Forum Karczma "U Cesarza"
Forum o grze TZAR : Ciężar Korony
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa nacja w TZARze? Nowy styl? Wszystko nowe?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:24, 21 Cze 2008    Temat postu: Nowa nacja w TZARze? Nowy styl? Wszystko nowe?

Chcę tylko zaciągnąć opinii forum czy takie nowe nacje, tereny i inne, yyy... inaczej to ujmę- nowy styl dla TZAR-a, byłby dość ciepło przyjęty i ogólnie przy prawdziwym przyłożeniu się do pracy ze strony twórców modyfikacji, używany, a nie robiony dla tego by zrobić.

Ja wiem, że wszystko już w TZARze można praktycznie zmienić (jeszcze tylko rozpracowanie jednostek pozostało) i modyfikacja graficzna na całą grę jest już możliwa.

Czy warto robić tak dużą modyfikację?
(Nie zważajcie na moje modyfikacje, moje są moje i to są jakby eksperymenty bo przecież ciągle się uczę).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:57, 21 Cze 2008    Temat postu:

Oczywiście nowa nacja by się przydała, ale pod warunkiem, że pozostałe 3 pozostaną nietknięte. Jeżeli potrafiłbyś to zrobić to chętnie bym Ci pomógł w tworzeniu nowej nacji. Proponuję tutaj Azteków, jak na średniowiecze to byli bardzo potężnym imperium i oczywiście można o nich zrobić kampanie Smile Cortes Smile
Znam się bardzo dobrze na aztekach, ich broniach, historii, kulturze, jednostak bojowych, wierzeniach itd Smile wygląd też Smile

mam dużo pomysłów na świątynie, szamanów ulepszenia itd Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Sob 21:58, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 4:20, 22 Cze 2008    Temat postu:

yulko nie moze to byc przesadzone....rownowaga musi zostac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:24, 22 Cze 2008    Temat postu:

No właśnie w tym jest problem, że nie da się dodać nowej nacji tylko zmienić istniejące. Ja proponował bym zmienić budynki europejczyków na te z na przykład XIV-XVI wieku a zamiast azjatów dać Azteków którzy byli by przecież na ich przekład bardzo dobrą nacją. Arabów zaś mozna by zostawić chyba, że ktoś ma inne popozycje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:53, 22 Cze 2008    Temat postu:

Z Europejczyków zrób Wikingów Wink
Z Azji Mongołów xD
Z Arabów Egipcjan Wink
To by było coś Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tronk dnia Nie 8:54, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:01, 22 Cze 2008    Temat postu:

Skoro tak, to najlepiej zostawić nacje w spokoju, bo na pewno nie zrobi się lepszej od już istniejącej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gaara
Strażnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:26, 22 Cze 2008    Temat postu:

Zamiast Arabów podstawić Pokemony!! A wersję nazwać Tzar: Karczma u cesarza Laughing Laughing joke taki, choć chętnie oglądnąłbym tzara po modyfikacjach, oczywiście starannie wykonanych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Strażnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:32, 22 Cze 2008    Temat postu:

Ja też zostawiłbym nacje w spokoju. Nawet jeżeli znajdzie się sposób na stworzenie nowej sądzę, że i tak można by wykorzystywać ją jedynie w single playerze, bo trudno by ją zrobić przy zachowaniu balansu sił. Prawdę mówiąc, jeśli o mnie chodzi, to najfajniejsza możliwością byłoby dla mnie dodanie nowej jednostki, choć wiem, że to jeszcze niemożliwe. Na przykład wtedy do Europejczyków jako nową jednostkę można by dodać takiego wikinga. Warto by też poprawić wtedy nazwę jednej jednostki, bo to co tutaj jest janczarem, tak naprawdę [link widoczny dla zalogowanych] być nie powinno. :> No i dorobić do każdej nacji do chłopów wieśniaczki też byłoby w zasadzie przyjemnie. Smile Ale to na razie w sferze marzeń, nowej nacji mówię "nie". x)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:36, 22 Cze 2008    Temat postu:

Lorys napisał:
Skoro tak, to najlepiej zostawić nacje w spokoju, bo na pewno nie zrobi się lepszej od już istniejącej.


