Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wasze taktyki obronne Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:19, 19 Mar 2010 Powrót do góry

E tam, pitolicie Very Happy

Euro to najbardziej defensywna ze wszystkich nacji. I dla typowych defensorów ta nacja daje pole do popisu (siema HuDy) Razz. Chociaż od czasu wprowadzenia 1.13b coraz mniej skuteczne jest siedzenie w bazie - Arab wpadnie z hero i bye, a balisty już takich strat nie zadają przez spowolnienie ataków. Ale i tak bardzo ciężko jest zedrzeć eurosa w ogóle, co dopiero mówić w okolicach 16 minuty.

1. Stawiaj front tak żeby nigdzie przeciwnik nie mógł wjechać przez puste pole - postaw tam gdzie z 1-2 stron zakrywa cię las, a z kolejnych - zastaw koszarami, gospodami, warsztatami itp. Dzięki temu strzelcy i balisty będą mogli spokojnie ostrzeliwać wrogów, nie będzie zagrożenia nagłym wjazdem konnicy.

2. Wojsko mieszaj w następujących proporcjach: 40% strzelców i łuczników, 20% pikinierów, 20% wiekierników i piechurów, reszta jakaś konnica, balisty. Z tym że przeciwko Arabowi wal więcej pik i strzelców, a przeciwko Azjacie konnicy i też strzelców.

3. Koniecznie jak się bronisz zrób szczelny ogródek z balist - jak wróg nie ma ciężkich katapult czy herosów z magią - nie za wiele ci zrobi. Balisty muszą być obstawione ze wszystkich stron strzelcami.

4. Trenuj wojsko. Wytrenowani strzelcy robią rzeź, podobnie rycerze, pikinierzy i krzyżowcy. Euro ma na raz taktykę i kulturystykę, więc skoro się bronimy powinniśmy mieć dobrze wytrenowane jednostki, przynajmniej konnicy i strzelające. Taka armia jest niemożliwa do zgięcia bez pomocy magii.

5. 2 gildia - Katedra. Dzięki niej, mamy obronę przed magią, a także potężne błogosławieństwo i leczenie. A kilkudziesięciu, wytrenowanych i pobłogosławionych krzyżowców stanowi wielką siłę uderzeniową. Strzelcy to samo - mający ~20 ataku, zmiatają wszystko do spółki z balistami. Należy też dodać, że pobłogosławione wojsko szybciej trenuje się na manekinach.

6. Możesz próbować rushu rycerzami, ale tylko na azjatów i tych raczej słabszych. Azjata bowiem ma kiepską obronę przed konnicą(chyba że idzie na mass samów). W dalszej części gry to także bardzo użyteczna jednostka - szybko się robi, dość tania - dzięki czemu odbijanie złóż nie jest problemem. Nagłe uderzenie też bywa skuteczne.

7. Podczas ataku bierz wojo z gospód, aby uzupełniać straty - coś musi trzymać wojo wroga aby nie dopadło strzelców i balist. Najlepiej za żarcie, jak podejdzie konnica możesz wziąć kupę pik, a jak łucznicy - konnicy.

8. Miej dużo krów, ponad 60. Dzięki temu będziesz miał stały, duży dopływ żarcia i nie będziesz musiał ich nawet zabijać. W sytuacjach krytycznych - zabij, i zrób kupe najemników. Pamiętaj aby nie robić coraz mniej krów po biciach, gdyż prowadzi to do bankructwa.

9. Jak se przepomne jakieś rady dla nupkow to napiszę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto 8:39, 18 Maj 2010 Powrót do góry

taka wiezyczka to ma (baszta - 500 kamienia, pomnozcie to sobie tak z 8 razy) okolo 16 ataku z tego co pamietam, wiec troszke moze wiecej niz wyszkolony strzelec, no i zasieg wiekszy moze ale zblizony do strzelca.
czyli np :
8 baszt = 8 dobrych strzelcow = 4000 kamienia + 7200 drewna (konkret)
+ kupa zajetego miejsca

no tyle ze hp maja wiecej, ale czymze jest 8 nieruchomych strzelcow z wiekszym hp, jakimi sa baszty, vs cala armia.

a artyleryjskie rozwala ci predzej twoje wojsko i mury niz cokolwiek innego Wink

p.s. rakietowe sa okej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XxxDxxX



Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:26, 11 Lip 2010 Powrót do góry

Ja to robię mur,Basztę lub Basztę artrleryjską potem znowu mur
Co do gry z kompem to on jak ma jakieś wojsko lekkie to od razu atakuje nie zna zasad heh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:30, 11 Lip 2010 Powrót do góry

Cytat:
a artyleryjskie rozwala ci predzej twoje wojsko i mury niz cokolwiek innego Wink

Mam wrażenie że żeś ich nigdy nie budował Smile Co jak co ale te baszty są świetne, takie balisty z 2500 HP. Stanowią niezłą podporę frontu. Dziwi mnie, że tak rzadko ludzie je stosują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 18:53, 11 Lip 2010 Powrót do góry

piorun napisał:
Cytat:
a artyleryjskie rozwala ci predzej twoje wojsko i mury niz cokolwiek innego Wink

