Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wings Of Darkness 3.16 - Revisited Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:58, 30 Sie 2011 Powrót do góry

Nowy dodatek do WoDa. Jako że jest to mimo wszystko najlepsza z moich map, postanowiłem jeszcze jakoś ją ulepszyć. Zbalansowałem nieco klasy, i również ułatwiłem trochę grę (dużo osób narzekało, że jest za trudno). W nowym dodatku następujące zmiany:

*nowe przedmioty:
-pas regeneracji na sosnowych wzgórzach
-buty umarłego na bagnach (zwiększony ll. draining)
-różdżka życzeń w forcie ogrów na burning lands (dla szamana - polepszony healing wave)
-stormbringer w północnym forcie ogrów (polepsza czar raining stones, tylko dla ogra maga)
-hełm spopielenia w północnym forcie ogrów (zadaje obrażenia okolicznym nieprzyjaciołom, tylko dla warriora)
-stalowy golem w północnym forcie ogrów (unikalny nowy towarzysz, tylko dla beast mastera)
(barbarian nie otrzymuje unikalnego przedmiotu, jako że sam z siebie jest najmocniejszy)
*aby używać zwoju, postać nie musi mieć go w ekwipunku. Od teraz wystarczy, że zwoje będzie nosił jeden z najemników
*podobnie ma się sprawa ze skrzyniami, od teraz mogą je zbierać również najemnicy (z wyjątkiem tych, których zawartość zależy od klasy)
*ogr mag początkowo nadal ma 45hp, ale ich przyrost zmniejszono do 30/poziom
*ulepszona zdolność beast mastera Raining stones. Od teraz zadaje również obrażenia (chociaż w wcześniej się to zdarzało). Uwaga, działa na wszystkich oprócz rzucającego
*poprawione różne pierdoły



WoD 6.1 Midnight - Linki:

Link 2: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:52, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:24, 05 Wrz 2011 Powrót do góry

Niestety, tzar już więcej reguł nie uciągnie, i się wszystko kaszani. Zatem daję wersję 3.16, z paroma usprawnieniami:

*najemnicy mogą podnosić skrzynie (z wyjątkiem niektórych, poza tym pakunki nadal musimy podnosić sami)
*każdy trening zwiększa moc czaru healing wave o 5hp. Nie resetuje się to po śmierci i wskrzeszeniu najemnika
*zdolność raining stones została ulepszona:

raining stones - druga umiejętność ogra maga. Zapewnia jednym słowem korzystną atmosferę do prowadzenia walki, szczególnie z większą ilością przeciwników. Spadające kamienie mogą zadawać małe lub większe obrażenia (małe działają tylko na wrogów, większe na wszystkich oprócz bohatera), spowalniać, a nawet zatrzymywać wrogów próbujących podejść do bohatera. Czar ten jest niewątpliwie bardzo potężny, posiada jednak kilka wad: Po pierwsze spowolnienie obejmuje również naszą postać, oraz naszych towarzyszy, przez co znacznie utrudnione może być ich wycofanie z walki. Należy się zatem upewnić, że nasi towarzysze posiadają odpowiednio dużą ilość hp, albo że jesteśmy w stanie zapewnić im leczenie w sytuacji kryzysowej. Po drugie w powstałym chaosie niemal niemożliwe staje się jakiekolwiek dowodzenie. Po uruchomieniu umiejętności możemy praktycznie tylko śledzić pasek życia naszego bohatera, bowiem pole walki zostaje ogarnięte gęstym deszczem kamieni, utrudniającym obserwowanie sytuacji. Po trzecie w przypadku wystąpienia dużych obrażeń, możemy przypadkowo uszkodzić naszych towarzyszy, lub np miasto (gdy w nim walczymy). Uważajmy zatem, by nie zabić żadnej ważnej postaci. Wraz z ulepszeniem tej umiejętności wzmocnieniu ulegają wszystkie jej aspekty, więc walka staje się jeszcze łatwiejsza, ale odwrót i manewrowanie trudniejsze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:54, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:07, 06 Lut 2012 Powrót do góry

Słuchajcie, słuchajcie, mieszkańcy Khorinis.

Lord Andre przejmuje wyłączne dowództwo nad projektem. Wprowadzone zostaną duże zmiany, mające na celu zwiększenie ilości zadań zarówno na niższe, jak i wyższe poziomy. Będą to zadania bardziej rozbudowane fabularnie. Do tego kilka dodatkowych opcji do zakupu/znalezienia. Wśród nich:
*Możliwość odwiedzania kościołów, które już od wersji 1.0 były rozmieszczone po mapie (i już wtedy miałem dodać taką opcję)
*Możliwość nauki dodatkowych umiejętności (nie atutów). System nieco jak w gothic 1-2, czyli co poziom dostajemy 1 punkt nauki, i w różnych miejscach możemy go zamienić na umiejętność dodatkową. Będą to umiejętności niebojowe, pozwalające np na poszukiwanie skarbów, określanie jakie potwory mieszkają na danym obszarze, itd
*Kilka questów zawierających bardziej rozwiniętą historię, i dialogi. Szczegółów nie będę teraz podawał
*Tarcze zostaną osłabione, dodane za to zostaną zbroje (przemioty w postaci zmiennej, dające obronę). Zależnie od profesji będzie można posiadać różne pancerze. Można je też będzie zdobywać w wybranych zadaniach. Ich kupno będzie drogie
*dodane zostaną dwie gildie - magów i wojowników. Będą ze sobą konkurować. Można należeć do obu, i wykonywać dla nich zadania - ale zadanie końcowe można wykonać tylko dla jednej - a będzie ono dawało bonus stały, nie tylko exp. Oprócz tego gildie będą mogły nas wyposażyć, i nauczyć zdolności niebojowych


Każdy forumowicz zobowiązany jest zagrać, na ile pozwala mu na to jego stan majątkowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:40, 10 Lut 2012 Powrót do góry

LINK DO NAJNOWSZEJ WERSJI WOD (v.4.0) [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pią 14:52, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:10, 01 Mar 2012 Powrót do góry

Gedeon mial racje. Nawet w grobie będziesz poprawiał WoD'aVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:36, 01 Mar 2012 Powrót do góry

Coś robić w tym edytorze trzeba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rafał01



Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:32, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Dobrze, żebyś robił jakieś miejsca specjalne, np. jest sobie lokacja specjalna i po zapłaceniu jej przez 10 następnych minut kiedy będzie się stało tuż przy niej to będzie regenerować co np. 2 sekundy 1 punkt zdrowia bohatera, fajne to by było urozmaicenie nawet.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:54, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Podoba mi się ten pomysł, i jeżeli będę robił nową wersję, to go użyjęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)