Tutaj możesz nie mieć racji, jeśli by zmienić nazwy i opisy technologii, budynków oraz jednostek to w połączeniu z nową grafiką dla wymienionych elementów nowa rasa była by tak samo rozbudowana jak przed modyfikacją ale nowa graficznie, opisowo i nazewnictwo nowe. To dało by możliwość zachęcenia wielu innych graczy, którzy poszukują darmowej i dobrej gry w którą mogą grać godzinami i robić po krótkim kursie łatwo swoje kampanie i scenariusze. Bo powiedzmy szczerze, że juz trochę denne staje się granie cały czas w tym samym obrazie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Nie 9:37, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:16, 22 Cze 2008    Temat postu:

Cytat:
Bo powiedzmy szczerze, że juz trochę denne staje się granie cały czas w tym samym obrazie.


Zgadzam się z tą opinią w całej rozciągłości. W każdej istniejącej grze powinna następować co jakiś czas całkowita zamiana nazw i grafik. Nie mówię tu o tylko o strategiach, w końcu w strzelankach też można zmieniać wygląd i nazwy broni i całą grafikę. Marzę o grze, w której najpierw byłaby oprawa prehistoryczna, potem starożytna, średniowieczna, nowożytna, współczesna i futurystyczna. Zmieniałyby się one co miesiąc. Jestem przekonany, że taka gra zdobyłaby fanów na całym świecie i stała się przebojem. Gdyby każda gra miała takie opcje, nikt nie robiłby nic innego tylko grał na komputerze dniami i nocami, bo jak tu oprzeć się takim ciągłym powiewom świeżości i nowości. Szkoda, że nasze rządy nie robią nic w kierunku zmian nazw wszystkich miejscowości w Polsce raz w roku. Interesującym pomysłem byłaby też zamiana terytorialna z Egiptem co 10 lat, to dopiero byłoby coś. My natomiast musimy pozostać przy naszych grach. Niech zmienią się nacje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:02, 22 Cze 2008    Temat postu:

Proponowałbym zmianę gildii magów oraz samych magów na jakąś inną jednostkę i specjalny budynek, w którym będzie jakaś silna jednostka unikatowa z danej nacji.

Linear, przeżuć się na aką serwię gier w której zaczynasz na prehistorii, a kończysz na nowoczesności. Zapomniałem jak taka seria się nazywa.

Linear jednak podsunął mi fajny pomysł.
Proponowałbym nie zmianę nacji w grze, ale zmianę okresu historycznego z średniowieczna na starożytność. Zmienilibyśmy nację na Imperium Rzymskie, Galów i Grecję. Trzy fajne państwa starożytne różniące się od siebie. Zebralibyśmy ekipę, dzieląca się na 3 oddziały, w których każda robiła by dane "państwo".

Można też zrobic prehistorię Smile ale tu byłby raczej ograniczony wybór jednostek i ras. Homo sapiens, neandertalczycy, goliacy i hobbici LOL Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:17, 22 Cze 2008    Temat postu:

Lorys napisał:
Proponuję tutaj Azteków, jak na średniowiecze to byli bardzo potężnym imperium i oczywiście można o nich zrobić kampanie Smile

Bardzo potęzne imperium, które zostało w pień wybite przez 500 pieszych europejczyków na czele z Cortezem... xD

Przestańcie eksperymetnować i bezsensownie mixować, dobrze jest, jak jest. Neutral Wy chcecie tu robić wielkie cuda, które i tak wam <<brzuch>> dadzą Wink

Lorys napisał:
Proponowałbym nie zmianę nacji w grze, ale zmianę okresu historycznego z średniowieczna na starożytność. Zmienilibyśmy nację na Imperium Rzymskie, Galów i Grecję. Trzy fajne państwa starożytne różniące się od siebie. Zebralibyśmy ekipę, dzieląca się na 3 oddziały, w których każda robiła by dane "państwo".


Zawsze byłeś rewolucjonistą, ale teraz to już chyba na głowę upadłeś... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rychter



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 12:55, 22 Cze 2008    Temat postu:

Jeśli chcielibscie dodać nową nacje, to mogę wam podrzucić pomysł!
W końcu tzar to nie tylko potyczki fizyczne tylko też w pewnej częsci magiczne, więc może zrobilibyscie jakąś "Magiczną nacje" i zamiast koszar to wrota wymiarów itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:29, 22 Cze 2008    Temat postu:

Lorys napisał:
Linear, przeżuć się na taką serię gier w której zaczynasz na prehistorii, a kończysz na nowoczesności. Zapomniałem jak taka seria się nazywa.


To jest chyba też w Age of Empires cała seria, ale głównie to gra się nazywa która to umożliwia Empire Earth, nie grałem w tą grę ale ponoć jest bardzo rozbudowana.

