Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Co najlepsze w magach azji? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Którzy magowie są najlepsi?

Azja
42%
 42%  [ 22 ]
Arabowie
34%
 34%  [ 18 ]
Europa
23%
 23%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 52


Autor Wiadomość
Olad



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:34, 10 Paź 2008 Powrót do góry

Co do azjatyckich magow to uzyteczne sa tylko Koncentracja, szal bitewny
Jesli mam oceniac magow, to warto by bylo ocenic czary wiec:
Azja:
- Szal bitewny 4/6
- Koncentracja* 4/6
- Ognisty pocisk 3/6
- Wir 2,5/6
- Petryfikacja 3/6
- Smok 6/6
Srednia - 4,25
Arab:
Deszcz ognia - 6/6
Necro. - 3,5/6
Dywan - 4/6
Magiczna wizja 3/6
Dzin - 3/6
Srednia - 3,9
Euro
Piorun - 2/6
Zamrozenie - 5/6
Niewidzialnosc - 4/6
Nietoperze - 2,5/6
Golem - 3/6
Srednia -3,3
Tak wiec Azja chyba wygrala (dziwne ;p) ale i tak wole arabow (moglem sie pomylic przy sredniej Azji i arabow ale nie chce mi sie sprawdzac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 10:31, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Ale pytanie brzmi najlepsi, a więc wg ciebie azjatyccy. Nie pytałem których magów WOLICIE, tylko którzy są NAJLEPSI Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:58, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Olad czy ta statystyka tyczy sie patcha 1.10 czy 1.13a?? bo w magii zaszły pewne zmiany^^

Cytat:
O Magia na 1.13a słów kilka
Moja Klasyfikacja czarów
1)zamrożenie- ma najwiekszy zasięg rażenia i unieruchamia armie przeciwnika na spory czas. Szczególnie przydatny czar na jednostki strzeleckie i kaplanów azji
2)szał bitewny- jest połączony z koncentracją i jest to najlepszy czar azji z 2 powodów. Jednoskti przeciwnika same sie wybijają co każdy oczywiście wie, lecz jest drugi wazniejszy powód^^ kosztuje 70many a polączeniu z koncentracją pozwala 2 magom praktycznie na ciagłe ich używanie
3)kula ognia- równiez dzieki koncentracji potrafi ów czar wybic sporą część jednostek przeciwnika a i ma spory zasięg
4)ognisty deszcz-czemu tak nisko?? kosi tylko gdy go rzuci 3 magów kosztuje duzo many i złota ma więcej wad iż zalet ale i tak swoje robi i jest silniejszy niz czary niżej wymienione
5)piorun-przydaje sie europejcowi czasem żeby baliste rozwalić albo herosa^^
6)niewidzialność- przydaje sie euro gdy przeciwnik ma kapłanów i choć to dziwne ale to właśnie euro ma dzięki temu "terrorystów samobujców"
7)pertyfikacja-wprawny gracz potrafi niezły uzytek zrobić z ów czaru i blokuje wyprawe krzyzową
8)wskrzeszenie- czar przydatny jedynie gdy ma sie herosa i przywództwo jak ktoś powyśli to zrozumie czemu^^
Reszta czarów(o ile o jakimś nie zapomniałem) jest mało ważna

Teraz klasyfikacja potworów:
1)smok-sieje postrach wśród jednostek w zwarciu jest szybki i może spieprzyc przed kapłanami(przynajmniej ma większe szanse niz pozostała dwójka )
2)dżin-w moim odczuciu jeśli arab gra na GM a nie robi herosów to jedyna słuszna taktyka, gdyż magie arab ma żałosną w porównaniu do innych nacji... Ponad to dżin to bardzo dobra jednostka i jeśli wjechać 30 takimi w gracza nie mającego kaplanów to jest krucho z ów graczem
3)golem-o dziwo lecz z powodów przeciwnych co dżin^^ euro ma najlepszą magie i szkoda zeby magowie sie marnowali robiąc golemy chociaż trza przyznać że są ów golemy bardzo silne a ino^^

Ogólnie Euro ma najlepszą magie Azjata niedaleko za nim i ma koncentraje a arab jeśli nie gra na herosa to msgia bladziutko wygląda a ino...

Napewno ktos sie o coś przyczepi... a i dobrze trza troche konstruktywnie to forum rozruszać a ino^^ zapraszm do komentowania mej klasyfikacji magii


masz tu poczytaj sobie a ino:P nie mówie że to rzeczywista statystyka ale subiektywne odczucia na temat magii na 1.13a jednego z graczy^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olad



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:23, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Tak, dzis sobie dopiero patchowalem 1.13 Wink

a co do
Cytat:
magie arab ma żałosną w porównaniu do innych nacji...
to nie jest az tak zle Nie wiem jak w tym nowym patchu ale
Arrow jak juz napisales przy petryfikacji - dobrze uzyty czar moze zablokowac wyprawe, a dobrze uzyty deszcz ognia nie zatrzyma?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Olad dnia Sob 12:32, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:49, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Nie, ponieważ żeby zabić krzyżowców deszczami, musieli by się oni skupić w jednym miejscu a ty musiał byś na wytrenowaną grupę zrzucić 3-4 deszcze i oni musieli by si,ę nie ruszać, co jest oczywiście niemożliwe. A petryfikacją możesz zablokować wyprawą na dobre kilka minut, unieruchamiać choćby jednego, resztę zabijając.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olad



