Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wings Of Darkness 3.14 (RPG) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 14:46, 23 Gru 2010 Powrót do góry

Moim zdaniem lepiej się gra beast masterem. Dlatego, że jest sporo potworów, które mają duży atak, a stosunkowo mało punktów życia. W związku z tym łatwo je odstrzelić, zanim do Ciebie dojdą i zadadzą obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:03, 04 Sty 2011 Powrót do góry

testował ktoś może nowe możliwości WoDa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:16, 07 Sty 2011 Powrót do góry

Usunąłem wszystkie poprzednie wersje WoDa z wyślijto, ludzie pobierali stare wersje, a były w nich błędy. Teraz wersja 3.0 jest jedyną dostępną

EDIT: Pochwalę się, że wszystkie wersje WoDa łącznie, miały ponad 500 pobrańSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pią 23:00, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 23:08, 07 Sty 2011 Powrót do góry

Gratuluję, mój rekord to 230 Very Happy (Jednej wersji kampanii).
I to tyle jeśli chodzi o pewnego wujka, co to kiedyś się podniecał ,,W wasze mapy to nikt nie gra, a moją to ściągnięto kilkanaście razy i przez tydzień w nią się grało!"

Szkoda tylko, że osoby ściągające tak nieskore są do wyrażania swojej opinii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
matejss



Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:49, 07 Sty 2011 Powrót do góry

Powiem tyle, zrobiłeś to profesjonalnie, idealnie zrobione, chodź pod później lekko monotonne sie robi, procz tego to jest bardzo dobrze...jak bym miał oceniać bym dał 9,5/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:00, 15 Sty 2011 Powrót do góry

co jest ludzie, codziennie są jakieś pobrania, a nikt nic nie pisze:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RasQura



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 243 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:36, 15 Sty 2011 Powrót do góry

Pewnie pobierają tylko ci co nie są zarejestrowani ,a ci co już grali w woda to nie pobierają znowu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:50, 15 Sty 2011 Powrót do góry

Tak, grałem w 2 wersje, nie chce mi się po raz kolejny przechodzić. Razz Pewnie i tak dużo lepsza nie jest, bo jak może być lepsze jak już było bardzo dobre. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reqin dnia Sob 21:51, 15 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:22, 16 Sty 2011 Powrót do góry

ostatnio mi się nudziło, więc trochę pogrywałem w moją mapkę, i przeszedłem tym razem barbarzyńcą. Wydaje mi się, że nim jest najłatwiej, chociaż najmniej ciekawie. Jedynym jego minusem jest ogromna wrażliwość na strzały, więc łucznicy i wierze mocno go biją. Tak to na 20 poziomie, z przedmiotami i promocją miałem równe 100 ataku, koło 50 obrony, i 1900hp. Tylko warrior wytrzymuje więcej od niego, dzięki umiejętności healing, co daje mu jakby podwójne życie. Best master jest w nowej wersji najtrudniejszy, ponieważ zdolność szamana healing wave nie działa już na summony, a trening potworów i najemników można wykonywać raz na pół godziny. Najtrudniejszym chyba momentem podczas gry beast masterem będzie zapewne walka z księciem, gdzie pokonać trzeba czterech bardzo mocnych pikinierów, a ataki z łuku robią im tyle co nic. Za to najłatwiej przebiega walka z mistrzem, gdzie on zajmuje się naszymi pomocnikami, a my tylko strzelamy. Warrior jest najbardziej wytrzymały, dzięki zdolności blessed shield zwiększającej obronę, oraz zdolności healing, leczącej całe życie. Jest też dość ekonomiczny w porównaniu do pozostałych klas, jeżeli weźmiemy na trzecim poziomie zdolność reborn. Darmowe wskrzeszanie najemników to jest jednak coś. Niestety ciosom warriora sporo brakuje, nie osiągniemy nim raczej 100pkt ataku, poza tym nie ma klasowych zdolności zwiększających siłę. Pozostaje nam wykonanie questu "Tom Cullen", dającej nowe czary...

