Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mapa do gry online: Points for fun! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:48, 07 Gru 2008 Powrót do góry

Najnowsza wersja mapy do pobrania stąd - [link widoczny dla zalogowanych]
Koniecznie należy zapoznać się z plikiem Readme!
_______________________________________________________

Chcę wszem i wobec ogłosić, że właśnie zabieram się do stworzenia pierwszej, jak na razie, w historii Tzara mapy dla zwykłej zabawy.
Już objaśniam.
Mapa będzie wyglądała następująco, na Prawdziwym Świecie zmierzy się 8 graczy, każdy zacznie sam, a jego głównym celem będzie osiągnięcie ustalonej granicy punktów (próg w trakcie ustaleń, na razie ok. 5 k).
Lecz nie chodzi tutaj o zwykłe wydobycie złota i walkę na punkty.
Złota w ogóle nie będzie (nic bardziej mylnego!) ale co minutę każdy będzie dostawał porcję owego surowca Wink
Najstabilniejszym źródłem naszych punktów będą lokacje, 4 na mapie, każda złożona z 18 posągów, których przejęcie będzie dawało stały napływ punktów tak cennych i niezbędnych do zwycięstwa.
Oczywiście, każdy gracz może zawierać sojusze, pakty itd, lecz musi pamiętać o tym, że wygra tylko ten jeden, który pierwszy dojdzie do granicy 5 k punktów!
By zaoszczędzić obiekcji do gry Free for All, na której w dużej mierze jest to oparte, zapowiadam, że każda baza będzie dość mocno ufortyfikowana (choć zaczynamy tylko z zamkiem!) by nie było sytuacji, że ktoś wjeżdża na pustą bazę, oczywiście sforsowanie baszt i murów będzie możliwe, aczkolwiek trudne i raczej nieopłacalne.


Czekam na opinie i propozycje, jutro rozpoczynam właściwie prace na mapą Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 23:08, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:44, 07 Gru 2008 Powrót do góry

Super pomysł tez o czymś takim myślelem ino ze mniej skomplikowanym bo nie znam sie tak dobrze na edytorze Wink . Myśle ze wszystko super tylko mapa... gigantyczna nie starczyłaby??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:37, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Li Mu Bai napisał:
Super pomysł tez o czymś takim myślelem ino ze mniej skomplikowanym bo nie znam sie tak dobrze na edytorze Wink . Myśle ze wszystko super tylko mapa... gigantyczna nie starczyłaby??

Nie ma takiej opcji żeby gigant starczył. Przy grze na 8 osób bez teamów gigant jest za mały i graczom od początku brakuje miejsca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Pon 6:37, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:48, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Gratulacje Very Happy Na peno Ci sie uda jesteś w tym dobry. Pomysł świetny z tymi napływającymi surkami. Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:53, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Mam jeszcze pewne wątpliwości do do rodzaju mapy.
Proponowałbym jeziora, bo woda tam nie zajmuje jakichś olbrzymich obszarów, a urozmajca teren i umożliwia handel morski.
Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:02, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Ciekawe.. Miałem kiedyś pomysł na taką mapę, ale jak widzę wreszcie ktoś się zabrał do dzieła. W takim razie nie pozostaje mi nic innego tylko zrobić drugą mapkę. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 13:14, 08 Gru 2008 Powrót do góry

zdecydowanie jeziora...kontynent za bardzo rzadzi sie przypadkiem i ogolnie wieloma nie porozumieniami...

co do samej gry mam pare watpliwosci...arab na takie mapie nic nie zdziala(brak treningu oraz 2x wiekszej pojemnosci zloz)
azjata tez ma srednio z powodu znacznie utrudnionego ubiajania magow...

co do pomyslu bardzo mi sie podoba Smile
wreszcie ktos kompetentny i jakis projekt powinien wreszcie trafic w rece graczy...
wiecej takich osob a zatem map Wink

aha i tak na koniec mi sie przypomnialo...jak to bedzie wygladalo ze zmianami sojuszu podczas gry? bo sa tylko 3 kanaly...i z tego co mi wiadomo nie ma dla jednej osoby Rolling Eyes
chociaz moge sie mylic bo nie dawno oswiecilscie mnie dodatkowymi wlasciwosciami architektury Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:09, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Virtuall zapodał jeszcze pomysł co do armii ciemności czyszczącej co 10 min wszystkie lokacje , bardzo mi się ten pomysł spodobał lecz zostałby on zrealizowany przy grze 7 osób a 8 to komputer z "Armią Ciemności" Co o tym sądzicie:D??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:15, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Komputer zawsze może wystepowac jako "natura" Tylko nie wiem jak wtedy reguły się tyczą odnośnie ów bota


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1398 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:33, 08 Gru 2008 Powrót do góry

A moze by zrobic tak aby na środeczku mapy było złoze złota oraz kamienia (koło siebie) z nieograniczona iloscia tychze zasobów i chronił by tych zasobów komputer (natura) po jego zgładzeniu playerzy by poprostu walczyli o to złoze xD Co mili państwo o tym sadzi ?;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Trivium



