Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ronini: najlepsza jednostka tzara:D Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Za co lubisz RONINÓW??

Za wygląd
19%
 19%  [ 16 ]
Za to że nie trzeba ich produkować
8%
 8%  [ 7 ]
Bo to najsilniejsza jednostka w grze
4%
 4%  [ 4 ]
Gdyż są tani
16%
 16%  [ 14 ]
Za to jak widzę, iż przeciwnik ich produkuje
19%
 19%  [ 16 ]
Bo fajnie umierają
12%
 12%  [ 10 ]
Bo są lepsi od krzyżowców
3%
 3%  [ 3 ]
Gdyż jest to jednostka która do perfekcji opanowała tajemną technike harakiri
15%
 15%  [ 13 ]
Wszystkich Głosów : 83


Autor Wiadomość
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:43, 02 Lip 2008 Powrót do góry

Jak wszyscy wiedzą (albo i nie) ronin to najlepsza jednostka w Tzarze.
Oczywiście wiem iż tego nikt na forum nie pisze, bo tak naprawdę to jest tajemnica, ale ja ośmielę się wyjawić to wszem i wobec.
RONIN TO WSZECHSTRONNA WSPANIAŁA UNIKATOWA POTĘŻNA JEDNOSTKA!!!
Tak więc, iż nie został o dziwo żaden temat poświęcony tej wspaniałej jednostce, otwieram go uroczyście a ino.
Proszę o wpisywanie swoich taktyk używania roninów (i wcale nie trzeba się wstydzić i tak wiem że wszyscy używają roninów ) żeby dać przykład podam parę swoich taktyk

wysyłamy 50 roninów przeciwko wyprawie krzyżowej... to nic że się nie uda... próbujemy ponownie... po 30 próbie wyprawa krzyżowa(16) zostaje zniszczona... a co to oznacza?? Iż lada moment nadjedzie druga wyprawa(20)

Ronini bardzo przydają się grając w sojuszu z arabami...
Po co wydawać cenne drewno na kukły dla sojusznika kiedy można na chwilę włączyć z sojusznikiem "wojnę" wysłać 50-100 roninów i szkolić janczarów... efekty lepsze niż na kukłach . potem wciskamy znów pokój i wytrenowanymi janczarami można ruszyć do boju polecam tą taktykę

Kiedy sojusznik arab ma maga wtedy nasi ronini mogą nam się przysłużyć w dwojaki sposób.
Kiedy wróg atakuje rzucamy "deszczyk" na roninów i co?? okazuje się że przez te kilka sekund między rzuceniem czaru a jego zadziałaniem wojska przeciwnika już rozbiły grupkę roninów na którą miał spaść deszcz. wspaniała zasadzka^^
Sposób numer 2: ta sama sytuacja tylko czekamy trochę dłużej aż nam wybiją większość roninów wokół maga i wtedy dajemy wskrzeszenie aby otrzymać drugą najlepszą (po roninach rzecz jasna) jednostkę w grze: szkielet. nie będę uzasadniał czemu szkielet to druga najlepsza jednostka w grze... wychodzę z założenia iż wszyscy podzielają mój pogląd
Można też te 2 taktyki połączyć i najpierw rzucić deszcz na swoich roninów a potem dać wskrzeszenie... takiego połączenia żadna armia by nie pokonała (chyba że wyprawa krzyżowa+kapłan)
Oto kilka moich taktyk wykorzystania roninów zachęcam wszystkich do wpisywania tu swoich taktyk użycia tej unikatowej jednostki...
Aaa... I jeszcze jedno... proszę pisać poważnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Nie 15:32, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 4:44, 03 Lip 2008 Powrót do góry

dobre...pozniej postaram sie tez dopisac jakies innowacyjne techniki Wink

na powaznie:
wczoraj na wlasnej skorze przekonalem sie o ich mocy...
od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40 Razz
tak wiec trzon swojej armii opralem na nich + lukach z domieszka samuraji...efekt byl oplakany...oczywisice taki dremteam nie mial szans zbyt wiele zdzialac...a jeszcze zaatakowaly mnie dwie osoby...mialem 15-20 koszar wszystko zawalone roninami(wczesny etap gry) przeciwnik nie mial zbyt wiele wojska...ale i tak starczylo...ronin wychodzacy z koszar zanim sie zorientowal ,ze jest na polu walki juz padal Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:31, 03 Lip 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:

ronin wychodzacy z koszar zanim sie zorientowal ,ze jest na polu walki juz padal Laughing


LI MU BAI ma rację !@! Ronin nie zawinił to Ty zawiniłeś xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tronk dnia Czw 14:31, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kiamil



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:53, 03 Lip 2008 Powrót do góry

Najlepsza jednostka to nidźwidź!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:44, 04 Lip 2008 Powrót do góry

Kiamil prosże nie spamuj, twój post nie ma nic wspolnego z tym tematem. Jeszcze raz cos takiego zobacze a bedzie ostrzeżenie. Narazie słowne.

Co do roninow, to roninii to badziewie w grze multiplayer. Kto ich teraz robi? Łucznicy kosztuja o 5 mniej zarcia, i troszke drewna, i sa lepsi. W grze z komputerem to moze mozna ich uzywac, ale komp to nie multiplayer.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 12:50, 04 Lip 2008 Powrót do góry

ronin to dobra jednostka jesli gramy bez zasad...naprawde Wink
dzieki nim 7 kompow rozwalam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:58, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:

na powaznie:

od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40 Razz


mala uwaga... odkrycie rydwanu kosztuje 500 golda;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 9:20, 06 Lip 2008 Powrót do góry

Ronini najlepsi? Very Happy Very Happy He, he. Ronin nie ma szans z żadną inną jednostką w grze walczącą na białą broń.
Cytat:

wysyłamy 50 roninów przeciwko wyprawie krzyżowej... to nic że się nie uda... próbujemy ponownie... po 30 próbie wyprawa krzyżowa(16) zostaje zniszczona... a co to oznacza?? Iż lada moment nadjedzie druga wyprawa(20)


No właśnie. Co jest tańsze. Stworzyć 1500 roninów, czy wyprawę krzyżową 16? To jest przyklad badziewności roninów. Na komputer nawet trudno się gra samymi roninami i łucznikami. Nie chcę nawet myśleć jak to wychodzi z doświadczonym graczem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 17:01, 07 Lip 2008 Powrót do góry

Rekty napisał:
Ardwin napisał:

na powaznie:

od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40 Razz


mala uwaga... odkrycie rydwanu kosztuje 500 golda;]


500? chyba na Twojej wersji Razz u mnie 800^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gruta



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:10, 08 Lip 2008 Powrót do góry

Ronin po nowym patchu nie jest taki szajski jest tani 45 żywności i ma60 hp 7 ataku i 1 obrony na początku lubię robic ich sporo jako mięso armatnie :d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Halo55



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:26, 16 Sie 2008 Powrót do góry

A dlamnie jest najlepszy (tylko na kodach XD)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:31, 16 Sie 2008 Powrót do góry

Ronin na 1.13 to dobra piechota i mozna go ze spokojem uzywac na tym patchu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:32, 17 Sie 2008 Powrót do góry

Właściwie to nie wiem po co linear w 1.13 jeszcze bardziej wzmocnił ów genialna jednostkę... Ronin stał się teraz niezastąpioną jednostką do treningu janczarów^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:43, 21 Wrz 2008 Powrót do góry

eeee Sad ja sie tak nie bawie... Miały byc wywiady, kwiety a tu lipa...
Naprawde nikt nie ma żadnych innowacyjnych technik uzycia roninów?? Sad czy chowacie ów taktyki dla siebie w tajemnicy zeby swiat sie nie dowiedział i nie odkrył waszych sekretów...
Ale zeby nie było ja nie będe taki i dodam kolejna ową taktyke użycia tych niezastąpionych jednostek a ino

Ostatnio coraz wiecej gramy magią i jak sobie tak rozkminiałem to doszedłem do wniosku że w magii azjatyckiej ronin to podstawa^^ użyć go w dwojaki sposób mozna a ino...
pierwszy to osłona dla kuli ognia^^ po co narażać biednych magów i połysać ich na przód jak można całkiem bezboleśnie trzymać ich za roninami i puszczać śmiercionosne kulki... Swoją drogą to szkoda że za zabijanie swoich nie expi sie:/ tak to łatwo możnaby stworzyć armie herosów magów oczywiście przy "pomocy" roninów^^
Sposób drugi- inspiracji do ów taktyki dostarczyły mi również ostatnie gry gdzie coraz więcej osób tworzy różnego rodzaju obwarowania... jedni budują masę wież inni kilka ale obmurowanych, jescze inni tworzą swojego rodzaju rabirynty z murów. Niestety owe wszystkie a ino taktyki maja wielką wade!! te iż gdyz aby mury/wieże można zniszczyć^^ a ja w całej swej okazałej gnusności wymysliłem sposób na niezniszczalny mór.. otóż wystarczy ustawić z 20 roninów w rządku wżiąść kilku magów i rzucic czar "pertyfikacja" i choćby skały srały to przeciwnik nie jest w stanie ów muru zniszczyć a otrzymujemy pewną obrone niskim kosztem... co więcej przez taki mór nie przeskoczy ninja ani katapulty nie poradzą nic...

Tak wiec nie wstydźcie sie i podzielcie sie swymi technikami drodzy unserzy a ino^^

Ps. ostatnio jeden gracz zaijał krowy wieśniakami... Jakby grał azją zapewne chetnie robiłby to samo tyle ze urzywałby do tego roninów^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:39, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

Ronini & łucznicy to mistrzowie szybkiego rusha Wink. Dzięki nim możemy uderzyć we wroga nawet 140 jednostkami i rozwalić go w takiej 12 minucie Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)