Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poziom trudności (Kampania) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maluetar



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:59, 04 Maj 2012 Powrót do góry

Witam, nie widziałem nigdzie podobnego pytania więc prosiłbym o odpowiedź:

Jaki wpływ ma poziom trudności na przeciwnika w kampanii?
Jak się mają do tego jego fortyfikacje, ilość wojska itp.

Otóż Tzara bardzo lubię od nie wiem ilu lat, ale zawsze problemy mam z tym, że komputer wysyła cały czas na mnie jakieś swoje wojska co mi niestety przeszkadza bo ja należę do grupy ludzi która woli spokojnie się rozbudowywać xD

Chciałem tylko się dowiedzieć jaka jest zasadnicza różnica między poziomem trudności normalnym a łatwym bo na normalnym mam straszne problemy z niektórymi misjami bo nim zdaze sie rozbudować tak jak chce to przeciwnik juz we mnie naciera ze wszystkich stron.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:31, 04 Maj 2012 Powrót do góry

obuduj murem kilka wieżyczek w newralgicznych punktach wioski i problem z głowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maluetar



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:16, 07 Maj 2012 Powrót do góry

To wciąż nie odpowiada na moje pytanie co dokładnie zmienia poziom trudności w kampanii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:43, 07 Maj 2012 Powrót do góry

Zmienia jedynie to, ze komputer ma lepsze skrypty rozbudowy.

Lepsze eko - im wyzszy poziom trudnosci tym rzadziej wiesniacy porzucaja pola, szybciej buduja farme i zaczynaja produkcje krow,

koszary - w normalnej grze na surowcach duzych na poziomie trudnym sa to 2 koszary w 4minucie, w kampaniach zalezy to od surocow jakie otrzymal poczatkowo, ale napewno na wyzszych poziomach trudnosci budowane sa szybciej.

Wiesniacy rowniez nie zmieniaja co chwile pracy na wyzszych poziomach trudnosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rafał01



Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:53, 07 Maj 2012 Powrót do góry

Nooo...

Jeszcze taka mała "podpowiedź": jeszcze nie powstała żadna kampania/mapka, która wykorzystywałaby zmienną $difficulty, która jest odpowiedzialna za poziom trudności, więc o to też możesz być spokojny, jeśli chodzi o inne kampanie/mapki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maluetar



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:56, 07 Maj 2012 Powrót do góry

Dzieki bardzo za odpowiedź. Temat do zamknięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)