To taka krótka charakterystyka pomocna podczas wyboru postaci, jeżeli ktoś gra pierwszy raz:)


EDIT: Kilka porad dla początkujących

1. Proponowany rozwój postaci

Rozwijać postać możemy jak tylko się nam to podoba, jednak jeżeli ktoś nie ma na to pomysłu, to zaproponuję jeden. Na początku rozwijamy do czwartego poziomu regenerację i firearm. Później to samo robimy z body workout i stoneskin. Następnie warto szybko rozwinąć na maksymalny poziom items crafting. Dalej rozwijamy na poziom 8 regenerację, później na 4 life draining, później na 8 firearm, stoneskin i na końcu body workout.

2. Jak rozwinąć swoje statystyki

Warto zgromadzić potężne przedmioty jak najszybciej. Lista artefaktów jest podana w game manualu (zwoje na początku gry). Podam jednak proponowaną kolejność ich zdobywania. Najłatwiej zdobyć jeden z najpotężniejszych zestawów. Wystarczy items crafting na 4, oraz około 180 materiałów. Do zrobienia w mieście, w kuźni

Następnie warto przejść się do smoka, lecz nie samemu, tylko z conajmniej jednym najemnikiem, i może jakimiś księgami. ze smoka dostaniemy dość słaby zestaw, ale zawsze się przyda.

W czasie gry warto zbierać ukryte pakunki (żywność), dają one różne bonusy, a po zebraniu 30 dostajemy najmocniejszą broń w grze. Nie jest to trudne do zrealizowania, ale zajmuje trochę czasu

Kolejne dwa zestawy znajdziemy w badlands caverns, oraz u dżina, są już nieco trudniejsze do zdobycia

ostatni zestaw to przedmioty, które otrzymamy po osiągnięciu 20 poziomu, i awansowaniu postaci u trenera klasy

SOLUCJA:

Tutaj napiszę jak przejść główny wątek, oraz kilka pobocznych zadań. Nie opisuję jednak wszystkich, byłoby tego zbyt dużoRazz Solucja jest rozpisana obszarami, w proponowanej kolejności ich przechodzenia


1. Fort północny

To tutaj zaczynamy naszą przygodę w świecie WoD. Zatem nie zwlekajmy, i bierzmy się za nasze pierwsze zadanie - pokonanie pięciu szkieletów, które uciekły z groty. Znajdziemy je na zachodzie, oraz na południu. Uważać należy jednak na respowisko normalnych szkieletów, które mogą nas narazie dość łatwo pokonać. Po zniszczeniu 5 wskazanych szkieletów, udajemy się do fortu. Rozmawiamy z kapitanem, on zaliczy nam zadanie, oraz przyzna sporo doświadczenia, dzięki czemu nasza postać sporo się wzmocni. Teraz możemy bezkarnie poruszać się po całym obszarze, i nic nam nie zagrozi. Warto to zrobić, znaleźć tu możemy kilka ukrytych pakunków. Kiedy już zdecydujemy się na kontynuację podróży, idziemy na południe. Napotykamy zamkniętą drogę, oraz nowe zadanie. Możemy drogę obejść lasem, ale wykonanie tego zadania jest konieczne dla rozwoju fabuły. Idziemy zatem na północny wschód do jaskini. Po wejściu rozwidla się ona, nas interesuje wschodnia część. Znajdziemy tam kilka bardzo prostych szkieletów, i ducha, oraz skrzynkę. Wychodzimy z jaskini, informujemy piechurów przy wejściu, że zadanie wykonane, i udajemy się pod blokadę drogi. Droga otwarta, więc możemy udać się do miasta, gdzie mamy spotkać się z kapitanem...

2. Droga do miasta

Tutaj warto wykonać zadanie dla pustelnika, który poprosi nas o zabicie 6 niedźwiedzi. Podczas tego zadania możemy znaleźć coś ciekawego w lesie:), oraz otrzymamy trochę doświadczenia, i księge z piorunem. Na południe stąd znajduje się bagno, na wschód miasto - i to tam się teraz udajemy

