Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 O zasadach słów kilka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:01, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Cytat:
1.Zwiększając czas producji zbroi płytowej

To nie takie łatwe Razz. Można niby kuźnie wcześniej zbudować Wink.

Cytat:
2.W grze 1 na 1 gdzie gra azja chyba musi być ta jedna zasada że bez magii Razz.Innego wyjścia nie ma

Może jakieś jest, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy Wink.

Manolin napisał:
3.Zwiększając wydajność irygacji + jakies 15 fooda. Wtedy azji wystarczy jakieś 20 pól co da się zabezpieczyć przed zniszczeniem.

NoobSaibotek napisał:
A nie lepiej zrobić, jak ktoś wcześniej proponował, aby pola miały załóżmy 5000 życia? Troche to nienaturalnie by wyglądało, ale trudno. Do tego prawie nikt nie lubi wjeżdzać w pola Wink

pomysł Manolina wydaje się niezły. Jedyny problem - wcześniej w patchu zostało to zrobione przez dobrego informatyka, którego teraz nie ma Razz. Więc nie będzie to łatwe, ale możliwe.
A to co podał Noob jest niemożliwe. Zresztą i tak niewiele by to dało, wieśków wystarczy wygonić z roboty żeby zatrzymać gospodarkę Azji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:32, 24 Sie 2009 Powrót do góry

NoobSaibotek napisał:
A nie lepiej zrobić, jak ktoś wcześniej proponował, aby pola miały załóżmy 5000 życia? Troche to nienaturalnie by wyglądało, ale trudno. Do tego prawie nikt nie lubi wjeżdzać w pola Wink Chyba, że NAPRAWDE chce wygrać. Z resztą takie granie jest noobskie.


Tym ktosiem byłem ja. Niestety okazało się, że możliwość zwiększenia hp polom nie istnieje i tak oto mój, całkiem niezły, pomysł się zmarnował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:46, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Podobno teraz są nowe możliwości(Przynajmniej Medavoj twierdził , że ma większe od Lina)Więc może nie ma już problemu ze zmianą HP pól.

Według mnie jedyna słuszna zasada to właśnie zakaz wjeżdżania w pola:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:15, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Cytat:
Podobno teraz są nowe możliwości(Przynajmniej Medavoj twierdził , że ma większe od Lina)Więc może nie ma już problemu ze zmianą HP pól.

I ty wierzysz w to jego pajacowanie, kręcenie i wywyższanie się Razz ?

Cytat:
Według mnie jedyna słuszna zasada to właśnie zakaz wjeżdżania w pola:)

Faktycznie, pozostaje jeszcze problem tych nieszczęsnych rycerzy(magię to pomińmy, to będzie standard) - proponuję przedłużenie tworzenia zbroi płytowej do 4-6 minut. Powinno chyba dobrze wyjść. Budowanie wcześniej kuźni i wynajdywanie nie będzie jednak za dobre, bo może nie starczyć złota na gildię i technologie oraz armię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Manolin



Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi

PostWysłany: Śro 12:02, 26 Sie 2009 Powrót do góry

Wprowadzenie zakazu wjeżdżania w pola prowadzi do tego co gra z zasadami . Ktoś sobie robi 50 baszt , i że są one koło koszar to musisz w nie pakować.
Chyba najlepszym rozwiązaniem by było , żeby jakiś programista ulepszył ich wydajność + 10 fooda.A zamiast wydłużanie czasu tworzenia się zbroi płytowej mądrzejsze by było dać samurajom większą premie do konnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 22 Wrz 2009 Powrót do góry

To o czym mówiłem.
Smoki - psują każdą grę - oto dowód.
Jakby nie patrzeć - i tak dupa i tak dupa. Kiszenie wojem w bazie - odpada. Budowanie 50 baszt - odpada. Stawianie fortów przy gildiach/koszarach z 25-50 kapłanami - odpada. (-50 wyjęte z życiorysu, poza tym to nie wybroni limitu smoków).

Nie mówiąc już o ataku na puste koszary < 3

Kolejna gra z cyklu yeti atakuje. Nie ma skutecznej alternatywy na smoki.
Tym bardziej na mokrych mapach o które tak zabiegacie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)