Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawka do 1.13a? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 15:37, 17 Gru 2008 Powrót do góry

uwazam ,ze jest niezbedna i licze na wasze obiektywne wypowiedzi sczegolnie poparte doswidczeniem a nie wykresami, tabelkami, teoriami...a jesli cos sie nie podoba to prosze to uargumentowac a nie pisac: ardwin znowu chce swoj spam samuraji, inaczej nie umie grac, chce oslabic satrapow, albo wprowadzic nowego rydwana silniejszego od rycka itp itd

w tym tamcie jest wszystko dla czego takie zmiany: http://www.tzar.fora.pl/dyskusje,16/dyskusja-na-temat-zasad,2009-45.html

zmniejszenie dla rycka 1 ataku oraz obrony + 20 hp w dol(ewn dac dla samuraja 100% premii na niego ale wtedy to bedzie mniej sprawiedliwe wzgledem araba), przywrocenie pikom bonusu z 450% do 250% wzgledem rydwana(obnizony atk moze zostac), po zbadaniu irygacji azjata moze miec kolejne badanie trwajace pol godziny ktore zwieksza zywnosc z pola z 24 do 30...ewn(jesli to mozliwe) koszt najemnikow za jedzenie pomnozyc 3x wzgledem normalnej ceny z koszar...co pozwoli uniknac w pozniejszym etapie bitew na gospody w ktorej azjata jest z gory skazany na porazke

musi to byc pierwszo zaakceptowane na forum zeby nie bylo takiego rozbicia spoleczenstwa graczy jak w poprzednich zmianach...

oczywisce temat jest otwarty...jesli macie cos do dodania to czekam Wink

zeby nie bylo...tego patcha uwazam za najlepszego na granice 13.30 i dal duza jakosc przez miesiace...jednak przyda sie kilka poprawek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:47, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
po zbadaniu irygacji azjata moze miec kolejne badanie trwajace pol godziny ktore zwieksza zywnosc z pola z 24 do 30...ewn(jesli to mozliwe) koszt najemnikow za jedzenie pomnozyc 3x wzgledem normalnej ceny z koszar...co pozwoli uniknac w pozniejszym etapie bitew na gospody w ktorej azjata jest z gory skazany na porazke


Bez doświadczonego programisty, żadna z tych rzeczy nie jest możliwa z tego co mi wiadomo.

Natomiast co do pozostałych zmian nie mam większych obiekcji, ale mam nadzieję, że twoja propozycja jest poparta co najmniej kilkoma testami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:18, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Z całego serca przychylam się temu zamiarowi. Uważam jednak, że te zależności powinny się bardziej zakleszczać. Tak aby na każdą atak była obrona i odwrotnie. Aby w pełnym użyciu było więcej jednostek. Postaram się pomyśleć nad tym i trochę się w edytorze pobawie. Z pewnością musi być równo i jeszcze bardziej interesująco- z jednej strony krucjata, z drugiej strony mnisi i kapłani.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:57, 17 Gru 2008 Powrót do góry

A ja jestem na nie. Uważam, że wszystko jest w porządku i nie potrzebne są żadne zmiany. Wasze propozycje to jakaś chora próba zaistnienia w świecie Tzara oraz wymuszenia na innych wiary w to, że azja jest za słaba. Gówno prawda, każda nacja jest dobra i w miarę równa, ma swoje plusy i minusy.
Wszystko zależy od skilla, to wszystko.

To dziwne, że przychylni tym zmianom są azjaci, w dodatku z tego samego klanu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Śro 18:59, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:30, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Cytat:
po zbadaniu irygacji azjata moze miec kolejne badanie trwajace pol godziny ktore zwieksza zywnosc z pola z 24 do 30...ewn(jesli to mozliwe) koszt najemnikow za jedzenie pomnozyc 3x wzgledem normalnej ceny z koszar...co pozwoli uniknac w pozniejszym etapie bitew na gospody w ktorej azjata jest z gory skazany na porazke


Zmiany wydajności pól są niemożliwe. Podobnie cena jednostek z gospód. Na szczęście możemy więc zapomnieć o tych absurdach.

