Forum Karczma "U Cesarza"
Forum o grze TZAR : Ciężar Korony
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Powołanie nowych Rad
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy jesteś za utworzeniem Rady Klanów i Rady Mapperów?
Tak
70%
 70%  [ 21 ]
Nie
30%
 30%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 30

Autor Wiadomość
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:47, 07 Lip 2010    Temat postu: Powołanie nowych Rad

Ze względu na ciągle trwające tarcia na forum, proponuję utworzyć dwie następujące Rady Pomniejsze: Radę Klanów i Radę Mapperów. Oto ich funkcje:
1. Rada Klanów zajmie się sprawami klanów, tworzeniem Ew. ligi, turniejów, konkursów, itd.
2. Rada Mapperów odpowiedzialna jest za tworzenie konkursów, kampanii tworzonych grupowo, nowymi modami i efektami do Tzara.

Jeżeli chodzi o patche (jeżeli jeszcze powstaną) będzie się zajmowała nimi wspólnie z Radą Mapperów.

- Dwie Rady posiadają wyłącznie władzę ustawodawczą.
- Rady są przywilejem dla Klanów i Mapperów, nie jest samo rządzącym się organem wykonawczym: RS = Zmiany w działach i na forum, RK & RM = pomysły i tworzenie nowych tematów (żeby jakiś oszołom nie doszedł do władzy w którejś z rad).
- W Radzie Klanów nie może być dwóch osób z jednego klanu (Bo powstanie zaraz kłótnia).
-- Proponowałbym, żeby nie było jednej osoby w dwóch Radach (i tych Pomniejszych i RS). Niech każda Rada będzie samodzielnym organem ustawodawczym.

Selekcja:
1. RM: do rady dostają się aktualnie tworzący gracze, z umiejętnościami i pomysłami na kampanie i mapy.
2. RK: do klanów dostają się reprezentanci z każdego klanu, oraz (okresowo: do następnego turnieju/konkursu) zwycięscy turniejów i konkursów.

Proponowany skład:
1. RM: Krzesimir, Bohun, Sarkaz, Zymek, Ethelion oraz nowi modderzy.
2. RK: Ardwin, Li Mu Bai, Haos, Martin, reprezentanci z nowych klanów.

PS: Ew. władzę wykonawczą może otrzymać aktywny przywódca Rady.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:07, 08 Lip 2010    Temat postu:

jestem za stworzeniem obu rad (szczególnie Rady Mapperów).

Quigo, można też dać do RM firefly i Gadeona. To moja propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:21, 08 Lip 2010    Temat postu:

Rada klnaów już istenije i ma się dobrze. Tylko jest taki mały problem. Nikt w niej nie pisze:D po wydaniu patcha nie ma żadnych poważniejszych projektów. Rada klanowa nie jest dostępna dla zwykłych śmiertelników tylko członkowie grupy ją widzą

http://www.tzar.fora.pl/klany,33/rada-klanowa,2907.html

Jestem jak najbardziej za radą maperów na jakich zasadach chcecie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Czw 0:22, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:29, 08 Lip 2010    Temat postu:

Zymek:
Ja tylko dałem wstępną propozycję, które z pewnością jeszcze ulegnie zmianie.

Li Mu Bai:
Słyszałem właśnie że istnieje, ale nie jest aktywna. Można by ją jakoś reanimować...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quigo dnia Czw 0:29, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 20:47, 09 Lip 2010    Temat postu:

Nie wiem, czy do tworzenia nowych pomysłów koniecznie jest powołanie jakichś kolegialnych organów... No i nie wiem też, czy fakt ich istnienia coś by zmienił w konflikcie...
Acha - Sarkaz akurat dzień temu mi pisał, że chyba średnio będzie się udzielał na forum... Ale mogę mu przekazać, że dostał nominację, może zmieni zdanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Strażnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:06, 09 Lip 2010    Temat postu:

Li, chodzi o Radę Klanów na innych zasadach. Rada taka dostałaby moderatorstwo nad działami, które interesują klany, jak choćby powtórki. Oczywiście, w takim wypadku na takie składy rad się nie zgodzę i generalnie to jest jeszcze aspekt do mocnego opracowania, ale myślę, że już, mniej więcej choćby, wiadomo o co chodzi. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:23, 09 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Proponowany skład:
1. RM: Krzesimir, Bohun, Sarkaz, Zymek, Ethelion oraz nowi modderzy.
2. RK: Ardwin, Li Mu Bai, Haos, Martin, reprezentanci z nowych klanów.


