Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie problemy z regułami, edytorem itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Czw 22:19, 13 Maj 2010 Powrót do góry

Może pamięć mnie zawodzi, ale wydawało mi się, że to już wcześniej było przez kilka osób omówione:
Kod:
@setai(x,y)

zamiast x wstawiasz numer gracza
zamiast y wstawiasz numer skryptu

PS. aha, to wpisujesz w akcji wyrażenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Czw 22:23, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Arashi



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Tzara
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:44, 15 Maj 2010 Powrót do góry

Mam prośbę:
Mogę otrzymać wszystkie kody, reguły, warunki itp.? Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 21:53, 15 Maj 2010 Powrót do góry

Proszę bardzo:
http://www.tzar.fora.pl/mapy-patche,15/instrukcja-do-edytora,113.html
Nie ma za co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:39, 02 Cze 2010 Powrót do góry

Czy ktoś wie jak zrobić aby w kampanii była włączona eksploracja(bez używania kodów). Standardowy sposób(czytaj włączanie eksploracji w mapa/właściwości/ustawienia/eksploracja)niestety nie działa po wrzuceniu mapy do kampanii. Jest może na to jakaś dodatkowa reguła/akcja, albo sposób, żeby automatycznie wpisywał się kod (hmreveal) i działał?? Mgła może sobie być, ona mi aż tak nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Śro 12:40, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:13, 02 Cze 2010 Powrót do góry

A nie możesz dać eksploruj? i odznaczyć brak mgły na ileś tam ms?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:38, 02 Cze 2010 Powrót do góry

Nie rozumiem o co ci dokładnie chodzi. Jeżeli o akcje Eksploruj, to to chyba tak nie zadziała fajnie jakbym chciał. Jest tam zakładka obszar, w której przydało by się wyznaczyć obszar, a nawet jeżeli obszar wyznaczę na całą mapę to cała mapa nie będzie odkryta... Czemu?? O eksploracja jest w kształcie kołopodobnym, mimo, że obszar się zaznacza czworokątem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 15:05, 02 Cze 2010 Powrót do góry

SPytaj Zymka, w jego mapie którą ostatnio dał jest ustawiona odkryta mapa, więc na pewno wie, co trzeba zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:29, 02 Cze 2010 Powrót do góry

Ale to mapa jest... Na mapach nie ma z tym problemu... Gorzej w kampanii. kiedy taką mapę z włączoną eksploracją się da do kampanii eksploracja przestaje działać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 15:46, 02 Cze 2010 Powrót do góry

Spróbuj ustawić typ mapy jako dla gracza pojedynczego/multi, a nie ,,kampania lub historia".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:57, 02 Cze 2010 Powrót do góry

Nic to nie zmienia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nathaniel125



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 04 Cze 2010 Powrót do góry

Mam taki problem: chciałbym, aby po zaznaczeniu jakiejś jednostki i kazaniu jej podejść pod np. gospodę jej zdrowie odnowiło się do 100%. Nie bardzo znam sie na tworzeniu akcji, reguł i konwensacji Sad . Z góry dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:30, 05 Cze 2010 Powrót do góry

Akcja:
Rozkaz dla obiektu- Zaznaczasz tą postać -> Rozkaz "Ruch" -> Obiekt: zaznacz gospodę.

Następnie Stwórz nowe wydarzenie:
Obiekt w obszarze (nazwij go np. uzdrawianie) - Zaznacz tą jednostkę -> Obszar: Gospoda.
Stwórz nową regułę dodaj tam w warunku nazwę wydarzenia (np. uzdrawianie).
Stwórz nową akcję:
Wyrażenie: i tam napisz: $health=$maxhealth.
I dodaj tą akcję "Wyrażenie" do reguły, gdzie warunkiem jest obiekt w obszarze (Uzdrawianie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nathaniel125



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:38, 05 Cze 2010 Powrót do góry

Nie działa, zdrowie sie nie odnawia Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:50, 05 Cze 2010 Powrót do góry

Cyrek napisał:
warunek: 1
akcja: ustaw właściwości obiektu(jednostki):Wyrażenie: $health = $health+($x<tu>(1 kratka od lewej ściany gospody) && $y<1>(foł gospody 1 kratka))*($maxhealth-$health)

Edit:
Jeżeli jest 1 jednostka na mapie to lepiej użyj to co pan x2up napisał z tym że ustaw właściwości obiektu i tam to wyrażenie wpisz.

Edit2:agrh muszę screna zrobić bo forum zmienia treść postu tzn wyrażenie..

[link widoczny dla zalogowanych]
masz tu pokazane co i jak można dodać warunek istnienia etc.

Edit3:
oczywiście zrezygnowałem ze screen i zrobiłem mapkę xd


@setnoattacktime() - ktokolwiek wie jak to działa? jak ustawić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nathaniel125



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:41, 05 Cze 2010 Powrót do góry

Cyrek pomogło ale jeżeli stane w dowolnej odległości większej niż wpisane w wyrażeniu wartości X i Y to postać też sie uleczy, tzn nieważne jak dalego na wschód lub północ stoje od gospody i tak sie ulecze ( pomieszane ale nie wiem jek to opisać Smile ).
Wygląda na to że z tą gospodą i leczeniem nic nie będzie więc zadaje inne pytanie:
Jak sprawić by jednostce regenerowało sie życie (np co 10 sek. o 5 pkt.)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nathaniel125 dnia Sob 19:43, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)