Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 KODY DO MAP FIREFLY'A Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:40, 09 Paź 2013 Powrót do góry

Poniżej przedstawiam kody do moich map. Wybrałem takie, które najprędzej mogą się przydać, niemniej jednak znając nazwe odpowiedniej zmiennej i zakres wartości można zrobić niemal wszystko, więc jakby było zapotrzebowanie na konkretny kod, to proszę pisać.

Przeżyć zimę v.1.0R:

hmcalc $foody = X <- Ustawia ilość nieprzygotowanego jedzenia na X
hmcalc $foody = $foody + X <- Dodaje X nieprzygotowanego jedzenia
hmcalc $iletrzebazarcia = X <- Ustawia ilość jedzenia potrzebnego do rejsu na X (domyślnie X jest losowany z przedziału 9-16)
hmcalc $iletrzebamaterialow = X <- Ustawia ilosc materialow potrzebnych do rejsu na X (domyslnie X jest losowany z przedzialu

0-80)
hmcalc @setgold(1,X) <- Ustawia ciepłotę ciała na X (max 100). Zmieniając słowo 'gold' możemy zmieniać inne parametry

(stone-sytość, wood-materiały, food-przygotowane jedzenie)
hmcalc $ubranie = 1 <- otrzymujemy ciepłe ubranie. Uwaga - przenosimy się wtedy pod kopalnię!

O czym śpiewają ptaki: Schody do gwiazd:

hmcalc @setgold(1,x) <- ustawia ilość złota na X. Zmieniając słowo 'gold' możemy zmieniać inne parametry (wood-mikstury

odnowy, food-mikstury,stone-materiały)
hmcalc $exp = X <- ustawia doświadczenie na X (gdzie max = 7500)
hmcalc $ciernieon = 1 <- Daje efekt jak zwój cierniowej tarczy - przez 45 sekund okoliczni wrogowie otrzymują obrażenia równe

ich atakowi
hmcalc $dodatkowaumiejetnosc = X <- Dodaje X dodatkowych punktów umiejętności do rozdania
hmcalc $resps = X <- on/off respawnów, gdzie (1=off,0=on)


Wings Of Darkness v.6.1 Midnight:

hmcalc $lvl = X <- ustawia doświadczenie na X punktów (max = 40 000)
hmcalc $lvl = $lvl + X <- dodaje X doświadczenia
hmcalc @setgold(1,x) <- ustawia ilość złota na X. Zmieniając słowo 'gold' możemy zmieniać inne parametry (wood-magiczne

materiały, food-mikstury,stone-materiały)
hmcalc $respawns = X <- włącz/wyłącz respawny (0=włączone, 1=wyłączone)
hmcalc $trainme = 1 <- trenuje najemników. Pobiera opłatę 5000gp, jednak można zejść z pieniędzmi na minus
hmcalc $ukrytepakunki = X <- ustawia na X ilość znalezionych ukrytych pakunków (aby nie przegapić żadnej nagrody należy

ustawiać wartość X od 5-30 zwiększając ją o 5 (czyli np 5,10,15 itd). Ustawienie wartości np na 20 spowoduje, że otrzymamy

tylko nagrodę za 20 pakunków, nie dostaniemy jednak poprzednich



----------------------Umiejętnośći--------------------

każdy kod należy wpisać w formie "hmcalc X", gdzie X:

Beast Master:

$specialone = X <- summon minion, gdzie X określa poziom umiejętności (1-4)
$ss = X <- firebone strike, gdzie X określa poziom umiejętności(1-3)
$epicbeastmaster = 1 <- Ressurection
$epicbeastmastertwo = 1 <- Power of the night (należy wybrać albo Power of the night, ALBO ressurection. Aby zmienić

umiejętność, wyłącz najpierw poprzednią wpisując jej kod z wartością 0 zamiast 1)

Barbarian:

$specialtwo = X <- Rage, gdzie X określa poziom umiejętności (1-4)
$powerslave = X <-Powerslave, gdzie X określa poziom umiejętności (1-3)
$epicbarbarianone = 1 <- Rest
$epicbarbariantwo = 1 <- Cocone (należy wybrać albo Rest, ALBO Cocone. Aby zmienić umiejętność, wyłącz najpierw poprzednią

wpisując jej kod z wartością 0 zamiast 1)

Warrior:


$blessedshield = X <- Blessed Shield, gdzie X określa poziom umiejętności (1-3)
$epicwarriorone = 1 <- Reborn
$epicwarriortwo = 1 <- Sheltering Sky (należy wybrać albo Reborn, ALBO Sheltering Sky. Aby zmienić umiejętność, wyłącz

najpierw poprzednią wpisując jej kod z wartością 0 zamiast 1)

Ogre Mage

$specialcztery = X <- Magic Blast, gdzie X określa poziom umiejętności (1-4)
$specialorgstone = X <- Raining Stones, gdzie X określa poziom umiejętności (1-3)
$specialexhumation = 1 <- Exhumation
$specialbloodust = 1 <- Bloodust (należy wybrać albo Exhumation, ALBO Bloodust. Aby zmienić umiejętność, wyłącz najpierw

poprzednią wpisując jej kod z wartością 0 zamiast 1)


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)