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:54, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Masz racje, ale np. duza ekipe piechty lepiej rozniesc deszczem? a nie petryfikacja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:24, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Oczywiście że tak, petryfikacja absolutnie nie jest do tego Smile. Masę piechoty najlepiej zajechać ognistymi pociskami, piechota ma najmniejsze HP, a obrona nie działa na czary, czyli to jest pogrom. Zwłaszcza dla łuczników. Szał moim skromnym zdaniem został za bardzo osłabiony, ma gówniane zastosowanie.

Deszcz ognia sieje śmierć, ale kiedy chociaż 2 magów rzuci go w jedno miejsce, co jest, dość trudne.

Najlepiej wypada zamrożenie, ale mag najczęściej przed lub po jego rzuceniu umiera. I kosztuje 100 many. Oczywiście kiedy mamy też wojsko pod ręką, jeśli nie mamy czar jest ŻAŁOSNY. Nie nadaje się do walki partyzanckiej, podobnie jak słaby piorun.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Sob 13:29, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:11, 11 Paź 2008 Powrót do góry

dlaczego slaby piorun rzucajac zamrozenie na kaplanow kaplani odrazu gina a jak grasz przeciw herosowi lub innym magom to piorun jest najlepszy na takie jednostki zadaj jakies 150 obrazen i ma duzy zasieg co do magii to patch robi swoje na 1.10 deszcz = masakra 1.13a zmarozenie = wygrana xD tyle odemnie a trzeba nabic kilka postow xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:31, 14 Paź 2008 Powrót do góry

Trochę zeszliście z tematu dyskutując o magii wszystkich nacji. ; )
A co do Azjatów trochę nie doceniacie szału. Wprawdzie nie trwa długo i ma dużego promienia działania, ale rzucony na odpowiednie jednostki robi spore zamieszanie.
Oglądnijcie scenę z tego filmiku [link widoczny dla zalogowanych], gdzie w 6 minucie galeony posiadające duży atak niszczą się w moment pod wpływem czaru.
Na korzyść działa nie tylko walka jednostek przeciwnika między sobą, ale i ściągnięcie na nich wszystkich jego łuczników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:14, 14 Paź 2008 Powrót do góry

Szałem można walnąc w jakieś drogie wojsko- np. janczarów; ale najskuteczniej jest rzucic go w gromade strzelców.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 12:20, 19 Paź 2008 Powrót do góry

Albo na arabskiego maga, który właśnie zebrał się na rzucanie ognistego deszczu. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShadowDG



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:58, 11 Mar 2009 Powrót do góry

Azjatyccy magowie są najlepsi Smile
Ich kula ognia jest bardzo pomocna do osłabiania oddziałów wroga i niszczenia słabych jednostek.
Szał bojowy to po prostu marzenie Very Happy Wpuszczasz szał w wojsko wroga i cieszysz się z masakry jaką szerzysz, a raczej jaką sieją Twoi wrogowie Very Happy
Pertyfikacja jest w zasadzie bezużyteczna wg mnie chyba że zależy Ci na uratowaniu życia jakiejś jednostki w boju ;P
Wir wodny jest dość skuteczny ale na większe floty i raczej używać większą ilością magów.
Smok to było najlepsze zaklęcie/stworzenie jakie mogli wywołać magowie, ale po patchowaniu znacznie osłabł. W każdym bądź razie armia 200/300 smoków lecąca na Twój zamek robi wrażenie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 11 Mar 2009 Powrót do góry

Jeśli już to najlepsi są chyba jednak euro, niewidzialność + zamrożenie robi pogrom, naprawdę.

Magowie Azji są wytrzepiści z ta koncentracją i ognistym pociskiem... zabija na hita wszystko z wyjątkiem ciężkiej konnicy a zasięg ma tak duży, że magowie mogą solować się nawet z kapłanami(tzn. obaj zginą xd).

A najgorsi wiadomo arabów nic super mocnego. Ale tutaj rzadko idzie się w magów tylko w warsztat bo wtedy to ma się niezaprzeczalnie najlepszą magię.

Podsumowując Azja na miejscu średnio 2., lecz bardzo wiele zależy od mapy i przeciwników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu wojak



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 21:47, 11 Mar 2009 Powrót do góry

Masz rację z tym warsztatem, ale nie zgodzę się, że magowie Euro są najlepsi. Wg. mnie są najgorsi. Zamrożenie jest dobre, ale... nie do końca. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:42, 11 Mar 2009 Powrót do góry

W czym są wiec gorsi od magów Arabskich? Skoro uważasz, że są najgorsi, to ich zamrożenie przegrywa nawet z ognistym deszczem.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)