Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Czy jesteś za powrotem do starego patcha? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:38, 13 Sie 2008 Powrót do góry

piotrek dalej nie rozumiesz!!!! PATCH 1.13 JEST TOTALNYM BLEDEM W TYM PATCHU KONNICA JEST ZA SILNA!!! chyba ze chcemy ogladac repki (podobne do 1.10) 4vs4 sami arabowie :/ ja dalej bede namawial na 1.13a gdzie pikinierzy beda mieli odpornosc przed atakami konnicy(o ile tak sie da) co wyrowna szanse wszystkich nacji.

jezeli chodzi o rownosc:
-azja ma samurajow konnych(na janczarow) i szybko gospody(jakiekolwiek piki) przeciw konnicy pozostalych nacji
-arabowie maja swoich pikinierow
-euro maja swoich pikinierow

PS. Jezeli znowu cos nie bedzie pasowalo to sie znowu zrobi patcha az lini nam zrobi gre idealna :] POZDRO


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haos dnia Śro 1:39, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:48, 13 Sie 2008 Powrót do góry

pierdu pierdu gówno sraczka...
Gdzieś mam lineara gdzieś mam Hiszpanów(czyt.gdzieś mam ludzi którzy wogóle albo prawie wogóle nie grają, którzy kiedyś grali, gdzieś mam to co się kiedyś działo, i prawdę mówiąc 90% osób które to czytają ma to co napisze gdzieś (9% nie czyta moich postów Very Happy )

Prawdą jest że osób grających jest mało... może wakacje... ale jak widać po niektórych postach ludzie porostu się wkurzają na to co się dzieje...

Odnośnie 1.12a to nie wydaje mi się by dobrze było do niego wracać... jak już się decyduje na zmiany to widać że 1.13 jest o wiele lepszy...

Co do 1.10 na MP zagrałem kilka gier i nie stały one na wysokim poziomie ale na SP grałem odkąd gra się ukazała... Zmiany które zostały wprowadzone wpływają tylko na urozmaicenie gry... według mnie na 1.13 jest ogromna liczba różnych taktyk tyle że ludziom się myśleć nie chce...

Co do tego iz to ów jeden gracz twoży a ino patche to ja jestem za... Twórcy gry od 1.10 mają nas drodzy gracze w d*pie i nawet nie czują iż się w ich mało zacnym odbycie wiercimy gdyż jest nas za mało... Czemu jest nas za mało?? bo jest podział na 1.10 i 1.13... czemu jest ten podział?? bo wychodziły nowe patche, które nie wszystkim się spodobały... czemu?? - tak właśnie wygląda ta pieprzona dyskusja... Same pytania czemu??

Może po prostu zacznijcie GRAĆ a nie R*ZPIERDALAĆ ów gry... Ci co najwięcej mówią najmniej czynią...

Czyny powinny o człowieku mówić nie słowa... Araby wcale nie są tak zajebiste jak bo się wszystkim wydawało... Euro też sobie spokojnie daje rade... Prawda jest taka że na 1.10 i 1.12a Ci co grali arabami musieli sporo myśleć i teraz to wychodzi...

Co do zasad a raczej co do ich zniesienia to jestem za... choć nie uważam że zasada "nie atakujemy w farmy" jest zła... A 13:30 można by zmienić na 10:00 albo 8:00... Na dużych surkach ludzie zaczęliby wtedy budować koszary przed farmami a zdaniem mym gra by na tym straciła... wkurza mnie pieprzony zakaz magii... naszczęście ludzie od niego odchodzą... Co za kretyn wymyślił że nie wolno jakiś jednostek produkować??!!

I oczywiście co do cholery maja zasady do patchy?? "bo patche były tworzone pod zasady" To ja odpowiadam komuś takiemu że nacje były tworzone pod kampanie... niby dlaczego azja ma ninja?? widać to jak byk że euro jest silne a azja tak jakby niedopracowana... Ale kto by na to patchył... Wątpię iż twórcy gry mieli na uwadze MP...patch 1.12a i 1.13 są stworzone pod gre sieciową... Banda the billi która czuje się urażona że ktoś taki jak oni stworzył coś naprawdę dobrego... czemu dobrego bo jest tylko jeden argument TYCZĄCY SIĘ SAMEJ ROZGRYWKI przeciw patchowi a jest to słabość pik... co nie wątpię zostanie dopracowane... Co nie zmieni jednak faktu że i tak spora grupka będzie się owemu patchowi sprzeciwiać... będą się sprzeciwiać bo i im nie chodzi o to jak wygląda gra na owych patchach... I każdy kto WŁACZY MÓZG to wie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Śro 11:08, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:59, 13 Sie 2008 Powrót do góry

Li Mu Bai masz pełną rację, nawet postaram się ominąć to przekleństwo, ale jak tego nie poprawisz przed 13:00 dzisiaj to.....WARN.

