Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 The rules and arrangements | Zasady i ustalenia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1398 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:17, 16 Sty 2012 Powrót do góry

Eng Looming large on the first tournament on patch 1.10 (1.11). Welcome to the tournament all Poles, Spaniards and players of other nationalities.
The topic will be posted information about the principles, findings, penalties for mocks games, the findings of games, scoring, etc. After the official list of players written down, nobody will be able to add to the tournament. This tournament will also move the tournament date. Players who will hinder the gameplay will be disqualified from the tournament, and thus they give to people involved walkover match.

The rules prevailing in the game:

Map settings:
Map Size: Large
Map Type: Dry *
Land: Savannah
Raw on the map: Big
Towers: Yes
Magic Items: NO
Pets: NO
Cliffs: NO *
Gates: NO
Game Type: Standard
Level of difficulty: Normal
Initial Raw materials: Normal
Winning Condition: Destroy castles
Limit population: 200
No Fog: NO
Exploration: NO
Help SI: NO
Common materials: YES
This includes towers to limit population: YES

* - The ability to change with the consent of both players.

The rules during the game:
Arrow Prohibition of attacking farms / homes from destruction of the main front of the enemy
Arrow The order to attack the enemy in front, do not carry out an attack on a farm / houses until you destroy the barracks at the castle. Note: you are free to attack all the guilds (eg sudden attack of cavalry in the mages guild), with the exception of the Castle.
Arrow Limit attack: 13:30.
Arrow The solos in Asia it is prohibited to build the Mages Guild.
Arrow A maximum of two ballista and two stone towers.
Arrow It is forbidden to use any bugs.
(You can find a list of bugs in the first post this topic.)

General Findings:
Arrow The only evidence is the outcome of the game replay of the game. Any player who won the duel is required to provide a replay of the game keeper of the tournament.
Arrow You win: 3 points. A failure: nothing. The draw: after a point.
Arrow The tournament will have a well-defined periods of time in which you will need to play a knockout phase, eg phase. It will not be renewed.
Arrow In case of inability to identify the two players in the group will play-off and its participants will receive extra time on the game.
Arrow In the event of any inconsistencies - the enemy refuses to fight, not responding to the call of the game, etc. - please send screenshots that will lead to a walkover.
Arrow Draw is the game is interrupted by desynchro, and players do not have the desire / time to re-play of the fight, but I do not agree with the opinion that one of them practically won / lost. Then assessed chances of winning if the game lasted to continue. If the disparity of forces was clear, the likely winner receives 3 points and the loser nothing. If not, they both receive the 1 point.
Arrow For lots of bugs threatens exclusion from the tournament.

Penalties:
Arrow If a player does not play at least two matches of the group within the prescribed period, and would not withdraw from participation at this time, is zabanowany to the board at 3 weeks, and also receive a ban to participate in any tournaments organized by Kuc.
Arrow Unmatched matches in the playoff / final phase is treated as a surrender and not subject to punishment.
Arrow Violation of tournament rules threatens exclusion.
_____________________________________________________________

Pl Wielkimi krokami zbliża się pierwszy turniej na patchu 1.10 (1.11). Zapraszam do turnieju wszystkich Polaków, Hiszpanów i graczy innych narodowości.
W temacie zostaną zamieszczone informacje odnośnie zasad, ustaleń, kar za olewanie gier, ustalenia rozgrywek, punktacja itd. Po oficjalnym spisaniu listy graczy nikt nie będzie mógł się dopisać do turnieju. W tym turnieju nie będzie także przesuwania terminu rozgrywek. Gracze, którzy będą utrudniać rozgrywkę zostaną wykluczeni z turnieju, a tym samym oddadzą walkowerem mecz zaangażowanym osobom.

Zasady panujące w grze:


Ustawienia mapy:
Rozmiar mapy: Ogromna
Typ mapy: Sucha*
Teren: Sawanna
Surowce na mapie: Duże
Wieże: TAK
Magiczne przedmioty: NIE
Zwierzęta: NIE
Urwiska: NIE*
Wrota: NIE
Typ gry: Standardowy
Poziom trudności: Normalny
Surowce początkowe: Normalne
Warunek zwycięstwa: Zniszcz zamki
Limit populacji: 200
Brak mgły: NIE
Eksploracja: NIE
Pomoc SI: NIE
Wspólne surowce: TAK
Wlicz wieże do limitu populacji: TAK

* - możliwość zmiany za zgodą obu graczy.

Zasady podczas gry:
Arrow Zakaz atakowania farm/domów przed zniszczeniem głównego frontu wroga
Arrow Nakaz atakowania we front przeciwnika, nie wolno przeprowadzić ataku w farmy/domy dopóki nie zniszczysz koszar przed zamkiem. Uwaga: wolno atakować wszystkie gildie (np. nagły atak konnicy w gildię magów) za wyjątkiem Zamku.
Arrow Limit ataku: 13:30.
Arrow W solówkach z Azją zabronione jest budowanie Gildii Magów.
Arrow Dozwolone są maksymalnie dwie balisty i dwie kamienne wieże.
Arrow Zabronione jest korzystanie z jakichkolwiek bugów.
(Liste bugów znajdziecie w pierwszym poście tym temacie.)

Ustalenia ogólne:
Arrow Jedynym dowodem wyniku gry jest replay(powtórka). Każdy gracz, który wygrał pojedynek ma obowiązek dostarczyć demko z gry opiekunowi turnieju.
Arrow Za zwycięstwo: 3 punkty. Za porażkę: nic. Za remis: po 1 punkt.
Arrow Turniej będzie miał ściśle określone okresy czasu, w których trzeba będzie rozegrać jakiś etap np. fazę pucharową. Nie będzie on przedłużany.
Arrow W wypadku niemożności wyłonienia dwóch graczy z grupy, nastąpi dogrywka i jej uczestnicy otrzymają dodatkowy czas na grę.
Arrow W przypadku jakichkolwiek nieścisłości - wróg odmawia pojedynku, nie odpowiada na wezwanie do gry itp. - należy wysłać screeny, które doprowadzą do walkowera.
Arrow Remis następuje jeśli gra zostanie przerwana przez desynchro, i gracze nie mają chęci/czasu na ponowne rozegranie walki, ale nie zgadzają się z opinią, że któryś z nich praktycznie wygrał/przegrał. Wówczas oceniane są szanse na zwycięstwo, jeśli gra trwała by dalej. Jeśli dysproporcja sił była wyraźna, prawdopodobny zwycięzca otrzymuje 3 punkty, a przegrany nic. Jeśli nie, obaj otrzymują po 1 punkt.
Arrow Za bugowanie grozi wykluczenie z turnieju.


Kary:
Arrow Jeśli gracz nie rozegra przynajmniej 2 meczów z grupy w wyznaczonym terminie, i nie wycofa się z udziału w tym czasie, zostaje zabanowany na forum na 3 tygodnie, a także otrzyma zakaz brania udziału w jakichkolwiek turniejach organizowanych przez KuC.
Arrow Nierozegranie meczów w dogrywce/fazie finałowej jest traktowane jako poddanie się i nie podlega się karze.
Arrow Łamanie zasad turnieju grozi wykluczeniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hudy dnia Pon 21:07, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 8 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)