Cytat:
zmniejszenie dla rycka 1 ataku oraz obrony + 20 hp w dol(ewn dac dla samuraja 100% premii na niego ale wtedy to bedzie mniej sprawiedliwe wzgledem araba), przywrocenie pikom bonusu z 450% do 250% wzgledem rydwana(obnizony atk moze zostac),


Po pierwsze - nie podawaj ani jednej konkretnej liczby, cyfry, dopóki nie wykonasz po 3 symulacji na każdy możliwy wariant bitwy w edytorze, jak ja robiłem zanim wydałem patcha.

Nie rozumiem z jakiej racji rydwan ma mieć jakąś odporność na pikinierów, zwłaszcza, że nie kosztuje złota. Ma być konnica, której niepotrzebne jest wsparcie innych jednostek w walce z pikinierami? Chcesz znowu móc beztrosko masować rydwany i samów i wygrywać tak "skomplikowanym" składem(o pardon, mieliśmy nie wysuwać takich oskarżeń, ale trudno). Bo oczywiście posiadasz na tyle wyobraźni a może inteligencji, by zastanowić się jak wyglądałaby taktyka Azjaty na proponowanych przez ciebie zmianach...

Być może rydwan jest za słaby, ale jego wzmocnienie nie może oznaczać zmniejszonej podatności na piki. Cóż, teraz żałuję, że wymyśliłem to w 1.12, w 1.10 rydwan podobnie jak obecnie obrywał tyle samo. O ironio, gdybym nie wprowadził wtedy tej odporności nikt by teraz nawet o niej nie myślał. Może zwiększenie ataku, może obrony, ale na pewno nie zmniejszenie owej odporności. Użycie rydwanu ma być zgodne z doktryną użycia jakiejkolwiek innej jednostki konnej w grze. Nie może być jednostek uniwersalnych. Mam nadzieję, że to zrozumiałe.

Moje propozycje to osłabienie rycerza, tak aby przegrywał z pieszym samurajem, chyba, że mając 6-8 lvl. Poza tym przedłużenie czas zapewne do 20s, Wydaje mi się konieczne zwiększenie premii samuraja pieszego do konnicy, jednak nie za bardzo(na pewno nie do 100%, ale niektórzy nie raczą odpalić edytora, żeby zdać sobie sprawą jakie to kolosalne zwiększenie siły samuraja). To tyle.

Kuleshov napisał:
Uważam, że wszystko jest w porządku i nie potrzebne są żadne zmiany

Surprised Surprised Surprised Quote of the year!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 19:37, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Armstrong



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:07, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
zmniejszenie dla rycka 1 ataku oraz obrony + 20 hp w dol


Sądzę, że to jednak nie statystyki rycerza.

Bardziej sensownie jak dla mnie wydawało by się przedłużyć czas jego produkcji oraz koszt. Przez to na pewno zmniejszył by się mass rycerzów, nawet w tej 13:30. Później natomiast rycerz nie odgrywa znacznej roli w walce, jest może jedynie przydatny do ataku w strzelców lub łuczników, od tyłu.

Tak jak już ktoś gdzieś wcześniej wspomniał, przydało by się troszke tańsze badanie dla ciężkich katapult. Jak dla mnie to chyba jedyna "obrona w ofensywie" przed balistami defensora. Jeden strzał ciężkiej zmiata z ziemi balistę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 16:10, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:
Ardwin napisał:
po zbadaniu irygacji azjata moze miec kolejne badanie trwajace pol godziny ktore zwieksza zywnosc z pola z 24 do 30...ewn(jesli to mozliwe) koszt najemnikow za jedzenie pomnozyc 3x wzgledem normalnej ceny z koszar...co pozwoli uniknac w pozniejszym etapie bitew na gospody w ktorej azjata jest z gory skazany na porazke


Bez doświadczonego programisty, żadna z tych rzeczy nie jest możliwa z tego co mi wiadomo.



