Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Najlepsza jednostka u arabów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:20, 26 Cze 2008 Powrót do góry

Szynka to Tzar? Very Happy Very Happy Very Happy Hehe, porównanie faktycznie pasujące, rozumiem twojego posta, użyłem twojej przeności również w moim poście... ^^

W 1.12a łucznicy kładą smoków, ale już słabiej. Smile Poza tym sami łucznicy nie rozniosą massówki smoków... Smile

Piechurzy, to przestarzała i przeterminowana szynka, a janczarzy to Szynka z górrnej półki prosto z pieca w Tuluzie Razz Powiedzmy ;P

Niestety, Tuluzka szynka jest mocna, a przeterminowana już się rozkłada, ale Tzar, mój drogi, to nie jest szynka, w którym wybierasz jednostki w zależności od tego, czy "jesteś głodny, czy nie" Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:32, 01 Lip 2008 Powrót do góry

po kilku dniach weryfikacji poszczególnych jednostek na necie dochodzę do wniosku iż najlepszą jednostką arabów jest łucznik konny... gaara ma racje że arabowie to łucznicy konni i mięsko... ale samym takim zestawieniem nie wygra się z azją a tym bardziej euro... janczarzy są niezbędni by przechylić szale zwycięstwa na swoją stronę... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 8:12, 02 Lip 2008 Powrót do góry

samuraj nie dogoni lucznika konnego...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:33, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
samuraj nie dogoni lucznika konnego...


Ale rydwan i samuraj konny bez problemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 11:26, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Tronk napisał:
Ardwin napisał:
samuraj nie dogoni lucznika konnego...


Ale rydwan i samuraj konny bez problemu Smile


Do tego nawet nie trzeba używać samurajów konnych, czy rydwanów. Wystarczy, że się takich łuczników konnych po prostu otoczy Smile Ale faktem jest, że łucznik konny jest dla piechoty zabójczy i prościej jest użyć smokówVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 15:03, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Tronk napisał:
Ardwin napisał:
samuraj nie dogoni lucznika konnego...


Ale rydwan i samuraj konny bez problemu Smile


jak ma dogonic skoro posiadaja ta sama predkosc? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:58, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:

jak ma dogonic skoro posiadaja ta sama predkosc? Very Happy



Kiedyś się dogonią Razz
Domki np blokną , drzewa itp koniec mapy itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:09, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Tronk napisał
Cytat:

Ardwin napisał:
Cytat:

jak ma dogonic skoro posiadaja ta sama predkosc? Very Happy




Kiedyś się dogonią Razz
Domki np blokną , drzewa itp koniec mapy itd.

Taak może i dogonią... ale kto spieprza na koniec mapki?? zazwyczaj to do swojego miasta się ucieka... a tam mogą pikinierzy araba czekać i pościg musi zacząć spieprzać Very Happy albo zostanie wyrżnięty przez przez pikinierów w połączeniu z "uciekającymi" łucznikami konnymi... jedyna taktyka na łuczników konnych to ich po prostu otoczyć i to najlepiej jazdą Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 18:16, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Cytat:
Taak może i dogonią... ale kto spieprza na koniec mapki??


A co jeśli miasto będzie na końcu mapki? Very Happy Poza tym, Tronk mówił też o drzewach, skałach itp. a trudno by było uciekać nie natrafiając na lasy, skały i urwiska. Do tego azjaci też mają łuczników konnych, więc szanse zgubienia pościgu maleją... No i uciekający może wpaść na maszerujące wojska nieprzyjaciela, albo sojusznika pościgu. Albo nawet na bazę, o której uprzednio nie było mu wiadomo. Z drugiej jednak strony, pościg może natrafić na posiłki dla uciekających, więc tak czy owak potrzeba do tego szczęścia. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 19:42, 02 Lip 2008 Powrót do góry

rownie dobrze uciekajacy moze spasc z konia uderzyc w drzewo czy nie zauwazyc konca mapy Wink

ja jak sie wycofuje to zazwyczaj w znany sobie teren bez zadnych niespodzianek...a nie w nie odkryta mape...dla tego cos takiego raczej mi sie nie zdarzy Smile

a jak jezdziec probuje strzelac to zazwyczaj nie wychodzi mu to i tylko traci dystans bo przy strzale sie zatrzymuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 19:57, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Tak, ale nawet jesli nie jedziesz w nie odkrytą mapę, to drzewa, urwiska i góry tak czy siak musisz ominąć, więc tracisz dystans Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 20:05, 02 Lip 2008 Powrót do góry

a przeciwnik przez nie przechodzi bez problemu? a jednostki chociaz w tym sa na tyle inteligentne ,ze wyszukuja luki w przejsciach w miare dobrze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 20:14, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Cytat:
a przeciwnik przez nie przechodzi bez problemu?


Tak, ale kiedy ty przechodzisz, wróg dogania cię ( choćby konnymi łucznikami) i atakuje. potem znów kontynuuje pościg nie tracąc odległości. Razz

Cytat:
a jednostki chociaz w tym sa na tyle inteligentne ,ze wyszukuja luki w przejsciach w miare dobrze


To zależy. Otóż u mnie, kiedy słałem kilka katapult z osłoną na miasto wroga, i pojawiła się przeszkoda w postaci góry ( pod nią był rzadki zagajnik) Połowa katapult to obeszła na około, a druga przez zagajnik i się zaklinowała. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 21:19, 02 Lip 2008 Powrót do góry

teoria swoje praktyka swoje...jeszcze nigdy podczas odwrotu jazda nie stracilme wiecej niz jedna jednostke...wiec mnie raczej nie przekonasz Wink
pewnie glownie dla tego ze:
przeciwnik nie jest na tyle naiwny by leciec przez cala mape za mna bo szybko z lowcy moze stac sie zwierzyna
uckieam przez taki teren gdzie nie ma zadnych niespodzianek

zanim bedziesz kontynuowal offtop zerknij na temat Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Czw 4:34, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kalin



Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 2:24, 18 Lip 2008 Powrót do góry

jak wróg np atakuje miasto i masz do dyspozycji ze 50-100 wieśniaków i odpowiednie badanie to zawsze dostać można 50-100 wojowników praktycznie za darmo Smile 1 wieśniak chyba 34 żywności kosztuje z badaniami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)