Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kody!:( Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dida



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 19:15, 24 Lut 2009 Powrót do góry

Zastanawiałem się długo jak można zrobić aby w kampanii nie można było używać kodów!Czy może ktoś zna jakąś regułę albo coś innego??Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:17, 24 Lut 2009 Powrót do góry

Nie zna.

Najlepiej w daj na początku kampanii jakieś info "Nie wpisuj cheatów ciulu!" i po sprawie Very Happy.

Nie sądzę aby ktoś mógł coś ciekawego wnieść do tematu... Poczekam parę dni jak nie leci do kasacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Wto 21:41, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:32, 24 Lut 2009 Powrót do góry

piorun napisał:
Nie zna.

Najlepiej w daj na początku kampanii jakieś info "Nie wpisuj chetów ciulu!" i po srawie Very Happy.



Hahaha xD

Nie no a tak to tematu to może coś z wyrażeniem że jeżeli ktoś wpiszę np. "hmpetleva" to gracz przegrywa wydaje mi się że dało by radę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Wto 23:30, 24 Lut 2009 Powrót do góry

Edytor nie umożliwia sprawdzenia czy ktoś użył kodów czy nie.

Mógłbyś ewentualnie ręcznie próbować wychwycić poszczególne przypadki (np. hmpetleva dodaje 50k surowców, ilość jakiej ręcznie się nie uzyska natychmiastowo, więc mógłbyś zastosować warunek sprawdzający czy surowce gracza zwiększyły się o te 50000 od poprzedniego sprawdzenia, a jeśli tak to znak to, że użył on tego kodu). Problem jest tylko taki, że w zasadzie dla każdego kodu musiałbyś wymyślić jakiś sprytny warunek na rozdzielenie efektu kodu od efektów normalnej gry - co dla niektórych kodów może być niemożliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dida



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 11:17, 25 Lut 2009 Powrót do góry

ale chodzi o kod hmnext!Very Happy No i co?? Jak to by zrobić!?Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Śro 13:20, 25 Lut 2009 Powrót do góry

Nie ma możliwości usunięcia samego efektu kodu, można co najwyżej wykryć ten efekt i jakoś zareagować.

Na przykład: w regule, która zawiera akcję wczytania kolejnej mapy (lub gracz wygrywa/przegrywa) dodaj jeszcze akcję wyrażenie, w której ustawisz wartość zmiennej permanentnej:
Kod:
#zmienna=1

Następnie w kolejnej mapie utwórz regułę, która wywoła się tylko gdy #zmienna nie została ustawiona, czyli warunek do reguły:
Kod:
#zmienna==0

A jako akcję dodaj np. gracz przegrywa z jakimś tekstem informującym go o tym by nie uzywał kodów.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby gracz obejrzał mapkę w edytorze i doszedł do tych zabezpieczeń, a wtedy nie problem albo je usunąć w edytorze, albo podczas gry przypisać tej zmiennej odpowiednią wartość i użyć hmnext. Dlatego w sumie moim zdaniem nie ma sensu zabawa w tego typu zabezpieczanie, bo jak ktoś będzie chciał to i tak te zabezpieczenia bez problemu obejdzie, wystarczy by się choć trochę znał na edytorze.


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)