Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wings Of Darkness (RPG) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:29, 25 Sie 2009 Powrót do góry

Dzieki, faktycznie nie działało nauczanie second summon, poprawiłem. Bardzo niedługo kolejną wersję wrzucę, jest sporo zmian!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:11, 27 Sie 2009 Powrót do góry

A kiedy mniej więcej będzie kolejna wersja? I czy będą niej już wszystkie 3 umiejętność postaci czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:34, 27 Sie 2009 Powrót do góry

W następnej wersji (może nawet dzisiaj wieczorem jak mi się uda) będzie można zdobyć już 20 poziom, będą ulepszenia umiejętności 1 i 2 na trzeci poziom (na 13lvl), ale epickich umiejętności jeszcze nie będzie, bo na nie będą questy, a to trochę więcej roboty
EDIT: No i jest! Kolejna wersja! Swoją drogą dwa razy więcej zajmuje niz tamta:P

Changelog:
*ulepszenia umiejętności na 13 poziomie
*20lvl (uwaga - atuty na 20 poziomie nie działają jeszcze)
*nowe sklepy
*pierwsze dwa questy w gildii łowców nagród (w mieście)
*respowisko nietoperzy w obszarze początkowym
*Summon Beast Mastera nie niszczy sie, jak przekroczy odległość 8 pól od właściciela, tylko do niego wraca. Odległość zmniejszona do 5 pól
*Nowe obszary - idąc od obszaru z bandytami są to kolejno: Northern Moutains (krasnoludy i golemy), Badlands (mocni bandyci, golemy, mocne szkielety, mocny duch), Badlands Caverns (mocne krasnoludy, mocne golemy, boss na końcu). Uwaga - Badlands i Badlands Caverns to obszary na wysoki poziom, i dobry sprzęt, potwory są tam naprawdę mocne. Boss ma bardzo dużo życia, ale średni atak, uważać na niego.
*Nowe sklepy - pamiętajcie, że budynki gracza jasnoniebieski to sklepy (nie wszystko jeszcze działa) - te w okolicy trenera klasy, są tylko dla danej klasy! Oprócz sklepów w mieście dodałem gildię łowców nagród (questy na zabijanie potworów za kasę, narazie są tylko 2), oraz sklep w wiosce na Badlans - są tam księgi inne niz dostępne w mieście. UWAGA: Kupując w mieście księgę "niewidzialność" kupujesz tak naprawdę hipnozę (bo jednak nie ma ksiąg niewidzialności, jest jakiś błąd w tłumaczeniu). W konwersacji zaraz to poprawię, ale juz nie chce mi się teraz:P No to grać i pisać!

LINK [link widoczny dla zalogowanych]

Aha, jeszcze jedno: Poziomy 5-20 zdobywa sięteraz bardzo szybko, to zostanie zmienione, ale narazie tak mi się łatwiej wszystko testuje itd

UWAGA znalazłem błąd w respawnie golemów - otwórzcie mapę w edytorze, znajdźcie akcję respawn29, i przełączcie z gracza 7 na 8


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Czw 19:38, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:13, 27 Sie 2009 Powrót do góry

Zagrałem, spróbowałem Warriorem, no i muszę bardzo pochwalić autorów.

Krótko:
Plusy:
+Bardzo oryginalny pomysł, niespotykany dotąd w Tzarze Wink
+Świetne zgranie reguł, dobrze jest zrobione z tymi umiejętnościami i ogólnie, nie znalazłem większych wad w części czysto technicznej :]
Minusy:
-Słabo zrobiłeś teren. Głównie nie spodobały mi się: las 100%-owy, czy to w całości ziemne podłoże w niektórych miejscach, a także ogólne niedopracowanie niektórych elementów. To są jednak szczegóły Wink. Ale gdybyś i nimi się zajął przedstawiało by się to świetnie. Zajmij się także miastem, bo te mury jakoś mi nie pasują, takie ciągłe i niewkomponowane w nic ;P
-"Król 1", "Król 2"... to jest niedociągnięcie. Wstaw nazwy tych grup mobów czy npc, to będzie wyglądało lepiej.
-Bo ja wiem czego się tu przyczepić jeszcze? Wstaw ikonki u npc z którymi się gada, będzie to taki fajny szczegół Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:30, 27 Sie 2009 Powrót do góry

Autor jest jeden:P Króli i miasto poprawię, to dopiero demo jest:P A co do drzew, to niestety, taki zamysł na mapęRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:28, 06 Wrz 2009 Powrót do góry

Informuję, że prace nad mapą oczywiście ciągle trwają, i niedługo pojawi się kolejna wersja. A w niej - 3 nowe obszary, gildia najemników, tawerna, skrzynie (tak, ze złotem itd), zdolność items crafting, nowe questy, Vodoo Longue (takie nietypowe usługi), i może jeszcze w tej wersji drugie miasteczko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:45, 06 Wrz 2009 Powrót do góry

Jest, najnowsza wersja!

Polecam zagrać, nawet jeżeli próbowałeś poprzednich wersji - zmiany są spore.

