Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Taktyki Azjatów, uporządkowana lista Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 28 Sty 2008 Powrót do góry

TAKTYKI UŻYTKOWNIKÓW FORUM

„wiec tak Azjaci nie posiadaja krów
ale za to maja lepsze pola uprawne
na poczatku radze zrobic 10 wiesniakow do drewna
,10 do pól uprawnych
5 do zlota,
5 do kamienia
wybudowac kuznie farme gospode i kilka domków
wybudowac koszary (na wszelki wypadek)
,wybuidowac 6 wierz strazniczych
i otoczyc sie murem
gdy juz sie troche rozwiniesz budujesz masz 2 opcje zrobic najazd Ninja lub smoków
gdy wybierasz Ninja musisz na poczatku wynalesc w zamku "buddyzm"
i wybudowac Klasztor Shaolin wynalesc w klasztorze technologie Kung-fu
i potem Ninja
najlepiej zrobic 4 oddziały ninja po 10 w jendym
ale ninjami trzeba uwarzac na wierzyczki bo moga spowodowac duze szkody
ale niwidzialny ninja jak kupisz ksiazke na rynku z zakleciami moze spowodowac bardzo duze szkody
teraz druga opcja smoki....
wiec smoki to dobra jednostka atakujaca niestety jest podatna na strzały z wierz strazniczych
jak wynaleść smoki ?
musisz zbudowac wierze magów i wynalesc na poczatek ognisty pocisk potem dopiero pojawia sie opcja wynalezienia smoków
taktyka ataku smokami ?
najlepiej zrobic ich duuuuzo i zaatakowac
ale jesli wróg ma duzo wierzyczek to pod osłoną smoków poprowadzic katapulty ”

Autor Noxworld




„Ja zawsze na początku daje wszystek chłopów do drewna, żeby potem mieć dużo pól. Robie tak że stawiam farmę i otoczam ją polami, podobnie jak zamek. Szybko robię koszary i kuźnie i produkuję błyskawicznie całe masy tanich roninów ze wsparciem łuczników i zanim zaczniecie se słac dziesiątki konnnicy, magów i kapłanów to następujące w 5 minutowych odstępach hordy roninów i łuczników zamienią państwo każdej nacji w gruzy. Tak gram z komputerem na trudnym i zwykle go gromię. Ta taktyka może zostać ulepszona budową gildii kupców i wynalezenia tam składowania zapasów i owocow morza aby miec limit populacji 300. No i chemii aby ulepszyc lucznikow. Zawsze mam na Azjatach ze 10 koszar i 5 farm otoczonych farmami aby w pełnie wykorzystywać możliwości produkcyjne koszar. Ponadto dorobić można, a nawet trzeba klasztor shaolin, gdzie można wyprodukować mnichów. Mnisi azjatyccy to potęga, jak sie ma 10 poziomowego kapłana to moze on nauczyc inncych kaplanow tego 10 poziomu. Robie tak ze mam 6 kaplanow przed 3 klasztorami i oni ucza mnichow 10 poziomu. Dobra jest tez opcja ze mozna zamienic conajmniej 3 poziomowego mnicha na kaplana. Taka taktyka wojenna u azjatow nie ma wlasciwie zadncyh slabych stron, no chyba ze ktos zauwazy, bo ja widze jedyna slaba strone ze magowie moga wkurzyc. Krotko mowiac posylac co 5 minut setki wojsk, i nie dac wrogowi wytchnienia. To jest cos czego inne rasy nie umieja.”

Autor Linear




szybko się rozbudować, zbudować Gildię Wojowników robić i trenować hordy jeźdźców(samuraje konni i łucznicy konni) i atakować, robie też czasem smoki(do ataku na miasto ) niewiem czy taktyka dobra ale wygrałem tak już wiele pojedynów

Taktyka Harouna




Początek jak zawsze: 10 chłopów do drewna i robimy 8 pól, następnie rzucamy się na kamień i złoto jak nienormalni xD
Po 11 do każdego z tych surowców starczy.
Budujemy klasztor shaolin badamy w nim ninja i zaczynam produkcje
Szybko dobudowujemy 2 zamki.
W 14 min mamy przynajmniej 16 ninja
No a czym później tym więcej tych doskonałych wojowników.
ok. 16 można zaatakować wroga ok. 30 ninjami - zwycięstwo gwarantowane

