Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kampania i konwersacje - jakie wolicie? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Co wolisz?

długa konwersacja, dużo tekstu
56%
 56%  [ 18 ]
długa konwersacja, mało tekstu - krótko i na temat
40%
 40%  [ 13 ]
krótka konwersacja, dużo tekstu - paplanina, byle odwalić dialog
0%
 0%  [ 0 ]
krótka konwersacja, mało tekstu - na odwal zrobiony, ale jest ;]
3%
 3%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 32


Autor Wiadomość
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:17, 18 Lip 2007 Powrót do góry

Ostatnio zastanawia mnie bardzo, taka jedna rzecz... Czy wolicie, aby kampanie w których jest dużo konwersacji? Dużo konwersacji i dużo czytania? Czy też wolicie może bardziej kampanię byle ją przejść i klikacie jak te barany (przepraszam jeśli kogoś uraziłem) w okienko rozmowy i czekacie na akcje?

O co mi chodzi?
A chodzi mi o to, że dzięki konwersacji jest ciekawej, a niektórzy z Was po prostu ją ignorują i kiedy dochodzi co do czego to nie wiedzą co zrobić w takiej misji. Tak więc się pytam czy w ogóle warto tworzyć takie kampanie przepakowane cechami RPG? Oczywiście, w których jest dobra fabuła, a konwersacje długie. Inaczej tworzenie długich kampanii z długimi konwersacjami jest bez sensu, jeśli ludzie nie czytają tekstu przygotowanego przez autora oraz mają gdzieś to, co autor chciał swoim dziełem ukazać.

Zapraszam do ankiety oraz do rozmowy na ten temat.

PS. przydałoby sie też napisać dlaczego taki wybór, a nie inny: np. z lenistwa, z nudów, bo sie czytać nie chce... czy też może na odwrót wręcz - wolisz długie, bo kochasz zapuszczać się/zapominać wręcz w fabule Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:25, 18 Lip 2007 Powrót do góry

Prawdę mówiąc nie wiem, którą opcję zaznaczyć, gdyż ja oczekuję od mapy czegoś więcej niż konwersacji i akcji. Chodzi mi o to, że nie lubię takich kampanii, w których autor każe nam rozbudować państwo i niszczyć wroga. Coś takiego to ja mam w grze sieciowej i to sto razy ciekawsze! Warto dla mnie grać tylko w kampanie będące w 80%+ RPG, takie jak Nigiego. Gdy naszym celem misji jest to, o czym wyżej wspomniałem, w ogóle nie gram w kampanię, bo co to za zabawa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:45, 19 Lip 2007 Powrót do góry

czyli jedna z 2 pierwszych odpowiedzi, gdyż jak widać lubić fabułę. A jeśli spodobał ci się Nigiego prolog, to na pewno tez spodoba sie i mój nowy projekt ;] Mam taką nadzieję Very Happy Mimo, że dopiero będę się uczył o zmiennych i takich tam trudniejszych rzeczach, to i tak myślę, że nawet bez tego moja kampania rozpoczyna się ciekawie... chyba (?) Very Happy Nie mogę przecież mówić o innych, gdyż jestem tylko autorem, więc będziecie musieli poczekać i sami ocenić...

PS. Lin, a grałeś chociaż w moją kampanię Podróż Arcana? Tak, całą... ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marikaTzarFan



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z PiSu

PostWysłany: Czw 10:47, 19 Lip 2007 Powrót do góry

Ja tam wole Malo konserwacjii i Malo tekstu

Poprostu zeby skupic sie na Grze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:01, 19 Lip 2007 Powrót do góry

to czemu nie zagłosowałaś na tą opcję, hę?
A tak w ogóle... to co to za kampania jeśli nie ma dobrej konwersacji? [bo pamiętać, że nadal mówimy o kampaniach, a nie mapkach itd.] Przecież dialogi nadają sens i fabułę całej grze, przynajmniej wg. mnie, ale cóż kto jak woli ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haroun94



Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!