Changelog:
*ok 60 nowych respowisk!
*trzy nowe obszary
*nowa osada
*opcja pływania statkiem
*gildia najemników
*Vodoo Longue (rózne nietypowe usługi)
*13 skrzyń do zebrania (z róznymi przedmiotami i złotem)
*items crafting (narazie tylko bronie i tarcze)
*gospoda (pijąc tam, możesz dowiedzieć się ciekawych rzeczy - szansa 1/7)
*pare poprawek w stosunku do wersji poprzedniej

Uwaga - dalej nie działają umiejętności na level 20. No to grać!

download: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 16:53, 06 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
NoobSaibotek



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:55, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Kurcze, tak bardzo bym chciał zagrać, ale mam problemy z kartą graficzną ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:52, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Od czasu poprzedniej wersji, pojawiły się 4 nowe obszary, 50 respowisk, 6 skrzynek, kilka questów... No i przede wszystkim pojawia się, i pojawiać się będzie sporo nowych budynków użytkowych. W planach: Katedra (wskrzeszanie najemników), Bank (kredyty na procent), dwie-trzy inne gildie najemników, Alchemik - tworzenie mikstur ( o tym dalej), transport powietrzny między dwoma miastami, sklep z materiałami do items craftingu, agencja nieruchomości - można kupić dom w kazdym z 3 miast, sklep z miksturami, wielki sklep z ksiegami magicznymi, trener podnoszacy staty najemników, i jasnowidz odkrywający całą mapęRazz Mikstury zrobiłem tak jak umiejętności, że klikamy domek. Mikstura leczy do 200hp, może być użyta co 30 sekund. Kosztuje 500gp lub 3 materiały. Jest liczona jako jedzenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:43, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Siema, znowu ja, kolejne relacje z pracy:P
1.Narazie nie robiłem nowych obszarów, bo mam problemy z robieniem urwisk:/ Edytor ciągle się przy tym wiesza. Zająłem sie za to regułami w rozmaitej formie
2.Zmieniłem całkowicie system doświadczenia. Dotychczas działało to mniej więcej tak (omówię zdobywanie poziomu z 0 na 1):

reguła: jeżeli postać ma poziom jeden, to ustawia poziom na zero, i dodaje + 1 do zmiennej $level.
reguła: jeżeli zmienna level równa się ileśtam, to ustawia poziom na 1, i potem tak samo w kółko.

Teraz wyłączę w ogóle umiejętność nauki, za to za każdego zabitego potwora przyznawana będzie pewna ilość doświadczenia (czyli każdy zniszczony potwór zwiększa o ileś zmienną level). Dzięki temu opłacalne będzie niszczenie mocnych potworów, poza tym potwory zniszczone przez najemników również dodawały będą doświadczenie, podobnie potwory zniszczone księgami itd.

3. Dodałem już "zarys" trzeciego miasta, czyli postawiłem sklepy, i zrobiłem lotnisko, umożliwające bezpieczny i szybki transport dywanem. Trasa: miasto I, miasto III, cena biletu: 1000gp

4. Dodaje już umiejętności na poziom 20, połowa już podłączona (po jednej dla każdej klasy narazie)

5. Zmieniłem ilość pż na poziom doświadczenia dla każdej klasy (dotychczas beasmaster 10hp, warrior 30hp barbarian 40hp; Teraz beastmaster 30hp, warrior 45hp, barbarian 60hp)

6. Napiszę obszerny game manual (w formie zwojów, żeby zawsze były łatwo dostępne)

To tyle, jakieś pytania? Jeżeli znajdą się jacyś zainteresowani, mogę wrzucić jeszcze jedną wersję mapy przed finalnąRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:39, 14 Paź 2009 Powrót do góry

firefly napisał:
1.Narazie nie robiłem nowych obszarów, bo mam problemy z robieniem urwisk:/ Edytor ciągle się przy tym wiesza. Zająłem sie za to regułami w rozmaitej formie

To dość normalne przy dużej ilości urwisk. Chyba jedyną na to metodą jest bardzo częste zapisywanie, więc... Wink (o dziwo, gdy ciągle zapisuję wtedy prawie w ogóle nie się nie zawiesza, ale nie wiem jak u innych)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NoobSaibotek



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:55, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Nom, niedługo będę komp miał w pełni dobry, więc czekam! Tylko się nie poddaj przed finałem!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:31, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Narazie coś nie mam weny do robienia obszarów, więc robie inne rzeczy, które wcześniej zostawiłem na później. Wplatam questy, podłączam sklepy, umiejętności itd. Także prace idą Ciągle do przodu, już stosunkowo niewiele mi zostało. Kilka obszarów, trochę questów, jeden sklep, jeden unikalny najemnik, kilka umiejętności, i finalna walka:P Postaram się jeszcze sporo dodać, zanim kompa złożysz, i wtedy zamieszczę ostatnią nie finalną wersjęRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1398 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:55, 15 Paź 2009 Powrót do góry

już nie mogę sie doczekać xD Bardzo lubię RPGi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mordka



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 9:57, 16 Paź 2009 Powrót do góry

Zapowiada się ciekawie. Sama też lubię RPG'i i może wkońcu pogram w coś normalnego. ; >


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)