Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.13 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:34, 16 Sie 2008 Powrót do góry

W związku z nieznajomością bonusów wśród graczy zamieszczam ich listę:

[link widoczny dla zalogowanych]

Katapulty kontra Statki +400%

Katapulty kontra Budynki +400%

Katapulty kontra Wieże +600%

Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%

Katapulty kontra Mury +900%

Samurajowie kontra Jednoski konne +50%

Ronin kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +300%

Ronin kontra wieśniacy +100%

Piechurzy(Euro i Arab) kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +150%

Satrapa kontra samuraj +50%

Satrapa kontra wieśniak +200%

Pikinier(Euro i Arab) kontra jednostki konne +450%

Wekiernik kontra machiny oblężnicze +150%

Ataki strzeleckie kontra smoki +100%

Ataki strzeleckie kontra nietoperze +100%

Ataki strzeleckie kontra pikinier europejski -75%

Ataki strzeleckie kontra rydwan -25%

Ataki strzeleckie kontra ciężka kawaleria(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) -40%

Ataki strzeleckie kontra samuraj -15%

Mag kontra kapłan +400%

Kapłan kontra mag +300%

Kapłan kontra magiczne potwory +100%

Jednoski walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra nietoperze -20%

Jednoski walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra smoki -50%

Golemy kontra budynki +100%

Krasnoludy kontra budynki +400%

Magiczne potwory kontra kapłan azjatycki -90%

Konnica walcząca w zwarciu kontra łucznik, strzelec +50%

Mnich kontra satrapa +50%

Samuraj konny kontra janczar +65%

Jednostki walczące mieczem kontra piechur europejski -20%

Radzę zwrócić uwagę na premię samuraja konnego do janczara i mnicha do satrapy oraz że rydwan obrywa tyle samo od pik co pozostała konnica.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 21:37, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:35, 17 Sie 2008 Powrót do góry

bedziesz mogl zainstalowac 1.13a bo zmieniasz tylko 2 pliki chyba ze lini znowu cos wymysli z glowna ikona :] ale to i tak nie powinno spawic problemu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:49, 17 Sie 2008 Powrót do góry

Jak dla mnie to:
koszt technologi janczara 1200zł czas wynalezienia 2min
premia pikinier vs konnica +600%
krzyżowiec +2 do ataku
a tak to zgadzam się ze zmianami lineara...
zauważcie że koszt w złocie janczara to 80, rycerza 45, a samka konnego 50, a krzyżowca ok50, więc cena janczara jest adekwatna do jego mocy nie widzę wiec sensu zmniejszać jego siły, jak zwiększy się premie pikiniera to janczarzy nie będą już miażdżyć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:59, 17 Sie 2008 Powrót do góry

Krzyżowiec i pikinier nie nie mogą siać takiego spustoszenia. Teraz jest dobrze. Jedyne, co ew. poprawić to zmniejszyć HP janczara trochę. Teraz jest prawie idealnie. Europejczycy w rękach doświadczonego gracza sieją spustoszenie. Strzelcy są potężni, wytrenowani pikinierzy bardzo mocni, konnica i piechurzy uniwersalni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
$0BĐ^Piotrek



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:27, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Li Mu Bai napisał:
Jak dla mnie to:
koszt technologi janczara 1200zł czas wynalezienia 2min
premia pikinier vs konnica +600%



teraz przesadziłeś 1200 zł do janczarów?! to już lepiej na następną gildie poczekać kilka min. dłużej janczar tak jak w 1.13 800 a jak już chcesz 1200 to buschido też wtedy 1200

przesadziłeś jeszcze troche z krzyżem

chcesz z pikiniera zrobić najlepszą jednostkę a z konnicy nic? koleś bez konnicy to Arabowie mogą się schować to tak samo jak Azja bez łuków konnych lub Euro bez strzelców
Piorun napisał:

Krzyżowiec i pikinier nie nie mogą siać takiego spustoszenia. Teraz jest dobrze. Jedyne, co ew. poprawić to zmniejszyć HP janczara trochę. Teraz jest prawie idealnie. Europejczycy w rękach doświadczonego gracza sieją spustoszenie. Strzelcy są potężni, wytrenowani pikinierzy bardzo mocni, konnica i piechurzy uniwersalni.


pominołeś wiekiernika xD

ja mówie żeby dodać:

to co mówił linear

i ja mwie żeby Satrapowi dać 100% premii do Samuraja
i Mnichowi 100% premii do Satrapy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez $0BĐ^Piotrek dnia Pon 7:32, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:07, 18 Sie 2008 Powrót do góry

I tak każdy będzie chciał coś zmienic dlatego ja jestem za jedynym oficjalnym patchem Heamimontu 1.10 Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:42, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Schowaj sie Piotrek masz tyle pojecia o tej grze co Doda o tancu na lodzie; patch 1.13a juz wyszedł zmiany są podobne jak podał Linear; chyba ze przeprowadziłes tysiące testów i wiesz co trzeba zmienić w innej sytuacji lepiej sie nie odzywaj; a patch 1.10 jest słaby jest w nim dużo błedów; jeśli twierdzisz King, że twórcy musieli o to zadbać to sprawdź np. ile jest bugów w grze niedokończeń itp. jesli gracze nie wezmą sie za naprawienie gry( czego jest wynikiem patch 1.13a) nie bedzie można grać normalnie;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ravager



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:59, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Linear napisał:


1. Zmniejszono atak rydwanu o 1; zmniejszono odporność na strzały z -50% do - 25%.
2. Zwiększono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom z +250% do +450%; zmniejszono premię pikinierów
i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +450%.
3. Zwiększono obronę samuraja konnego o 1; koszt zmniejszono z 70 złota do 50 złota; czas produkcji zmniejszono
do 20 s z 22s; przyznano premię przeciwko janczarom +65%.
4. Skrócono czas produkcji ninja z 20s do 12; koszt zmniejszono z 120 złota do 90 złota; zwiększono manę
do 140 z 100; HP zmniejszono do 50 z 90.
5. Zwiększono czas produkcji magów arabskiego i azjatyckiego z 30s do 36s.
6. Zmniejszono koszt rycerza z 100 żywności i 50 złota do 80 żywności i 35 złota; czas produkcji zmniejszono z 20s do 16s;
HP zwiększono do 140 z 120.
7. Zwiększono HP janczara do 180 z 150; czas produkcji skrócono do 22s z 25s.
8. Satrapowie uzyskali premię przeciwko samurajom pieszym +50%.
9. Zmniejszono koszt wojownika dżihadu z 100 żywności do 70 żywności; obronę zwiększono o 1; HP zwiększono z
75 do 85.
10. Skrócono czas produkcji mnicha do 14 sekund z 20 sekund; przyznano premię przeciwko satrapom +50%.
11. Zmniejszono koszt kapłana azjatyckiego z 150 złota do 70 złota; atak zmniejszono do 6 z 12; manę zwiększono do
150 z 100.
12. Zmniejszono koszt kamiennego golema z 600 many do 300 many.
13. Zmniejszono koszt dżina z 50 złota do 40 złota.
14. Zwiększono premię ronina przeciwko piknierom europejskim i pieszym jednostkom strzeleckim z +150% do +300%;
koszt zwiększony z 45 żywności do 50 żywności.
15. Zwiększono atak oszczepnika o 2.
16. Skrócono czas wynajdywania technologii dżihadu i janczarów do 1 minuty; koszt zmniejszono do 800 złota z 1200 złota.
17. Zmniejszono do 400 złota koszt wynajdywania następujących technologii
ninja, mistrzostwo, medycyna, owoce morza.
18. Skrócono czas wynajdywania technologii bushido do 1 minuty.
19. Skrócono czas produkcji azjatyckiego łucznika konnego z 20s do 17s.
20. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny)
z -25% do -40%.
21. Zmniejszono koszt klasztoru do 150 żywności i 100 kamienia.
22. Możliwe jest wynalezienie składowania zapasów w farmie Azjaty.
23. Europejczykom odebrano technologia medycyny.
24. Arabom przyznano technologię medycyny.
25. Usunięto możliwość zamiany mnicha w kapłana.
26. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20%


can u translate it


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:18, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Use this: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ravager



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:46, 21 Lis 2008 Powrót do góry

2. Zwiększono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom z +250% do +450%; zmniejszono premię pikinierów
i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +450%.


14. Zwiększono premię ronina przeciwko piknierom europejskim i pieszym jednostkom strzeleckim z +150% do +300%;
koszt zwiększony z 45 żywności do 50 żywności.

15. Zwiększono atak oszczepnika o 2.

20. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny)
z -25% do -40%.

26. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20%

Thanks, this ones left


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 23:31, 21 Lis 2008 Powrót do góry

2. Pikeman's and spearman's bonus against chariot increased from +250% to +450%; bonus against cavalry decreased from +600% to +450%.
14. Ronin's bonus against European pikeman and foot ranged units increased from +150% to +300%; cost increased from 45 to 50.
15. Spearman's attack increased by 2.
20. Heavy cavalry units' (crusader, enichar, horse samurai) arrow attacks resistance increased from +25% to +40%.
26. Sword units gained negative attack bonus against European footman -20%.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ravager



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 23:41, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Thanks


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hubikusek



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to pytanie ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:52, 18 Cze 2009 Powrót do góry

Patch trochę krzywdzi azje jak dla mnie większość mówi o arabi i euro ponieważ zaja ma szanse rozwinąć się militarnie o wiele później niz euro i arabia (ale to moje subiektywne odczyciatak jak ze arabia najszybciej twozy wojo potem euro i dopiero azja )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Margal



Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:08, 18 Cze 2009 Powrót do góry

Cytat:
(ale to moje subiektywne odczyciatak jak ze arabia najszybciej twozy wojo potem euro i dopiero azja )

No to jest chyba bardzo dobrze ułożone ^^ od najsłabszego do najmocniejszego. Arab ma słabe wojo a euro i azja full wypas Very Happy Doliczając jeszcze trening to jest to totalny pogrom Razz
No i wcale Azja nie została pokrzywdzona moim zdaniem. Pewne jednostki typu rydwan czy samuraj na patchu 1.12(a) były wręcz nie do zatrzymania.
W sumie to trochę Cię rozumię bo jesteś nowym graczem i nie wiesz jak to wyglądało w praktyce, ale uwierz mi te zmiany jakie zaszły zajść musiały.
Przynajmniej w miare wyrównały się wszystkie nacje ^.-


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Czw 13:11, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:33, 18 Cze 2009 Powrót do góry

Mówicie chyba o 1.13a, temat o nim jest podwieszony w tym forum : http://www.tzar.fora.pl/informacje,13/patch-1-13a-wystarczy,1885.html
Żeby nie myliło się nikomu, ten zamykam. Jak coś kontakt PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)