Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tzar - Modyfikacje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:41, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Witam,
Po pewnym czasie pracy udało mi się znaleźć sposoby na przerobienie Tzara w dość dużym stopniu. Jak na razie przerobiłem/dodałem jednostki, budynki i technologie (najwięcej pracy zajmuje mi robienie animacji jednostek, lecz jak na razie czerpię je z gry Majesty). Na screenach widać przerobione jednostki, czyli trolle (dawniej rydwany) i nowe jednostki jakimi są górskie trolle i widoczny po prawej kamienny olbrzym (właśnie pracuję nad jego animacją). Widać też nowy budynek będący specjalnym siedliskiem.
Image
Image
Moim głównym celem jest przerobienie Azjatów na frakcję zła (orki itp.), a Arabów na sojuszników ludzi (elfy, krasie itp.). Oczywiście frakcja ludzi nie będzie tylko nieprzerobionymi Europejczykami.
Na razie nie udostępniam prac bo nie jest tego dużo, ale z pewnością się tym podzielę jak będzie już coś większego.

Zadawajcie pytania, podawajcie pomysły i oceniajcie.


Post został pochwalony 7 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:23, 20 Kwi 2013 Powrót do góry

Na razie fajnie ci to wychodzi, powodzenia. Widzę, że paski wokół obrazu gry też trochę zmieniłeś. Ten budynek na dole mapy wg mnie ma trochę słabą jakość i wygląda inaczej niż inne budynki z Tzara, ale chyba za bardzo się czepiam Smile A poza tym: "orkowie", a nie "orki".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:54, 20 Kwi 2013 Powrót do góry

Co do budynku na dole, to była to próba skorzystania z budowli z Majesty. Niestety są one widoczne pod innym kątem, przez co pozostaje mi praca z własnymi modelami 3D, ale na szczęście mam z tym już trochę doświadczenia.

Edit: Dodałem na razie tylko do Europejczyków funkcję budowania złóż złota i kamienia. Niestety ich pojemność jest losowa (bezsensowna kolejność cyfr) i bardzo wielka. Nie ma też napisu przy najechaniu na przycisk budowy.

Nie wiem czy to w ogóle dobry pomysł dla tego piszę i jak coś to mają być bardzo drogie, ale kosztować tylko w żywności (ew. też w drewnie).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Sob 16:54, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 22 Kwi 2013 Powrót do góry

Ten troll jest zupełnie nową, dodatkową jednostką? Czy tylko podmieniony jakiś niedźwiedź czy inny nietoperz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:34, 22 Kwi 2013 Powrót do góry

Witaj, Twoje dzieło wygląda naprawdę imponująco! Bardzo popieram pomysł przerobienia ras, da to ładny powiew świeżości grze. Bardzo chętnie użyję tego projektu, gdy tylko go skończysz. Leci pochwała, i trzymam kciuki za projekt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:26, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

Ten troll to akurat przerobiony rydwan, ale mam też zupełnie nowe jednostki: ulepszonego trolla (górskiego) Inferiusa (ognistego golema mogącego rzucać kulami ognia) i Kamiennego Olbrzyma widocznego na screenie, który w przeciwieństwie do poprzedników należy do Elfów.

Troll to wynik tego, że zamierzam też zamienić stare jednostki tak aby to wszystko jakoś wyglądało no i zabrałem się za niego zanim zacząłem dodawać nowe.

Napiszę poniżej co aktualnie zamierzam zrobić i co zrobiłem:
*Ogólne:
-zmniejszony czas odkrywania technologi typu przyzywanie smoka/golema
Zmieniony (tylko trochę) interfejs - nie ukończone
*Europejczycy:
-możliwość budowania złóż (na razie tylko u nich, ale być może to wycofam)
-rekrutacja Piechurów w zamku
-Nowa nazwa frakcji: Królestwo Ludzi
*Azjaci:
-Ronin to teraz szkielet, ale jako oddzielna jednostka od tego neutralnego i zmienię go na goblina
-gobliński łucznik zamiast łucznika (na razie tylko prze kolorowany, ale czeka na animacje)
-Troll zamiast rydwanu
-Troll Górski, czyli trochę zmieniony kolorystycznie i silniejszy
-Inferius (nazwa do zmiany), czyli trochę osłabiony golem, ale z czarem kula ognia
-Nowe siedlisko - Jama (rekrutacja Trolli i inferiusów, ale słabsze trolle są też dostępne w koszarach)
-technologia od Rydwanów to teraz hodowla trolli
-technologia "Mroczna Magia" która umożliwia budowę Jam
-Ork (taki jak neutralny) zamiast Samuraja
-wilkołak - w fazie projektu
-Nowa nazwa frakcji: Armia Chaosu
*Arabowie:
-Krasnolud (taki jak neutralny) zamiast Piechura, ale jako oddzielna jednostka od tego neutralnego
-Leśny Elf (popyla prawie tak szybko jak konny i ma duży zasięg, osłabiony w obronie, ale ulepszony w ataku) - brak animacji
-Konny Elfi łucznik (w fazie projektu - najszybszy jeździec)
-Ent (w fazie projektu i nie wiem za miast czego go wcisnąć)
-Nowa nazwa frakcji: Przymieże

Edit: Zapomniałem wcześniej wspomnieć, że projekt nie współgra z Edytorem Map (brak nowych obiektów - najwidoczniej ich lista jest wpisana w kod pliku) więc pozostaje gra przez internet, albo w losowe mapy, ale muszę wtedy dopracować AI komputera, a na razie ja raczkuję w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Wto 16:38, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Bimbol
Straż Miejska


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 889 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:01, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

Dobra robota, obyś dotrwał do końca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:00, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

W Data/Objects/Tzaredit masz plik units, możliwe że to on będzie odpowiadał za jednostki w edytorze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:11, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

No to życzę powodzenia i dalszej chęci do działania. "Przymieże" - przez "rz" (Przymierze).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:40, 24 Kwi 2013 Powrót do góry

Niestety próbowałem zrobić coś z tym plikiem, ale to nic nie daje.

