Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 WIEŻE - JAK WYŁĄCZYĆ ? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zem



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:21, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Witam bardzo proszę jak by ktoś mógł mi powiedzieć jak wyłączyć , wieże , tak aby komputer nie mógł ich budować no i również ja . Kiedy robię grę i odznaczę wieże to i tak pc je buduje .

Wersja 1.10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zem dnia Śro 10:21, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:24, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Odznaczenie wieże znaczy tyle, że będziesz miał 3 wieże wokoło zamku, i tylko to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:30, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Odtwórz losową mapkę w edytorze, i zabroń budowania wież wszystkim królestwom.

-TzarEdit
-Nowa
-Losowa
-Wybór cech
-"Mapa"
-"Królestwa"
-"Technologie"
-"Zabronione budowle"

Opcja "wieże" służy tylko do początkowych 3 wież przy zamku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 10:32, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
zem



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:34, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Więc tak wszedłem w edytor dałem

PLIK/NOWA/WYBRAŁEM LOSOWA/USTAWIŁEM CO CHCIAŁEM/


Pojawiła się mapa więc wszedłem

MAPA/KRÓLESTWA/TECHNOLOGIE/ USTAWIŁEM ZAKAZ NA WIEŻE

Dałem wyjście zapytało czy zapisać mapę dałem ok i zapisało w folderze głównym gry i co teraz?? Nie da się po prostu ustawić żeby w każdej mapie losowej w grze single nie było wież ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zem dnia Śro 10:56, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:20, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Cytat:
Dałem wyjście zapytało czy zapisać mapę dałem ok i zapisało w folderze głównym gry i co teraz??

Powinno być w "MAPS". Teraz wchodzisz w tzara, wybierasz "Mapa gotowa", wybierasz tę mapę i grasz.

Cytat:
Nie da się po prostu ustawić żeby w każdej mapie losowej w grze single nie było wież ?

Bez ingerencji w kod źródłowy gry - nie da się.

Ps. Swoją drogą, co takiego strasznego w tych wieżach? Jak komp nimi spamuje, najlepiej się spisuje wjazd konnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zem



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:24, 25 Sie 2010 Powrót do góry

no właśnie wpadam konnicą i praktycznie garstką żołnierzy i wieżami mnie pobiera wkurza mnie to a spam tych wież jest dramatyczny co 5 wieża


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:28, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Zależy jaką nacją grasz, ale jak ja kiedyś jeszcze grałem z kompem, to wjazd 50 rycerzy/krzyżowców/janczarów/samurajów konnych zawsze kładł go na łopatki Razz. Jak ma nawalone baszt możesz też katapult użyć, jednocześnie biorąc mięso z gospód masowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zem



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:32, 25 Sie 2010 Powrót do góry

ja to tak średnio taktycznie ogarniam tą grę bardziej gram dla przyjemności , ale jak mięso z gospód?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:54, 25 Sie 2010 Powrót do góry

W Gildii Wojowników wynajdujesz "Najemnicy" i z gospód możesz rekrutować błyskawicznie masy wojska. Kosztuje to więcej niż szkolenie w koszarach, ale jak masz dużo surowców, to na pewno się to opłaca. Przygotuj sobie dużo pożywienia, i nabierz z 150 takich jednostek, to komp na pewno szybko się z nimi nie upora. W tym czasie katapultami zdążysz rozwalić mu pół miasta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:05, 25 Sie 2010 Powrót do góry

Komputer zwykle nie myśli, więc po wybudowaniu gildii magów i zrobieniu kilku np. golemów szybko rozwalasz wszystkie budowle i wojsko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:15, 06 Wrz 2010 Powrót do góry

Da rade calkowicie wylaczyc wieze, a raczej wykluczyc je ze schematow graczy komputerowych.
Cytat:
;------- have some siege weapons
rule when tower_wood 10 trigger Siege end
rule when tower_wood2 5 trigger Siege end
rule when tower_stone trigger Siege end
rule when tower_stone2 trigger Siege end
rule when enemy tower_stone 5 trigger Siege end
rule when enemy tower_stone2 5 trigger Siege end
rule when wood 10000 trigger Ballista end
rule when blacksmith, trigger Army, trigger Siege have workshop end
{ critical rule when workshop, trigger Siege end
rule have 2 workshops end
rule have 5 catapult end
rule when trigger Ballista have 5 ballista end
rule have te_engineering end
rule when te_architecture, gold 1000 have te_cannontower forget THIS end
}


Bardzo prosty jezyk. Jak widac mozna tez pozbawic ich balist/katapult i czego tam chcecie.
Oczywiscie caly schemat mozna im zmienic - dostosowac do wlasnych potrzeb ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mtiasor



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:59, 10 Wrz 2010 Powrót do góry

A w, którym pliku/folderze można znaleźć ten oto plik?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:53, 10 Wrz 2010 Powrót do góry

w data.wdt -> Data -> Ai -> E_common.ai, R_common.ai i A_common.ai

E - euro
A - azjata
R - arab


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mtiasor



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:12, 16 Wrz 2010 Powrót do góry

To wyświetla mi się Wybierz program z listy:/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:38, 17 Wrz 2010 Powrót do góry

Archem ;o

Tylko po zmienieniu ustawien botow, w grze MP moze byc desynchro, gdy wlaczymy pomoc SI lub graja z nami gracze komputerowi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)