Taktyka Kamila Kania




Z samego początku jak w każdej nacji zabieram się za surowce. Gdy moji wieśniacy się rozmnażaja i zbieraja surowce to ja w koszarach produkuje Roninów (bardzo tanich i szybko się robiących) oraz Łuczników i atakuje wroga grupkami.
Gdy mam wsyztskich surowców mam po dziurki w nosie zaczynam inwetsować w lepsze jednostki trakie jak: Rydwany i Samuraje, nie rezygnując też wcześniejszych.
Zamek stać bezczynnie stać nie powinien więc produkuje tam gromade Ninji (no wieśniaków wiadomo). Ninjami Maskuje się i biegam na tyły wroga i tam atakuje go znienacka.
Produkuje również Kapłanów i w razie sytuacji awaryjnej ucze wieśników Kung-Fu oraz produkuje Mnichów. Wroga cały czas atakuje tylko grupkami słabych jednostek, a w tym czasie ćwiczę moich komandosów(lepsze jednostki) na manekinach.
Magów nie produkuje za wiele bo nie są tacy skuteczni jak arabów choć mana się im szybciej odnawia
Gdy zbiore siły wystaczająco poteżne itp. okrązam wroga z 3 stron i realizuje swój plan czyli atak nijami itp.



Taktyka Danielosa von Krauzosa


Budujemy shaolin, i oczywiście wynajdujemy ninja. Ale nie tylko. Jak wiadomo, ninja ma swoje poważne wady i nie można ich robić wielkich armii. A powinno się robić jeszcze jakieś armie. Więc jakie robić? Takie:

Mnisi azjatyccy to potęga. Są wytrzymali, z bardzo dobrą obroną, wytrenowani mają potężne parametry. I ich potężna zaleta: cena. Kosztują chyba 90 jedzenia (bez technologii z tańszą ceną 150 pożywienia). Dlatego są potęgą.

Jak wiadomo jest jednostka ronin. Ale czy jest dobra? A może zła? Tu przedstawię jej zalety: Całkiem dużo ataku i obrony po wynalezieniu różnych technologii. A po wytrenowaniu może być naprawdę zabójczy. Ponad to mają premię do ataku na pikinierów. I jego największa zaleta: jest bardzo tani. 40 jedzenia.... bajka :>. A teraz jego największa wada: Wytrzymałość. Byle kto walnie 2 razy i po nim. 45HP.... Horror ;p.

Łucznik to podstawa każdej armii(o czym pisałem już gdzie indziej). Jest tani, a spora grupa wytrenowanych łuczników wspomaganych błogosławieństwami to nie lada broń zniszczenia. To wie każdy...

Samuraj: Jest drogą jednostką, ale mocną. Ma premie do ataku na konnicę, jest wytrzymały i jego atak jest całkiem spory. A wytrenowany (znowu ;p) to bajka. Stawia czoło nawet krzyżowcom... Szkoda tylko jego ceny...

Z takimi właśnie jednostkami możemy stworzyć zabójczą broń. Są tanie (nawet azjata bez krów może sobie pozwolić na coś takiego) i silne. A armia mniej więcej z: 25 mnichami, 25 roninami, 30 łucznikami i 10 samurajami jest bardzo mocna. Wytrenowana jest w ogóle super. Przy pomocy europejczyka gospodarczej (wspólne surowce... mhm euro ma krówki :>) i wojennej (kapłani dają błogosławieństwo, może dać parę pikinierów) to jest.... masakra u przeciwnika i tyle.

I nie zapominajmy ze to tylko armia dodatkowa. Główną siłą miały być ninja .

Taktyka Pioruna




W tym temacie, proszę pisac swoje spostrzeżenia, oraz dopisywać swoje taktyki wszelkie posty nie na temat będą usuwane, a przy częstym spamowaniu autor sapmu będzie dostawał w nagrodę WARNA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qarter dnia Pon 19:44, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:07, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Problem tylko w tym, że większość tych taktyk jest nieaktualna i przy obecnym wyglądzie gry multiplayer nie sprawdziłyby się. Poza tym zmiany proponowane przez patcha mogą narobić sporo zamieszania w taktykach Azjatów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:15, 28 Sty 2008 Powrót do góry

No cóż, zaraz zedytuje tamtego posta, i dopiszę żeby dopisywać swoje taktyki. To jest zbiór taktyk ze starego tematu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:56, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Po pierwsze: ta taktyka z ninja w obecnym patchu jest lipna
Po drugie: ulepszyłem ją w taki sposób, że w 14-15 minucie nie ma się 30 ninja tylko 50, a 3 zamki stawia się bodajże do 10 min, a atakuje 30 ninjami w 13 min Wink
Po trzecie: mojego nazwiska się do ciężkiej cholery nie odmienia Razz Kamila Kania, a nie Kamila Kanii Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:46, 28 Sty 2008 Powrót do góry

To jest przekopiowane ze starego tematu, tutaj możecie pisac obecne taktyki na patcha 1.12, albo lepiej jutro zmienię ten temat na taktyki na patcha 1.10, i zrobię nowy taktyki na patcha 1.12

Ok sorry, będę wiedział na przyszłośc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:47, 23 Sty 2009 Powrót do góry