Dokładnie, stworzono coś bardzo dobrego. Niestety, ludzie tego nie doceniają, a ciekawe, czy sami chcieli by tworzyć czasochłonne patche. Nie? H@H@H@.

Jak coś wam się w patchu niezbyt podoba, to napisać co a nie takie pierd..aczenie bez sensowne. Bo patch 1.10 jest lepszy i tyle. Patch 1.12a jest o dużo lepszy bo(nawet podam konkretne argumenty w przeciwieństwie do tych czereśniaków):
-Samuraj jest drogi i słaby, a więc kompletnie niewarty produkcji, w patchu 1.12 to poprawiono
-Azjata nie miał obrony przed konnicą, więc krzyżowcami czy janczarami był łatwy do zjechania, w patchu 1.12 to poprawiono
-Europejczyk był za silny, z powodu treningu z kulturystyką, pikinierzy i piechurzy byli bardzo silni, nie wspominając o mega przepakowanych krzyżowcach, po dodaniu łuczników była to armia, która w starciu pokonywała każdą armię nie-europejską, w patchu to poprawiono
-Magia była stanowczo za silna, a Azjata obronę przed magią miał bardzo mierną, w patchu to poprawiono
-Rush ninja był absolutnie nie do odparcia, co bez zasad stanowiło oczywistą dominację Azjatów,
-Rydwany, ronini itd. byli stanowczo za słabi, w patchu to poprawiono przez gra jest lepsza, większa liczba jednostek na polu bitwy, nowe taktyki
-Azjata posiadał bardzo mało jedzenia co było wręcz skandalem, żałosne pola były niczym w porównaniu z krowami, w patchu to poprawiono dodatkowo usuwając możliwość bardzo mocnego rushu Azjatów
-Dżiny i golemy prawie bezużyteczne, w patchu znacznie to poprawiono
-Strzelcy i rycerze drodzy i nieskuteczni, zostało to poprawione, w patchu 1.13a będzie to poprawione całkowicie
-Ulepszono wojsko arabskie, tworząc je tańszym i skuteczniejszym, w patchu 1.10 tworzenie niektórych jednostek było prawdziwą stratą surowców, czasu i przewagi, w patchu 1.12 zostało to poprawione
-Osłabiono wyprawę krzyżową, co wyrównuje szanse między Euro a innymi nacjami, była ona stanowczo za mocna
-Osłabiono błogosławieństwo, przez co odgrywa ono drugorzędną rolę w czasie bitwy, wcześniej potężnie wzmacniało arabów i euro, zostawiając daleeeeko w tyle Azjatów,
-No co tam jeszcze, magowie są bardziej żywotni, łucznicy konni azjatów mają więcej życia, ale to już raczej drobne rzeczy.


Teraz porównajcie do patcha 1.10, tam była taka masa błędów że rzygać się chce. Ja wiem dlaczego was ciągnie do tego średniowiecza. Oburzyliście się patchem 1.13, do tego patch 1.12a był dość długo, chcieliście doznać jakichś większych emocji podczas gry... Nie bujta się, zaraz wam się z powrotem znudzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 10:59, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:57, 13 Sie 2008 Powrót do góry

[quote=piorun]-Magia była stanowczo za silna, a Azjata obronę przed magią miał bardzo mierną, w patchu to poprawiono[/quote]

Deadman nie ma neta, więc i z jego błogosławieństwem nie zgodzę się z tym punktem, podobnie jak i on to zrobił. Uważa, że osłabianie magii nie jest tym, co "poprawiono", tylko raczej "spieprzono". Moja opinia jest oczywiście podobna, ale, że nie gram przez sieć postanowiłem nie wypowiadać się na ten temat.