Quigo masz pojecie, w radzie muszę być ja. Martin- jego już praktycznie nie ma w grze, tylko Hudy zostaje przy stawce. Haos to też od świeta na hamaku, przykiblował, jest zbyt fajny by się uczyć, ale i zafajny żeby grać tyle. Co do mapperów, to Sarkaz w pierwszej kolejności bo on ma tu grube pojecie w tej stawce. rada klanowa to ja li hudy i ktoś jeszcze może fugiel nawet.

Dobra, teraz ekstremalny offtop, ja mam kampanie do zrealizowania o dziejach tzara i spieprzylem robote, bo sarkazm keidyś te oferte przyjął, a ja zaraz na odwyk odskoczyłem i nie odpisywałem mu nic, za co go chciałem przeprosić. Czy znacie się na tyle, żeby zrobić kampanie wg scenariusza, która zjednoczy i mapperów i graczy online? Bo projekt jest, trzeba tylko skończyć, pamietam 2 mapy zrobił dvk juz z regułami itd. ale ja mialem formata nie wiem czy leży u mnie coś takiego. Sarkazm, chciałbys skończyć te zabawę? Gedeon, Firefly, bylibyście zainteresowani? Peace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:32, 09 Lip 2010    Temat postu:

oo, widzę, że się o mnie mówi:P No myślę, że w tej radzie mapperów moje umiejętności mogą wam się przydać, więc jeżeli będę miał poparcie, to możecie na mnie liczyć.

Co do pomysłu mario - obecnie współpracujemy z Nathanielem nad mapą, ale mogę się przyłączyć - przy czym musiałbyś mnie nieco wprowadzić. Pisz na pw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 22:39, 09 Lip 2010    Temat postu:

Wiesz Mario... Ja mogę mapki pomóc robić, ale co do fabuły to potrzebne by były max. konsultacje, bo np. historii jakichś Waszych klanowych i hamakowych to ja zupełnie nie ogarniam, Firefly tym bardziej (tak sądzę). Co do Sarkaza - on na forum raczej nie wchodzi ostatnio, zresztą teraz tworzy coś swojego (bodajże kolejne Mroczne Mity), no ale go zapytam. No i najpierw zgodnie z dobrym obyczajem trzeba by wypytać wszystkie osoby, które muszą wystąpić, co może być... problematyczne, zwłaszcza ze ,,starą gwardią" która już zniknęła.

A co do rady mapperów, to ja proponuję Firefly'a bez wątpienia jest on jednym z najlepszych mapperów na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:42, 09 Lip 2010    Temat postu:

Jestem jak najbardziej za radą maperów , kto wie może dzięki temu choć troszkę jeszcze tzar ożyje bardziej

co do Firefly' to zgadza się musi in być, posiada bardzo rozbudowaną wiedzę na temat reguł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Pią 22:53, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:20, 09 Lip 2010    Temat postu:

Cóż, zaproponowano mnie do rady mapperów. Zapewne nowi mnie praktycznie nie znają, starsi wiedzą już więcej a tak naprawdę zna mnie tylko garsteczka. Smile

No ale co, coś muszę z tym wyborem mnie zrobić. Ogólnie mogę być w radzie, wiem to i owo, trochę się przez ten czas pobytu na forum, jak i wcześniej, doświadczenia zebrało, a przecież ono jest najważniejsze. Na razie tyle ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hudy
Strażnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1398
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:33, 10 Lip 2010    Temat postu:

Podoba mi się projekt dotyczący zarówno rady maperów, jak i klanów.

