Autor |
Wiadomość |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Wto 21:35, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Nigi napisał: |
Nice usage of Tzar graphics; two comments though: names of sections overlap their bounding boxes a bit ("The latest news", "Featured", etc. should be moved a bit down); Besides I'd suggest removing the rectangle around the "Tzar the burden of the crown" Logo - currently it looks somewhat out of place to me. |
Thank you for your comment, it's exactly what I need . These section names are designed to overlap their boxes a little. Probably they do so too much I'll need to play with that a little. And the logo is temporary and will be replaced I also think it looks quite not classy |
|
 |
Nigi
 |
Wysłany:
Wto 19:48, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Nice usage of Tzar graphics; two comments though: names of sections overlap their bounding boxes a bit ("The latest news", "Featured", etc. should be moved a bit down); Besides I'd suggest removing the rectangle around the "Tzar the burden of the crown" Logo - currently it looks somewhat out of place to me. |
|
 |
TzarPRO
 |
|
 |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Pon 11:43, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
Linear napisał: |
Can you honestly say aloud: "Yes, I do fully enjoy working under this website!" ? |
There are very few things in life, that I enjoy doing as much as I enjoy working under this project! And I'm glad you realize it  |
|
 |
Linear
 |
Wysłany:
Pon 7:34, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
Can you honestly say aloud: "Yes, I do fully enjoy working under this website!" ? |
|
 |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Nie 13:38, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
Linear napisał: |
Can I ask you a question: why do you actually work under this website? |
It's funny |
|
 |
Linear
 |
Wysłany:
Nie 12:19, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
Can I ask you a question: why do you actually work under this website? |
|
 |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Nie 12:00, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
Hello, people. TzarLive is about to create a new design. We use few new systems, relates to code and design. This is the reason creating new design requires to change mostly everything. The new design will be similar to yours, but a bit more Tzarish. I'm asking your help would you like to join?
Please write me here or send an e-mail letter ( info[eta]tzarlive.com ) if you got interested. Thank You |
|
 |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Sob 21:29, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
I do respect your opinion. And what is the thing you wanted to say about the link to topic? |
|
 |
gaara
 |
Wysłany:
Nie 17:08, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
About multiplayer. We had a big campaign few months ago and we were quite disappointed by its results. People who responded to our call caused a lot of desyncs and didn't want to follow the rules. That might be the reason why we're not so interested in playing with the others. Of course, thats what I think.
edit: maybe you do remember that topic http://www.haemimontgames.com/forum/viewtopic.php?t=3830 |
|
 |
TzarPRO
 |
Wysłany:
Sob 18:51, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
Hello . I've checked October statistics of tzarlive.com today. What I found is that only 2% of all visitors are from Poland. I was not surprised, because the attendance is very similar to other months.
I have a question for everyone of you separately: how do you think, what does TzarLive need to be the most convenient place for You? What are Your offers/remarks? Thank You for your answers!
Witam . Sprawdziłem dzisiaj statystyki tzarlive.com. Zauważyłem, że jedynie 2% odwiedzających to osoby z Polski. Podobna sytuacja miała miejsce w poprzednich miesiącach.
W związku z tym mam pytanie: jak sądzicie, czego TzarLive potrzebuje, aby stał się dla was atrakcyjnym miejscem? Jakie macie sugestie i uwagi dotyczące tego serwisu? Z góry dziękuję za odpowiedzi! |
|
 |
Sithmon
 |
Wysłany:
Sob 7:10, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Ach TzarPro przestań myślisz że ktoś na Skype z tobą pogada???
//
Warn za złamanie regulaminu
piorun |
|
 |
Viltharis
 |
Wysłany:
Sob 12:10, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Sorry... I will have internet back around 10th of October, maybe later... |
|
 |
Teo
 |
Wysłany:
Śro 17:38, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
The site is going forward! We really need your support back there.  |
|
 |
Viltharis
 |
Wysłany:
Pon 12:17, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Well, OK, but you know, most of Polish players use 1.13 Patch. There are different units bonuses.
