Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SI Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Vitq



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 25 Gru 2009 Powrót do góry

Może mi ktoś powiedzieć jak można wyłączyć SI.? bo wchodzę na edytora ---> mapa ---> królestwa ---> SI odznaczam dla danego kraju SI ( Bo chce nimi kierować ) wchodzę na swoją mapkę a oni robią wszystko bez mojej zgody ( Jak by SI było nadal włączone ) więc może jest jakaś reguła bo na pewno jest bo widziałem np w Oryginalnej kampani Tzara ( Hero niebiescy , Armia itp np żółty
jestem początkujący więc no comment xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:19, 26 Gru 2009 Powrót do góry

Vitq napisał:
Może mi ktoś powiedzieć jak można wyłączyć SI.? bo wchodzę na edytora ---> mapa ---> królestwa ---> SI odznaczam dla danego kraju SI ( Bo chce nimi kierować ) wchodzę na swoją mapkę a oni robią wszystko bez mojej zgody ( Jak by SI było nadal włączone ) więc może jest jakaś reguła bo na pewno jest bo widziałem np w Oryginalnej kampani Tzara ( Hero niebiescy , Armia itp np żółty
jestem początkujący więc no comment xD


Bardzo dziwne. Może nie zapisujesz tego? albo klikasz anuluj? Bo właśnie tak robi się, aby komputer nie grał. Kasujesz w SI "Gospodarka" i "wojna".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vitq



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:10, 27 Gru 2009 Powrót do góry

Nie , skasować skasowałem Gospodarke i Wojne , ale może rzeczywiście nie zapisałem, zobacze jak bede miał czass:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:28, 27 Gru 2009 Powrót do góry

Bo jeszcze jest 2 opcja...
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:01, 28 Gru 2009 Powrót do góry

Cytat:
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz


Z tą opcją należy uważać. Gdy będzie włączony brak SI, komputer będzie mógł wykonać domyślny rozkaz(np. mag, który ma wyłączone SI, zobaczy przeciwnika, to pójdzie go atakować i pozostanie tam, ,gdzie go zabiłRazz). Najlepiej jest z wieśniakami. Tych nigdy nie upilnujesz Very Happy Mając SI wyłączone, ale gdy pracują inni wieśniacy danego kraju, to on mimo "zakazu" sam pójdzie pracować XD I upilnuj takiego Razz

W królestwach ustaw też, żeby danym krajem mógł sterować człowiek lub SI. Gdy jest ustawione "tylko SI" komputer mimo wszystko często będzie "chciał" pokierować danym państwem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:37, 28 Gru 2009 Powrót do góry

SOBD^Fugiel napisał:
Cytat:
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz


Z tą opcją należy uważać. Gdy będzie włączony brak SI, komputer będzie mógł wykonać domyślny rozkaz(np. mag, który ma wyłączone SI, zobaczy przeciwnika, to pójdzie go atakować i pozostanie tam, ,gdzie go zabiłRazz). Najlepiej jest z wieśniakami. Tych nigdy nie upilnujesz Very Happy Mając SI wyłączone, ale gdy pracują inni wieśniacy danego kraju, to on mimo "zakazu" sam pójdzie pracować XD I upilnuj takiego Razz


Nie upilnujesz, chyba, że włączysz opcje "Broń pozycji" wtedy nie wieśniak się nie ruszy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vitq



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:40, 30 Gru 2009 Powrót do góry

A jak można zrobić regułe abym np miał 2 tys populacji albo coś takiego, mógłby ktoś ss pokazać i coś powiedzieć na ten temat.? bo żadnego takiego tematu nie znalazłe, a poradnik na necie coś zrozumieć nie moge:<


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vitq dnia Śro 13:42, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:55, 30 Gru 2009 Powrót do góry

Robisz w regule ( w tej, której chcesz, aby to się stało):
Akcje -> Wyrażenie:
I tu musisz wpisać.
@setpoplimit(x, y),
gdzie x to gracz, który ma mieć większy limit populacji.
a y to liczba populacji.
Przykład @setpoplimit(4, 150)
Ale nie wiem czy da radę mieć 2 tysiące, a z resztą to chyba Ci się Tzar wyłączy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Czw 23:17, 07 Sty 2010 Powrót do góry

Tzar jest bardzo ograniczony pod względem ilości jednostek przy bitwie 500 na 500 się ścinał
Nie radziłbym wychodzić poza to regulaminowe 300 populacji z (różnymi dodatkami)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vitq



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:32, 08 Sty 2010 Powrót do góry

A czy sie wyłączy to nie wiem. xD grałem na czyjejś mapce gdzie było ponad 10 k jednostek..xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:59, 08 Sty 2010 Powrót do góry

W multi gra wytrzymala ponad 5k jednostek, wiec nie mam pojecia jakim cudem w single tnie wam sie gra przy bitwie 500on500 Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:08, 08 Sty 2010 Powrót do góry

jak jak sobie zrobilem oblezenei helmowego jaru z kuzynem, gdzie bylo 10000 orkow i bodajrze 1500 strzelcow, 400 pik oraz jeden 1 krasnolud, 1 piechur, 1 lucznik, to gra szla nam dobrze Very Happy i jako orkami, i jako ludzmi wygralem hehe Very Happy

tak jak bubu nie rozumiem czemu sie wam tnie gra 500 vs 500.... moze zamalo macie skilla albo hp swojej postaci ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pią 17:27, 08 Sty 2010 Powrót do góry

http://www.tzar.fora.pl/mapy-patche,15/nacje,808.html

Mapka z przed kilku lat ...
I były problemy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:10, 08 Sty 2010 Powrót do góry

No tak, tylko że gra w singlu jest nieco inna od gry w mp. Pewnie jakiś problem natury technicznej(związany z SI właśnie, lub zapisaniem w edytorze), skoro w mp działa bez problemów, a na mapie może być ponad 2400 jednostek na raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)