grę(tak jak ten), bo to oznacza zmianę wszystkiego(taktyki itd.).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Pon 20:09, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
nOizZ



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy

PostWysłany: Pon 20:26, 11 Lut 2008 Powrót do góry

A napisze sobie kolejny raz, co mi tam...
Co do demek (replayow) i kampanii:

Mozna zrobic dwie kopie Tzara na dysku w osobnych folderach, jedna kopia z 1.10 i grac na niej w kampanie oraz ogladac stare dema. Natomiast na drugiej kopii (1.12) grac online.
Mozna, takze zrobic backup plikow z 1.10 (sa to tylko 3 pliki) i sobie podmieniac, raz te, raz te Smile
Ewentualnie moge zrobic (ale to pojutrze najszybciej bo egzaminy) taki szybki instalator 1.10 (z 1.12) i bedzie mozna szybko zmienaic wersje gry.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nOizZ dnia Pon 20:27, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:27, 11 Lut 2008 Powrót do góry

No nareszcie jakiś dobry post. Większość z twoich uwag jest słuszna i już zdążyłem je zauważyć.

Cytat:
Dojdzie do tego, że ktoś się zajmie patchem 1.13, który poprawi te karygodne błędy...
Gdzieś już pisałem, że nie jestem taki naiwny, aby myśleć, że jeden czy dwa patche dadzą idealny efekt. Ten jednak jest już naprawdę sporym przełomem i nie chciałem zapeszać Very Happy

W przyszłości wyjdzie 1.13, ale to już naprawdę nie ma sensu teraz o tym myśleć, teraz ludzie grajacy online cieszą się z nowego patcha.

Cytat:
Co do ognistego deszczu to jest już za słaby, niektóre kampanie będą do kitu, kilka kampanii ma misję opierające się na tym. Można by było zmniejszyć do 400 dmg, ale do 100 Confused

Ognisty deszcz musiał zostać osłabiony. Był po prostu za silny. Co do kampanii to przecież sprawa jest prosta - napisać, że kampania jest przeznaczona do wersji 1.10. W samym moim patchu dostępny jest backup do wersji 1.10 z 1.12

Cytat:
Nie podoba za bardzo mi się wzmocnienie satrapów i tych drugich na strzały, pamiętam jak wróg niszczył mi piechurów satrapami, a teraz łucznicy mi nic nie dadzą.

Mylisz się, satrapowie i wekiernicy padali jak zwykłe muchy pod ostrzałem łuczników. Teraz są silniejsi i dużo twardsi, ale przecież 2 razy drożsi. Zatem wszystko jest na swoim miejscu.

Cytat:

Coś też mi nie pasi z tymi smokami. Teraz zrobi się z nich bezużyteczne g, będą beznadziejne Confused Do tej pory 25 łuczników, kilku strzelców(jeśli chodzi o euro), ok. 5 baszt i trochę woja nawet bez kapłanów potrafiła zatrzymać ich duże ilości(sam się o tym przekonałem), teraz to wystarczą tylko baszty i łucznicy, aby zatrzymać atak(ze strzelcami nie będą mieli aż tak dużych strat).
Teraz tylko będzie się wojo robiło. No i baszty Smile

Smoki zdecydowanie osłabły, wbrew moim zamierzeniom. Nawet jednostki walczące wręcz mogą je ubić. Zachowały swoją ogromną siłę ataku i nadal mogą być skutecznie wykorzystywane - mimo wszystko nie są już tak groźne i tutaj faktycznie wyszedł już na jaw pierwszy błąd patcha.

Cytat:

Mała uwaga do rydwanów - teraz z powodu małej ceny i dużej wytrzymałości, będą aż za dobrzy, będzie to czasem jak bunkier, bo normalnie piechurzy nie dali rady takiego zniszczyć(chyba że większa ilość piechurów).

I tu znowu słusznie zauważyłeś - są one naprawdę twarde. Ale tanie też wcale nie są - 100 drewna i żywności to, zwłaszcza dla Azjaty - niemały koszt. Nie jest tu jednak błąd. Ot, Azjaci mają po prostu niesamowicie wytrzymałą, pancerną jednostkę. W obliczu dużej, zorganizowanej armii zostaną jednak zniszczone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:51, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Co do satrapów to można już by było zmniejszyć premię do 25%, są to niesamowicie dobre jednostki przeciw ciężkiej piechocie(gorzej z konnicą), i każda jednostka musi mieć przecież słaby punkt. Co by było jakby na patchu 1.12 patrzysz a tu leci armia satrapów :/ W patchu 1.11 byłoby to niemożliwe, bo lekka piechota to jedyny sposób na wytrenowanych wekierników(omijając budowle obronne).

Smoki jak się spotkają z łucznikami to koniec. To tak samo jakbyś napakowanych przedmiotami łuczników rzuciłbyś na piechurów Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:31, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Wiekierników można łatwo rozwalić balistami, krzyżowcami i wciąż kupa wytrenowanych łuczników z błogosławieństwem - wtedy i tak nie byli robieni, i trudno się dziwić, nic byli nie warci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:19, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Powinna zostać bądź być osłabiona premia łuczników do satrapów i wekierników. Już zacznij się brać lin za patch 1.12a. Tak samo myślę, ze deszcz jest teraz za słaby, a co do magii to zniwelował bym tylko premię kapłanów do golemów i dżinów. Reszta powinna zostać. Ty Lin jesteś najlepszym graczem Tzara i dla Ciebie wszystko jest łatwe, ale dla innych np używanie tego lodowego pocisku i na raz operowanie wojskiem jest trudne, a do tego jeszcze wybijanie kapłanów, ochrona magów i dzielenie wojska i przypisywanie różnym jednostkom różnych klawiszy i szybkie używanie ich na polu walki.

