Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zmiana Si Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
damian100499



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:35, 15 Cze 2013 Powrót do góry

Jak zrobić tak żeby np przed rozmową 1 państwo cały czas stało w miejscu tak jak to jest po wyłączeniu w "si" gospodarkę i wojnę, a po rozmowie, żeby oni nagle zaczęli pracować i normalnie funkcjonować, tak jak na włączonej gospodarce i wojnie. Proszę o szybką pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:35, 17 Cze 2013 Powrót do góry

Nie mam pojecia jak to zrobić, bo nigdy nie potrzebowałem czegoś takiego. Ale możesz zrobić dwóch graczy - jeden nie ma si, a drugi ma. I po konwersacji wszystkie jednostki i budynki gracza 1 zmieniaja wlasciciela na 2, i przez to maja juz si. Uzywasz do tego akcji zmien wlasciciela obiektu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
damian100499



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:42, 17 Cze 2013 Powrót do góry

Dzięki ale raczej, nie chce czegoś takiego Smile bo chcę aby cały czas był ten sam kolor jednostek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:48, 17 Cze 2013 Powrót do góry

więc łap się za podręcznik, i poszukaj jakiś zmiennych odpowiedzialnych za SI, i kombinuj http://www.tzar.fora.pl/mapy-i-inne-do-sciagniecia,15/instrukcja-tworzenia-regul-i-konwersacji-w-edytorze,530.html

Np coś takiego tam masz

@setai(x,y) - włącza skrypt numer <y> dla gracza o numerze <x>

Wklejasz to w akcję wyrażenie, albo w wynik konwersacji, i eksperymentujesz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 13:51, 17 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
damian100499



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:39, 18 Cze 2013 Powrót do góry

Aha ok mało łapię ale spróbuję Very Happy dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)