3. Miasto + pola śmierci

To bardzo duża osada, oferująca nam wiele rozmaitych usług. Nie będę tu wszystkich opisywał, wystarczy posprawdzać wszystkie okoliczne budynki koloru niebieskiego. Na początek kierujemy się do banku (wielki meczet). Pożyczamy 10 000. Teraz idziemy na główne ulice miasta, na skrzyżowaniu znajdziemy gospodę. Warto jak najwcześniej kupić tam wszystkie możliwe bonusy. Teraz idziemy dalej na wschód, następnie skręcamy na południe, na plac. Znajdują się tutaj dwa forty. Jeden z nich to gildia łowców nagród, drugi to gildia najemników. Odwiedzamy oba. W efekcie otrzymujemy zadanie, które zapewne jest już w większości wykonane:) Oraz kupujemy najemnika. Wybór należy do nas, ja jednak polecam mnicha. W mieście warto odwiedzić także trenera naszej klasy, oraz klasowy sklepik (sklep to budynek, obok którego stoi trener). Następnie zbieramy misje w mieście. Na wschodniej części głównej drogi sprawdzamy domy. Jeden z nich ma niebieski kolor - otrzymujemy tam zadanie zebrania trzech części starożytnego zwoju. Następnie wychodzimy z miasta na zachód, i skręcamy na północ (jeszcze w obszarze z miastem, nie na drodze do miasta). Trafiamy na fort. Rozmawiamy z kapitanem, i zbieramy misję na pokonanie duchów. Teraz idziemy dalej na północ, następnie gdy trafimy na drzewa skręcamy na wchód. Napotkamy tam starca, który da nam bardzo ciekawą misję, którą wykonamy nieco później. Teraz wychodzimy z miasta na wschód. Trafiamy do lasu zwanego Pola śmierci. Napotkamy tutaj szkielety oraz duchy. Zabijamy te pierwsze, by wykonać zadanie z gildii łowców nagród. Gotowe? Zatem udajemy się po nagrodę, i bierzemy kolejne zadanie - zabijanie orków. Pora wyruszyć na bagna, więc udajemy się spowrotem na drogę do miasta, następnie idziemy na południe, na bagna...

4. Bagna

Posiadając najemnika możemy z łatwością pokonywać orków. Zabijamy ich na tyle, żeby wykonać zadanie z gildii. Następnie kierujemy się na południe bagna, tam znajdziemy niewielkie ruiny osady. Zabijamy duchy, zbieramy skrzynkę, i wracamy do miasta po dwie nagordy, oraz kolejne zadania. Tradycyjnie warto ten obszar przeszukaćSmile

5. Droga na północ + Northern Moutains

Obszar ten jest kolejnym celem naszej wędrówki. Dojdziemy tutaj idąc na północ z miasta. Pierwszą poważną przeszkodą będzie obóz bandytów, których to musimy usunąć (zadanie od kapitana). Najłatwiej zrobić to kupując w mieście księgę ognistego deszczu (2500gp). Ma ona dwa ładunki, używamy tylko jednego, następnie przebiegamy przez obóz bandytów, tak by ci którzy przeżyli, wybiegli za nami. Zabijamy ich kawałek dalej. Zadanie wykonane. My jednak idziemy dalej na wschód. Trafiamy na rozległe góry Norhern Moutains. Przeszukujemy je, zabijając krasnoludy. Możemy natrafić na skrzynkę, oraz ukryty pakunek. Staramy się przeszukiwać narazię południową część obszaru, na północy grasują bowiem golemy. Po zabiciu krasnoludów wracamy do miasta po nagrodę i nowe zadania


6. Northern moutains p.2 + Badlands

Tym razem interesuje nas północna część gór. Zabijamy golemy, po czym udajemy się na badlands. Jak tylko znajdziemy się na ziemistym podłożu, skręcamy na wschód. Uda nam się wyjść na urwisko sekretnym wejściem. Kawałek dalej na wschód znajdujemy ognisko, oraz dwóch bandytów. Zabijamy ich, i siedzimy przy ognisku, aż wykonamy zadanie. Tego obszaru nie warto narazie zwiedzać, jest bardzo trudny. Po wykonaniu zadań wracamy do miasta

7. Miasto p.2 + Stolica

Teraz warto wziąć na tyle kredytu, aby mieć ponad 2000gp. Kupujemy za to bilet lotniczy do stolicy, i lecimy tam. Następnie udajemy się na zachód, szukamy dziury w murze, i odnajdujemy chatkę na niewielkiej polanie (którą dokładnie przeszukujemy). Zadanie Tom Cullen wykonane, a my mamy nowe czary! Możemy przeszukać jeszcze stolicę, nie wychodzimy jednak na północ dalej niż do obozu straży, oraz na wschód przez mury. Wracamy dywanem do miasta. Teraz idziemy do portu. Rozmawiamy z wieśniakiem, kupujemy bilet, i wsiadamy na okręt. Po dopłynięciu otrzymamy nową zdolność. I tak znaleźliśmy się w East Point...

