Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pare pytań odnośnie Edytora. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:23, 21 Gru 2012 Powrót do góry

Po paru miesiącach . No może roku przerwy wracam na forum i znów postanowiłem obrać kierunek Single Player edytor . Na forum dawno nie byłem więc nie wiedziałem gdzie napisać temat a myślę, że to jest najodpowiedniejsze do tego miejsce :> .

No więc zacznijmy .

Pkt 1.
Rozmowa:
Fraza1 - Witaj, chcesz coś kupić
Fraza2 - Tak, chcę
Fraza2b - Nie, nie chcę
Fraza3 (Kontynuacja frazy 2)
Mamy tutaj wybór
Nie wiem . Na przykład mamy miecz który kosztuję 200 sztuk złota ale!
Żeby fraza się wyświetliła gracz musi mieć co najmniej 250 sztuk .

Pkt2.
Gdy spełnij się warunek ($zabij==1 i $powrot==1 oraz $udajsie==1)
Pokazuje się konwersacja która mówi nam, że gracz musi iść tutaj. Z tego co pamiętam to chyba:
($zabij==1 && $powrot==1 && $udajsie==1)
Tak jak wyżej aby konwersacja się ukazała.
A z tym obiekt w obszarze to chyba było
$zabij==1 && $powrót==1 && $udajsie==1 && (E0012) zakładając. Ale nie wiem doradźcie.

Pkt3.
Gdy gracz kliknie na przykład na kuźnie lub do niej dojdzie , ukazuje się konwersacja . Warunek jest taki, aby gracz kupił już wcześniej maksymalnie jeden przedmiot . Nie wiem czy w ogóle jest w Edytorze taka opcja wydaje mi się, że nie . Ale.

Pkt4.
Gdy X Jednostka ma MAX punktów życia pokazuje się informacja, ale tylko raz, że X jednostka ma naładowane całe hp.

Pkt5.
Wyniki w konwersacjach (kilka) oddzielało się znakiem ; czy && czy też || . Z tego co pamiętam to ; ale nie jestem obeznany a nie chce nic robić bez 100% pewności.

Pkt6.
Dwa wydarzenia mogę oddzielić znakiem && (I) Czy || (lub) czy nie ma to w ogóle żadnej różnicy.

Jak na razie to tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Pią 0:32, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
rafał01



Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:23, 30 Gru 2012 Powrót do góry

Naprawdę myślisz, że ktokolwiek ci odpowie, zamiast odsyłać do poradnika Nigiego, no może oprócz samego Nigiego? Laughing

A tak wgl, to każdy wie, że twoje projekty na mapy nigdy nie są skończone, a jeśli są, to są kiepskie. Ja robię (robiłem?) kiepskie mapy, ale przynajmniej nie zaczynałem aż tylu projektów naraz. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:53, 31 Gru 2012 Powrót do góry

Sithmon napisał:
Pkt 1.
Rozmowa:
Fraza1 - Witaj, chcesz coś kupić
Fraza2 - Tak, chcę
Fraza2b - Nie, nie chcę
Fraza3 (Kontynuacja frazy 2)
Mamy tutaj wybór
Nie wiem . Na przykład mamy miecz który kosztuję 200 sztuk złota ale!
Żeby fraza się wyświetliła gracz musi mieć co najmniej 250 sztuk .

Tutaj trzeba ustawić odpowiedni warunek do frazy. Dokładnie @gold(1) >= 250 a w wyniku @setgold(1,@gold(1)-200), gdzie 1 to numer królestwa.


Sithmon napisał:
Pkt2.
Gdy spełnij się warunek ($zabij==1 i $powrot==1 oraz $udajsie==1)
Pokazuje się konwersacja która mówi nam, że gracz musi iść tutaj. Z tego co pamiętam to chyba:
($zabij==1 && $powrot==1 && $udajsie==1)
Tak jak wyżej aby konwersacja się ukazała.
A z tym obiekt w obszarze to chyba było
$zabij==1 && $powrót==1 && $udajsie==1 && (E0012) zakładając. Ale nie wiem doradźcie.

he?

Sithmon napisał:
Pkt3.
Gdy gracz kliknie na przykład na kuźnie lub do niej dojdzie , ukazuje się konwersacja . Warunek jest taki, aby gracz kupił już wcześniej maksymalnie jeden przedmiot . Nie wiem czy w ogóle jest w Edytorze taka opcja wydaje mi się, że nie . Ale.

Tak samo jak w pkt 1, potrzeba odpowiedni warunek. Z zaznaczenieum obiektu to trzeba użyć w wydarzeniach wyrażenie do obiektu $isselected == 1. Co do drugiej części to co za problem wystarczy po kupieniu "maksymalnie jednego przedmiotu" ustawić wartość stworzonej zmiennej po czym użyć ją w warunku do frazy tak jak w pkt 1.