aha;/

Dlatego tym bardziej uważam, że
Linear napisał:
near"]

Nie rozumiem z jakiej racji rydwan ma mieć jakąś odporność na pikinierów, zwłaszcza, że nie kosztuje złota. Ma być konnica, której niepotrzebne jest wsparcie innych jednostek w walce z pikinierami? Chcesz znowu móc beztrosko masować rydwany i samów i wygrywać tak "skomplikowanym" składem(o pardon, mieliśmy nie wysuwać takich oskarżeń, ale trudno). Bo oczywiście posiadasz na tyle wyobraźni a może inteligencji, by zastanowić się jak wyglądałaby taktyka Azjaty na proponowanych przez ciebie zmianach...


A
zja powinna mieć najsilniejszą jednostkę za drewno/żarcie
Już nie mówmy, że ten rydwan jest taki wspaniały: tworzy się aż 25s a jego statystyki to 7/5/180 kosztuje mnóstwo drewna 125 a takż nie wiele mniej jedzenia 115...Wbrew pozorom drewno nie jest nieograniczone...i w ciągu 40-50min starcza mi na jeden limit jeśli nie korzystam z balist...tylko po treningu istnieje który tez zabiera tony drewna dla jednostek z takim atakiem...wystarczy policzyć 100-200 x 125 + manekiny pola dla tego nie można mieć rydwanu od tak...Potrzeba na to czasu

aha...i jeszcze nigdy nie widziałem aby ktoś puścil razem samurajów oraz rydwany...nawet na 1.12a

Bo teraz to na prawdę wygląda beznadziejnie: strasznie żalowo rozbija się o ścianę pik i strzelców (a euro zazwyczaj zachowuje więcej złota jeśli nie kupował beztrosko z gospód już nie mówiąc o arabie...)

sa jeszcze mnisi ale nie oszukujmy sie...gra na nich ladnie wyglada w teorii ale w praktyce srednio to sie sprawdza...slyszalem mnostwo opowiesci o wojsku herosow ale tylko 2 razy udalo mi sie cos takiego...
mam w planach jeszcze raz poprobowac z ta gildia na ktorej moja gra bedzie sie skupiala przez caly mecz

Cytat:
Być może rydwan jest za słaby, ale jego wzmocnienie nie może oznaczać zmniejszonej podatności na piki. Cóż, teraz żałuję, że wymyśliłem to w 1.12, w 1.10 rydwan podobnie jak obecnie obrywał tyle samo. O ironio, gdybym nie wprowadził wtedy tej odporności nikt by teraz nawet o niej nie myślał. Może zwiększenie ataku, może obrony, ale na pewno nie zmniejszenie owej odporności. Użycie rydwanu ma być zgodne z doktryną użycia jakiejkolwiek innej jednostki konnej w grze. Nie może być jednostek uniwersalnych. Mam nadzieję, że to zrozumiałe.


dla czego nie? nawet patrzac na te jednostke znacznie rozni sie od zwyklej jazdy...a o jej innosci swiadczy fakt ,ze badanie w farmie araba dziala na kazda konna jednostke tylko nie na nia...

w porownaniu do 1.12a stracil 1 pkt atk oraz ma mniejsza redukcje od strzal...moze powinien jeszcze poleciec pkt w statystyce ale zmniejszenie premii piki uwazam za priorytet...

Cytat:
Moje propozycje to osłabienie rycerza, tak aby przegrywał z pieszym samurajem, chyba, że mając 6-8 lvl. Poza tym przedłużenie czas zapewne do 20s, Wydaje mi się konieczne zwiększenie premii samuraja pieszego do konnicy, jednak nie za bardzo(na pewno nie do 100%, ale niektórzy nie raczą odpalić edytora, żeby zdać sobie sprawą jakie to kolosalne zwiększenie siły samuraja). To tyle.


