Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Arabowie są THE BEST - dyskusja odnośnie nacji Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 22:07, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Karawana ma tą samą prędkośc co karaka, ale latający dywan faktycznie ma inną, no to 6-ta prędkość.

A ogóle to przeprowadziłem testy i wyszły mi następujące prędkości:
1 niedźwiedzia
2 katapulty(katapulty, balisty, ciężkie katapulty)
3 piechura(większość tego co piechotą chodzi)
4 golema(też galeona)
5 kawalerii(w tym dżinna)
6 karaki(łodzie rybacki, karawany)
7 dywanu
8 smoka(nietoperze, orły)

Może ktoś znajdzie jeszcze jakieś prędkości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:10, 28 Maj 2007 Powrót do góry

Atak - ilosc energii zabranej przy ataku
Obrona - zmniejsza atak wroga
Zasieg - zasieg ataku
Energia - zywotnosc jednostki
Mana - magiczne zasoby jednostki
Wzrok - zasieg pola widzenia
Ruch - ilosc pol na sekunde

Europejczycy:

Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
piechur 6 3 1 65 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
wiekiernik 8 0 1 120 0 5 1.54
pikinier 8 4 1 75 0 5 1.54
strzelec 6 2 13 50 0 18 1.54
rycerz 12 6 1 120 0 5 2.86
krzyżowiec 14 8 1 180 0 5 2.86
kapłan 20 0 19 60 100 21 1.54
szpieg 20 0 1 50 0 12 1.54
mag 5 0 11 60 100 15 1.54
karawana 0 0 0 350 0 7 2.50

Arabowie:

Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
piechur 6 1 1 50 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
pikinier 6 2 1 75 0 5 1.54
satrapa 8 0 1 120 0 5 1.54
c. konnica 10 4 1 90 0 5 2.86
łucznik konny 6 2 8 75 0 12 2.86
woj. dżihadu 10 2 1 75 0 5 1.54
kapłan 20 0 19 60 100 21 1.54
szpieg 20 0 1 50 0 12 1.54
mag 8 0 11 60 100 15 1.54
karawana 0 0 0 150 0 5 1.54
janczar 18 4 1 130 0 5 2.86

Azjaci:

Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
ronin 7 0 1 45 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
samuraj 10 4 1 90 0 6 1.54
łucznik konny 7 0 8 75 0 12 2.86
samuraj konny 14 4 1 160 0 5 2.86
rydwan 4 3 1 180 0 5 2.86
ninja 12 5 1 90 0 10 2.86
kapłan 10 10 1 120 100 21 1.54
mnich 6 6 1 90 0 5 1.54
mag 8 0 11 60 100 15 1.54

Wspólne:

Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
galeon 35 0 14 1200 0 16 1.54
fregata 18 0 12 700 0 14 2.00
karaka 10 0 10 300 0 12 2.86
lodź rybacka 1 0 0 50 0 12 2.00
latający dywan 0 0 0 90 0 8 4.00
katapulta 10 0 18 110 0 20 1.33
ciężka katapulta 125 0 23 250 0 26 1.33
balista 60 0 14 75 0 16 1.33
mesjasz 50 10 19 1000 1000 26 1.54

Potwory:

Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
krowa 0 0 0 80 0 3 1.00
niedźwiedź 8 0 1 70 0 3 1.00
nietoperz 3 0 1 20 0 10 5.00
smok 25 0 1 300 0 12 5.00
kamienny golem 25 3 1 400 0 10 2.00
ork 18 2 1 75 0 5 1.54
krasnolud 7 7 1 120 0 3 1.54
dzin 20 5 1 300 0 8 2.86
duch 8 0 1 60 0 5 2.66
szkielet 4 0 1 40 0 5 1.54


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 14:19, 28 Maj 2007 Powrót do góry

Deadman - prośba - zrób może jakąś podstronkę w HTMLu i umieść to w tabelkach, aby te dane były bardziej czytelne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ybza



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:34, 17 Cze 2007 Powrót do góry

wy non-stop gadacie o kukłach dla euro i azji i że wytrenowane jednostki pokonają "zwykłych" żołnierzy arabskich. zapominając że są elixiry na expa Cool za 300 złota robisz taki i już masz. poza tym elixiry nie przestają działać po 8 expie np. krzyżowiec wytrenowany na "8" nie pokona janczara napojonego expem na 14 (hero) i jak ma sie nieskończone złoża złota to wtedy nawet piechur pokona krzyżowca w starciu 1v1. potrzeba tylko czasu.
a co do magii to z księgi zaklęć robi sie wsparcie 50 gacków 10 smoków itp. i już tylko iść i zmiażdżyć wroga (nietoperki są extra przeciw wojskom)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:46, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Taa, tyle że co do tych eliksirów jest taki bug Smile

Nawet jak bedziesz miał eliksir dla jednostki +100 poziomów to jej tylko 1 przybędzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marikaTzarFan