PostWysłany: Czw 11:11, 19 Lip 2007 Powrót do góry

Ja zagłosowałem na "długa konwersacja, dużo tekstu"

Jeżeli ktoś jak to ładnie opisał Zymek klika jak ten baran w okienko rozmowy i czeka na akcje to po prostu marnuje pracę twórcy kampanii

Według mnie najlepszym sposobem na "zachęcenie leni" do czytania dialogów jest umieszczanie w nich informacji, bez których przejście misji jest praktycznie niemożliwe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:19, 19 Lip 2007 Powrót do góry

I to jest racja Razz Ja lubię jak jest na początku dużo tekstu, a później tylko przerywki, misje dodatkowe itp. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:34, 19 Lip 2007 Powrót do góry

W skrócie, Cpl (nie chce mi sie pisać twojego nicku, jak dla mnie za długi i za trudny do zapamiętania) ty też lubisz jak są filmiki, jednak jakoś ich nie widziałem w twojej kampanii... Lubisz/robić (I ep.) również coś w stylu odwalić wszystko na początku i potem tylko misja... tylko strategiczne elementy rzec można, na mój gust robisz kampanie z małym % RPG. Np. takie oblężenie Londynu można było... o wiele bardziej urozmaicić. Tak więc rada dla ciebie, na przyszłość: więcej RPG, lepsze filmiki, i... widziałeś np. moją i Deadmana kampanie? (Otashi & Podróż Arcana) lub Nigiego mapkę, prolog... Tak więc rób swoje kampanie dłużej, stawiaj na jakość a nie prędkość robienia kampanii. Dobry owoc zawsze dojrzewa długo... czy jakoś tak... no dobra, widzę, że to już za duży offtopic z mojej strony, powróćmy więc do głównego wątku tego tematu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:41, 19 Lip 2007 Powrót do góry

Będą w II Epizodzie, i jak wszystko połączę to w pierwszym też będą (poprawiłem błędy w I Epizodzie i dałem filmiki, jak wyjdzie cała kmapania to zobaczysz Razz, rzecywiscie, lepiej się gra z filmikami)

Już mówiłem, Epizody to są testowe mini kampanie, to znaczy mapki BETA

Bynajmniej, w mojej kampani.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:16, 08 Sie 2007 Powrót do góry

zdecydowanie numer 1.Czyli też jest to u mnie numer 1. heh Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sTobik



Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 20:59, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

ja wybieram odpoowiedz pierwsza bo co to za gra (chocby rpg) w której nie ma długich rozmów i fraz ???


Linear napisał:
Warto dla mnie grać tylko w kampanie będące w 80%+ RPG, takie jak Nigiego


Zgadzam się z tobą Lin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ender



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:51, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Sam proboje podejsc do swojej nowej kampanii: "Granica zycia"...bardziej tak z punktu rpg...czyli duzo gadaniny myslenia i dobrych odpowiedzi....a nie rzezi typu:Wybij wszystko co sie rusza....taaak wole duuzo gadania...chociaz samym bohaterem chodzenie jest nudne i meczace...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MeXiN



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:36, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

ja najbardziej lubie jak sa konwersacje gdzie jest duzo tekstu i z frazami do wyboru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Govannon



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:42, 30 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja wolę długie. Dobrze zrobione konwersacje z wieloma frazami do wyboru czynią grę bardziej osobową (możesz wybrać odpowiedź, która najbardziej Ci się podoba). Drugi powód jest taki, że dłuższe konwersacje po prostu lepiej wprowadzają w świat gry Smile Ale się wymądrzyłem Very Happy hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:46, 06 Lis 2007 Powrót do góry

Zdecydowanie pierwsza odpowiedz: "długa konwersacja, dużo tekstu". Czym jest dobra kampania bez konwersacji? Najbardziej lubię tworzyć bardziej wymagające konwersacje typu: Gracz musi pomyśleć zanim zaznaczy którąś odpowiedz. Gdy zaznaczy złą nie udaje mu się np: namówić postać do zmiany decyzji itp. i musi probować innych sposobów. To może być dobre jak się to dobrze wykona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)