Linear napisał:
W każdej istniejącej grze powinna następować co jakiś czas całkowita zamiana nazw i grafik.


W części gier to następuje, ale raczej twórcy się tym nie zajmują, bo praktycznie zawsze kolejna kontynuacja gry, filmu i innych przynosi mniejsze zyski (choćby film Shrek czy FarCry> Crysis, chociaż Crysis nie jest kontynuacją ale ma powiązania wielkie z FarCry).

Lorys napisał:
Proponowałbym nie zmianę nacji w grze, ale zmianę okresu historycznego z średniowieczna na starożytność. Zmienilibyśmy nację na Imperium Rzymskie, Galów i Grecję. Trzy fajne państwa starożytne różniące się od siebie. Zebralibyśmy ekipę, dzieląca się na 3 oddziały, w których każda robiła by dane "państwo".


Strzał w dziesiątkę, to by było zachęcające, bo jakoś z tylu gier strategicznych w które grałem to nigdy nie budowałem Galami na przykład Smile

Linear napisał:
Szkoda, że nasze rządy nie robią nic w kierunku zmian nazw wszystkich miejscowości w Polsce raz w roku. Interesującym pomysłem byłaby też zamiana terytorialna z Egiptem co 10 lat, to dopiero byłoby coś. My natomiast musimy pozostać przy naszych grach.


No ba! Chociaż nazwy miejscowości to chyba trochę były by nie do zniesienia dla takiej mapy szukacz czy innych wydawnictw map Very Happy
Z Egiptem... ciekawe, tam nie ma tylu miejscowości co w Polsce xD

Vilth napisał:
Na przykład wtedy do Europejczyków jako nową jednostkę można by dodać takiego wikinga. Warto by też poprawić wtedy nazwę jednej jednostki, bo to co tutaj jest janczarem


Nazwę można zmienić od zaraz, każdy może sobie nawet sam bez niepotrzebnego ściągania zmienić po przeczytaniu krótkiego kursu jeśli jeszcze nie wie jak to zrobić. Zaś wiking... hmmm... W sumie to jako jednostka specjalna na przykład za szpiega mogła by być Razz

Lorys napisał:
Proponowałbym zmianę gildii magów oraz samych magów na jakąś inną jednostkę i specjalny budynek, w którym będzie jakaś silna jednostka unikatowa z danej nacji.


Wtedy skończylibyśmy z magią(prócz kapłanów) raz na zawsze, chyba że dana jednostka posiadała by moce maga.

Lorys napisał:
ale tu byłby raczej ograniczony wybór jednostek i ras. Homo sapiens, neandertalczycy, goliacy i hobbici LOL


No raczej wtedy to tak nie budowali, taka gra była by nudna jak cholera, trzeba by było ogromne mapy (4x Prawdziwy Świat co najmniej) i na takiej mapie jedna wiocha neandertalczyków z dwoma budynkami i 10 ludźmi oraz jedna jaskinia dla Homo Sapiens z ludźmi lepiej uzbrojonymi o.O


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Nie 13:29, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:10, 22 Cze 2008    Temat postu:

DvK, Twoja niewiedza mnie po prostu rozśmiesza. Weź chłopie zacznij czytać książki. Aztekowie wierzyli, że któregoś dnia zza morza przypłyną biali brodaci bogowie. Noi przypłynął taki Cortes. Oni go miło przyjęli. On zabijał tych indian, przejmował wioski. Montezuma dalej nic z tego sobie nie robił. W końcu poszedł i zabił Montezume. Sam nie wybił tego imperium, dużo Indian zabiły też choroby przywiezione z europy. Aztekowie mogli by pokonac każde europejskie państwo. Ale wystarczy historii.

Więc trzeba się zastanowic i brac do roboty, najlepsza to chyba propozycja ze starożytnością. Oczywiście bardzo dużo roboty z tym by było, ale da się to zrobic.

Może prehistoria wydaje się być śmiesznym pomysłem, ale dłużej się nad tym zastanawiając, myślę, że można i by zrobic ten okres w dziejach ludzkości. Mam już w głowie odpowiednie rasy, budynki, jednostki, klimat, dodamy tez zwierzęta z tamtego czasu. Ten projekt mógłby wypalic, bo w cale trudny nie jest. Na pewno jest prostszy od starożytności. Ale wyobrażam sobie większą zabawe i grywalność w prehistorii.

Muszę się z Tobą jakoś skontaktować najlepiej przez GG Krzesimir i obgadamy parę spraw Smile więc podaj mi gg swoje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Nie 14:11, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin