Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Propozycja projektu rozszerzonego tzara. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 19 Gru 2010 Powrót do góry

Sorry za odkop ale do projektu tzara 2 można dodać nowe rzeczy.
Zwierzęta:
Dzikie wilki,jelenie,dziki ew. bawoły,króliki,żubr.Oswojone kury na farmie.
Naprawa bugów np. jak się zniszczy bramę to czasami nie można przejść.Naprawa tego, że Ninja może "Zamordować" katapultę i balistę.
Możliwość zbierania malin/jagód z krzewów(naturalnie występujących).
Można też dodać możliwość wchodzenia do domu(dla jednego wieśniaka).
Poza tym

To na tyle jak na razie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Nie 23:00, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 23:34, 19 Gru 2010 Powrót do góry

Maciek... Daruj sobie. Dlaczego? Ano dlatego, że bez kodu źródłowego nie da się takich rzeczy zrobić... A ponieważ na własne oczy przekonałem się o tym, co mówili inni - że Haemimont leje na nas ciepłym moczem, to przypuszczam, że wątpię, abyśmy weszli w jego posiadanie.
Dlatego nowe jednostki w rodzaju dzikich zwierząt, czy jakimkolwiek innym, prawdopodobnie na zawsze pozostaną w sferze fantazji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:08, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Jak tam w ogóle nasz tzar 2 się ma? Bo czekamy chyba tylko na bohuna?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 11:40, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Hmmm.
Z jednej strony tak...
Z drugiej - jakoś widzę, że u ludzi to entuzjazmu nie wbudziło (vide Sonda).
A co do złamania praw autorskich - po ostatnich wydarzeniach mam wrażenie, że nawet gdybyśmy zaczęli sprzedawać tzara przed siedzibą Haemimontu twórcy by na to nie zwrócili uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:39, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Wiem, że bez kodu się nie da,ale walczymy o niego(chodź może bez sensu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 13:52, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Tak, ale ,,dopóki" go nie mamy, nie ma sensu spamować i zastanawiać się, ,,co by było gdyby".
Nawiasem mówiąc, walka chyba się zakończyła, nikt więcej się do ,,petycji" już nie dopisuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartek2016



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:20, 20 Gru 2010 Powrót do góry

mam takie pytanie:
czysto hipotetycznie ,jeżeli byśmy mieli wejść w posiadanie kodu źródłowego ,to zapewne jedynym wyjściem (legalnym prawnie) byłoby go kupienie ,sądzicie ,że za ile by go sprzedali ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 14:22, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Sądzę, że choćbyś im zaoferował całą Polskę, to nawet nie przeczytają Twojej oferty. Są głusi i ślepi na wszystko, co dotyczy Tzara.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:24, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Napisałem do nich e-maila,pewnie to nic nie da...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 14:27, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Heh... zaśmialbym się z Twojej naiwności, ale zamiast tego podziękuję, że wziąłeś udział w akcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:14, 20 Gru 2010 Powrót do góry

maciek napisał:

Można też dodać możliwość wchodzenia do domu(dla jednego wieśniaka).


To akurat mozna zrobic bez kodu zrodlowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 15:17, 20 Gru 2010 Powrót do góry

No tak, ale sądzę, że to akurat nie stanowiłoby, że tak powiem, nowej jakości w tzarze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:18, 20 Gru 2010 Powrót do góry

A co robi Bohun? Bohun wprowadził nowe jednostki do tzara. Pokazywał przecież ikonki z poszczególnymi ich ruchami. Jeżeli mu się udało z kilkoma postaciami, nie można ich wprowadzić więcej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 15:27, 20 Gru 2010 Powrót do góry

Hmm.
Rzecz w tym, że było to na zasadzie zastępowania starych jednostek. Podmienienia grafik po prostu (z tego co rozumiem), a nie zwiększania liczby jednostek poprzez dodawanie całkiem nowych.

A teraz takie głupie pytanie... Pewnie bez sensu, nie ma pojęcia o programowaniu, nigdy nie grzebałem w tych plikach, ale na wszelki wypadek zapytam (nie bijcie). Rozumiem, że kiedy robicie moda, to edytujecie jakieś fragmenty, w których są zapisane staty jednostek (bo bo je zmieniacie). A zatem skoro macie dostęp do linii gdzie są zapisane dane jednostek... Nie możecie tam po prostu ,,dopisać" nowych, korzystając ze stałych jako szablonu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:30, 20 Gru 2010 Powrót do góry

on zamienil jedynie grafike starych jednostek na nowa i ewentualnie lekkie zmiany ustawien dawnych jednostek, np.:
z orła mozemy zrobic kure dzialajaca na zasadzie krowy (wiesniak bedzie hmm.. stał przy krowie okreslony czas i czekal na jajka - pozywienie z jajek mozna ustawic; kura bedzie "dojrzewala" tak jak krowa, czyli mieso bedzie roslo z 300 do 600 - tego nie da rady zmienic) tylko po takiej zmianie jednostek tracimy stare jednostki i zbuguja sie mapki - nie wczyta sie nam mapka.

edit.
Gedeon napisał:
Rozumiem, że kiedy robicie moda, to edytujecie jakieś fragmenty, w których są zapisane staty jednostek (bo bo je zmieniacie). A zatem skoro macie dostęp do linii gdzie są zapisane dane jednostek... Nie możecie tam po prostu ,,dopisać" nowych, korzystając ze stałych jako szablonu?


Mozna dopisac, ale tzar ich nie zrozumie. Potrzebny jest kod zrodlowy, zeby zadeklarowac nowe stale i zmienne oraz procedury do nich.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Pon 15:38, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)