8. East Point

Tutaj czekają nas nieco trudniejsze zadania. Wszystkie znajdziemy w okolicy portu. Rozmawiamy z kapitanem, oraz z trenerem stojącym przy koszarach. Do wykonania zadania od kapitana potrzebna nam będzie księga odnistego deszczu. Wychodzimy z fortu na zachód, skręcamy na południe. Trafimy na wrogi fort. Koszary znajdują się tuż przy północnym murze. Używamy dwa razy księgi, i uciekamy do East Point. Tam zabijamy ścigających nas wojowników. Kilkukrotnie zbliżamy się do fortu, i uciekamy, by wykonać zadanie Friendly Fire. Po otrzymaniu nagród dostajemy dwa nowe zadania. Narazie jednak je olewamy, i idziemy na zachód...

9. Sosnowe Wzgórza I

Zabijamy golema stojącego nam na drodze, po czym podchodzimy do wiekiernika. Zaatakuje nas, a jego zabicie da nam sporo doświadczenia. Teraz mamy dwie drogi, na południe oraz na zachód. Wybieramy tą pierwszą, i trafiamy na Burning Lands

10. Burning Lands

Po wejściu skręcamy na zachód, tak by iść górą urwiska. Pokonujemy atakujących nas bandytów, i idziemy urwiskiem na zachód. Trafimy na most, przechodzimy nim, i znajdujemy dość przydatną skrzynkę, i pakunek:) Teraz schodzimy na południe, pokonujemy wiekierników, i trafiamy na fort orków. Atakujemy go, po pokonaniu pierwszej grupy, idziemy wgłąb fortu. Znajdziemy dwie komnaty, jedną na północ, jedną na południe. Wybieramy północ. Uwaga na potężnego orka, zabijamy go jak najprędzej. Teraz uwalniamy piechura z celi, i rozmawiamy z nim. Mamy nowe zadanie. Wracamy tam skąd przyszliśmy, chyba że czujemy się na siłach, by przeszukać fort (a warto). Wracamy pod przejście między sosnowymi wzgórzami a burning lands. Idziemy na południe, gdy już zejdziemy z urwiska, skręcamy na wschód. Niszczymy wierze, i wchodzimy wyżej. Tutaj do pokonania mamy kilku orków, w tym jednego potężnego. Dalej spotykamy maga, szkielety (w tym 2 potężne). Rozwalamy wszystko i wszystkich. Zadanie wykonane! Teraz warto zwiedzić pierwszy poziom urwiska, niszcząc przy okazji strzelające w nas wierze. Jeżeli czujemy się na siłach, możemy pokonać smoka, jeżeli nie, udajemy się do miasta...

11. Miasto pt.3

Potrzebujemy 10 000gp. Gdy je zdobędziemy, Kupujemy chatkę uzdrowiciela. Wykonujemy pierwsze zadanie, po czym zajmujemy się ostatnim zadaniem z gildii łowców nagród. Udajemy się na badlands...

12. Badlands pt.2 + miasto pt.4

Idziemy przed siebie, trzymając się zachodniej ściany urwiska. Gdy pokonamy zakręt w lewo, idziemy na południe. Trafiamy do wioski. Poznajemy szczegóły zadania, w jednym z budynków otrzymać możemy też kolejne. Kupić tu możemy również magiczne księgi. Wychodzimy z osady, idziemy na zachód. Po wyjściu na urwisko, kierujemy się na północ. Trafiamy nad jezioro. Zabijamy szkielety, odnosimy zadanie, i wracamy do miasta. Odbieramy nagrodę, po czym rozmawiamy z uzdrowicielem. Zbieramy zyski (gdy nie ma tej opcji, należy wrócić za parę minut). Uzdrowiciel zleci nam kolejne zadanie, kierujemy się na wschód, przechodzimy przez Pola śmierci, i wychodzimy z nich na północnym wschodzie...

13. Forteca Orków + miasto pt.5

Od razu skręcamy na południe. Gdy dotrzemy do jeziora, kierujemy się na wschód tuż przy jego brzegu. Gdy przejdziemy kawałek dalej za obszar pokryty ziemią, skręcamy na północ. Pokonujemy trzech orków, rozmawiamy z wikingami, i bierzemy udział w bitwie. Po wykonaniu tego zadania, wracamy do miasta. W Vodoo Longue kupujemy zatrzymanie respawnów, najlepiej na 30 minut. Wracamy pod fortecę orków, tyle że idziemy stale na wschód. Trafiamy na zbocze Lake Moutain...

14. Lake Moutain pt. 1 + East Point pt.2

Wchodzimy na pierwsze urwisko, i biegniemy przed siebie, zabijając tylko orków na drodze. gdy będziemy już na północnej części zbocza, warto się na chwilę zatrzymać, i zaczekać aż zaatakują nas golemy. Idziemy dalej trzymając się zewnętrznego urwiska, aż natrafimy na zejście w dół. Będzie to na północnym wschodzie góry. Zabijamy szkielety i dżina, po czym wracamy tak jak przyszliśmy. Gdy zejdziemy z urwiska, kierujemy się w stronę East Point, i odnosimy zadanie. Teraz możemy zająć się zadaniem Master of My Enemy. Idziemy z zachodniego wyjścia z East Point w dół, przebiegamy przez fort nieprzyjaciela, zabijamy ścigające nas jednostki. Znajdujemy się w opuszczonej wiosce. Idziemy na północ drogą, aż trafimy do groty. Przeszukujemy ją, zabijamy maga i jego obstawę. Z jednego z zabitych pikinierów wypada notatka z dziennika, dająca nam nowe zadanie. Polecam je teraz wykonać, jednak nie będę tego opisywał, nie jest to nic trudnego. Po pokonaniu maga wracamy do East Point po nagrodę. Teraz pora udać się do stolicy...

15. Stolica pt. 2

Udajemy się na wschód, do wyrwy w murze. Nieopodal niej znajdziemy niebieski domek, a w nim zadanie. Zajmiemy się teraz jego wykonaniem. idziemy drogą na wschód, aż napodkamy mnichów i kamienny krąg. Wtedy skręcamy na północ, gdy trafimy na urwisko, idziemy znowu na wschód. Trafiamy na wejście do rezydencji. W środku czeka nas walka z potężnymi szkieletami, potężnymi duchami, magiem, liszem i szkieletem strażnikiem. Po ich pokonaniu odbieramy podziękowania i doświadczenie. Teraz udajemy się na północ od stolicy. Mijamy posterunek straży. Tutaj znajduje się zniszczona atakiem część miasta. Możemy ją przeszukać. Gdy skończymy, wracamy do miasta, a stamtąd do Fortecy Orków...

16. Forteca orków pt. 2

Tym razem interesuje nas sam fort, więc udajemy się do niego. Wejście znajduje się na południu, od strony jeziora. W środku szczególnie uważamy na balisty. Idziemy na północ, wchodzimy do komnaty. Tutaj musimy zabić czempiona orka, następnie niszczymy kawałek muru najbliżej wyjścia - są to "rozkazy". Teraz jeżeli czujemy się na siłach, możemy zwiedzić dwie sąsiednie komnaty, w każdej jest skrzynka i potężny ork. Po pokonaniu orka czempiona odblokowało się dojście do skrzynki na środku fortecy, z czego też możemy skorzystać. Teraz wracamy do East Point...

17. East Point pt.3

Kapitan dziękuje nam za pomoc, i każe udać się do kapitana w stolicy. Zanim jednak to zrobimy, udajmy się na burning lands, przejdźmy prosto na południe, i trafimy do Coast Village

18. Coast Village

W tej niewielkiej osadzie możemy otrzymać kilka zadań. Zaczniemy od zabijania morskich osadników. Są to wiekiernicy gracza pomarańczowego, mieszczą się na północ od osady. Następne zadanie to zabijanie morskich wojowników, czyli wiekierników koloru fioletowego. Znajdują się dalej na północ od osady. Przy okazji zabijamy dżina, oraz przeszukujemy cały obszar. Teraz wracamy do miasta, i lecimy do stolicy...

19. Stolica pt.3 + Badlands Caverns

Rozmawiamy z kapitanem. Teraz nasze zadania będą polegały na szykowaniu ofensywy na mistrza. Pierwszym zadaniem jest zabicie krasnoludów. Znajdziemy je w jaskini na Badlands. Jaskinia znajduje się na wschodzie Badlands. Jest to trudny obszar, więc należy uważać. Warto przeszukać całe jaskinie, można zdobyć bardzo dużo złota. Na wschodnim końcu jaskiń znajduje się król golemów, zabijamy go i zbieramy potężny zestaw artefaktów. Drugie zadanie to pokonanie księcia Macieja, i zniszczenie jego fortecy. Jest ona w przejściu między obszarem na wschód od stolicy, a Coast Village. Sam fort nie jest trudny do zdobycia, problemem może być pokonanie obstawy księcia. Przydadzą się księgi. Po zniszczeniu wszystkich zabudowań,i pokonaniu wojsk, wracamy do kapitana.

Do przejścia dalszej części gry, potrzebny jest 20 poziom, i zdobyta promocja

Teraz dowiadujemy się, że król chce powierzyć nam dowództwo nad grupą atakującą mistrza. To ostatnia okazja, by przygotować się na finalne starcie. Jeżeli jesteśmy gotowi, wsiadamy do statku, i płyniemy na wyspę mistrza...

20. Wyspa Mistrza

Najpierw przeszukujemy plażę, i zbieramy nasze wojska. Teraz wchodzimy do twierdzy, najlepiej jednak zostawić pikinierów na zewnątrz, a wnętrze zwiedzić samymi bohaterami. Gdy dojdziemy do rozwidlenia północ-południe, udajmy się na północ. Tam możemy uwolnić wikingów, którzy nam pomogą, oraz znaleźć parę przedmiotów. Teraz gromadzimy nasze wojska na rozwidleniu, i idziemy na południe. Walka z mistrzem nie powinna sprawić problemów, zwłaszcza jeżeli wykonało się zadanie Elder Cross. Dookoła sali leżą porozrzucane przydatne księgi, można ich użyć


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 16:56, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:31, 04 Lut 2011 Powrót do góry

odkryłem, że w mapie czasami występuje błąd, mianowicie regeneracja ma niesłychaną moc. Tj w sekundę regeneruje nam się całe życie. Czasami ten błąd potrafi wystąpić, jednak na ogół po kilku minutach przechodzi. Tylko raz mi się zdarzyło, że już został na stałe. Narazie nie udało mi się znaleźć przyczyny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:01, 06 Lut 2011 Powrót do góry

Nudzi mi się ostatnio, a że nie chce mi się robić nowej mapki, to zajmę się Przeżyć Zimę, no i pomęczę jeszcze WoDa. Oto co się pojawi w wersji 3.1:

*Nowa postać, ogrzy mag. Będzie walczył wręcz, i posługiwał się magią ofensywną. Jego umiejętności

I: Energy Blast, zaznaczamy wroga, a on traci 20/poziom czaru życia, i tyle samo dochodzi nam
II: Raining stones/bones (tu się jeszcze zdecyduje, co lepiej wygląda) - przez pewien czas w pewnej nieustalonej jeszcze odległości pojawiają się natychmiast ginące golemy/szkielety, co da efekt spadających głazów/kości. Ma to taki efekt, że wtedy idący do nas wrogowie co chwile będą się zatrzymywać, żeby obejść pojawiające się potwory. Im wyższy poziom zaklęcia, tym (odrobinę) dłuższy czas działania, i więcej potworów się pojawia
III: (tutaj jeszcze nie do końca wymyśliłem)
Exhunation - tworzy dookoła nas sporo duchów, które są niezniszczalne, mają atak pewnie koło 15-20. Czas trwania będzie raczej krótki, i nieco dłuższy cooldown
Bloodust -postać się blokuje, niemożliwe staje się też używanie umiejętności specjalnych czy misktur (działa jedynie zdolność szamana). Podczas trwania tego czaru bohater ma zwiększoną regenerację, atak i manę, oraz jego życie rośnie o 300 (health i maxhealth)