Cheat list:
hmnofog - usuwa mgłę wojny,
hmreveal - odsłania całą mapę,
hmspawn [nazwa klasy] - otrzymujesz obiekty danej klasy,
hmdvaleva - gracz otrzymuje 10000 jednostek każdego surowca,
hmpetleva - gracz otrzymuje 50000 jednostek każdego surowca,
hmbuildozer - natychmiast tworzy dany budynek,
hmnotech - pokazuje i udostępnia wszystkie technologie,
hmkingdom [liczba] - zmienia królestwo zaznaczonych jednostek,
hmnopop - ustanawia limit populacji do 1000 jednostek,
hmgod - czyni zaznaczone jednostki nieśmiertelnymi,
hmtime [0-23] - ustawia daną godzinę w grze,
hmhunt - zabija wszystkie zwierzęta na mapie za wyjątkiem ryb i krów,
hmusurp - gracz może kontrolować zaznaczone jednostki lub budynki innego gracza,
hmspy - gracz widzi, co widzą zaznaczone jednostki,
hmdiscover [tech class] - zabrania produkcji danej jednostki, konstrukcji budynków lub wynajdowana technologii,
hmprettypleasewithsugarontop - udostępnia kody w grze na wielu graczy (wszyscy gracze muszą wpisać ten kod),
hmnext - wczytuje następną mapę w kampanii,
hmischeater - odkrywa, jeżeli ktoś używa kodów,
hmcalc [wyrażenie] - liczy jakieś wyrażenie,
hmresign - gracz rezygnuje,
hmtimer - pokazuje zegar gry,
hmshowgrid - pokazuje siatkę mapy,
hmthreads - pokazuje koordynaty mapy,
hmmap - pokazuje nazwę obecnej mapy,
hmcont [wyrażenie] - wywołuje dane wyrażenie (przydatne do testowania kampanii),
hmgive [liczba] - odsyła "gdzieś" złoto gracza,
hmdemo - uruchamia demo,
hmdclr [] - działanie nieznane,
hmdset [] - działanie nieznane,
hmrecord [] - działanie nieznane,
hmdebugpath - działanie nieznane.
Units bounses:
----------------------------
Bonusy jednostek w TZARze 1.01+
----------------------------
Piesi łucznicy vs. Mnisi i Kapłani +100%
Katapulty vs Statki +400%
Katapulty vs Budynki +400%
Katapulty vs Wieże +600%
Katapulty vs Katapulty i Balisty +400%
Katapulty vs Mury +900%
Samurajowie vs Jednostki Konne +20%
Ronini vs Wieśniacy +100%
Pikinierzy i Włócznicy vs Chariots and Mounted units +450%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) vs Pikinierzy i Włócznicy +150%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) vs Łucznicy +150%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) vs Wojownicy Jihadu +100%
Satrapowie vs Wieśniacy +200%
Wiekiernicy and Satrapowie vs Katapulty i Balisty +300%
Łucznicy i Wieże vs Smoki +75%
Łucznicy i Wieże vs Pikinierzy -75% (siła ataku jest zmniejszona)
Łucznicy i Wieże vs Wiekiernicy i Satrapowie +50%
Kapłani vs Magowie and Magiczne Stworzenia (przywołane stworzenia) +300%
Jednostki walczące wręcz (prócz kapłana Azjatów) vs. Nietoperze -75% (siła ataku jest zmniejszona)
Jednostki walczące wręcz (prócz kapłana Azjatów) vs. Smoki -50% (siła ataku jest zmniejszona)
Kamienne Golemy vs Budynki +100%
Krasnoludy vs Budynki +400%
-----------------------
HAEMIMONT Multimedia
Sofia, Bułgaria
12 kwietnia 2000 |
|
 |