Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 manekiny (edytor) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:46, 27 Sty 2010 Powrót do góry

1. Czy da się zrobić, żeby manekin nie tracił hp gdy jest atakowany? (wyrażenie @god(1) nie działa)
2. albo, żeby się dało atakować (mógłby tracić hp), lecz jednostki by się nie uczyły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:51, 27 Sty 2010 Powrót do góry

Hmm...Nie uczą się jak nie mają kulturystyki(przynajmniej tak mi wiadomo).Chodzi żeby nie dodawało wojownikom HP?

Co do nieśmiertelnych manekinów spytaj się sarkaza,zrobił nieśmiertelnych piechurów w edytorze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 27 Sty 2010 Powrót do góry

daniel_sk16 napisał:
1. Czy da się zrobić, żeby manekin nie tracił hp gdy jest atakowany? (wyrażenie @god(1) nie działa)


Powiem Ci tak: To samo próbowałem zrobić z polami, żeby właśnie był nieśmiertelne, ale niestety nie udało się. Może po prostu ani pola, ani manekina nie da się zrobić nieśmiertelnego.


daniel_sk16 napisał:
2. albo, żeby się dało atakować (mógłby tracić hp), lecz jednostki by się nie uczyły.


Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała.

W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:01, 27 Sty 2010 Powrót do góry

Proponuję zapytać Nigiego, on naprawdę wiele wie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:25, 27 Sty 2010 Powrót do góry

Sarkaz napisał:
Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała.

ogólnie chodzi mi o to, żeby postać biła w manekina w nieskończoność.
Sarkaz napisał:
W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego.

widziałem tą mapkę, pozwoliłem sobie zobaczyć jak to jest zrobione. No ale znowu jest problem, ponieważ jednostki mogą tak atakować tylko w lewą stronę ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:39, 28 Sty 2010 Powrót do góry

daniel_sk16 napisał:
Sarkaz napisał:
Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała.


ogólnie chodzi mi o to, żeby postać biła w manekina w nieskończoność.

Wg. mnie, niemożliwe.

daniel_sk16 napisał:
Sarkaz napisał:
W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego.

widziałem tą mapkę, pozwoliłem sobie zobaczyć jak to jest zrobione. No ale znowu jest problem, ponieważ jednostki mogą tak atakować tylko w lewą stronę ;p


No to niech Twoje jednostki atakują w lewą stronę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:32, 25 Kwi 2010 Powrót do góry

Wiem że piszę trochę późno ponieważ patrzyłem na datę ostatniego postu.
Nie wiem czy problem twój daniel_sk16 został rozwiązany ale powiem tak, Na budowlach np : manekiny,koszary, gildia kupców,wieża magów i inne : stajnia,kuźnia warsztat, dom i wszystkie inne budowle z Tzara nie mają możliwości mieć opcji np @god(2), @god(1) oraz inne przypadki włącznia u budowli god mode.Jedynie jednostki np : na pichóra akcja "zmień właściwości obiektu/ów.Opcja "Typ" "Zaznacz" wybieramy jednostkę pichór wpisujemy "wyrażenie" @god(1) i działa natomiast na budynki ta opcja nie działa. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Nie 15:32, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:40, 24 Cze 2010 Powrót do góry

może daj warunek (1), akcja zachowaj regułę, i ustaw właściwości obiektu -> pole/manekin gracza odpowiedniego -> $health = $maxhealth


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:02, 24 Cze 2010 Powrót do góry

A na jednostkę która ma atakować daj $level = 0


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:03, 29 Cze 2010 Powrót do góry

dzięki panowie, wszystko działa tak jakbym chciał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)