Taktyka gry Azją
Surowce: Duże
1.13a patch
czas ataku 13:30


Kroki które należy wykonać błyskawicznie:
-odkrywamy feudalizm
-budujemy farmę jak najbliżej wieśniaków (tak aby ją jak najszybciej zbudowali)
-praktycznie jednocześnie z farmą budujemy tartaku w drzewach znajdujących się jak najbliżej wieśniaków
-odkrywamy płodozmian w farmie i staramy się przed 0:30 odkryć irygację
- tworzymy wieśniaków w zamku od tej chwili już praktycznie bez przerwy- bo azja potrzebuje ciągle wiechów dajemy ich bezpośrednio do ścinania najbliższych drzewek byle najszybciej zebrać 1500 drewna
-bierzemy tych którzy zbudowali tartak do ścinania drzew
- odkrywamy równie szybko co wszystko piłę w tartaku
- kiedy zgromadzimy 1500 drewna błyskawicznie budujemy zamek. Najlepiej przy złożu tak aby zaoszczędzić na magazynie.
Po wybudowaniu 2 zamku w nim także produkujemy roboli. Budujemy magazyn przy którymś złożu. Odkrywamy mgłę kilkoma wieśniakami.
- Ciągle pozbywamy się wszystkich surowców- od razu jak mamy 400 złota odkrywamy ulepszenie do wydobycia Golda.
-nie możecie także zapominać o budowie domów trzeba bacznie wszystko obserwować.
-Powinniśmy przed 5 minutą mieć już drugi magazyn przy złożu złota- dobrze jeżeli odkryjemy drugie zloze, jeśli się to nam nie uda to staramy się dobudować drugi magazyn przy zlocie.
- ciągle robimy pola- tracimy na to każde 200 drewna, tak samo na budowę tartaków, odkrywamy mgłę wojny
-stan naszych surowców nieuchronnie zbliza się do 2k Golda i kamienia co oznacza ze należy zbudować GW, budujemy kuźnię, odkrywamy naukę, następnie budowę GW staramy się rozpocząć przed 8 minutą,
-Odkrywamy w niej po kolei sztukę wojny, taktykę, księgę Sun- tsu, najemników
- budujemy od razu jedne koszary i z nich produkujemy, jeśli mamy mało złóż odkrytych ze dwóch łuczników do odkrywania reszty mapy, jeśli wszystko widzimy to produkujmy samurajów.
W 10:30 kończy się odkrywać irygacja
Ja wtedy odkrywam jeździectwo i buduje stajnie,
Zaczyna się nadwyżka fooda, ja buduje jak najwięcej koszar- nigdy ich nie zapycham max 3 jednostki w jednych koszarach, przy łucznikach można 3 bo oni szybką się produkują
Trening zaczynam przed 11 minutą, staraj się pamiętać o wyszkoleniu, azjata ma bardzo mało jedzenia i nie może sobie pozwolić na szastanie food’em- wojsko wyszkolone to takie które przetrwa dużo więcej (jak mawiał Napoleon- jeden żołnierz zawodowy wart jest więcej niż dziesięciu poborowych, a zjada tylko jeden obiad te słowa bardzo sprawdzają się w grze Azją, żołnierz zawodowy= żołnierz wyszkolony)
- w 13:30 powinniśmy mieć 6 farm moim zdaniem, minimum 4 złoza złota w swoim władaniu, co do liczebności armii to nie mam tutaj specjalnych wskazówek, w 13:30 dobrze jest przekroczyć próg 250 jednostek- 50 samurajów 20 łuków i 20 konnicy i z 10 roninów na 15:00

by Master of asia Dr. Mario Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:05, 23 Sty 2009 Powrót do góry

Moja taktyka Azjatami jest podobna wiadomo surowce zbieramy zazwyczaj robię 10 wieśniaków do złota, 5 do skał i oczywiście strasznie dużo do pól jak i również drewna...
Ja zawsze gdy gram Azjatami produkuje dużo magów i smoków i wtedy katuje wroga smokami oczywiście w zależności ile mam złota ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:25, 23 Sty 2009 Powrót do góry

Skąd tu się taka taktyka wzięła, niby mojego autorstwa? Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marezo



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-śl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:05, 16 Mar 2009 Powrót do góry

Siema, jestem nowy na forum i dopiero zaczalem gre azjatami, czytalem taktyki itd.

Mam problem nie wiem co robic dalej:
rozbudowuje sie wszystko pieknie ladnie, robie pola, wydobywam zloto, buduje sie, potem juz zaczynam sie rozwijac stawiam koszary produkuje roninow i po 10 wysylam na pzreciwnika, zaraz robie pare rydwanow aby nadaly tempa rozgrywce, buduje ninja, robie ulepszenia.

