Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:34, 11 Mar 2008 Powrót do góry

Skoro tak koniecznie chcecie wiedzieć po co to już wyjaśniam. Sprawa jest prosta - porównanie z innymi nacjami

Strzelec - 40 złota 70 żywności
Atak 10
Obrona 5
Zdrowie 75
Ogromny zasięg
Łucznik konny Arabów - 37 złota 75 żywności
Atak 9
Obrona 2
Zdrowie 75
Łucznik konny Azjatów - 40 złota 90 żywności
Atak 9
Obrona 0
Zdrowie 75

Jeśli ktoś tu nie dostrzega nierówności, to radzę kupić okulary...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:10, 11 Mar 2008 Powrót do góry

Kto powiedział, że musi być równość ? nie musi być tak, że wszystkie jednostki mają być równe, niektóre sa słabsze, a niektóre mocniejsze i wszystko się wyrównuje.

Wiadomo, że piki rozwalą łuczników konnych Kamil, ale przecież normalny gracz po prostu ucieknie.

Linear zawsze znajdzie na wszystkie niby niezgodności odpowiedź, ale pomyślcie sobie, każdy gra inaczej, każdy ma inną taktykę...

Ja osobiście gram na tej wersji co wszyscy, ale nie podoba mi się pare rzeczy jak np. wysoka premia kapłana do magicznych jednostek, raz Linear napisałeś, że 40 to mało obrażeń, dla mnie to jest dość sporo, niby kapłanów jest kilku, ale w grze to dość szybko padają np. dżiny...

Ja nie chcę po prostu pogrążyć patcha, tak by nikt na nim nie grał, stwierdzam swoją opini9ę i pisze co mi się nie podoba. Wiadomo, że będziemy dalej grac na tym patchu, ale trzeba też wnieść poprawki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Wto 23:12, 11 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ender



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:04, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Ja tam proboje ostatnio i ta poprawka cos mi nie chodzi z innymi:(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacek Tzar



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki

PostWysłany: Śro 15:29, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Po co się kłócić Question
Każda rasa ma inne jednostki o innych zaletach i wadach.
W każdej rasie jest coś co jest u nich mocne i co słabsze.
Gdyby wszystkie rasy były takie same tylko graficznie inne to troche
bezsensu były rasy.
Niech zostanie tak jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:32, 12 Mar 2008 Powrót do góry

I co raz więcej dysynchro się robi w 33 minucie lub w 17 co to ma być ?? Ja myślę, że to przez te patche coraz więcej dysynchro się robi !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:51, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Ja ostatnio miałem dokładnie w 33 xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ma$ter



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:18, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Kamil Napisal:

Dlaczego skoro armia złożona z samurajów i łuczników konnych jest nie do zatrzymania nikt jeszcze jej nie zastosował? Nikt nie wymiótł? Nikt nie pokazał nawet replaya, który by udowadniał to stwierdzenie? Bo nikt tego nie dowiódł?! Znów czyste niczym nie poparte spekulacje.
Wiecie co, zróbcie sobie w edytorze trochę łuczników konnych i trochę pikinierów i sprawdzcie ile dało im to 50 hp więcej....


Co z tego ze se ustawie po 100 lucznikow konnych i 100 pikinierow na edytorze , jak w normalnej grze zeden garcz nie robi samych pikinierow i samych lucznikow. Na wczesniejszym patchu(1.12) porownywalem lucznika konnego azjatyckiego i arabskiego . Obaj zgineli w tym samym czasie , lucznik azjatycki mial mniej obrony ale za to wiecej ataku natomiast lucznik arabski mial wiecej obrony i mniej ataku ,byli na tym samym poziomie. Zgodnie z tym powinien lin zwiekszyc takze jakies statystki u lucznikow arabskich, ale wtedy to by juz spieprzyl gre.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:40, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:

Poproszę o replay z gry online w którym łucznicy konni z 120 hp są tak potężni, że nawet armia pikinierów ich nie zatrzyma!


A to było napisane za dużymi literami byś zauważył? Udowodnij na przykładzie, że to złe rozwiązanie a nie pieprz, musze cię również znów rozczarować bo ja robię ok 40 pik Wink

Dalej pieprzycie i lejecie wodę bez konkretów.
Żal...

Master, co do równości łuczników to liczona ona jest razem ze wszystkimi ulepszeniami, a jak byś nie wiedział arabski ma ich w cholere, azjatycki jedno...

Odnosze wrażenie, że nie mieliście się do czego przyczepić xd nikt nie odczuł tego problemu grając online a wy tu jakieś bajki prawicie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 17:45, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:55, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Kamil, my nie chcemy obalić patcha i wrócić do 1.10, tylko mówimy co nam się nie podoba by zmienić to w kolejnej poprawce. Wrócenie do patcha 1.10 jest nie opłacalne, ponieważ jest tam dużo błędów, a patch jest potrzebny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:27, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:
Kamil Kania napisał:

Poproszę o replay z gry online w którym łucznicy konni z 120 hp są tak potężni, że nawet armia pikinierów ich nie zatrzyma!