Do tego jak zwykle zestaw poprawek, może jakieś zadania itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:20, 06 Lut 2011 Powrót do góry

Wszystko już gotowe, postać chyba działa, ale jeszcze czekam na chętnego do testów. A oto jak wygląda walka ogrem magiem na 20 poziomie

Image

Oprócz tego inne zmiany:

*Zmiany w ilości doświadczenia potrzebnego na różne levele, pierwsze 10 zdobywa się szybciej, drugie 10 wolniej
*Z wybranych potworów wypada magiczna runa, możemy nią ulepszyć jedną z broni (tych lepszych)
*Z wybranych potworów wypadają kościane kolce, do ulepszenia tarczy
*Na obszarze między Stolicą a Coast Village, możemy napotkać grupkę bandytów, którzy dają trochę expa i złota
*W zrujnowanej części Stolicy spotkać możemy oszalałego wojownika. Wypada z niego niezły miecz
*Dodałem dużo ikonek dla postaci
*Walka z Liszem w rezydencji Kazimierza II nieco utrudniona, posiada on czary
*Poprawiony błąd z nieskończenie szybką regeneracją
*Dłuższy czas oczekiwania statków przed ruszeniem w drogę (z 2 do 3 sekund)
*Zbalansowana walka z mistrzem, odpowiednia trudność (przedtem była jednak nieco za łatwa)
*Dodatkowe banalne zadanie w Forcie Północnym

No i jakieś tam inne drobiazgi:P

Dokładne działanie umiejętności Ogra Maga:

*Magic Blast, możemy tego czaru użyć tylko, gdy wróc jest w pobliżu. Zabiera mu 20/poziom życia, i tyle samo daje nam
*Raining Stones, bardzo dobry czar, przywołuje golemy, które od razu się rozpadają, co daje efekt deszczu kamieni. Im większy poziom, tym więcej golemów naraz. Trwa 20 sekund. W czasie trwania zaklęcia wrogowie mogą otrzymać obrażenia, jednak głównym zadaniem czaru jest wprowadzenie chaosu w szeregi wroga. Jedni przeciwnicy próbują atakować golemy, inni nie mogą się do nas dostać, i łażą w kółko - oczywiście im wyższy poziom, tym lepszy efekt. Warto tego czaru użyć zanim przeciwnicy do nas podejdą
*Exhumation - przywołuje 10 niezniszcalnych duchów na 20 sekund. Nie są specjalnie mocne, ale potrafią poradzić sobie z grupką słabszych potworów, bądź otoczyć i poranić te mocniejsze
*Bloodust - trudny w użyciu, postać blokuje się, i nie można używać podstawowych trzech zdolności. W tym czasie rośnie jej potencjał bojowy, łącznie z życiem i regeneracją. Warto używać, tylko trzeba pamiętać, że przez czas trwania zaklęcia, nie możemy się wycofać. Czar działa tylko w pobliżu nieprzyjaciół


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 23:25, 07 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 21:24, 06 Lut 2011 Powrót do góry

O matko... Z bólem dwunastnicy to robię, ale jednak przesadza. Ost.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:31, 06 Lut 2011 Powrót do góry

Sorry za posta pod postem, moja wina, ost przyjęty bez jęczenia:P Prezentuję jeszcze zmiany terenowe które wprowadziłem. Screeny pochodzą z edytora

Północna brama do Stolicy
Image

Sosnowe wzgórza

Image

Fort północny, kawałek tuż nad zasypaną drogą

Image

Miasto

Image

Burning Lands (jak widać jest nowe przejście w lewo, do stolicy)

Image

Fort północny

Image

Fort północny

Image

Image

Miasto

Image

Sosnowe Wzgórza

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:08, 10 Lut 2011 Powrót do góry

Dodałem jeszcze szereg drobnych usprawnień, poprawek. Mapka przechodzi obecnie testy. Rozmiar mapy wzrósł do 8.3Mb, gdyż dodałem wiele dźwięków natury (ptaki, zwierzęta hodowlane, odgłos płynącej rzeki, odgłosy w jaskiniach itd), około 100 dźwięków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)