Mam jeszcze jedno obwieszczenie, za jeszcze jedno przedstawienie oczywistej oczywistości czyli napisanie co wprowadziły poszczególne patche (zrobił to już Linear na początku tematu "Patch 1.13") będę strzelał ostrzeżenia. Także za powtarzanie tego, co pisało się w innym temacie o patchach.

Li Mu Bai, choć się z Tobą zgodzę, to proszę uważaj na słownictwo. Wiadomo, że ta dyskusja nic nie zmieni, fani swoich patchów nimi pozostaną, dlatego proszę o zakończenie tych dyskusji i rozgrywanie meczów na tej opcji, którą się lubi. Nic uniwersalnego się nie wymyśli, by obie strony był zadowolone - co, tydzień grania na 1.10, tydzień na 1.12a i tydzień na 1.13ź? Proszę tylko, żeby organizatorzy wszystkich turniejów, jakie powstaną, a także lig, które już są, określili jasno i wyraźnie - na jakim patchu mają odbywać się te zawody. Jak dokonają wyboru? Nie interesuje mnie to, ważne, żeby uświadomili potencjalnych uczestników co i jak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Śro 17:59, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:19, 13 Sie 2008 Powrót do góry

Viltharis napisał:
[quote=piorun]-Magia była stanowczo za silna, a Azjata obronę przed magią miał bardzo mierną, w patchu to poprawiono


Cytat:
Deadman nie ma neta, więc i z jego błogosławieństwem nie zgodzę się z tym punktem, podobnie jak i on to zrobił. Uważa, że osłabianie magii nie jest tym, co "poprawiono", tylko raczej "spieprzono". Moja opinia jest oczywiście podobna, ale, że nie gram przez sieć postanowiłem nie wypowiadać się na ten temat.



To proszę przekaż deadmanowi, że ja uważam, iż magia w 1.10 była schrzaniona. tak, deszcz meteorytów kosi dosłownie wszystko co ma na swojej drodze, po za zamkiem i paroma gildiami. Po prostu super. Zamrożenie wojsko wroga tak samo - zostawia ledwo żywe, ale ono i tak padnie, wystrzelane przez łuczników. Szał bitewny i ognisty pocisk podobnie - koszą wszystko na swojej drodze? To ma być sprawiedliwe? Raczej idiotyczne! A teraz najważniejsze - Azjata nie może się przed tym obronić. I co? Kolejny przykład hiper wyrównanych ras na 1.10.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 18:19, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:34, 15 Sie 2008 Powrót do góry

dlaczego szal jest wsumie lepszy od zamrozenia rzucasz na kilka jednostek i one walcza miedzy soba rzucasz majac wiecej magow zdzialasz bardzo duzo a czy asia nie moze tworzyc herosow gdybys znal kilka taktyk nie plakal bys ze asia na 1.10 jest za slaba trzeba tylko troche pomyslec :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mazur3k



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:45, 15 Sie 2008 Powrót do góry

Nacje na 1.10 sa stworzone do gry bez zasad ..., patche "wyrownują" nacje do gry w ktorej atak jest od 13.30. I wlasnie dlatego ,ze wojsko poszczegolnych nacjii sa mniej wiecej tak samo dobre trzeba oslabic magie, ktora dla poszczegolnych nacji jest lepsza lub gorsza. Na 1.10 azjata niemialby szans w 13.30 na odparcie wyprawki z dodatkiem wojska euro i jeszcze blogoslawienstwem ..., a na grze bez zasad moglby zaatakowac euro anim ten zrobi krzyzowcow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:50, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Ja jestem zwolennikiem patcha 1.10

Też osądzam, iż jest on stworzony do gry bez zasad.

Ale głównym powodem dla którego chce grac na patchu 1.10 jest fakt, iż ludzie nigdy nie dojdą do zgody co do tego jak powinien wyglądac patch. Po prostu każdy chce aby gra wyglądała tak jak to on sobie wyobraził. I zaczyna się niekończąca się kłutnia co do statystyk poszczególnych jednostek.