A to było napisane za dużymi literami byś zauważył? Udowodnij na przykładzie, że to złe rozwiązanie a nie pieprz, musze cię również znów rozczarować bo ja robię ok 40 pik Wink

Dalej pieprzycie i lejecie wodę bez konkretów.
Żal...

Master, co do równości łuczników to liczona ona jest razem ze wszystkimi ulepszeniami, a jak byś nie wiedział arabski ma ich w cholere, azjatycki jedno...

Odnosze wrażenie, że nie mieliście się do czego przyczepić xd nikt nie odczuł tego problemu grając online a wy tu jakieś bajki prawicie...


Co do ulepszeń ataku na odległość to azjata ma chyba... 3 technologie -.-

W tartaku jedno
W Gildii Kupców ma jeszcze Chemię i Dynamit Razz

Moim zdaniem dobrze jest, jak jest... nie biorąc rzecz jasna smoków pod uwagę Wink

Taka nowa rasa, by się przydała, ale bez konnicy nie ma mowy Razz Bo wtedy w końcu p[ikinier ani samuraj niybyli na żadną jednostkę dobrą Razz Z resztą nie wiem czy to konieczne, te nowe rasy Neutral (aztecy? aztecy to przesada wg. mnie, ale afrykanie by się przydali Very Happy )

Jednak sam uwązam, że łucznicy konni arabów i azjatów powinni być równi Confused Bo to jest nonsens, by jednostki o tym samym przeznaczeniu i zastosowaniu był zupełnie nierówne :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:32, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Afrykanie, lol, i niby jak to miało by wyglądać ? afrykanie nic nie robili w średniowieczu, byli tylko jechani przez arabów. A aztekowie to było niezłe mocarstwo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:31, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Ja myślę, że jakbyście pograli w Empire Earth 2 Władza Aboslutna to by wam trochę ras na myśl przyszło Smile bo jest ich bardzo dużo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:50, 12 Mar 2008 Powrót do góry

Danielos von Krausos Razz napisał:


Jednak sam uwązam, że łucznicy konni arabów i azjatów powinni być równi Confused Bo to jest nonsens, by jednostki o tym samym przeznaczeniu i zastosowaniu był zupełnie nierówne :/


Wcale nie, jeśli ma być dobrze i realistycznie jednostki mogą być nierówne.. Np. azjaci mieli łuki kompozytowe a one były zupełnie inne od afrykańskich..\

Moim zdaniem Azjaci nie powinni mieć tego ulepszenia, azja ma już samurajów i rydwany i to im wystarczy.

A tak poza tym gadasz tak tylko dlatego że lubisz azjatów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 21:50, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:40, 13 Mar 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Danielos von Krausos Razz napisał:


Jednak sam uwązam, że łucznicy konni arabów i azjatów powinni być równi Confused Bo to jest nonsens, by jednostki o tym samym przeznaczeniu i zastosowaniu był zupełnie nierówne :/


Wcale nie, jeśli ma być dobrze i realistycznie jednostki mogą być nierówne.. Np. azjaci mieli łuki kompozytowe a one były zupełnie inne od afrykańskich..\

Moim zdaniem Azjaci nie powinni mieć tego ulepszenia, azja ma już samurajów i rydwany i to im wystarczy.

A tak poza tym gadasz tak tylko dlatego że lubisz azjatów.


Neutral Neutral Neutral loool Neutral Neutral Neutral

Nie chcem ci nic mówić, ale każda armiaq powinna mieć wojowników z atakiem dystansowym, a jesli ktoś ma takie słabe to do kitu tak jest Neutral I lepiej się nie wymądrzaj, że tak mówię, bo LUBIĘ AZJĘ Neutral No i co, ze lubię, ale to nie ma u mnie teraz najmniejszego znaczenia, ja tlyko mówię co o tej sprawie myślę. Taaa Samurajre i Rydwany... a ciekawe co z łucznikami? Zwykli łucznicy nie nadążą za końmi, a takie czekanie, aż łucznicy dobiją do reszty jest irytujące...

I nie wyobrązam sobie armii bez dobrych łuczników...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:49, 13 Mar 2008 Powrót do góry

No i fajnie, ale wydaje mi się że łucznicy mają siekać na odległość, to poco im to HP? 45 to ronin ma, więc piechota i łucznicy muszą posiekać trochę więcej... A Azjaci mają jeszcze Chemię, więc ci konni wcale nie są gorsi od arabskich.. A strzelcy to jest inna historia...

Cytat:
Zwykli łucznicy nie nadążą za końmi


Chodzi ci o dojście na pole bitwy? Hahaha głupie... Wojsko i tak idzie na raz, to co sugerujesz że całe wojsko musi być konne żeby dochodzić dwa razy szybciej na pole bitwy?

Uważam, że ten łucznik konny powinien mieć zwiększone HP o jakieś 15-20. 45 trochę za dużo... Ale dobra pograjmy ze dwa miesiące to zobaczmy jak jest i wprowadzimy poprawki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)