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wałcz // Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:38, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Grajac w w3, zawsze lubialem "wlasne gry" gdzie kilku ludzi w teamie bronilo zamek przez napastnikami np. bitw o Minas Tirith.

tutaj mozna by bylo zrobic taka mape ze obroncy robia ludzi z koszar i maja jakies tam surowce co kilka minut, a napastnicy moga robic wojo w gospodzie i tez maja jakies surki co kilka minut,nie wiem jak z wykonaniem takiej mapy, bo "bladego" pojecia o tym nie mam xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:44, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
aha i tak na koniec mi sie przypomnialo...jak to bedzie wygladalo ze zmianami sojuszu podczas gry? bo sa tylko 3 kanaly...i z tego co mi wiadomo nie ma dla jednej osoby Rolling Eyes
chociaz moge sie mylic bo nie dawno oswiecilscie mnie dodatkowymi wlasciwosciami architektury Very Happy


Niestety Ardwinie, oświecania nigdy dość Razz

Image

Wink

Natomiast co do armii ciemności istnieje możliwość stworzenia jej bez angażu 8 gracza, jednak jest ona trochę ograniczona, cóż, myślę, że uda się zrobić to w formie ataku napakowanych orków i mesjasza ;]
Pozostaje kwestia, co 10 minut?

Co do twojego pomysłu Hudy, złóż złota nie ma dlatego by nie dawały one żadnych punktów do zwycięstwa, zresztą myślę, że walka o punkty jest ciekawsza.
Chyba, że chodzi ci o pomysł na nową mapę, jeśli tak, to jest to oczywiście możliwe, a nawet jest to dosyć ciekawy sposób prowadzenia rozgrywki, tyle, że jaki wtedy będzie cel gry?

Trivium, nie wiem do końca o co ci chodzi, ale z tego co zrozumiałem jest to możliwe, jednak jeśli będziesz mieć czas to opisz to dokładniej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Pon 16:45, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Trivium



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wałcz // Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:18, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Ok, wiec jest tak (opisze jak to wyglada w warcrafcie)

Jest mapa a na niej,zamek lub jakas inna fortyfikacja, po jednej stronie stoja dobzi (ludzie) po drugiej zli (orkowie), grajac w Minas Tirith, kazdy gracz po stronnie dobrej ma herosa (Aragorn, Gandal, Legolas i Gimli) i armie ktora powola, lub byla mu dana na poczatku gry, w koszarach moze ja upgrajdowac, zwiekszajac atak itp itd. Zas orkowie maja przydzielone surowce na poczatku i buduja w koszarach wojsko ktore atakuje zamek, za obrazenia danym wrogom, dostaja nowe surowce za ktore moga powolac nowa armie lub ja ulepszyc.


a jak bym to widzial w tzarze.

Fortyfikacja, ludzie po stronie dobra dostaja herosow 25-30 lvl bez zadnych itemow magicznych, dostaja jakas armie, zalezy od herosa, czy to bedzie piechur czy strzelec Smile. Ludzie po stronie dobra, dostaja tez koszary w ktorych moga budowac nowe oddzialy, ale dostaja o polowe mniej surowcow, lub mozna zrobic tak ze w srodku zamku beda umieszczone ich surowce do kopania, i beda tylko dostawac co jakis czas mieso i drewno. Zas co tyczy sie orkow to ich zolnierzy mozna wybierac z gospod, zeby byla taka masowka Razz dostawali by surowce co jakas tam ture. Zero herosow po ich stronie, najwyzej kilka magow Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1398 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:18, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Chodzi mi Kamil, o to ze wszyscy bioracu udział członkowie tej gry będą wiedzieli iz na srodeczu jest jedno złoze nieograniczone dzieki niemu wszyscy plajerzy będa spotykac sie na srodeczku mapy aby o nie walczyc co bedzie bardzo ciekawe Wink Sporej ilosci pkt przy wydobywaniu tego złota nie będzie no chyba, ze inni gracze pozwola na to aby to złoto inny gracz sobie wydobywał xD Oczywiscie nic na siłe to tylko propozycja i rozumiem jak sie nie zgodzisz ale wydaje mi się, ze to byłby ciekawy atut mapy Wink Ci lepsi gracze zapewne nie pozwola swojemu/im przeciwnika wydobywac tego złoza i beda niezłe batalie, w których nie bedzie brało tylko 2 czy 3 graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 08 Gru 2008 Powrót do góry

Nie Hudy, na to może zrobię osobną mapę, bo mam jeszcze kilka pomysłów Wink

Natomiast mam jeszcze pewną propozycję, może zamiast baszt i fortyfikacji proponuję dać każdemu graczowi "Balistę Hudego" z 2500 hp i 250 obrażeń, jako coś co ma chronić bazy, by atak na nią był trudny i nieopłacalny, co sądzicie? ;D

Oczywiście balisty nie będzie dało się przemieścić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Pon 17:30, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)