Smoki powinieneś zostawić jak były, zawsze można normalną armią zaatakować od przodu, a w tym samym momencie smokami od tyłu tak by kapłani ich nie dosięgneli. Jest wiele sposobów, tak samo wiele sposobów jest by ochronić się przed ognistym deszczem, w końcu zawsze sojusznik euro pożyczy parę kapłanów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Wto 0:23, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:19, 12 Lut 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Wiekierników można łatwo rozwalić balistami, krzyżowcami i wciąż kupa wytrenowanych łuczników z błogosławieństwem - wtedy i tak nie byli robieni, i trudno się dziwić, nic byli nie warci.

Balistami nawet mesjasza łatwo rozwalić Razz
Krzyżowców nie musi wtedy jeszcze być na mapie, tak samo z katedrą i błogosławieństwem.

Wiekiernicy nie mają wymagań, dlatego można ich już na początku robić, a co do pożywienia - są porty i łodzie rybackie(no chyba że nie ma wody).
Na wersji 1.10 robiłem kilku wiekierników do pomocy, są przydatni podczas walki.
Moim zdaniem premia nie powinna być usunięta, ale tylko zmniejszona do 20% czy iluś tam. W końcu chodzi o to żeby atakować różnymi jednostkami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 10:16, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Teraz to już przemawiasz zwykłym brakiem znajomości gry on-line. Wekiernicy i satrapowie byli przedtem bezużytecznym mięsem ginącym natychmiast na polu walki. O czymś takim jak rush wekiernikami to ja nie słyszałem i słyszeć nie będę, bo są za drodzy. Proste. Teraz jest w porządku. Smoki nie powinny stracić HP i to jedyny błąd. O poprawce patcha na razie nie ma co rozmawiać, niech najpierw upłynie kilka tygodni gry na obecnym. Nie można co chwila kazać graczom ściągać coś znowu. Ognistych deszczy i tak nie można było używać zgodnie z zasadami, więc dzięki patchowi ten czar w ogóle będzie mógł być używany Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 10:17, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:52, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Nigdy nie grałem w on-line Laughing Laughing Uważam, że dalsza dyskusja o satrapach nie będzie dążyć do niczego.

Cytat:
Ognistych deszczy i tak nie można było używać zgodnie z zasadami, więc dzięki patchowi ten czar w ogóle będzie mógł być używany

I znów myślicie o grze sieciowej :/
Ognisty deszcz, jest już troszkę za słaby, Arabowie tracą powoli swój charakter, trochę słabe wojo(nie mówiąc o konnicy), ale za to magia po prostu świetna.
I teraz nie będzie ryzyka, ognistym deszczem łatwo było rozwalić swoje jednostki Smile

Co do smoków to mam nadzieję że to się zmieni, na patchu 1.10 można było łatwo odczuć straty robione przez lekką piechotę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Wto 16:53, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:22, 12 Lut 2008 Powrót do góry

=Crash= napisał:
Nigdy nie grałem w on-line Laughing


I tu jest klucz do całej sprawy ;] Ten patch jest na multi! Tak trudno to pojąć? W takim przypadku o co ci chodzi? Nie grasz na multi, więc jeżeli ci się patch nie podoba to nie masz, żadnego obowiązku jego instalacji, możesz dalej grać na 1.10, z tego co widzę, to jedynie w grze multi jest wymagany ten patch.
To samo gdzieś plecie szanowny Deadman...
Jeżeli twoja kampania była robiona pod 1.10 to napisz, żeby sobie zmienić wersję do gry w nią i po kłopocie, a następne kampanie można przystosować do obecnego patcha ;]
W tej chwili robicie z igły widły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:35, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Jeżeli ktoś nie gra online, to co mu przeszkadza jakiś patch ? : O
Zróbcie sobie własny, jeżeli gracie przeciwko SI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 19:40, 12 Lut 2008 Powrót do góry

To paranoja, ludzie którzy w ogóle nie grają online krytykują patch. Patch jest dla tych co grają z żywym przeciwnikiem, wyrównuje nacje itp. Grając z komputerem nie ma różnicy jaką nacją się gra bo SI nie jest tak dobre że Azjatami nie będzie się miało szans z Euro tak jak to było na zasadach w Patchu 1.10. Nie grasz online, nie instalujesz patcha. Proste !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 12 Lut 2008 Powrót do góry

To nie jest takie proste Draco moim zdaniem. Jeśli Deadman zrobi kolejną część swojej kampanii, to może się okazać, że gra jest po prostu zbyt prosta, albo przeciwnie, zbyt trudna. "Nie grasz online, nie instalujesz patcha", tworzysz kampanię, nikt w nią nie gra. Nie będę krytykował tego patcha - wręcz przeciwnie, jeśli chodzi o grę online wierzę, że stworzyli go prawdziwi specjaliści i znawcy trybu multiplayer, toteż tam z pewnością genialnie się sprawdza. Podejrzewam, że kampania Otashi na patchu 1.12 działa zupełnie inaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:08, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Post powtórzony po raz co najmniej 5ty - można napisać, że kampania jest na 1.10 i na tej wersji grać w kampanię. Tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)