Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie problemy z regułami, edytorem itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 1:03, 12 Lip 2010 Powrót do góry

Nie ale - ja tak mam jeżeli np. miecz ujawnia się w miejscu gdzie troi jednostka to mi sie tzar wyłącza(Czasami). Jednostka pojawi sie obok.

Pomyśl tak: Czy jak graja online to jednostki tracą hp? Niema desynchro? To można dodać regeneracje!

Czy w grze robią się jednostki? Robi to desynchro? Nie? To mogę stworzyć regułą jednostki!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Pon 1:13, 12 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:12, 12 Lip 2010 Powrót do góry

No ale jezeli jest miejsce na 9 jednostek a pojawia sie 5 to miejsce pojawienia sie cyasem zmienia, a na 2 komputerach roznie m0ze sie chyba wybrac te 5 miejsc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:56, 12 Lip 2010 Powrót do góry

Jak robiłem mapkę jedyny problem miałem z pokaż ekran opowieści, pokaż wiadomość, wszystko inne było i nie robi się synchro xd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:22, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Nigi napisał:
Bohun napisał:
Czy jest możliwe, zrobienie czegoś takiego, aby na konkretnym terenie nie dało się budować??


Możesz zrobić tak, by wszelkie budowle utworzone w danym obszarze były natychmiastowo niszczone:

Warunek: 1
Akcja:
1. ustaw właściwości obiektu
obiekt: budowle
wyrażenie:
Kod:
$health = $health*($x>XMAX || $x<XMIN>YMAX || $y<YMIN)

(gdzie za XMIN,XMAX,YMIN,YMAX wstaw współrzędne określające prostokąt w którym budowle mają być niszczone)

2. zachowaj regułę


A jak to zrobic dla przedmiotow żeby je usuwało jak będą w jakimś obszarze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Wto 15:04, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Analogicznie jak powyżej. Ustawienie $health na 0 usunie przedmiot.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:29, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Słyszałem że jesteś dobry w te klocki więc może teraz mi pomożesz;p
Chce zrobic żeby usuwało obiekt jeżeli jest w danym obszarze. I teraz zaczyna sie problem:
Obiekty te są wywoływane akcją stwórz obiekt i jest ich kilka naraz na mapie. A chcę zrobic tak że jak jeden z nich (dowolny) będzie przeniesiony do obszaru (chodzi o przedmiot) znisczony. A reszta dalej sobie leży jak leżała. Może okazac sie to banalne ale nie wpadłem na to i proszę o taką małą pomoc;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:53, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Santorr napisał:

Chce zrobic żeby usuwało obiekt jeżeli jest w danym obszarze. I teraz zaczyna sie problem:
Obiekty te są wywoływane akcją stwórz obiekt i jest ich kilka naraz na mapie. A chcę zrobic tak że jak jeden z nich (dowolny) będzie przeniesiony do obszaru (chodzi o przedmiot) znisczony. A reszta dalej sobie leży jak leżała. Może okazac sie to banalne ale nie wpadłem na to i proszę o taką małą pomoc;)


Chcesz żeby STWORZONY przedmiot ale tan JEDYNY? To przeczy logice.
@Edir Może Nagi ci pomoże jak dla mnie za mało szczegółów podałeś. ;d

Ja bym ten przedmiot ukrył.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Wto 20:01, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:05, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Ten jedyny który spełnił warunek a reszta w spokoju ma leżec. Dla mnie to niewykonalne ale w Nigim nadzieja;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Santorr dnia Wto 20:11, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Wto 21:43, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Ogólną regułę przedstawiłem powyżej. Natomiast w przypadku przedmiotów zachodzi kilka istotnych zmian:

1. Wyrażenie w akcji "ustaw właściwości obiektu" powinno mieć postać:
Kod:
$health = ($x>XMAX || $x<XMIN || $y>YMAX || $y<YMIN)


Wynika to najprawdopodobniej z faktu, że dla przedmiotów zmienna $health ma domyślnie wartość 0, więc wyrażenie $health = $health*1 również wstawi wartość 0. Powyższe wyrażenie ominie ten problem i przypisze przedmiotowi wartość $health równą 1, jeśli obiekt będzie poza wyznaczonym obszarem (czyli nic się nie stanie z przedmiotem), lub wartość 0 w przeciwnym wypadku (wtedy przedmiot zniknie).

2. W przypadku przedmiotów tworzonych akcją "utwórz obiekt", nie da się ich wyszukać w "ustaw właściwości obiektu" według typu obiektu (dla innych obiektów, np. jednostki, tego typu rozwiązanie działa poprawnie). Więc jedyne co możesz zrobić, to wstawić te przedmioty ręcznie zamiast tworzyć je akcją, a następnie w akcji "ustaw właściwości obiektu" nie wyszukiwać wg typu, tylko ustawić konkretne przedmioty, które wstawiłeś na mapie i zaznaczyć "którykolwiek".


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Śro 9:34, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:23, 13 Lip 2010 Powrót do góry

dzieki za wysilek ale nic nie da rady zrobic.
wiedzialem ze jak sam nic nie wymyśle to nawet Nigi nie da rady pomóc xd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:04, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Po tym co napisałeś nawet Harry Potter by ci nie pomógł. Może opisz co chcesz osiągnąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:17, 14 Lip 2010 Powrót do góry

Nigi zczaił, usunac jeden konkretny przedmiot z kilkv stworzonych przez akcje stworz obiekt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:25, 14 Lip 2010 Powrót do góry

Omg... Tyle też rozumiem ale chciałem wiedzieć czemu ma to służyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:23, 14 Lip 2010 Powrót do góry

Do mojej mapki mp;p Potworek dropi przedmiot i idziesz z nim w odpowiednie miejsce i zamienia go na gold;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:15, 18 Lip 2010 Powrót do góry

POtrzebuje wyrażenia które ustawi limit populacji (tak żeby po ustawieniu nie trzebabyło domków stawiac) i limit max populacji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)