Jeżeli chodzi o radę klanów, to ja jestem jak najbardziej za powołaniem nowej rady. Jestem za powołaniem nowej rady, ze względu na to iż w obecnej znajdą się takie osoby, które są nieodpowiedzialne, a także mało aktywne, bądź zupełnie nie aktywne. Moim zdaniem rada klanowa powinna zostać powołana przez władzę trzech najlepszych klanów, w "polskim świecie tzara". Proponuję aby w radzie klanowej były w sumie 3 osoby, a ewentualnie 5. Osoby, które byłyby w radzie klanowej, to osoby reprezentujące 3 topowe klany. Myślę, że trzy osoby powinny się dogadać, kierując się drogą demokracji. Osobiście nie lubię demokracji, ale tak będzie najprościej. Trzy klany, trzy głosy - Nic dodać, nic ująć. Gdyby jednak głosowanie nie dobiegło końca, bo jakaś osoba wstrzyma się od głosu, to zawsze możemy zwrócić się w tej sprawie do władz pozostałych klanów, i wspólnie wybrać jakieś sensowne rozwiązanie. Pozostaje jeszcze kwestia podanej przeze mnie liczby pięć, która dotyczy ilości osób w radzie klanowej. Więc jeżeli chodzi o tą piątkę, to dodatkowo można dodać okresowo zwycięsce turnieju i konkursu, jak z resztą słusznie zauważył autor tematu. W sumie jest 5 osób, które mam nadzieję użyczą swojego głosu w każdej ze spraw dotyczących tzara online.

Jeżeli chodzi o radę maperów, to zapomnieliście o Chidorim, który od jakiegoś czasu robi dobre mapki zarówno do solowych, jak i do wspólnych gier. Z tego co pamiętam, to Jego mapki od samego początku były dobre. Przynajmniej ja mam takie zdanie. Skoro robi dobre mapki, to ma pojęcie o mapowaniu. Właśnie z tego powodu On jest moim kandydatem, który powinien zasiąść w radzie maperów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:14, 10 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Proponowany skład:
1. RM: Krzesimir, Bohun, Sarkaz, Zymek, Ethelion oraz nowi modderzy.
2. RK: Ardwin, Li Mu Bai, Haos, Martin, reprezentanci z nowych klanów.


Chyba żeś pan o kimś zapomniał. W chwili obecnej jestem w Radzie Klanowej.

Cytat:
ktoś jeszcze może fugiel nawet.


Nie może nawet, tylko tak. SOBD to jeden z najstarszych klanów Tzara, który zasługuje na swoje miejsce.

Pomysł z tym, żeby byl tylko jeden reprezentant z każdego klanu pasuje mi jak najbardziej. Dziwna jest nieco selekcja wg aktywności...

Rada Klanowa powinna zajmować się tym, co ma związek z samą grą online, klanami, ligami, oraz konkursami online. Tyczy się to również w kwestii hamachi(np. administracja sieci).

Co do Rapy Mapperów jaki on ma większy sens XD? Jest dział grafik, kampanii, map... i tam ludzie dzielą się swoimi pomysłami i radami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 13:33, 10 Lip 2010    Temat postu:

ja też nie rozumiem sensu rady mapperów. Chociaż jeśli to do czegoś. potrzebne jestem na tak Według mnie 3 najlepsze klany po 2 osoby, inne po jednej i to z jakimś stażem online.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Sob 13:33, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:49, 10 Lip 2010    Temat postu:

Nie rozumiecie rady maperów z 2 powodów

po 1 : nimi nie jesteście...
po 2 : osoby które nawet nie interesują się i nie grają w kampanie i misję niby jak miały by zrozumieć?


Rada maperów ma same plusy nie widzę żadnych minusów.

zacznijmy od tego iż komunikacja między maperami uległa by poprawie.

Zbiorowisko maperów mogło by stworzyć np, jakaś wielka kampanie do tzara z różnymi wątkami. Jednemu maperowi zajęło by to wieki no i jeszcze musiały by być chęci.

Dzięki takiej radzie łatwiej można by kontrolować mapki które wyszły i mają wyjść. Ci co choć troszkę się mapkami interesują wiedzą ze często dobre mapki przepadają bo nikt nie ma ich na kompie a linki wygasły. Rada maperów mogła by pilnować aby do tego nie doszło.

Maperzy są różni , jedni są bardziej pomysłowi , inni potrafią robić wspaniałe tereny, jeszcze inni znają bardzo zaawansowane reguły.

Współpraca takich maperów i wymienianie się informacjami myślę ze zwiększyło by jakość mapek do gry w tzara.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin