Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Umiejętności Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 10:53, 05 Lis 2010 Powrót do góry

UMIEJĘTNOŚCI:
Każda umiejętność ma 7 poziomów. Podniesienie o jeden poziom kosztuje jeden punkt. Podniesienie na poziom wyższy niż 3 kosztuje 2 punkty, chyba, że jest to specjalizacja.Podane w nawiasach cechy oznaczają, która cecha wzmacnia korzystanie z umiejętności.

Walka ostrzami (zwin)
Walka obuchami (kon)
Walka bronią drzewcową (zwin)
Walka bez broni (zwin)
Walka bronią starożytną (zmysły, wym. atutu)
Strzelectwo (zmysły)
Uniki (zwin)
Atak z zaskoczenia (zwin)
Kradzież (zwin)
Ślusarstwo (zwin)
Rozbrajanie pułapek (zwin)
Handel (umysł)
Magia Światła i Życia (umysł)
Magia Ciemności i Śmierci (umysł)
Magia Ziemii (umysł)
Magia Powietrza i Energii (umysł)
Magia Wody i Mrozu (umysł)
Magia Ognia (umysł)
Magia Umysłu (umysł)
Magia Natury (umysł)
Zaklęcia (umysł)
Odporność na magię (umysł)
Alchemia (Umysł)


ATUTY:
Wybranie atutu kosztuje dwa punkty. Podane wartości cech to wymagania do wzięcia atutu.

BOJOWE
Walka dwiema broniami (5 kondycja, 7 zwinność)
Finezja w walce – 5 zwinność, 5 zmysły (zwiększa szansę na krytyczne trafienie)
Szał bojowy – 5 kondycja, MAX 7 umysł
Zabójca - 5 kondycji, 8 zwinności (zwiększa szansę na trafienie krytyczne w walce wręcz, tylko w broniach w których ma co najmniej dwa punkty)
Snajper - 6 zmysłów, 7 zwinności (zwiększa szansę na trafienie krytyczne przy strzelectwie, wymaga 3 punktów strzelectwa)
Starożytna broń - 7 umysł
Rzucanie - 6 zwinności, 4 kondycji
Mistrz ranienia - 6 zmysły, 7 zwinność - zwiększa o jeden zadawane obrażenia (tylko w broniach, w których ma się co najmn. 3 punkty).

MAGICZNE
Umagicznienie - 7 umysł (wymaga znajomości określonej szkoły magii).
Wytrzymałość - 6 kondycja (+3 pż)
Maksymalizacja czaru - 9 umysłu
Wspólne czarowanie - 9 umysłu
Czaroznawstwo - 9 umysłu (pozwala poznać oba czary tam, gdzie są dwa na poziom. Bez tego atutu trzeba wybierać jeden z nich).
Szybkobiegacz - 5 kondycja, 5 zwinność
Arcymag - pozwala rzucać dwa czary 7 poziomu na dzień - umysł 12

INNE
Myśliwstwo – 5 zmysły, 4 zwinność
Żeglarstwo - 5 kondycji, 5 zwinności
Sztuka (muzyka - 5 umysł, taniec - 6 zwinnośc, malarstwo, rzeźbiarstwo - zwinność 5, umysł 5)
Pływanie – 5 kondycja, 4 zwinność
Czujność - 5 umysł, 5 zmysły (+2 do inicjatywy, zmniejsza zagrożenie skradaniem i kradzieżą).
Kowalstwo - 6kondycja, 5 zwinność
Ciesielstwo - 6 zwinność, 5 kondycja
Sztuka przetrwania (Las, tundra, podziemia, góry, pustynia) – 5 kondycji, 4 umysłu
Jazda konna – 4 kondycja, 5 zwinność
Korzystanie z maszyn – 5 umysł, 4 zwinność
Postępowanie ze zwierzętami – 5 umysł
Wiedza (społeczna, naukowa) – 6 umysł
Hazard – 5 umysł, 5 zwinność


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Pon 19:55, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 15 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)