Ja bardzo cenie wysiłek, który włożył Linear w tworzenie patcha, ale niestety patche dzielą społeczeństwo tzara. Te podziały sprawiają, że wielu nie chce grac w tą grę np. Margal

Dlatego jestem za powrotem do patcha 1.10. Jest to jedyny oficjalny patch Heamimontu i teoretycznie nie powinniśmy go zmieniac.
Co do ninjy to sprubuje się coś wymyślic. Zresztą Kamil osądził już, że taktyka gry na ninje jest dobra tylko na początku, a później azjata znacznie słabnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:03, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Właściwie jest w tym troche racji; od dzis uwazam ze powinnismy grac z zasadami na patchu 1.13a a bez zasad na 1.10; jednak w lidze powinnen byc jeden patch i raczej powinnen to byc 1.13a gdyż w lidze powinny zasady obowiązywac przez to łatwiej zauwazyc poziom czyjejs gry i to pojedynek z zasadami ukazuje jaki jest skill danego zawodnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:32, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Dr. Mario napisał:
Właściwie jest w tym troche racji; od dzis uwazam ze powinnismy grac z zasadami na patchu 1.13a a bez zasad na 1.10.


Oo nie wierze własnym oczom.....TO chyba sen , albo cud się stał .... Mario chce grac na 1.10 i przyznaje "troche" racji Kingowi.... Ciekawe kiedy sie obudzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:07, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Patch 1.10 tylko do tego sie nadaje i to niedokonca bo mozna byloby bardziej wyrównac wszystko;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:25, 18 Sie 2008 Powrót do góry

E tam komu się będzie chciało zmieniać patche cały czas... A dlaczego niby bez zasad 1.13a jest zły? Tu jest większa równość a samowola i tak jest, to już bardziej chamsko grać na 1.10 bez zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:20, 18 Sie 2008 Powrót do góry

1.10 będzie równiejszy bez zasad niż 1.13a . Bo w 1.13a jest tylko nawalanka wojska. a w 1.10 możesz podejśc np. kilkoma magami arabskimi od tyłu wroga i mu spustoszysz całe miasto deszczem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:02, 18 Sie 2008 Powrót do góry

I własnie dlatego jest nierówno; bo jeden mag rozwala cale wojsko w pyl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:28, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Puste są slogany o równości nacji na 1.10 bez zasad. Wyłączmy magię - całkowita, niezaprzeczalna dominacja Europejczyków. Dodajmy magię - Arab operuje herosem, zręczny gracz całkowicie powali nimi Europejczyka. Tak jak Arab bezbronny jest w obliczu armii euro, tak euro bezbronny jest w obliczu herosa. Może niby zrobić magów, ale jeszcze nigdy nie widziałem magów Euro bijących herosów, tylko ludzi krzyczących o zakazanie tych siejących zniszczenie jednostek. Poza tym to Arab ma 2 razy więcej złota.

Weźmy Azjatów. Armia na 1.10 to Gówno przez duże G. Mamy ninja, których to rush jest absolutnie nie do odparcia dla Europejczyka i Araba. Taktyka smoków i magów ulega 10 kapłanom euro z inkwizycją...

1.10 to nie jest żadna równowaga nacji bez zasad, to tylko wahadło, które przechyla się na stronę to jednej, to drugiej nacji zależnie od użytego fortelu, których to liczba wynosi 1(słownie: jeden) dla Araba i 2 (słownie:dwa) dla Azjaty. Równowagę nacji na 1.10, czy to z zasadami czy bez, radzę włożyć między bajki. To nieprawda. Arab zmasakruje Azjatę magią, o ile ten nie zrushuje go. Euro zmasakruje Azjatę, o ile ten przedtem nie zrushuje go... Krztyny równowagi możemy się jedynie doszukiwać na linii Euro-Arab, choć bez herosów Arab ZAWSZE przegra z równym sobie Euro...

Na patchu równowaga nacji jest zapewniona. Czy to z zasadami czy bez, nacje są równe na patchu dzięki osłabieniu magii wszystkich nacji i zlikwidowaniu massowej siły ninja. Siła wojsk również jest równa. Równowaga armii, równowaga magii. Na 1.10 ani jedno ani drugie, przy czym wzajemnie też się nie wspomagają (1.10 wcale nie równoważy armii poprzez magię, tylko powoduje skrajności). Porzućcie te bajeczki, naprawdę.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pon 22:29, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)