Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tzar ---> Nowe podboje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:32, 24 Paź 2006 Powrót do góry

Jak sam temat wskazuje mowa w temacie o zupełnie nowym rozwiązaniu do gry Tzar, zaproponowanym przez użytkownika Quigo. Całość, opierająca się na działaniach militarnych w obrębie wymyślonego regionu, zostanie opisana w tym poście jeszcze tego weekendu. Na razie, żeby się zapoznać należy przeczytać ten temat.
W tym miejscu pojawia się pytanie: czy chciałbyś wziąć udział w takim rodzaju gry? A może chcesz coś zmienić? Proszę w jednym poście, jasno wyrazić swoje chęci (na razie tyczące się wyłącznie uczestnictwa, gdyż dokładne zasady nie zostały jeszcze dopracowane).
Ja, osobiście chętnie wziąłbym udział w tej zabawie, ale wyłącznie, jako stary, zrzędliwy i zgorzkniały król rozdający ziemie swym lordom i wydający im polecenia. Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:29, 28 Paź 2006 Powrót do góry

Ja się zgłaszam jako twórca i też użytkownik. Jeśli chodzi o grę moge być amatorskim najemnikiem mającym pomoc brata ( SI ). Myśle że pomoc SI powinna być w każdym pojedynku. ( Każdy gdy przegrywa może ją wezwać nawet gdy nie przegrywa ). Uznajmy pomoc SI jest pomocą sługi który każdy posiada i ma pseudo Sir Iwan. Razz .

P.S. I tak to wszystko będzie ustalane przez Viltharisa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:46, 28 Paź 2006 Powrót do góry

Nie, jeśli chodzi o same zasady rozgrywki, to ja się nie znam. Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:13, 28 Paź 2006 Powrót do góry

1. Co do regół no to tak:
- Wpierw piszemy co chcemy zmienić w regułach i całym opisie.
- I potem spiszesz to i owo o całym tym planie Viltharisie.
2. Myślę osobiście że SI jest potrzebne w rozgrywkach:
- Można prosić o pomoc.
- To jest warte uwagi.
- Każdy zasługuje na pomoc SI w pojedynkach i mógłby prosić jeżeli nie ma włączonej SI w pojedynku.
3. Podpunkt 2 jest minimalną podpowiedzią, częścią całości.
4. No to tak. Ceść.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 8:53, 29 Paź 2006 Powrót do góry

Cóż, mam jedną rzecz do powiedzenia: żadnego SI Exclamation To gracze walczą a nie komputery, korzystanie z SI to oszustwo i opcja to powinna być wyłączona. Z komputerem to ja się biję na losowej, więc z graczami online czegoś takiego sobie nie życzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:57, 29 Paź 2006 Powrót do góry

Tak myślałem. Bardziej doświadczeni gracze zawsze opowiedzą się za brakiem SI. Osobiście chyba też jestem przeciw, bo to nie ma zbytnio sęsu, ale niech rozstrzygnie demokratyczny wybór. Nie będę robić ankiety, proszę zainteresowanych o wypowiedzenie się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:56, 29 Paź 2006 Powrót do góry

W takim razie nie wiem kim będe Embarassed słaby jestem i do tego się nie nadaję Crying or Very sad . SI nie jest potrzebne i tyle skończmy temat z SI. Ja chyba nie będe uczestniczył w grze bo odpowiedni do tego nie jestem. To grać raczej nie będe skoro najgorszy zdaje się jestem. Najbardziej chciałbym być płatnym zabójcą dowódców. To mi się podoba. Lecz za silny nie będe[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:17, 29 Paź 2006 Powrót do góry

Ja jestem beznadziejny. Nie martw się. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RevaN



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 108 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Śro 11:56, 01 Lis 2006 Powrót do góry

BRAK SI! Ale pomysł ciekawy. Można by takze zrobić "wojny religijne". Wiecie, Europa wyprawia sie z krucjatą na Arabów do ziemi świętej miażdrząc bezlitośnie herezje. Ten motyw mi sie abrdzo podoba xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:59, 03 Lis 2006 Powrót do góry

