Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Problem z wieśniakami Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:16, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Nie wiem czy już jest taki temat tutaj ale nie mam czasu zeby szukac...

Jak ustawić we właściwościach obiektu żeby wieśniaki stały w miejscu??

Wyłączam SI wszystkim i gry... ale to nie dziala... wieśniaki idą uprawiac pola i ścinać drewno... w dodatku są daleko od pól i lasu... Confused Confused Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Sob 22:18, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:25, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Ja ustawiam na wieśniakach "Brak SI" w właściwościach i stoją jak słup Smile U Ciebie to powinno pomóc(więc nie wiem czemu nie pomaga), jakby co to też odejmij graczowi surowce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Sob 22:31, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gruta



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:31, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Jak wieśniak jest koło drewna lub kamienia/złota to sam idzie z nudów ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:50, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Właśnie to mnie wkurza wyłączam SI wieśniakom i Graczowi ale oni sami idą i nikt ich nie prosi... Moje pytanie: co wpisać do właściwości obiektu??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:38, 22 Mar 2008 Powrót do góry

to ma może ktoś jakieś inteligentne pomysły bo jest mi to bardzo potrzebne... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:38, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Może spróbuj zapętlić regułę z jedną akcją - "rozkaz dla obiektu" i tam wybierz coś w stylu "stop", albo "utrzymaj pozycję". Ja zrobiłem wieśniaka daleko od wszystkich surowców dość i się nie ruszał. Ale generalnie to zazwyczaj po prostu wieśniakom daję inny kolor i zero surowców, a do tego "Brak SI". Wtedy powinni stać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:57, 22 Mar 2008 Powrót do góry

Wyłącz w "Królestwach" SI ogólnie ale i SI Gospodarka, można też wyłączyć SI Wojna, wtedy na bank się nie ruszą Wink
Vilth:
Daleko od surowców to raczej i bez tego ani drgnie Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Sob 19:58, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:50, 22 Mar 2008 Powrót do góry

No, to wydaje mi się, że właśnie to wynika z mojej wypowiedzi, ale jeśli widzisz jeszcze jakiś przekaz napisz mi proszę, bo ciekaw jestem. Smile A tego z SI wojna i gospodarka nie próbowałem, muszę więc zobaczyć. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:14, 25 Mar 2008 Powrót do góry

wyłączyłem SI gosp i wojny i ustawiłem regułe "stój" z sekundowym powtarzaniem akcji ale to nic nie pomaga Crying or Very sad


Kamil mam ustawione Brak SI.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Wto 12:26, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:23, 25 Mar 2008 Powrót do góry

A we właściwościach wieśniaków Brak SI masz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:00, 25 Mar 2008 Powrót do góry

Mam podobny problem. Jak wszystkie wieśniaki na mapie stoją nieruchomo to jest ok. ale jak np. dwom dam rozkaz do ścinania drewna, to lecą tam wszystkie wieśniaki z planszy(oczywiście tego samego królestwa).
Daję brak SI, ale widać, że im się nudzi. Jak daję na brak SI to oni tam wycinają cały las, a jak zapomnę o wyłączeniu SI to po chwili budują domy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:02, 25 Mar 2008 Powrót do góry

No tak, jeżeli kilku wieśków obok będzie cięło las, doiło krowy to reszta też zacznie to robić, dlatego krów nie polecam - z polami nie ma takich kłopotów.
Co do ścinających las, to najlepiej umieścić ich dalej od tych, którzy mają stać, to samo tyczy się złota i kamienia.
Innej rady nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)