Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Najlepsza jedostka wojskowa. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jacops



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:51, 12 Lis 2007 Powrót do góry

Black Knight napisał:
piorun napisał:
dlatego też łatwo unicestwić ich magią.


Nareszcie ktoś tu dobrze gada!

Działa to też na odwrót - często zamaskowaną ninją, zabijamy magów (przedewszystkim dlatego, bo azjatyccy kapłani nie uderzą na odległość, przez co trzeba użyć przy tym ninje).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^ślimak



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 8:41, 15 Lis 2007 Powrót do góry

Cytat:
Taa? Nigdzie się nie doczytałem, że to ma być wytypowanie jednostki bojowej:
Mowa o najlepszej jednostce w Tzarze(dowolnej)

masz napisame w tytule !!! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:26, 20 Lis 2007 Powrót do góry

ehh dla mnie z europy: strzelec ma super zasięg
Azja: Ninja niewidzialność, "zamorduj" chyba jedna z najlepszych opcji w tzarze...
Arabia: Janczar super jednostka szybka i silna...
a tak po za tym wieśniak rzeczywiście jest the best Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
3d3



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:59, 30 Gru 2007 Powrót do góry

Według mnie najlepszy jest Krzyżowiec hehe;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:50, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Krzyżowiec jest rzeczywiście jedną z najlepszych jednostek europejczyków. Super są także pikinierzy(duża obrona), a także strzelcy którzy świetnie nadają się na tyły armii z powodu dużego zasięgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:28, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Strzelcy są dosyć nieopłacalni. Ich cena jest wyższa nawet od pikiniera. Za dużo sie od zwykłego łucznika nie różni, z kolei jego zasięg teraz doceniam. Jak ludzie, teraz zaczęli grać częściowo bez zasad, tworzę ich. W tych grach nie gra się już na suchej - wiele ludzi jest na wyspach, są też spore morza z dziesiątkami szwendających się statków. Kolejnym problemem są smoki - coraz częściej teraz używane. A strzelcy, mają przecież wspaniały zasięg - przy wsparciu kapłanów i innych jednostek są nie lada problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:55, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Kiedyś grałem na planszy losowej z komputerem(archipelag). Grałem Europa(ja) vs. Azja(komputer). Plansza ułożyła się w taki sposób że jedyne złączenie obu wysepek które się utworzyły to była wąska ścieżka. Pikinierzy okazali się wspaniałą jednostką! Dziesiątkowali konnice oraz służyły jako ochronę dla bardziej podatnych na ataki jednostek, a Piechurzy dziesiątkowali Piechotę. Akurat też się tak ułożyło że wysepka na której było moje królestwo, była tuż obok wysepki wroga. Była odpowiednia odległość dzięki Strzelcom mogłem zniszczyć bliskie budynki wroga bez strat własnych. Strzelców zawsze trzyma się na tyłach armii, ponieważ mają duży zasięg, ale trzeba uważać, bo wiele jednostek ciężkiej piechoty ma premię do jednostek lekkiej piechoty, dlatego strzelcy tak szybko giną.
Europejczycy są uniwersalną nacją, ponieważ mają pikinierów, strzelców, dobrych piechurów i dobre technologie(manekiny, kulturystykę itd.). Wykorzystanie odpowiedniej strategi umożliwia pokonanie bez większych przeszkód Azję, gorzej z Arabami którzy posiadają także podobne jednostki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:00, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Arab w normalnej walce z europejczykiem (wojsko zwykłe - wojsko zwykłe) nie ma szans. Arab nie ma wyprawy krzyżowej, ich oszczepnicy nie są odporni na strzały, piechurzy są gorsi, no i największa wada: nie mają treningu.

Aby arab mógł europejczyka pokonać, musi korzystać z magii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 02 Sty 2008 Powrót do góry

No fakt z Tobą się zgadzam, ale arab jedynie co ma to Janczara, ma też kulturystykę, ale nie ma treningów, no chyba że zniszczy bazę europejczykom i se będzie trenował ludzi Razz
A co do magii, to arabscy magowie są wredni, mają ognisty deszcz i wskrzeszenie, ale Europejscy mają golemy, a arabskie dżiny są do kitu!

Masz rację, arab nie ma szans Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Janczar padnie na pikinierze..

Po za tym krzyżowiec i janczar to konnica niemal równa, a po za wynalezieniem janczarów Arabska Gildia Wojowników nie oferuje prawie nic ciekawego... Z katedrą jest inaczej - dostaje się i krzyżowców, i kapłanów - błogosławieństwo jest bardzo cennym zaklęciem, leczenie też dobre. A magiczne stwory i magowie mogą się schować!

Deszcz meteorytów to fakt, mocne zaklęcie - ale kapłan jest, maga nie ma. Wskrzeszenie takie sobie, szkielet pada jak mucha na byle czym. Nawet duża liczba szkieletów nie zabije choćby 1 wytrenowanego krzyżowca. Z kolei potrafi trochę zamotać w szeregach wroga, potrzeba będzie więcej ataków by się z tym uporać. Ale mówię:kapłan jest, maga nie ma.

PS. Dżiny i golemy są dziadowe, kapłan ich rozgromi jak chce... Jedyne co jest fajne w magach europejskich to to, że jeden mag rzuca na drugiego niewidzialność, tamten idzie pod wrogie koszary i zamraża armię Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 20:25, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:03, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Jak jednego pikiniera zaatakują dwa janczary to niewytrenowany nie da rady. Do tego Janczarów można robić ile się chce, a krzyżowców, niestety nie(chodzi mi o liczbę zrobienia na raz). Co do stworów to można wysłać najpierw wojsko, a potem stwory. Co do dżina to może jest szybki, ale zanim uderzy swoim mieczem to minie trochę czasu, a golem bum-bum i po sprawie.

I kolejna wada arabskich, robią szkielety, ale araby nie mają manekinów, a wytrenowane szkielety(+kulturystyka) do 8 poziomu(razem 80 HP) potrafią być dokuczliwe, szczególnie w dużej armii, szybko atakują, można nawet dojść do tego że będziesz miał kilka szkieletów-bohaterów, co u mnie podczas jednego ataku zrobiło się takich bohaterów z pięciu Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Śro 22:14, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gruta



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:07, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Ten czar jest po to aby podczas bitwy go używać i np szkielety dużo nie zrobią ale zawsze coś pomogą.No i najpierw niech pare jednostek padnie bo inaczej się nie opłaca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:12, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Ale szkielety od razu zrobione są łatwe do zniszczenia. Szkielety można użyć po to żeby odwrócić uwagę wroga, albo żeby walczyły z ciężką piechotą, bo z konnicą i lekką piechotą nie mają szans. Gorzej jak przeciwnik ma kapłanów.

I tak sądzę że Europejczycy są lepsi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Śro 22:13, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mathias



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:02, 27 Sty 2008 Powrót do góry

Oczywiście Krzyżowiec. To chyba najlepszy żołnierz w grze(poza mesjaszem oczywiście Razz). Jest odporny, szybki, wydajny i silny Smile Więcej chyba mówić nie muszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
=Crash=



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:38, 27 Sty 2008 Powrót do góry

Masz w 100% racje krzyżowcy to najlepsza jednostka(oprócz mesjasza) Very Happy Łatwo zrobić z nich bohaterów, mi się raz zdarzyło, że miałem 6 Krzyżowców bohaterów Twisted Evil
Ale niestety są jeszcze Pikinierzy, którzy mogą łatwo rozwalić taką grupkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)