I teraz mam wielka prosbe poniewaz na ninja zakanczam produkcje i zajmuje sie juz tylko nimi a takze roninami rydwanami, nie wiem co dalej robic aby moja gra sie polepszyla.

Czym zajac sie po tworzeniu ninja ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marezo dnia Pon 19:07, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 16 Mar 2009 Powrót do góry

Rób łuczników konnych, samurajów konnych i normalnych. Samurajów w ogóle rob zamiast roninów. I duzo łuków konnych rób.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Turbo



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:11, 16 Mar 2009 Powrót do góry

zamiast isc na ninje idz na GW [gildia wojownikow] zbadasz tam trenowanie jednostek i trenujesz zacnych azjatyckich samuraji i łuczniki konne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KajeK



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:55, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

Chcialbym przedstawić taktykę Azjacką, jest to taktyka którą mnie nauczyl grać "sundee" (Kule, KuleshoV) dawno dawno temu, jest ona troche zmodyfikowana przezemnie.

Azja – Patch 1.13b
1. Wynajdujemy feudalizm w zamku. – ( od razu na początku gry )
2. Budujemy farmę. - ( od razu na początku gry )
3. Wynajdujemy płodozmian w farmie - ( około 8 sek. )
4. Budujemy tartak, koło największej ilości odkrytych drzew - ( około 9 sek. )
5. Wynajdujemy ścinanie drzew w tartaku. - ( około 28 sek. )
6. Wynajdujemy irygację w farmie. - ( około 30 sek. )
7. Wynajduję nam się feudalizm i od tej pory nie przestajemy robić wieśniaków - ( około 32 sek. )
8. Pierwszego wieśniaka dajemy do eksploracji mapy ( można 2, 3 )
9. Kolejnych pięciu dajemy do naszego tartaku, tak aby przy drewnie było 8 wieśniaków.
10. Gdy będziemy mieli 1500 drewna budujemy drugi zamek. ( około 1:30 )
11. Po zbudowaniu drugiego zamku, budujemy magazyn do kamienia i do złota i dajemy tam po 6 ludzi (Przytrzymujemy SHIFT po zaznaczeniu wieśniaków, i klikamy PPM żeby ich ustawić)
12. Tworzymy 2 tartak i dajemy tam też 8 wieśniaków ( około 3:25 )
13. Robimy pola wokół zamków
14. Wynajdujemy naukę w zamku – najlepiej wtedy gdy nam zabraknie jedzenia na wieśniaków, żeby nie robić dużego przestoju ( około 5:30 )
15. Gdy brakuje nam drewna na pola, dajemy kolejnych 6-8 wieśniaków do drewna.
16. Budujemy magazyn przy drugim złożu złota, gdy nie odkryliśmy go, przy pierwszym złożu stawiamy 12 chłopów ( do 6:00 )
17. Budujemy Kuźnię ( około 6:40 )
18. Budujemy Gildię Wojowników. ( około 7:30 )
19. Wynajdujemy w GW kolejno Sztuka wojny, Taktyka, Księga Sun-Tzu, Najemnicy, Busido oraz Bohaterstwo.
20. Budujemy 4 farmy i dookoła nich pola.
21. Budujemy Stajnie
22. We farmie wynajdujemy jeździectwo.
23. Budujemy magazyn przy trzecim złożu złota. ( około 10:00 )
24. Budujemy koszary. ( najpóźniej w 10:00 )
24. Tworzymy Samurajów, potem Łuczników Konnych, a później Samurajów Konnych. Ronini i Łucznicy to jednostki z dupy, nie warto ich robić, chyba, że przeciwnik spamuje Pikinierami, lub Strzelcami wtedy polecam Ronina.

Czas który podaję w nawiasach jest najbardziej optymalnym czasem w którym daną czynność trzeba wykonać, oczywiście z powodu braku lasu, złego ukształtowania terenu itp. może on się troche różnić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KajeK dnia Wto 0:22, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Duda



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:51, 20 Maj 2010 Powrót do góry

Dzięki KajeK ta taktyka bardzo mi pomogła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KajeK



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:00, 21 Maj 2010 Powrót do góry

A nie ma za co Smile Zrobiłem to z myślą o nowych graczach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie 21:54, 23 Maj 2010 Powrót do góry

ja bym jednak polecał taktykę Azji opartą na dwóch zamkach na starcie, ponieważ jeden zamek nie wyprodukuje nam odp. ilości wieśniaków. Azja potrzebuje więcej wieśniaków niż inne nacje ponieważ musi budować pola (docelowo 40 pól = 8k drewna więcej), każde pole zajmuje wieśka (czyli 40 wieśków w uzyciu zamiast ok 25 max w euro czy arabii).
Ta taktyka jest bardzo dobra aczkolwiek nie zdaje rezultatu w grach z najwyższą ligą. Po prostu rozwój Azji jest wtedy wolniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)