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z PiSu

PostWysłany: Pią 19:25, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Ja tam wole Euro bo maja ciezkie katapulty i strzelcow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marikaTzarFan dnia Sob 7:51, 30 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Pią 20:43, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:
Taa, tyle że co do tych eliksirów jest taki bug :)

Nawet jak bedziesz miał eliksir dla jednostki +100 poziomów to jej tylko 1 przybędzie :wink:


To nie jest do końca bug, tylko nieprecyzyjne oznaczenie. Eliksiry doświadczenia nie dodają poziomów doświadczenia jednostce, tylko dodają samo doświadczenie. +100 oznacza 100 punktów doświadczenia, a nie 100 poziomów. A ilość punktów doświadczenia potrzebnych na kolejny poziom oczywiście jest uzależniona od odkryć i aktualnego poziomu jednostki. No a poza tym przy zyskiwaniu poziomu doświadczenia nadmiarowe punkty doświadczenia są usuwane, przez co właśnie maksymalnie można zyskać 1 poziom naraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sherman



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Nie 12:19, 29 Lip 2007 Powrót do góry

Instalowałem niedawno Tzara, pewien czas grałem w wersji 1.1 "podstawowej handlowej" odkryłem coś ciekawego:
Otóż grając Arabami gdy odkryjemy ujeżdżanie na farmie, technologia odkrycia Janczara kosztuje tylko 600 złota w gildi wojowników.
PS.
Co do odpowiedzi na post po mnie. Wiem ale przeciez nie będe zakąldał nowego tamatu na forum, a tu najbardziej pasuje tego typu ciekawostka Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sherman dnia Śro 13:39, 01 Sie 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
RevaN



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 108 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Nie 20:28, 29 Lip 2007 Powrót do góry

Świetnie, szkoda, że to jest nieprzydatne na najnowszym patchu i nijak ma się do tematu. Wiem, że zachowuje się po części jak mod, ale nie dobrze mi się robi, gdy widzę offtop.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:19, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

czego wu chcecie? Wszystkie co do ostatniej rasy się równoważą! Bo inaczej nie ma sensu jak tylko jedna jest dobra to po co istnieją te dwie inne? gr... Arabowie mają warsztat Magów, Janczarów i wieśnuiaków w zamienjacych się w Dżihadu i Ognisty deszcz, Euro mają Wyprawe krzyża, Pików i wiele innych przewilejów a Azjaci Smoki, Nnje szybko odnawiaj,aca sie mana i wiele innych. Wszytskie wymienone ale nie tylko te maja tylko wyznaczona rasa i druga jej nie może mieć a każda z nich jest dobra w swym rodzaju więc nie wiem jak możecie osądzać kto jest lepszy. Kto jest lepszy można osądzać tylko z wyglądu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 11:12, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Gorzka prawda jest taka, że to Europejczycy są najlepszą nacją. W Tzarze są niezrównoważone rasy, co jest jedną z licznych wad tej gry. Choć Azjaci czy Arabowie mogą być dobrym uzupełnieniem dla europejskich sojuszników, główną siłą każdej drużyny i gry pozostają właśnie oni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:29, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

nie no przecież każda rasa ma coś czego inna rasa nie ma i to ich równoważy. Załuszmy że taka zalta to talent. Nie ważne ile masz talentów ale to jakie one są i w jaki sposób ich używasz. To że Euro są najlepsi to się wydaje ponieważ są oni pierwszą rasą która kmierujemy w grze i to jest przywyczajenie. To jest moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LuCeK



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 15:11, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Może tobie się tak tylko wydaje że euro są najlepsi bo widzimy ich na początku w grze. Ale taka jest prawda że jednak oni są najlepsi, (przynajmniej tak mi się wydaję). Chociaż gdyby nie mieli wyprawy krzyżowej, to każdy by ich rozwalał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:17, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

tak myślisz?? Ano to powiedz czy Euro mają najlepszy czar ofensywny "ognisty desz"? Czy Euro mają najszybszy środek transportu"Latający dywan"?Czy Euro mają najlepszego potwora do ofensywy"Smoka"? Czy Europejczycy mają biednych ludzi zamieniających się w groźną piechotę czyl,i wieśniak w Dżihadu?

NIE!

Euro wcale nie są najlepsi. To fakt i będe o ten fakt walczyć. Euro wiele rzeczy które są najlepsze nie mają!!Tylko Krzyżowcy są wielką zaletą Euro!


P.S. Ah Cześć co by było gdyby wszyscy ludzie mieli wspólne zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:34, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Takie są realia gry online. Arabowie nie mają treningu a ich piechota jest słaba. Tak odbiegają od Europejczyków pod tym względem, że nawet ogniste deszcze ich nie ratują. Wiem z doświadczenia. Środków transportu to się w ogóle nie używa. Azjaci mają cienkich roninów, a na to co mają dobre, czyli samurajów konnych i pieszych, nie ma żywności, żeby mieć ich wystarczająco dużo. Brak krów jest przekleństwem Azjatów. I żadne ninja ani smoki nie uratują twojej azjatyckiej dupy przed 250/250 podtrenowane euro...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)