Taka opcja była by za mało rozwinięta. Również Arabowie i Azjaci mogli by prowadzić wojny wyznaniowe, nie tylko Europejczycy. Choć wojny wyznaniowe to jest niepotrzebny pomysł bo i tak czy siak nacje będa prowadzić wojny bez specjalnego sensu, a tak poza tym to by była wojna dosyć zwyczajna - jak wszystkie prowadzone. Lecz można jednak zrealizować ten pomysł, ale trzeba go ujednolicić - Arabia, Azja i Europa może prowadzić wojny wyznaniowe i gdy wygra wojne ( zdobędzie jedną prowincje ) może używać nacji przeciwnika z którym walczył. Very Happy Smile , lecz pokonany przeciwnik nic na tym nie zyskuje. Choć wystarczy jedna wojna żeby już używać jednej wrogiej nacji na zawsze to jednak i tak czy siak myśle że warto utworzyć dział, np. "Drzewo wywieszeń" Tam by były początkowo pięć tematów - Temat: Arabowie, Temat: Azjaci, Temat: Europejczycy, Temat: Wojny zwyczajne i Temat: Wojny Wyznaniowe. W temacie: Euro., Arab. i Azja. będą informacje np. moderator wyzywa do walki Europe to pisze w tym temacie. Zaś gdy otrzyma tą wiadomość moderator to on piszę w temacie dla pośrednich ( in. słowy nie uczestniczących ) znnany też jako temat wojny zwyczajne o tym że prowadzi się taką i taką wojnę lub pisze o wojnie wyznaniowej w odpowiednim temacie.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:06, 03 Lis 2006 Powrót do góry

Dyskutujecie juz dobrze ponad tydzień ale jak narazie to tylko to widac Rolling Eyes

Jak tak bedziecie po troszke dorzucac swoje pomysły to zanim ta gra powstanie to... Pffffffff.

Ja bym proponował:
1. Wytłumaczyć tą gre w jednym poscie żeby ci co sie tu wypowiadają byli odrazu wprowadzeni w temat i wiedzieli o co sie ta dyskusja dokładnie
rozchodzi Wink
2. Wypunktować odpowiednio pomysły które sie tu pojawiły, oczywiście niech zrobi to jedna osoba, a porządnie Wink
3. Niech zostaną ustalone początkowe reguły gry i niech wreszcie zaczniecie grać.

Bo patrząc na te posty, widze że jeśli sie za to porządnie nie wezmiecie to nic z tego nie będzie. A zamiast tworzyć nowe działy Quigo lepiej zacznijcie grac i zobaczcie jak to bedzie wogóle funkcjonować i czy będzie mozna tak bez przeszkód grać Confused

Oto moje zdanie na ten temat dotąd Wink

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gen. Grievous



Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 19:00, 03 Lis 2006 Powrót do góry

Bardzo ciekawy pomysł. Szkoda, że nie będę mógł go sprawdzic Sad .
Zgadzam się z Kamilem i nalegam by KOLEJNY fajny pomysł nie przepadł na marnę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:12, 03 Lis 2006 Powrót do góry

Zpiszę jutro całość i przedstawię, abyście ocenili jak wam się podoba. Kto byłby gotów zrobić mapkę? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bagero



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..

PostWysłany: Pon 23:32, 06 Lis 2006 Powrót do góry

A co wy na to, aby utworzyć odrębną sieć dla tych graczy? I jeżeli gracz jest na niej dostępny, to można go „atakować” nawet w kilku? Taki mały wypad na wrogą prowincję i zajęcie jej. W tym przypadku ( i tylko tym), nikt nie musiałby się wcześniej umawiać. Nikt też samotnie (bez asekuracji) nie pojawiałby się na tej sieci. Jeżeli liczba graczy przekroczy 15, to należałoby sieć opróżniać. Jeżeli nie przekroczy 15, to wystarczy przejść „offline”, żeby nie być zaatakowanym. To jedno z urozmaiceń, które pozwoli grze toczyć się dodatkowym torem. Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:48, 07 Lis 2006 Powrót do góry

W zasadzie ciekawy pomysł, ale nie wiem czy ludzie dawaliby się "atakować". Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)