Jeśli macie jakieś propozycje to walcie śmiało. Ja chyba dodam do Chaosu goblińskiego szamana, który będzie taki jak normalni magowie, a tego standardowego przerobię na czarnoksiężnika (więcej many i trochę silniejszy, ew. jakiś czar od innej frakcji, bo nie ma możliwości dodawania nowych, ani przerobienia starych). Mógłbym mu dodać zamiast czaru rekrutację Inferiusów, ale jeszcze czegoś takiego nie próbowałem. Jest to jednak plan na dalszą przyszłość.

W najbliższym czasie chyba postaram się zrobić technologię dla Europejczyków: "Pasowanie"(czy coś w tym stylu), która umożliwia ulepszanie Rycerzy na Krzyżowców, w taki sposób jak ulepsza się wieżyczki.

Swoją drogą to wydaje mi się, że modyfikacje mogą ożywić społeczność Tzara. Bo przecież nie zabiorę wiedzy do grobu ;P.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Śro 6:42, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:06, 24 Kwi 2013 Powrót do góry

Bardzo fajnie to wszystko wygląda! Fajnie by jednak było dodać teżprzynajmniej jakieś podstawowe SI dla wroga, aby można bawić się z botami, bądź opcje podmiany jednej rasy dla gracza, a pozostawienie pozostałych dla bota takimi jak były


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:20, 24 Kwi 2013 Powrót do góry

Bardzo fajny pomysł! Pamiętam, że ktoś już próbował coś takiego zrobić, ale mu się nie udało dotrwać. Potrzeba dużo cierpliwości i wytrwałości. Tego ci z całego serca życzę. Z pewnością taka aktywność da rezultat w popularności tzara(potrzeba dobra reklama). Ale mam zastrzeżenie: niezbyt ładnie wygląda troll w innych barwach. Dwie takie same postaci nie współgrają ze sobą. Lepiej dać postać z innej gry np. arcanum, age of mythology, która będzie odzwierciedlała inne statystyki potwora.

Można zamiast niedźwiedzia, nietoperza, sokoła, jastrzębia, ducha, szkieleta podstawić nowe animacje i wcielić do jednej z nowych ras.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:10, 24 Kwi 2013 Powrót do góry

Jeśli będzie pod ręką jakaś fajna animacja trolla to zmienię, a póki co zajmę się nowymi jednostkami.

Co do zmiany neutralnych to nie ma sensu, bo jak pisałem mogę dodawać nowe. Z góry jednak mówię, że ilość i profesje są ograniczone, gdyż nie mogę dodać zupełnie nowych jednostek, a tylko dodatkowe odmiany tych, które już są. Chodzi tu o to że np. jest jednostka "Piechur" i ma swoje trzy odmiany dla każdej z frakcji. Możliwe kombinacje tych odmian to:
-Common czyli neutralny,
albo
-Euro
-Arab
-Asian
Dla tego opłaca się zmieniać neutralne jednostki na przynależne do frakcji bo zyskuje się dwa dodatkowe sloty. Zrobiłem tak z Golemem i dodałem Inferiusa. Dzięki temu sposobowi da się uzyskać niezłą pulę dodatkowych stworzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:25, 27 Kwi 2013 Powrót do góry

I jak idą prace?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:14, 27 Kwi 2013 Powrót do góry

Aktualnie mam w grze złote smoki, ale muszę coś przy nich poprawić i dodać portret. Dziś spróbuję dodać wspomniane ulepszanie rycerzy na krzyżowców.

Planuję też w najbliższym czasie spróbować skorzystać z animacji jednostek z gry Warcraft 3. Na początek wezmę tamtejszego Inferiusa i prze-koloruję jego ogień na czerwono (oryginalnie ma kolor zielony). Mogę też spróbować użyć budynków z tej gry.

Sukces jeśli chodzi o AI komputera. Azjaci zbudowali nowe siedlisko i z rekrutowali w nim trolle i dodane górskie trolle Smile.

Ps. Oryginalne smoki noszą teraz nazwę 'czarne smoki".

Edit: Poniżej screen z zabawną sytuacją. Oto co zobaczyłem w gospodzie przy najmowaniu jednostek (możliwość zbudowania w szybkim tempie ok. sześciu olbrzymów - mamy wygraną na wyciągnięciu ręki, ale taka ilość złota jest bardzo trudna do zdobycia, chyba że na kodach Smile ).
Image

Edit2: Niestety z ulepszania rycerzy na krzyżowców nici.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Sob 16:12, 27 Kwi 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)