nadal uwazam ,ze pkt w ataku i obronie oraz 20hp poniewaz:

jest to lekka jazda dla tego nie powinna sie tworzyc tyle samo co ciezka=samuraj konny
te obnizenie wystarczy dla wygranej samuraja 1vs1
a oto statystyki obu jednostek:
rycerz: 13/7/140 cena: 35/80 aktualny czas: 16s
samuraj konny: 14/6/160 cena 50/120 aktualny czas: 20s
jak widac statystyki sa identyczne samuraj jest drozszy i dluzej sie tworzy ale posiada bonus kazdej ciezkiej jazdy

a ten bonus samuraja dla rycka to faktycznie byla pomylka Very Happy wymyslilem to piszac tego posta...reszta zostala przedstawiona po dluzszych przemysleniach...

tez sadze ,ze katapulty powinny ogdrywac wieksza role...ale nie tylko ciezkie bo takie ma tylko jedna nacja...zgadnijcie jaka? ;P
[/u]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:53, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Krótko mówiąc- nie opłaca się w żadnym stopniu robic rydwanu- jednostka bezuzyteczna pod każdym względem- zamiast robic 30 rydwanów to sobie walne balisty za miesem i lepiej na tym wyjde.

Rydwan- mialby 'jakis pozytek jakby czas jego robienia skrócic jak tylko to mozliwe.
Albo dac mu cos do czego bedzie naprawde przydatny i tyle. Ma za mało ataku, za długo się robi, może zbierac strzały najwyżej i to też cięzko mu wychodzi bo nie ma tak wiele tej obrony.
Dużo życ- za taką cene lepiej walnac sobie wiekierników z gospod i tez bede miał mieso i to bez zuzywania drewna.
Linear jezeli chodzi o 1.12a to ja raczej sie utwierdzam coraz bardziej w fakcie ze nie miałes pojecia co robisz.
I własciwie tym postem sam się z tym zgadzasz.
Na 1.12a zmniejszyłes sporo premie przeciwko rydwanom i teraz udajesz, że to tak naprawde nie ty sie tym zająłes.
Stwierdziłes, że to wielki błąd- poprawiłes to w 1.13a= z oplakanym skutkiem bo wpadłes z jednej skrajności w drugą.
Ale na razie nie wielu to rozumie.
Najwyżej Rekty, Ardwin, może i Li się z tym zgadza ale nie zależy mu na tym tak mocno bo on już się do arabów przyzwyczaił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:52, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Co do popadania ze skrajności w skrajność to sie zgadzam - największy minus patchy.

Jestem póki co przeciwko poprawkom i wprowadzaniu bodajże 1.13b. głównym powodem jest zamieszanie jakie ów poprawka wprowadziłaby.
Dlatego jestem też za zasadą 14:00. staram sie szukać jakiejś alternatywy. Według mnie rycerz wcale nie jest zbyt silny i jego minusem jest brak odporności na strzały. powinien robić sie 20-22 sek i może technologia "zbroja płytowa" powinna sie czynić 2 minuty. blokowałoby to rush ów jednostką. póki co 14:00 niweluje nieco taki rush. obecnie żadko widze aby ów rush był stosowany. Tak jak i rycerze coraz żadziej widywani są

co do rydwanu jest to jednostka słaba ale smiem twierdzić że najsilniejsza która nie potrzebuje złota. mając spory zapas drewna nieraz wynajmowałem ją z gospód i to z powodzeniem. problemem zaś jest gdy azja nie ma złota a inne nacje mają. arab dłużej wydobywa a euro mniej zuzywa do tego ma handel. tak więc w pewnym momecie gry pojawia sie "martwy punkt kiedy azja ma przesrane. wystepuje on miedzy 30-50minutą gry. dalej uważam iż azja ma wiecej drewna. sam Adrwinie napisałeś że starcza ci na limit rydwanów. czyli masz minimu 10k ów surowca. według mnie tez lepiej robic balisty niz rydwany ale rydwany są bardziej mobilne Wink mogą więc służyc do odbijania złóż arabowi albo partyzantce na euro. W masowej produkcji i wyszkolony sprawdza sie tylko przeciw mięskowemu wojowi. co do mnichów poniekąt zgodze sie z Tobą Adrwinie iż jakaś dziwna ów jednostka. Aczkolwiek gra na shaolin jak pokazał nieraz Dandi przynosi sporo pożytku. wydaje sie mase zlota na technologie ale dzięki leczeniu oszczedza sie jednostki przez co zlota starcza na więcej. w późniejszym etapie również azja jest skazana na szkolenie swojego woja aby zrekompensowac mnijesza ilość jedzenia.

