Forum Karczma "U Cesarza"
Forum o grze TZAR : Ciężar Korony
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa nacja w TZARze? Nowy styl? Wszystko nowe?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:45, 22 Cze 2008    Temat postu:

Lorys napisał:
Aztekowie mogli by pokonac każde europejskie państwo.


No może bez przesady, bo w europie budowano potężne galeony a Aztekowie nie przepłyneli by morza czy oceanu. Ale takie średniowieczne państwa to z łatwością by zrównali z zmienią, ale wątpię też żeby sobie poradzili z falangą Rzymską. No, więc Aztekowie byli na oko silniejsi niż państwa z X-XV w.
Nie to żebym popierał DvK, ale takie małe sprostowanie.

Mogę dać krótki opis kilku spraw z prehistorii?
Omówimy to oddzielnie, ale pozwolę sobie powiedzieć.

Klimat: Epoka Lodowcowa.

Afryka (Pustynia), gorące pustynie piaszczyste i skaliste oraz typ pustyni czerwonej. Zwierzęta to ogromne skorpiony.

Europa Środkowa(Sawanna), Trawa nizninna (drobne pąki grubej trawy na teksturze), roślinność dzisiejsza syberyjska, trawa w pół ze śniegiem takim jak w normalnym TZARze ale bez odpadków. Zwierzęta to Mamuty i nosorożes włochaty.

Azja(Lato), tak jak jest, jedna tekstura lodowca oraz do domyślnych drzew dodać kilka palm. Zwierzęta to tygrys szablozębny i nosorożes włochaty.

Biegun(Zima), lodowce, roślinność praktycznie zerowa(drzewa). Zwierzęta to pingwiny i nosorożes włochaty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Nie 14:46, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:10, 22 Cze 2008    Temat postu:

Teren to chyba raczej może zostac, już nie trzeba aż tak wszystko szczegółowo zmieniac. Zwierzęt to dużo raczej nie dałoby się zmienic, bo w samym Tzarze dużo ich nie ma. Mamut musi byc Smile

Reszte co do starożytności czy prehitorii napisze sie później, najpierw trzeba zdecydowac, który okres z historii wybrac.

Może i lepiej starożytnosc ? teren i zwierzęta nietknięte, bardzo duży wybór jednostek.
dużo możliwości na nowe kampanie

Cesarstwo Rzymskie, Kartagina noi jako trzecią to chciałbym dac Galów, nie byli oni aż tak potężni, ale te 3 państwa bardzo się od siebie różniły, a Galom można dac fajne rzeczy Smile

To ja jestem za starożytnością jednak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:10, 22 Cze 2008    Temat postu:

Lorys... Czym by pokonali? Co z tego, że nie znali koni, broni palnej itd... Sam biedny, głodny, niewyszkolony, chory i niezorganizowany plebs nie pobił by przygotowanych do walki europejczyków. Nawet jeśli nie było by tych 'bogów zza morza', to podbicie Ameryki było by tylko kwestia czasu. A jeśli mowa tu o podbijaniu Europy przez Indian, no to też jest niemożliwe..


Co do topica, to jasne, pomarzyć można, ale najpierw zdobądźcie kod gry, potem kombinujcie. No, chyba że jest wśród nas super haker-programista-grafik który umie wszystko i pokaże nam w praktyce jak się robi gry.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Nie 15:12, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:23, 22 Cze 2008    Temat postu:

O BOŻE! Znowu o kodzie źródłowym! Nie chcę dodawać nowych jednostek, nowych budynków ani czarów i inncyh opscji w menu tylko zmienić istniejące! Piorun! Nosz jasna... Widziałeś chociaż screeny z Noc Słowian? Tam jest teren zmieniony. Może wybitnie to nie wygląda, ale widać, że da się zmienić. Budyni tez się da, jednostki to kwestia czasu i też sie będzie dało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:29, 22 Cze 2008    Temat postu:

Ja tu się doczytałem że chcecie dodać nową nację, 'przenosić się w czasie' w grze, dodać do jednostek jakiegoś wikinga, a to, z tego co wiem, bez kodu jest niemożliwe. Zmiana wyglądu jednostek i budynków to kupa roboty, a nie wiadomo, czy efekt będzie lepszy niż jest teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:53, 22 Cze 2008    Temat postu:

Jak sie porządnie zrobi to będzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:11, 22 Cze 2008    Temat postu:

Wątpię...

Po jaką cholerę wy rozpieprzacie Tzara do końca?! Ciekawe, kto takie coś ściągnie... -.- Zachciało im się starożytnego tzara, lol....

Nie no, teraz to podbiliście cały kosmos, az po najdlasze galaktyki ^^

Cóż, nie jesteście takimi super-asami w grafice, więc efekt z pewnością nie będzie przekonujący, a sam Tzar... bleeeh... Wink

No cóż, poczekam co z tego wyjdzie.... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:30, 22 Cze 2008    Temat postu:

Pierwsza mądra decyzja, nie krytykuj zanim zobaczysz, bo tak naprawdę jeszcze nie wiesz co krytykujesz, a ja robię swoje, o postępach poinformuje Lorys lub ja. Ktoś jeszcze chce coś pomóc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:14, 22 Cze 2008    Temat postu:

Ej ej jak DvK się sra z prehistorią to może zrobić by grafiki i all z Warhammera 40 k ? xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:06, 22 Cze 2008    Temat postu:

Wspólnie z Lorysem który tworzy ze mną modyfikację zrobiliśmy dzisiaj na próbę budynek (zastepujący zamek arabów). Ten budynek jest centrum wioski Galów. Wiem, że po lewej i w dwóch rogach jest lekko zielono (pojedyncze piksele) ale strasznie trudno wyśledzić w zielonym kolorze tak niskie (zapewne poniżej 10-20%) zaciemnienie Wink

Jednostka okazała się mała, ale to tylko próba bo to pierwsza jednostka którą wstawillśmy do gry Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:09, 23 Cze 2008    Temat postu:

Hehe drugie Celtic Kings xD
To centrum powinno być Europejczyków .
Arabowie powinni mieć centrum Kartagińczyków.
Azjaci to nie wiem kogo Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tronk dnia Pon 7:10, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:48, 23 Cze 2008    Temat postu:

Arabowie najbardziej pasują do Galów, mamy już sporządzone wszystkie ulepszenia budynki i jednostki. Mogę zdradzić, że Janczara zastąpi Berserker Smile

Euro pasuje do Rzymian. Mamy też tu wszystko gotowe. Wyprawa krzyżowa zostanie zastąpiona przez Pretorianów Smile resztę budynków i jednostek też mamy

Kartagina pasuje do Azjat, tutaj też mamy wszystko rozpisane. Zdradzę tylko, że będą oni mieli słonie bojowe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamsztor



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:36, 23 Cze 2008    Temat postu:

Kartagina do Azjatów? Przecież to Afryka jest Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:36, 23 Cze 2008    Temat postu:

Ale człowieku, wszystko zostaje zmienione xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 23 Cze 2008    Temat postu:

Co to za zmiany jak all grafiki biorą z Celtic Kings ??
0 własnej pracy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin