Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tzar - Izzy Mod Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pon 16:20, 07 Sty 2008 Powrót do góry

Najnowszy mod do Tzara dostępny
Zapraszam do komentarzy, uwag etc.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:36, 07 Sty 2008 Powrót do góry

Hmmmm ciekawy mod, ale wątpie czy dużo graczy go zainstaluje, ponieważ gra byłaby za łatwa, np. katedrę mozna by było zbudować odrazu po rozpoczęciu gry xD A ninja nie miał;by szans z lucznikiem xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pon 16:44, 07 Sty 2008 Powrót do góry

Widze że nawet go nie ściągnąłeś a już oceniasz. Proporcje miedzy ninją a łucznikiem sa nadal takie same. Jedynie konnica ma +900% bonusu do ninja, co i tak raczej nie zadziała przeciwko 'morderstwu'
A co do budowania katedry na poczatku gry - o to mi chodzi, żeby gra nie zaczynała się od 13 minuty tylko od początku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez VeemSiS dnia Pon 16:45, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:27, 07 Sty 2008 Powrót do góry

pomysł niezły ale nie podoba mi sie. Po to są zasady zaeby trza bylo troche poczekac na budowe tego i tamtego... nie od razu zbudowano wieżę Eiffla...
;| to taki przykład...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 10:19, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Bez sesu, zamiast uczynic gre bardziej urozmaiconą dajesz jeszcze wiekszą przewage dla Euro...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:42, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Nie grałem w tego moda i po tych komentarzach nie zamierzam zagrać Wink

W takowym modzie powinno się zrównoważyć wszystkie rasy - zmniejszyć koszt azjatyckich samurajów, podnieść parametry jednostkom arabów, minimalnie ale podnieść.
Zmniejszyć koszt żywności WSZYSTKICH jednostek azji Smile
itp; itd.
Może się za to wezmę Smile

Cytat:
A co do budowania katedry na poczatku gry - o to mi chodzi, żeby gra nie zaczynała się od 13 minuty tylko od początku.


Buhaha... Tu mnie rozbawiłeś, jakbyś nie wiedział to na własne życzenie zaczynamy grać od 13 minuty Smile
Od czego jest większa ilość surowców na starcie?
Dlaczego nie zaczynamy z 1200?
Wtedy gra zaczynałaby się 3x razy szybciej ;]



A koszt katedry i innych gildii lepiej już podnieść ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Wto 11:43, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
drathan



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:36, 08 Sty 2008 Powrót do góry

ale masz na myśli euro prawda?? ;]

Gdyby tak jeszcze dodać żeby było nie 200 ale 300 lub więcej populacji xD

Wtedy gra by była (Być może szybsza) ale i dynamiczniejsza ;D

Wyobraźcie sobie armie po 100 żołnierzy...
Ale wyobraźcie też sobie armie po 200 lub nawet 300 żołnierzy... takie coś to bardziej dynamiczna akcja...

Można by też zdecydowanie zmniejszyć koszty samurajów(100 jedzenia,80 złota) ale zwiększyć koszt ronina(50 jedzenia)...
Choć można by też dać niewiele większe parametry rydwanom.
(a i można zwiększyć koszt koszar (350 jedzenia,300 kamienia)

Co do Euro to zdecydowanie mniejsze parametry dla krzyżowców... wtedy każda nacja będzie miała równe szanse ;D

A u arabów najlepiej by zwiększyć koszt gildii magów Very Happy (do co najmniej 3k).Można też zmniejszyć obronę piechurów i właściwości janczarów.

Wtedy gra by była idealna (według mnie) [choć z tą populacją to chyba przesadziłem...) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drathan dnia Wto 13:43, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:11, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Proponowałbym takie zmiany(jak na początek):
1. Zmniejszyć ilość żyć krzyżowca o 20 i odjąć mu 2 obrony(tak, był łatwiejszy do zniszczenia w początkowej fazie gry, a w późniejszej też wiele na tym nie straci).
2. Zmniejszyć obronę piechura europejskiego o 1 punkt, bo dlaczego miałby mieć nie dość że więcej hp, to jeszcze więcej obrony od swoich odpowiedników?
3. Podnieś obronę arabskiego piechura o 1 i dodać mu 10hp.
4. Zwiększyć ilość żyć ronina do 60, żeby nie odstawał aż tak od innych jednostek, a równocześnie wzrośnie sens treningu, gdyż po co trening skoro z hp45 i tak zaraz zginie. Ale z kosztem raczej bym nie kombinował, gdyż zbyt mocno wzrośnie siła azjatyckiego rushu.
4. Zwiększyć atak rydwanu o 4 i obronę o 2, zmniejszyć jego koszt do 100 żywności i 100 drewna.
5. Zmniejszyć koszt domu do 50 drewna(tańsza ich odbudowa) i skrócić czas budowy do 10 sekund(to ważniejsze)
6. Zmniejszyć koszt samuraja do 90 żywności i 40 złota(jak w wersji 1.0).
7. Zmniejszyć koszt samuraja konnego i łucznika konnego do 90 żywności.
8. Zmniejszyć podstawowy koszt mnicha do 120(po odpowiedniej technologii koszt spadnie do 75%, czyli 80).
9. Warto by zwiększyć podstawowy limit populacji do 250(z przyczyn jakie podał drathan)
10. Dać samurajom premię +100% przeciwko konnicy.
11. Obniżyć obronę ninja o 4 punkty(żeby nie mógł stanowić trzonu armii i aby zniwelować efekt rushu ninja oraz aby był bardziej jednostką do zadań specjalnych).
12. Podwyższyć atak oszczepnika o 1 i obronę o 3(bo dlaczego ma być słabszy od europejskiej wersji, skoro kosztuje praktycznie tyle samo?).
Odjąć piechurom premię do ataku na oszczepników.
13. Zniwelować podatność wekierników i satrapów na strzały.
14. Obniżyć koszt rycerza do 60 złota i 100 żywności z 70 i 120.
15. Zmniejszyć czas tworzenia zbroi płytowej o połowę.
16. Zmniejszyć koszt strzelca do 40 złota i 70 żywności z 50 złota i 90 żywności oraz zwiększyć atak o 2.
17. Usunąć podatność mnichów i kapłanów Azjatyckich na strzały.
18. Zmniejszyć koszt kapłana azjatyckiego do 150 złota i podnieść jego atak i obronę o 2.

To na razie chyba wystarczy. Powiedzcie, co sądzicie. Podałem te punkty korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia w grze, więc wiem, gdzie są słabości Razz

Zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze obniżyć skuteczność błogosławieństwa do 3 ataku, gdyż zwiększenie łucznikom ataku o 5 podnosi ich efektywność o 200%.(co przy okazji dyskryminuje Azjatów)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Czw 19:31, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 10 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:44, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Hmm, w takim razie ja proponuję zrównać Janczara z Rycerzem. Dlaczego nie z krzyżowcem? Otóż janczarów możesz wyprodukować nieskończoność, zaś krzyżowca tylko kilka razy, i to nie więcej niż 36.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:53, 08 Sty 2008 Powrót do góry

To nie wchodzi w grę. Janczarzy są drodzy jak diabli, robią się długo jak mało co. Nikt nigdy nie narzekał, że janczarzy są za silni. Są w sam raz. Natomiast dobrze, że zwróciłeś uwagę na rycerzy, warto by zwiększyć ich siłę, aby ktoś wreszcie zaczął ich produkować. Na początek proponuję po prostu zwiększyć obronę o 2 i koszt zbroi płytowej obniżyć do 400 wraz ze zmniejszeniem czasu wynajdywania. Rycerz nie jest drogi i robi się krótko, niech zostanie najsłabszą zaawansowaną konnicą w grze. Tak samo janczar niech pozostanie atutem Arabów, który ma swoją cenę w 100% adekwatną.

Ja już zaczynam prace nad patchem i zaznaczam, że jest on przeznaczony do gry wieloosobowej. Niech wypowiadają się zatem aktywni gracze wraz ze swoimi opiniami, zmiany muszą zostać zaakceptowane przez większość bo ten patch musi mieć każdy, inaczej to nie ma sensu. Dlatego wręcz prosiłbym modów o założenie osobnego tematu poświęconemu patchowi polskiemu Razz Niech zawrze mój pierwszy post w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:30, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Linear napisał:
5. Zmniejszyć koszt domu do 50 drewna(tańsza ich odbudowa) i skrócić czas budowy do 10 sekund(to ważniejsze)


O.o jasne jasne moze od razu cena domów do 1drewna... Confused Jestem za poprawą tego i owego ale ten fragment mnie zbulwersował Mad

Pomyślcie od kiedy dom buduje sie 10 sekund...?? Wiem ze moze troche przesadzam ale nie chodzi mi o to zeby budowa domu trwała 50 dni ale to i tak jak jest to jest krótko...

Ja bym był raczej za podniesieniem cen bydynków i za zwiekszeniem (nieznacznie ale jednak) czasu ich budowy wtedy rozgrywka bedzie bardziej realistyczna i bedzie trzeba bardziej pomyśleć zanim sie wyda złoto czy np. pożywienie na marne. Chodzi mi bardziej o to zeby nie ułatwiać sobie za bardzo gry i tak juz wystarczy ze w tzarze da sie wygrać z minimalnie rozwiniętą gospodarką... co jest kolejnym według mnie problemem do poprawienie...

Jeszcze jeden pomysł mi się spodobał... a mianowicie jestem zdecydowanie za wyrównaniem szans na zwycienstwo wszystkich ras... w tym szczególnie takie drobnostki.... Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Wto 16:31, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:39, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Nie rozumiesz. Domy są niedopatrzeniem w tej grze. Przez obecny stan obecna w zasadach hiszpańskich jest właśnie zasada nie atakowania domów. Niszczy się je szybko, a odbudowa trwa długo i jest kosztowna. To drastycznie obniża grywalność gry. Domy powinny być móc obdudowywane szybko i tanio, aby ich utrata nie prowadziła do tak prostej porażki. Na pewno każdy kto gra dość dużo poprze ten punkt, a zwłaszcza zwolennicy zasad hiszpańskich i ci, którzy z nimi długo grali. Nie grasz online to skąd możesz to wiedzieć Rolling Eyes

Cytat:
a bym był raczej za podniesieniem cen bydynków i za zwiekszeniem (nieznacznie ale jednak) czasu ich budowy wtedy rozgrywka bedzie bardziej realistyczna i bedzie trzeba bardziej pomyśleć zanim sie wyda złoto czy np. pożywienie na marne.
Nie o to chodzi w patchu. Nie można zmieniać ogólnego wyglądu gry. Chodzi tylko o delikatne zrównoważenie racji i poprawę niedociągnięć. To, że nie podoba ci się brak realistyczności, to już twój problem, taka jest gra i nie wolno tego zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 16:41, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:51, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Linear napisał:
Nie grasz online to skąd możesz to wiedzieć Rolling Eyes

gram online <lol>
Linear napisał:
. Chodzi tylko o delikatne zrównoważenie racji i poprawę niedociągnięć.

lol chyba nie wiesz co piszesz
Linear napisał:
taka jest gra i nie wolno tego zmieniać.

tak samo mozna napisac o tym co ty chcesz zrobic nie mozna tego zmieniac "blebleble" moze autorzy "TZARA" chcieli zeby araby były gorsze i żeby domy szybko sie psuły <lol>... poza tym to ze ty grasz na zasadach hiszpańskich to dlatego chcesz sobie ułatwić gre i nie mów mi ze chcesz "poprawic niedociągniecia" chodzi ci o to zeby ci było łatwiej. I tak nie wszyscy zainstalują sobie tego moda wiec twoje zasady pójdą w pierniki... No powiedz Linear o co ci naprawde chodzi.... pewnie ze kazdy by chciał domy na życie 3453455 i jeszcze na zasadach hiszpańskich obudujesz sie domami i co dalej.... <lol>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Wto 16:52, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:02, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Po pierwsze zbulwersowało mnie, jakobym miał grać na hiszpańskich zasadach. To mnie po prostu powaliłeś. Tyle postów, tyle pisania i nadal ludzie myślą, że jestem za zasadami... *pwned*

Czym innym jest poprawianie niezrównoważenia nacji i likwidowanie czynników utrudniających grę, a czym innym zmiana całokształtu stylu gry. Jeśli tego nie rozróżniasz to nie moja wina. Nie ma takiej osoby, która by nie przyznała, że Tzar jest grą z niezrównoważonymi nacjami. Odnoszę wrażenie, że ty jesteś jednym z tych, którzy czytają 30% posta. Napisałem, że to ma być patch polski, który każdy musi ściągnąć, czyli każdy musi wziąć udział w dyskusji. Chyba oczywiste, czego chcę. Tego czego każdy. Czyli poprawy gry. Grę poprawi punkt z domami. Nie poprawi jej przedłużenie czasu budowy. No chyba, że mi wyjaśnisz, dlaczego tak się stanie. Nie podałeś tego.

Ja tu chcę poprowadzić merytoryczną, konstruktywną dyskusję na temat tego, co powinien zmieniać patch, który poprawi warunki gry. Nic innego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 17:06, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:16, 08 Sty 2008 Powrót do góry

Ja tez chcę poprowadzić merytoryczną, konstruktywną dyskusję na temat tego, co powinien zmieniać patch... Ale powiedz mi że nie jest możliwe że każdemu sie spodobają opcje wprowadzone do tego moda... dlatego moze sie znaleźć grupka osób które tego moda nie ściągnie przecież nie wejdziesz do chaty wiarze i nie powiesz INSTALUJ MODA!!! Wink Dlatego że tzar nie jest nowoczesną grą nie chcę żadnych zmian związanych z duperelami ułatwiającymi grę...

Pasowałoby mi tylko wyrównanie szans wszystkich ras.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)