Mam wrażenie że żeś ich nigdy nie budował Smile Co jak co ale te baszty są świetne, takie balisty z 2500 HP. Stanowią niezłą podporę frontu. Dziwi mnie, że tak rzadko ludzie je stosują.


z tymi basztami i artyleryjskimi nie jest tak kolorowo:P atakują pierwszą jednostkę wroga a najczęściej przy takiej jest też sporo naszych ludzi ^^ nie przeczę świetnie się sprawdza jeśli celujesz w łuczników lub balisty z tyłu a także w połączeniu z klerykami ;] jednak nieruchome wojsko, to nie mój styl;] mimo to kilka takich stanowi świetne wsparcie.
Ludziom nie chcę się spamować tego bo one nadal są przegięte jak balisty na 1.13a Razz a gra baszty vs baszty to jakaś kpina, nic ciekawego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Series



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: o tym wiesz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:10, 11 Lip 2010 Powrót do góry

Baszty artyleryjskie są dobre widziałem repy gdy ratowały baze przed zniszczeniem.
No ale nic sie nie równa z Rakietkami azjaty :d
Są dobre wyexpieni strzelcy co koszą każdego ;d wystarczy 50 takich i koszą równo+ mieso i baszty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Series dnia Nie 19:12, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:27, 11 Lip 2010 Powrót do góry

Cytat:
Ludziom nie chcę się spamować tego bo one nadal są przegięte jak balisty na 1.13a Razz a gra baszty vs baszty to jakaś kpina, nic ciekawego.

No nie przesadzaj, na forty zawsze dobrze się sprawdzały katapulty. Chyba nie powiesz że rakietówka jest gorsza od artyleryjskiej a i tak da się zniszczyć fort obstawiony nimi. O ile w teamie jest euros Smile
Tylko że bez katapult raczej nie zdobędziesz fortu obudowanymi basztami. Zawsze jakieś spowolnienie natarcia wroga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ziomal6512



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:05, 13 Lip 2010 Powrót do góry

Moja taktyka:
-buduję mnóstwo baszt i mury obok niej
-ciężkie katapulty na wypadek ataku katapult
-5-10 kapłanów żeby atakowali magów i inne stwory
-dodatkowo stawiam mury wokół królestwa a przed nimi w niewielkich odstępach baszty a między nimi strzelcy a kapłanów ustawiam przed bramami jakby były istoty magiczne.
-jeżeli jest się na wyspie to baszty artyleryjskie na statki
a jeżeli chodzi o atak:
pikinierzy(na wieże łuczników i konnicę) strzelcy(na budynki do osłony i na wszelkie rodzaju jednostki oprócz pikinierów euro) rycerze(do większego i lepszego ataku i obrony) piechurzy(na pikinierów i budynki) kilka golemów (na ważniejsze budynki i obronę armii) kapłani(żeby zabijać istoty magiczne) krzyżowcy(do większego i lepszego ataku obrony i pewności wygranej) magowie(grając z komputerem wojsko zawsze jak widzi maga to go atakuje nie zważając inne jednostki a więc... do odwrócenia uwagi również do ataku i obrony) katapulty(do rozwalania ważnych budynków i wież) balisty(do jednostek) i to wszystko
raczej małe szanse żeby ktoś powstrzymał taką armię i obronę.
A co do taktyk innych osób to raz: po co drewniane mury skoro można kamienne Very Happy. A dwa to lepiej zamiast łuczników i strzelców to sami strzelcy bo łucznicy są o wiele gorsi i populację zajmują Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mtiasor



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:24, 03 Wrz 2010 Powrót do góry

ziomal6512 napisał:
Moja taktyka:
-buduję mnóstwo baszt i mury obok niej
-dodatkowo stawiam mury wokół królestwa a przed nimi w niewielkich odstępach baszty a między nimi strzelcy a kapłanów ustawiam przed bramami jakby były istoty magiczne.
-jeżeli jest się na wyspie to baszty artyleryjskie na statki
a jeżeli chodzi o atak:


Super, tylko ciekawe skąd weźmiesz tyle drewna i kamienia... Wszystko wydasz na baszty i baszty altyreryjskie. Zaatakuję cie ogromna armia, a ty tylko oczkami poświecisz. Bo same baszty nie rozwalą całego limitu populacji wojska...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:57, 03 Wrz 2010 Powrót do góry

Mtiasor napisał:
ziomal6512 napisał:
Moja taktyka:
-buduję mnóstwo baszt i mury obok niej
-dodatkowo stawiam mury wokół królestwa a przed nimi w niewielkich odstępach baszty a między nimi strzelcy a kapłanów ustawiam przed bramami jakby były istoty magiczne.
-jeżeli jest się na wyspie to baszty artyleryjskie na statki
a jeżeli chodzi o atak:


Super, tylko ciekawe skąd weźmiesz tyle drewna i kamienia... Wszystko wydasz na baszty i baszty altyreryjskie. Zaatakuję cie ogromna armia, a ty tylko oczkami poświecisz. Bo same baszty nie rozwalą całego limitu populacji wojska...


Chyba, że obudujesz się murem obronnym, do okola, ale dużo drewna ci na to poleci... Ale i tak, Cię w końcu rozwalą. Chyba że grasz na Deathmachu, to możesz szaleć do woli Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)