Sithmon napisał:
Pkt4.
Gdy X Jednostka ma MAX punktów życia pokazuje się informacja, ale tylko raz, że X jednostka ma naładowane całe hp.

Warunek wyrażenie do obiektu $health == $maxhealth, jeżeli nie masz ustawione zachowaj regułę to ta informacja wyświetli się raz.

Sithmon napisał:
Pkt5.
Wyniki w konwersacjach (kilka) oddzielało się znakiem ; czy && czy też || . Z tego co pamiętam to ; ale nie jestem obeznany a nie chce nic robić bez 100% pewności.

|| to operator LUB, reszta się zgadza.

Sithmon napisał:
Pkt6.
Dwa wydarzenia mogę oddzielić znakiem && (I) Czy || (lub) czy nie ma to w ogóle żadnej różnicy.

Operator && i || to nie jest to samo. W operatorze && każde wydarzenie musi być prawdziwe, żeby całe wyrażenie było prawdziwe, a w operatorze || wystarczy, że tylko jedno z wydarzeń będzie prawdziwe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel_sk16 dnia Pon 23:54, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:26, 01 Sty 2013 Powrót do góry

cześć szymon Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 01 Sty 2013 Powrót do góry

Cześć, cześc. Emm, Pkt3 bardziej rozwine:
Ze jak spełni się warunek: $zabij==1 i $udajsie==1 to pokazuje nam się info przykładowo: Wykonałeś zadanie możesz wrócić do pracodawcy który zlecił Ci to zadanie. Grunt w tym, że informacja pokazała się dopiero wtedy gdy zostaną spełnione te oba warunki. ;p

[Firefly napisz mi na pw] (Wybaczcie za OffTop)

[daniel - dzia za dotychczasową pomoc ; ] ]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Wto 20:09, 01 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:59, 01 Sty 2013 Powrót do góry

To piszesz $a == 1 && $b==1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:15, 10 Sty 2013 Powrót do góry

rafał01 napisał:
Naprawdę myślisz, że ktokolwiek ci odpowie, zamiast odsyłać do poradnika Nigiego, no może oprócz samego Nigiego? Laughing

A tak wgl, to każdy wie, że twoje projekty na mapy nigdy nie są skończone, a jeśli są, to są kiepskie. Ja robię (robiłem?) kiepskie mapy, ale przynajmniej nie zaczynałem aż tylu projektów naraz. Wink


Koleś, jesteś taki mądry to zapraszam na pogadanke na pw ; \ . W ostatnim czasie dużo się zmieniło a uwierz mi , że przychodze tu jako inny człowiek . ;c . Jak Ci coś jeszcze nie pasuje to najlepiej zamknij się bo nie mam praktycznie żadnego szacunku do takich ludzi jak Ty ; | . Co do pomocy to wbrew wszelkim pozorom mam tu paru znajomych . Ja nie potrzebuje poradnika Nigiego, po co mi skoro:
a) Wygasł
b) Mogę się zapytać ludzi z forum? ;]

Kiedy byłem dzieckiem to nie wiedziałem co robię, praktycznie sam sie z siebie teraz śmieje co jest praktycznie chore. Na forum jest niewielu aktywnych maperów. Każdy się przyda, więc nie zniechęcaj kogoś na od razu, na powitanie. W dodatku jak widzisz, ktoś mi jednak pomógł. Śmiem więc twierdzić, że twoje ''wizje|przepuszczenia" się nie sprawdzają. A to pech, nie?
Skoro sam robiłeś kiepskie mapy to po cholerę się odzywasz? Projektów można wszczynać ile się dosłownie chce. Odwzorowuje się do tego co napisałem wyżej [Nie wiedziałem co robię]. Ludzie się zmieniają i to się sprawdza, nie chce drugi raz pisać tego samego więc [1 Linijka tuż po Twoim jakże niezwykle emocjonującym cytacie po której straciłem wenę do życia. :] ]. A tak na zakończenie, chcesz gadać masz wiele innych sposobów komunikacji niż pisanie postu który nie ma tutaj nic do znaczenia. Stawianie głupich minek nic Ci nie da a śmianie się samym z siebie tym bardziej. Z współczucia jakie Ci okazuje podam Ci dwa chyba najbardziej pożyteczne i najszybsze sposoby kontaktowania się na temat takich spraw:
A) Gadu-Gadu (GG)
B) Prywatna Wiadomość (PW)
------------------------
Firefly, zadziałało. Dzia ; ]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Czw 0:26, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:57, 12 Sty 2013 Powrót do góry

Nigi przekazał mi poradnik, i jest on dalej hostowany, zapraszam do stosownego tematu jeżeli potrzebujesz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:03, 12 Sty 2013 Powrót do góry

Jak mówiłem w poprzednim poście, nie. Nie potrzebuje. W razie pytań będę pisać tu lub w temacie który mi poleciłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)