Co do mieszanej armi ala Linear to w poczatkowym etapie gry mieszanka samków rydwanów i roninów jest gówno warta bo taką wytrenowaną armie zjedzie Ci niewytrenowany arab jak i euro majacy choćby 50 strelców i 50 rycków.

Warto też zaznaczyć że rydwan na 1.10 a na 1.13a to 2 różne bajki.

Co do statystyk to uważam iż jest to raczej niepodważalny argumęt tak samo jak replay. Taką dyskusje możemy prowadzić latami i nic z niej może nie wyniknąć. Jeżeli zaś będziemy przytaczać dowody swych racji nasze argumęty będą wiarygodniejsze i rzetelniejsze.

swoje ewentualne propozycje podam dopiero jeśli będzie konieczne aby owej poprawki dokonać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 7:23, 19 Gru 2008 Powrót do góry

tu sie zgodze...nie ma co siebie przekonywac bez konca...jesli wiekszosc sie nie zgadza... to trudno...temat do zamkniecia...ale w fakcie ,ze potrzebne sa zmiany utwierdza mnie kolejna wczorajasza gra:

1 losowa
2 euro
3 euro
4 euro
5 euro
6 euro
7 euro
8 azja

a granica 13.00-14.00 to cios w arabow...i jedynie tacy dobrzy gracze jak Li przy nich zostana...bo wiekszosc nia wczesniej grala dla rushu
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:09, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Mi się zdaje, że Lin ma rację co do tego, iż trzeba zwiększyć czas produkcji rycerza, aby nie można nim było tak efektywnie rushować. Można też zwiększyć trochę jego cenę.

A co do problemów z pikami to doradzam do rydwanów dołączać roninów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michalbiel



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:57, 19 Gru 2008 Powrót do góry

CZyli wszystkim o to chodzi żeby gra niezaszybko sie konczyła i zeby azja nie padala po 30 minucie

-zwiekszmy limit azji do 350 lub 325 (azja musi miec wiecej wieskow i ma gorsza armie zdeka)
-tansze mury (nie bedzie rushu bo i azja bedzie sobie mogla pozwolic na mur


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:12, 19 Gru 2008 Powrót do góry

niee azja ma bardzo dobre jednostki!! co do limitu tez sie niezgodze i tak jak wszyscy proponuje aby zwiekszyc koszta rycka i czas jego produkcji + atak od 13:30/14:00 poniewaz w 12 min potrafie wpasc limitem arabow i azja tez raczej sie nie wybroni ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:58, 19 Gru 2008 Powrót do góry

gralem i azja, i euro, i arabami i kazda nacja mi sie dobrze gra.

jedynym minusem waszej owczesnej gry jest atak od 12 ! zawsze bylem temu przeciwny, a wy nareszcie to zauwazyliscie ze atak powinien byc od 13:30 jak to zawsze bylo !!.

co do mieszanego wojska u azji w grze 2 godzinnej jak gralismy ( jest demo, mysle ze go kojarzycie ) nie uzywalem tam samych rydwanow, mieszalem wojsko i tylko hereo araba z zamrozeniem powstrzymywal moje natarcia.

wkurzaja mnie te wasze zasrane rasze w 12 minucie ryckami, tez mi wielki sukces, zalosne.

pograjcie wiecej na limit ataku od 13:30.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:02, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Limit starczy, w 14 minucie można już spokojnie mieć limit popa więc nie widzę problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)